Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (7)Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=пізнавальна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 222
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.9(075)
П 86


   
    Психодіагностика особистості підлітка : навчальний посібник / ред.: О. Д. Кравченко, В. Ф. Моргун. - Київ : Слово, 2009. - 134 с. - ISBN 978-966-194-001-6 : 12.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Особистість підлітка--Психодіагностика

Кл.слова (ненормовані):
підліток -- індивідуально-психологічні властивості -- пізнавальна сфера -- мотиваційна сфера -- емоційно-вольові властивості -- спілкування
Дод.точки доступу:
Кравченко, Ольга Данилівна \ред.\
Моргун, Володимир Федорович \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: В353859/2013/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2013р. № 2
Зміст:
Піроженко, Тамара. Методичні аспекти реалізації освітньої лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" / Т. Піроженко, М. Машовець, О. Коваленко. - С.4-9
Кл.слова: СЕНСОРНИЙ ДОСВІД, ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ, МАТЕМАТИЧНА УЯВА
Рома, Оксана. Конструктори LEGO Education як засіб формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку / О. Рома. - С.10-17.
Кл.слова: СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК, СЕНСОРНИЙ ЕТАЛОН, КОНСТРУЮВАННЯ ЯК ВИД ДІЯЛЬНОСТІ, КОНСТРУКТОРИ LEGO EDUCATION, ТЕМАТИЧНІ НАБОРИ LEGO
Бондар, Лариса. LEGO-конструктор в освітньому процесі різновікової групи / Л. Бондар, С. Гуцол. - С.18-26.
Кл.слова: МЕТОДИКА МАРІЇ МОНТЕССОРІ, LEGO-КОНСТРУКТОР ЯК ІГРОВИЙ ДИДАКТИЧНИЙ ЗАСІБ, НАБОРИ КОНСТРУКТОРІВ LEGO EDUCATION, КОНСТРУКТИВНІ ВМІННЯ, КОНТРОЛЬ ПОМИЛКИ
Козлова, Тамара. Сенсорна кімната як засіб оптимізації корекційної роботи з дітьми, які мають вади зору / Т. Козлова, Н. Кондратенко. - С.27-32.
Кл.слова: СЕНСОРНА КІМНАТА, КОРЕКЦІЙНА РОБОТА, КОМПЛЕКС СЕНСОРНИХ ВПРАВ, ПОРУШЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗОРОВОГО АНАЛІЗАТОРА, СЕНСОРНА ІНФОРМАЦІЯ, РЕЛАКСАЦІЙНИЙ ЕФЕКТ
Карабаєва, Ірина. Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу / І. Карабаєва. - С.33-38.
Кл.слова: МУЛЬТИСЕНСОРНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ, ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ "ЧУЮ, БАЧУ, РОБЛЮ", СЕНСОРНА СИСТЕМА, АНАЛІЗАТОР
Бєлєнька, Ганна. Ознайомлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком / Г. Бєлєнька. - С.42-49.
Кл.слова: НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЦІЛЕСПРЯМОВАНЕ НАВЧАННЯ, ПРОЦЕС ПІЗНАННЯ, ЕМОЦІЙНА ЗАБАРВЛЕНІСТЬ ПРОЦЕСУ ПІЗНАННЯ, АВТОРСЬКА КАЗКА
Шелудько, Олена. Подорожуємо " Комп'ютерними сходинками" / О. Шелудько. - С.50-57.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, КОМП'ЮТЕРНА ГРАМОТІСТЬ, ГУРТКОВА РОБОТА В КОМП'ЮТЕРНОМУ КЛАСІ, РОЗВИВАЛЬНІ ІГРИ, ДИДАКТИЧНІ ІГРИ
Ген, Дора. Місце консультування в системі методичної роботи / Д. Ген, Л. Нєнова. - С.58-65.
Кл.слова: ФОРМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ПЕДАГОГАМИ, АКТИВІЗАЦІЯ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ ПЕДАГОГІВ, КОНСУЛЬТУВАННЯ, ТЬЮТОР
Є примірники у відділах:
Ф2 (21.05.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: З659149/2013/10
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2013р. № 10
Зміст:
Гайченко, О. В. Організація методичної роботи з учителями світової літератури : заняття № 2 / О. В. Гайченко. - С.8-15
Кл.слова: міжпредметна, самоосвіта, моніторинг
Ткач, І. Співдружність мистецтв на уроках світової літератури / І. Ткач. - С.16-19
Кл.слова: Третьяковська галерея, композиція
Богосвятська, А. І. Методичні прийоми технології розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо / А. І. Богосвятська. - С.20-25
Кл.слова: інтерпретування, джигсоу, прес
Мацкова, Л. М. Подорож у сиву давнину : Літературно-пізнавальна гра "Античний калейдоскоп", 8 кл. / Л. М. Мацкова. - С.26-30
Кл.слова: трагедія, 8 клас
Гикава, Л. Я. Запрошуємо на чай : сценарій позакл. заходу для учнів 8-11 кл. / Л. Я. Гикава, С. О. Дячок. - С.31-35
Кл.слова: чаювання, позакласний захід, 8-11 класи
Гузь, Ольга Олександрівна. Орієнтовне планування уроків для 5 класу : уроки 19-25 / О. О. Гузь. - С.36-44
Кл.слова: конфлікт, дослідження
Орлова, О. В. Великі "маленькі" герої дитячої літератури : урок за творами "Маленький лорд Фаунтлерой", "Маленька принцеса" Ф. Е. Бернетт / О. В. Орлова. - С.45-47
Мінаєва, О. О. Чисте світло лицарства : інтегр. урок світової літ-ри та англ. мови (компаративний аналіз творів В. Скотта "Айвенго" та М. В. Гоголя "Тарас Бульба") / О. О. Мінаєва, Ю. О. Паляничка. - С.48-51
Битько, Ю. В. Байка І. А. Крилова "Вовк і Ягня". Порівняльний аналіз байок Езопа та Крилова / Ю. В. Битько. - С.52-54
Кл.слова: інсценування
Гукова, О. О. Оповідання А. П. Чехова "Товстий і тонкий" / О. О. Гукова
Качур, Л. М. Провідні мотиви та символи лірики Блока / Л. М. Качур. - С.57-58
Пушкар, О. М. Головні мотиви творчості Райнера Марії Рільке. Життєвий і творчий шлях письменника : "Орфей, Еврідіка, Гермес" "Ось дерево звелось..." / О. М. Пушкар. - С.58-60
Кл.слова: гермес, орфей, еврідіка
Хроменко, І. Симон Соловейчик - "невтомний ідеаліст і реформатор освіти" : продовження / І. Хроменко. - С.61-63
Кл.слова: навчання, гіпотеза, ретельність
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (04.04.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
159.922
М 36


    Маценко, Віктор Федорович.
    Психологія пізнавальних процесів / В. Ф. Маценко. - Київ : Главник, 2008. - 191 с., [1] с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 978-966-8774-51-5 : 26.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психічні процеси--Пізнавальні процеси

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- сприймання -- увага -- мислення -- самооцінка -- рівень домагань
Анотація: У збірнику надано матеріали для розвитку пізнавальних процесів дитини.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: В353859/2012/7
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2012р. № 7
Зміст:
Дятленко, Наталія. Експеримент продорвжується: методологія дослідження / Н. Дятленко. - С.4-8
Кл.слова: ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ, ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ
Піроженко, Тамара. Чому "гальмує" дошкільна зрілість / Т Піроженко, С. Ладивір. - С.9-19
Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ЗРІЛІСТЬ, ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ, ПСИХОЛОГІЧНА ЗРІЛІСТЬ ДОШКІЛЬНИКА
Машовець, Марина. Вплив казки на формування особистості дитини: моральний аспект / М. Машовець, А. Карнаухова. - С.20-24
Кл.слова: КАЗКА, ЖАНРОВА СПЕЦИФІКА КАЗКИ, МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ
Науменко, Тетяна. Формування природничо-екологічної компетентності дошкільників засобами авторської казки / Т. Науменко. - С.25-33
Кл.слова: ПРИРОДНИЧО-ЕКОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, АВТОРСЬКА КАЗКА, МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
Фокіна, Валентина. Діагностика знань дітей дошкільного віку про об'єкти і явища природи / В. Фокіна, О. Газіна. - С.40-46
Кл.слова: ДІАГНОСТИКА ЗНАНЬ ДІТЕЙ, ПРОЦЕДУРА ДІАГНОСТИКИ, РІВЕНЬ ЗНАНЬ ДІТЕЙ
Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: В353859/2012/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2012р. № 8
Зміст:
Панасюк, Тамара. Шестирічкам - впевнений старт! / Т. Панасюк. - С.4-6
Кл.слова: ОБОВ'ЯЗКОВА ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ, ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Піроженко, Тамара. Чому "гальмує" дошкільна зрілість / Т. Піроженко, С. Ладивір. - С.7-12
Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ЗРІЛІСТЬ, МЕТОДИКА ОБСТЕЖЗЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ, ТЕХНОЛОГІЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ЗРІЛОСТІ ДОШКІЛЬНИКА
Ткачук, Таісія. Пізнавальна активність: особливості розвитку у дошкільників / Т. Ткачук. - С.13-18
Кл.слова: ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ, ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ З РІЗНИМ РІВНЕМ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ, МЕТ ОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗВИТКУ У ДІТЕЙ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ
Зайцева, Лариса. Технологія развивального навчання дітей дошкільного віку / Л. Зайцева. - С.19-31
Кл.слова: ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВІВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ, ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ, НАВЧАЛЬНА СИТУАЦІЯ
Зайцева, Лариса. Побудова навчальної ситуації: крок за кроком / Л. Зайцева. - С.32-34
Кл.слова: АЛГОРИТМ ПОБУДОВИ НАВЧАЛЬНОЇ СИТУАЦІЇ, ПОСЛІДОВНІСТЬ ПРЕДМЕТНО-ПЕРЕТВОРЮВАЛЬНИХ ДІЙ
Рожок, Ттяна. Забезпечення наступності між дошкільним навчальним закладом та початковою школою / Т. Рожок, В. Харматова. - С.43-49
Кл.слова: НАСТУПНІСТЬ, ЄДИНЕ НАВЧАЛЬНЛО-ВИХОВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ЗАПОБІГАННЯ ДЕЗАДАПТАЦІЇ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Ткачук, Таісія.
    Пізнавальна активність: особливості розвитку у дошкільників / Т. Ткачук // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - № 8. - С. 13-18

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна активність -- особливості дітей з різним рівнем розвитку пізнавальної активності -- мет одичні рекомендації щодо розвитку у дітей пізнавальної активності

Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Зайцева, Лариса.
    Технологія развивального навчання дітей дошкільного віку / Л. Зайцева // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - № 8. - С. 19-31

Кл.слова (ненормовані):
технологія розвівального навчання дошкільників -- пізнавальна діяльність -- навчальна ситуація

Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.


    Мацкова, Л. М.
    Подорож у сиву давнину [Текст] : літературно-пізнавальна гра "Античний калейдоскоп", 8 кл. / Л. М. Мацкова // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2013. - № 10. - С. 26-30
ДРНТІ

Рубрики: Світова література--Україна

   Антична література--міфи


   Дидактика--методика навчання літератури


Кл.слова (ненормовані):
трагедія -- боги -- корифей -- ахілл
Дод.точки доступу:
Софокл (давньогрецький трагік, драматург ; 496-406 до н. е.) \про нього\
Сапфо \про неї\
Анакреонт \про нього\
Тіртей \про нього\


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (04.04.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

10.
Шифр: Н057263/2011/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2011р. Вип. 1
Зміст:
Стеблецький, Анатолій Леонідович. Педагогічна спільність - творець освітнього середовища / А. Стеблецький. - С.6-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ, ПЕДАГОГІЧНА СПІЛЬНІСТЬ, ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
Козак, Людмила Василівна. Методологічні засади інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи / Л. В. Козак. - С.11-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАЦІЯ, СТРУКТУРА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПСИХОЛОГІЧНІ БАР'ЄРИ
Захаріна, Євгенія. До проблеми оволодіння професіною термінологією майбутніми учителями фізичної культури / Є. Захаріна. - С.17-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОЗДОРОВЧО-ВИХОВНА РОБОТА, ТЕРМІНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Щербина, Олександр Андрійович. Інформальна освіта викладачів вищих технічних навчальних закладів щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій / О. А. Щербина. - С.22-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Сліпчук, Валентина Леонідівна. Професійна спрямованість навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї / В. Л. Сліпчук. - С.27-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МЕДИКО-БІОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА, КРИТЕРІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ, ПРИРОДНИЧІ ДИСЦИПЛІНИ
Лозко, Галина Сергіївна. Ноосферний та етноекологічний дискурс освіти в умовах трансгуманітарних викликів життю / Г. С. Лозко. - С.42-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДЕТЕРНІМАНТ ЛЮДИНИ І ПРИРОДИ, ЕНТІЧНА ЕКОЛОГІЯ, ГУМАНІТАРНІ ЖИСЦИПЛІНИ
Мазур, Тетяна Григорівна. Наука і міф в освіті: контекст онтологічної рівності / Т. Г. Мазур. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВА ФОРМА СВІДОМОСТІ, ПОЗАНАУКОВА ФОРМА СВІДОМОСТІ, ОТНОЛОГІЧНА РІВНІСТЬ
Семчук, Надія Іванівна. Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення / Н. І. Семчук. - С.55-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА, ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, ПЕДАГОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Філософський аналіз сучасних інноваційних процесів у системі вищої освіти / Л. А. Овсянкіна. - С.60-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ, ЦІННОСТІ ОСВІТИ, ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСОБИСТОСТІ
Кузьменко, Ольга Миколаївна. Інтеграційні процеси в науці та освіті: філософський аспект / О. М. Кузьменко. - С.65-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СИСТЕМИ І ПІДСИСТЕМИ В ОСВІТІ, ІНТЕГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ
Олійник, Оксана Олексіївна. Сімейне профконсультування як новий вид діяльності сучасного вчителя / О. О. Олійник. - С.70-73. - Библиогр. в конце глав
Кл.слова: СІМЕЙНИЙ ПРОФКОНСУЛЬТАНТ, ШКІЛЬНА ОСВІТА
Терещенко, Марія Вікторівна. Розвиток гендерних уявлень дошкільника в умовах основних інститутів соціалізації / М. В. Терещенко. - С.74-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ҐЕНДЕРНІ УЯВЛЕННЯ, ҐЕНДЕРНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, МАСКУЛІННІСТЬ
Хоружа, Людмила Леонідівна. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С.80-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНСТИТУТ СОЦІАЛІЗАЦІЇ, ІНТЕЛЕКТУАЛІЗАЦІЯ ЛЮДИНИ, ІНТЕГРОВАНЕ ВИВЧЕННЯ ОСВІТИ
Коваль, Тамара Іванівна. Інтерактивні технології навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах / Т. І. Коваль. - С.86-92. - Библиогр.: с.
Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ, НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, ФОРМИ НАВЧАННЯ
Майєр, Наталія Василівна. Мотивація студентів до самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій / Н. В. Майєр. - С.93-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДИСТАНЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ДІЛОВЕ ПИСЕМНЕ СПІЛКУВАННЯ, НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Чуфарлічева, Анжела Юріївна. Навчання майбутніх вчителів англійської мови з використанням комп'ютерних вправ / А. Ю. Чуфарлічева. - С.97-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕКСТ РЕФЕРАТИВНОГО ТИПУ, ЕТАПИ ТЕКСТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, КОМП'ЮТЕРНІ ВПРАВИ
Кочубей, Наталія Павлівна. Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи / Н. П. Кочубей. - С.103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ, ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна. Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С.110-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНІ ІДЕЇ, САМОВИХОВАННЯ ВЧИТЕЛЯ, НАЦІОНАЛЬНА ШКОЛА
Регейло, Ірина Юріївна. Підготовка фахівців за докторськими програмами у США / І. Ю. Регейло. - С.116-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОКТОРСЬКА ПІДГОТОВКА, ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА, НАВЧАЛЬНІ КУРСИ
Шапочкіна, Ольга Володимирівна. Неформальна освіта: зарубіжний досвід організації / О. В. Шапочкіна. - С.122-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА, ЗАКЛАДИ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Мельник, Наталія Іванівна. Американський досвід організації дошкільної освіти: ґендерна соціалізація дітей / Н. І. Мельник. - С.126-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СТАТЕВО-РОЛЬОВА ІДЕНТИФІКАЦІЯ, ҐЕНДЕРНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ, СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Учбова література:
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 5 / ДОП
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 6 / ДОП
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 7 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)