Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рекламні дослідження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Соснюк, Олег.
    Пока существует реклама, потребность в исследованиях не исчезнет / О. Соснюк // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 5. - С. 22-25

Кл.слова (ненормовані):
рекламні дослідження -- специфіка рекламних досліджень -- канали комунікації

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Ужанська, Тетяна.
    Дослідження, які проводяться для прийняття рішень з мaркетингових комунікaцій [Текст] / Т. Ужанська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - С. 38-47DOI 10.28925/2524-2644.2022.2-14.7. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетингові комунікації -- рекламні дослідження -- медіадослідження -- оцінка економічної ефективності
Анотація: У статті окреслено специфіку досліджень, які проводяться для прийняття ефективних рішень у маркетингових комунікаціях. Названо види й напрями досліджень маркетингових комунікацій. Серед них, зокрема, пов’язані з вивченням ринку, тестуванням рекламного продукту, ідеї комунікативного повідомлення, оцінкою ефективності рекламної чи PR-кампанії, медіадослідження. Наголошено на тому, що для оцінки ефективності рекламної кампанії необхідно здійснювати пре- та посттестування. Оціночні дослідження можуть проводитися декілька разів в рамках рекламної компанії. Окресно переваги та недоліки претестування та посттестування реклами. Наведено орієнтовну структуру опитування для дослідження комунікацій. Авторка розглядає такі методи оцінки змісту рекламних повідомлень: пряма оцінка, методологія Gallup & Robinson, портфельний тест, рекламно-комунікаційний тест, лабораторний тест, поділений тест, broadcast research. Проаналізовано також дослідження купівельної реакції та інших методів комунікації. Доведена ефективність використання трекінгових досліджень та посттестування. У статті описані основні методи оцінки економічної ефективності маркетингових комунікацій. Виділено такі: метод оцінки збільшення обсягів продажів до і після проведення рекламної кампанії; аналітичний метод на основі кореляції витрат на рекламу й обсягу продажів; метод експерименту за допомогою пробних і контрольних ринків. Репрезентовано особливості медіадосліджень як одних з найважливіших. Саме вони дають змогу комплексно проаналізувати питання та вибрати найефективнішу стратегію. Визначено, що здійснення маркетингових досліджень є необхідною умовою для розвитку компанії на ринку.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)