Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=синергетика освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: Ф260071427/2017/1
   Журнал

Філософія освіти = Philosophy of Education : [Текст] : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ : Медиа-клас, 2005 - . - Виходить кожного кварталу
2017р. N 1
Зміст:
Степин, Вячеслав. Типология научной рациональности и синергетика / В. Степин. - С.6-29
Кл.слова: синергетика, постнекласична раціональність, соціокультурна розмірність
Добронравова, Ірина. Дескриптивність нелінійного теоретичного знання та самоорганізація нелінійної науки / І. Добронравова. - С.30-42
Кл.слова: дескриптивність, самоорганізація, нелінійна наука
Гофкірхнер, Вольфганг. Hhe rationale for complexity thinking and emergentist systemism / В. Гофкірхнер. - С.43-51
Кл.слова: складнісне мислення, глобальні проблеми, емерджентистський системізм
Князева, Елена. Когнитивные сети: интерактивность, интерсубьективность, синергия / Е. Князева. - С.52-78
Кл.слова: інтерсуб’єктивність, енактивізм, мереживі структури
Герасимова, Ирина. Формирование человеко-гео-космомерного мышления в инженерном образовании / И. Герасимова. - С.79-96
Кл.слова: синергетика освіти, глобальні ризики, самоосвіта
Горбунова, Людмила. Трансформативне навчання дорослих: поворот до "цілісного розуміння" людини / Л. Горбунова. - С.97-127
Кл.слова: критична рефлекція, енактивізм, холізм
Адорно, Теодор. Теорія напівосвіти / Т. Адорно. - С.128-152
Кл.слова: напівосвіта, інтеграція, суспільство
Култаєва, Марія. Освіта та її деформації у сучасній культурі: до актуальності теорії напівосвіти Т. Адорно у сучасних соціокультурних контекстах / М. Култаєва. - С.153-195
Кл.слова: антиосвіта, масова культура, критична рефлексія
Пролеєв, Сергій. Компетентнісний підхід у філософії освіти: можливості і проблеми / С. Пролеєв, В. Шамрай. - С.196-212
Кл.слова: зміст освіти, освітній стандарт, порівнянність в освіті
Мулярчук, Євген. Покликання як мотивуючий чинник розвитку освіти в Україні / Є. Мулярчук. - С.213-234
Кл.слова: самореалізація, феномен покликання, відповідальність
Степаненко, Ірина. Людинотворчий потенціал філософії: стратегічні перспективи вищої освіти / І. Степаненко. - С.235-245
Кл.слова: філософія, людинотворчий потенціал, перспективи вищої освіти
Предеина, Мария. Должна ли философия быть массовой / М. Предеина. - С.246-256
Кл.слова: критика, філософ, університет
Гайдамачук, Ольга. Детонація як граматологічна версія філософських текстів / О. Гайдамачук. - С.257-268
Кл.слова: детонація, артикуляція, інтонація
Зінченко, Віктор. Модель інструменталізму у філософії освіти прагматизму та неопрагматизму / В. Зінченко. - С.269-279
Кл.слова: філософія освіти, прагматизм, демократія
Черепанова, Світлана. Мистецтво в системі філософії освіти / С. Черепанова. - С.280-295
Кл.слова: філософія освіти, світоглядний плюралізм, культуротворчість
Штобрин, Славомір. VII конгрес товариства філософської педагогіки (ТРF) / С. Штобрин. - С.296-297
Кл.слова: універсалізм, регіоналізм, філософія освіти
Кудлачова, Бланка. Центрально-європейське товариство з філософії виховання (CEUPES) / Б. Кудлачова. - С.298-303
Кл.слова: філософія виховання, міжуніверситецька співпраця, освіта
Предборська, Ірина. Континентальна педагогіка очима учасників симпозіуму CEUPES (17-18 жовтня 2016 року) / І. Предборська. - С.304-312
Кл.слова: філософія освіти, континентальна педагогіка, симпозіум
Перейти до зовнішнього ресурсу Статті
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Герасимова, Ирина.
    Формирование человеко-гео-космомерного мышления в инженерном образовании [Текст] / И. Герасимова // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education : наук. часопис. - 2017. - N 1. - С. 79-96
ДРНТІ

Рубрики: Філософія--філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
синергетика освіти -- глобальні ризики -- самоосвіта -- складність -- трансдисциплінарність -- мистецтво мислення
Анотація: Глобалізаційні процеси, що охоплюють планетарну природу і планетарне співтовариство, породжують нові проблеми синергетики освіти. Загрози зростаючих глобальних ризиків змушуть наукове співтовариство преорієнтовуватися в напрямку співпраці та спільного вирішеня планетарних проблем. У статті розвиваються ідеї формування багатовимірного мислення, відповідного майбутніх цивілізацій. Поняття конвергенції розглядається як ключове на шляху об’єднання гуманітарного і технічного в інженерній освіті. Розвиваються ідеї трансдисциплінарного підходу в навчанні фахівців вищої школи. Пропонуються нові підходи у формуванні методологічного мислення в проективній діяльності, характерною рисою якого стане здатність передбачати ризики.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)