Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сміливість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Пєчка, Лариса
    Подорож на планету Спарт : сюжетне заняття з фізичної культури для старших дошкільнят / Лариса Пєчка // Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Фізичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
фізкультурне заняття-подорож
Анотація: Представлено розробку сюжетного заняття з фізичної культури для старших дошкільнят, мета якого - розвивати в дітей вестибулярний апарат, чуття рівноваги, спритність; виховувати сміливість, рішучість; формувати вміння взаємодіяти; вчити виконувати самомасаж, вправи на вітболах, напівсферах, з маленькими гімнастичними м'ячами; вдосконалювати різні види повзання.

Є примірники у відділах:
Ф3 (23.02.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (23.02.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

2.


    Ганчо, Олена
    Як козаки по сіль ходили : фізкультурна розвага для дітей старшої групи та першокласників / Олена Ганчо // Дошкільне виховання. - 2016. - № 9. - С. 34-36 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Фізичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
фізкультурна розвага
Анотація: Подано сценарій фізкультурної розваги для дітей старшої групи та першокласників, мета якої - формувати у дітей позитивне ставлення до активної рухової діяльності; створити у дітей піднесений настрій та сприяти встановленню довірчих відносин між дошкільньниками і першокласниками, педагогами школи і дошкільного закладу; розвивати рухові та вольові якості: силу, швидкість, спритність, витривалість, дисциплінованість, наполегливість; виховувати повагу до національних традицій, чесність, справедливість, сміливість, доброту та ін.

Є примірники у відділах:
Ф3 (21.09.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (22.09.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

3.
Шифр: У290345/2018/13/14
   Газета

Українська мова та література [Текст] : газета для вчителів української мови та літератури/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 13/14
Зміст:
Бабак, Валентина. Володимир Івасюк - відомий український поет і композитор "Червона рута" - одна з найвідоміших українських пісень у світі / В. Бабак. - С.14-19
Бабак, Валентина. "Водограй", "Балада про мальви" В. Івасюка важливість відродження й вивчення оригінальної творчості / В. Бабак. - С.20-27
Перфілова, Наталя. Інтеграція ідей сталого розвитку в роботі вчителя-філолога семінар-практикум для вчителів української мови та літератури освітнього округу / Н. Перфілова. - С.28-29
Однорідні члени речення. Розділові знаки між однорідними членами речення. 5-й клас. - С.30-35
Мовно-екологічна гра "Екологічний оскар". - С.36-42
Чеснокова, Марина. Розділові знаки в складних реченнях із різними видами зв’язку. Наскрізні лінії в освітньому процесі Нової української школи. 9-й клас / М. Чеснокова. - С.43-48
Ковальчук, Любов. Щоб урок був цікавий і...не втомлював / Л. Ковальчук. - С.49-52
Ковальчук, Леся. Речення прості й складні (повторення), двоскладні й односкладні 8-й клас / Л. Ковальчук. - С.57-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Неділя, Ірина. Володимир Руткіський "Джури козака швейки" Частина друга "На козацьких островах".6-й клас / І. Неділя, Г. Чирко. - С.61-67
Неділя, Ірина. Незвичайні здібності козаків-характерників. Сміливість і відвага козацьких Джур Грицика й Санька / І. Неділя, Г. Чирко. - С.68-70
Неділя, Ірина. Засудження підступності, жорстокості й підлості зрадників. Тема боротьби українських козаків проти татарської орди / І. Неділя, Г. Чирко. - С.71-74
Неділя, Ірина. Іван Франко "Захар Беркут" / І. Неділя, Г. Чирко. - С.75-81
Неділя, Ірина. Лідерські якості головного героя твору "Захар Беркут". Патріотична ідея у творі / І. Неділя, Г. Чирко. - С.82-84
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Неділя, Ірина.
    Незвичайні здібності козаків-характерників. Сміливість і відвага козацьких Джур Грицика й Санька / І. Неділя, Г. Чирко // Українська мова та література : газета для вчителів української мови та літератури. - 2018. - № 13/14. - С. 68-70

Кл.слова (ненормовані):
козаки-характерники -- порівняльна характеристика Грицика й Саньки -- конспект уроку
Дод.точки доступу:
Чирко, Галина


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: З659149/2019/4
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 4
Зміст:
Рудницька, Наталія. Персональний бренд, творення медіа-іміджу, або практичні поради від "чайника" / Н. Рудницька. - С.2-3
Ткач, Ірина. Міжпредметні й міжмистецькі зв’язки на уроках зарубіжної літератури: взаємодія літератури з образотворчим мистецтвом / І. Ткач. - С.4-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Малигіна, Любов. Актуальність проблематики роману Маркуса Зузака "Крадійка книжок" для сучасного читача / Л. Малигіна. - С.7-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Лінійчук, Тетяна. Провідні мотиви роману "Провина зірок" Джона Гріна / Т. Лінійчук. - С.12-15
Кожукало, Наталія. Сучасники М. В. Гоголь і Г. К. Андерсен: спільні сторінки в бібліографії класиків світової літератури / Н. Кожукало. - С.16-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Орлова, Ольга. Листування з Богом. Урок позакласного читання за повістю Е.- Е. Шмітта "Оскар і Рожева пані" / О. Орлова. - С.20-22
Аброскіна, Олена. Читатинеможнадуматизаборонити (До осмислення сенсу оповідання Майка Гелпріна "Свіча горіла") / О. Аброскіна. - С.23-26
Козова, Таміла. Допитливість, сміливість, сила духу Кораліни. Символіка твору Ніла Геймана / Т. Козова. - С.27-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Гузь, Ольга. Проблема творчості у повісті "Золота троянда" Костянтина Паустовського й специфіка її художнього втілення / О. Гузь. - С.34-36
Гузь, Ольга. Лабіринти нашого життя, або Секрети роману "В пошуках Аляски" Джона Гріна / О. Гузь. - С.37-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Козаченко, Інна. Становлення особистості в романі Джона Гріна "Паперові міста" / І. Козаченко. - С.41-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Козова, Таміла.
    Допитливість, сміливість, сила духу Кораліни. Символіка твору Ніла Геймана [Текст] / Т. Козова // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 27-32. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Аліса в Країні Див -- образ Кароліни -- повість-казка -- символіка твору Ніла Геймана

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
796.853.26
О-99


    Ояма, М.
    Философыя каратэ [Текст] : перевод с японского / М. Ояма. - Калининград : Роза, 1993. - 3.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спорт--Карате--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
бусідо -- хагакуре -- сміливість -- батьки -- причини бою -- управління диханням -- кохання -- ставлення до грошей -- звільнення

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

8.
37.015.3:159.922.7
К 78


    Красна, Олена.
    Вакансія! Дитина Вакансія? : Інсайт (не)звичайного директора. Лонгрід асоціацій про школу, яка вчить "бути" / О. Красна. - Київ : Видавництво Ростислава Бурлаки, 2021. - 408 с. - ISBN 978-617-7840-15-1 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна психологія--Вчитель--Вдосконалення

   Освітній заклад--Перебування дитини--Виховання--Зацікавлення


Кл.слова (ненормовані):
"правильний" учитель -- поради -- досвід -- дитяче шкільне життя -- бажання вчитись -- психологічні аспекти
Анотація: Ця кишенькова книжечка – про буття школи і дитини в ній. Це порадник про те, як не загубитися в лавині технологій, завдань та методів, повсякденної рутини. Це своєрідний етикет використання того, що знаєш і вмієш, але в потрібний час і в потрібній ситуації. Це роздуми про сміливість думати вільно, бути стратегом своєї школи. Це як включити весь зміст, який необхідний дитині в сучасному світі, в освітній простір школи, але не захаращувати дитячий мозок другорядними речами. Треба відсікти все зайве. Це важко, але потрібно.Це як не видаватися нудними і не плекати ілюзії, що дорослі знають усе.Це ваша точка відліку на мапі освітньої карти, і ви точно знатимете куди йти і як отримувати задоволення від роботи щодня, бо це – ваші спільні з дітьми ідеї, досягнення і результати. Ви почуєте еволюційний поклик мети школи.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.


    Мокієнко, М.
    П'ятидесятницьке вчення про хрещення Святим Духом: герменевтичний аналіз / М. Мокієнко // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - P78-83. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
хрещення Святим Духом -- п'ятидесятницьке вчення -- євангельська герменевтика -- сучасне євангельське богослов'я
Анотація: Автор досліджує п'ятидесятницьке вчення про хрещення Святим Духом як важливу богословську та герменевтичну проблему. Доведено, що, попри відсутність одного теологічного погляду на харизматичну складову в пневматології Луки, п'ятидесятницьких богословів консолідує переконання, що ті, хто прийняв хрещення в Святому Духові, отримували силу. Зроблено висновок на основі герменевтичного аналізу, що, згідно з Божим задумом, охрещеним належало взяти участь у Всесвітній євангельській місії християнської Церкви (Дії Ап. 1:8). Із цією силою приходила сміливість у свідоцтві (Дії Ап. 4:31), керівництво в здійснені місії (Дії Ап. 16:6-10), а в окремих випадках (попри незгоду деяких теологів) здатність зцілювати хвороби, виганяти демонів і навіть право судити (Дії Ап. 13:9-11). Проаналізовано, що п'ятидесятницька теологія не розмежувала досвіду хрещення Святим Духом від навернення, не ствердила нормативної цінності новозавітних наративів, дозволивши текстам Луки існувати самостійно і водночас доповнювати пневматологію Павла та Івана, засвідчуючи розмаїття роботи Святого Духа в людях та спільнотах

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.
821.161.2-32Грінченко
Г 75


    Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910).
    Каторжна / Б. Д. Грінченко ; ілюстрації П. Лапина. - Київ : Кооперативне видавництво "Рух", 1920. - 20 с. - (Кооперативне видавництво "Рух" ; т. 8). - Б. ц.
Державний Науково-Методологічний комітет НКО У.С.Р.Р. дозволив до вжитку в дитячих книгозбірнях установ Соцвиху.
Примітки про особливості:
Прим. Е121 : РІДКІСНІ ВИДАННЯ.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська література--Оповідання--Тексти--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
рідкісне видання -- художня література для дітей
Анотація: Час написання «Каторжної»(1888) припадає на період плідного вчителювання Грінченка в народній школі Христі Алчевської, де йому було надано повної свободи та довіри як фахівцеві у виборі способів та засобів навчання. «Каторжна» – новела про недовге та важке життя Докії, яка зростала без матері в родині без любові та розуміння, через що виявилася зовсім неспроможною пристосуватися до реалій дорослого життя та врешті загинула через протиріччя власних почуттів, і “її поховано, і ніхто не пожалів її”. Новела, проста за сюжетом та композицією, водночас вражає глибиною психологізму. Головна ідея “Каторжної” – душа дитини прекрасна, сповнена любові та тепла, але може легко бути скривджена нерозумінням та жорстокістю дорослих, відсутністю любові, ласки, дружби, та все ж залишається прекрасною в мить, коли іншим загрожує смерть, дозволяючи людині демонструвати найкращі свої якості – людяність, жалість, сміливість, жертовність, нехай і незрозумілу, і неоцінену ніким. У будь-якому разі, дорослі відповідальні за маленьку людину, яка ще тільки вчиться жити у великому світі, і їхня неспроможність бути для дитини помічником і провідником приводить до трагедій.
Утримувачі документа:
Педагогічний музей України
Дод.точки доступу:
Лапин, П. \ілюстратор.\
Чайченко, В., Гринченко, Б.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)