Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=суб’єкт-суб’єктна взаємодія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Фрицюк, Валентина.
    Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутнього педагога до неперервного професійного саморозвитку / В. Фрицюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 127-132. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Саморозвиток--Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
майбутній педагог -- професійний саморозвиток -- мотивація -- суб’єкт-суб’єктна взаємодія -- студенти -- викладачі
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/article/view/182459

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Васьківська, Г.
    Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії в умовах дистанційного навчання іноземних мов засобами ІКТ [Текст] / Г. Васьківська, Г. Скиба // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 36-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
суб’єкт-суб’єктна взаємодія -- здобувачі освіти -- навчання іноземних мов -- дистанційне навчання -- інноваційність
Дод.точки доступу:
Скиба, Г.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Дятленко, Н. М.
    Андрагогічний підхід у післядипломній освіті вихователів дошкільних закладів / Н. М. Дятленко // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 1. - С. 90-102. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
андрагогіка -- андрагогічна компетентність -- андрагогічна модель навчання -- суб’єкт-суб’єктна взаємодія -- активні методи навчання
Анотація: У статті аналізуються андрагогічні складники в організації післядипломної педагогічної освіти; виокремлюються методи та прийоми, застосування яких в освітньому просторі позитивно впливає на підвищення інтересу вихователів ДНЗ до власної траєкторії післядипломної освіти, налаштовує їх на постійне професійне зростання та викликає прагнення до навчання протягом усього життя.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.


    Браткова, О. І.
    Особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів [Електронний ресурс] / О. І. Браткова // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 9-18, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.918. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології -- фахова підготовка -- суб’єкт-суб’єктна взаємодія -- професійна взаємодія -- іншомовне спілкування -- фахівець галузі права
Анотація: В результаті аналізу наукових психолого-педагогічних джерел, з’ясовано сутність, завдання, принципи, структуру, форми та методи інтерактивного навчання у вищій школі; розкрито особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів до професійної взаємодії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.


    Гвоздій, С.
    Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців / С. Гвоздій, О. Устянська // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 141-160, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.141160. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
куратор -- учитель біології -- здоров’я людини -- модератор -- роль викладача -- суб’єкт-суб’єктна взаємодія -- тьютор -- фасілітатор
Анотація: У статті розглядаються особливості професійних ролей викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців (на прикладі вчителя біології та здоров’я людини). У 2018 році введена у Перелік спеціальностей та галузей освіти спеціальність «014.05 Середня освіта. Біологія та здоров’я людини». Підготовка майбутніх фахівців з цієї спеціальності потребує використання викладачами закладів вищої освіти нових професійних ролей. Наведено особливості індивідуальної роботи викладача-тьютора зі студентом; функції викладачамодератора та викладача-фасілітатора у груповій роботі; робота із майбутніми фахівцями викладача-куратора у позааудиторний час. Запропоновано види тьюторства та структурні елементи тьюторського супроводу, модерації, фасілітації, функції куратора. Зазначені дані опитування щодо ефективності застосування викладачем нових професійних ролей серед майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Устянська, О.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)