Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=суспільні стереотипи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Хавкіна, Л.
    Наука та науковці крізь призму реклами / Л. Хавкіна // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2014. - № 1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- рекламний дискурс -- рекламна комунікація -- реципієнт -- суспільні стереотипи
Анотація: Стаття присвячена дослідженню базових параметрів відображення сфери науки та продукування образів науковців у сучасному рекламному дискурсі, визначенню основних типів і креативно-функціональних різновидів згадування-презентування-візуалізації науковців/псевдонауковців та наукових винаходів/псевдовинаходів у рекламі. Метою є виокремлення й систематизування основних варіантів рекламного креативу, ґрунтованого на такому різновиді образів і мотивів, прямо пов’язаних із фактором авторитетності, як репрезентації в рекламі науки та науковців. Вивчається здатність рекламних текстів до транслювання, формування й руйнування суспільних стереотипів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)