Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=твори образотворчого мистецтва<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Акімов, Дмитро Ігорович.
    Специфіка спонсорства як технологія забезпечення доступу населення до художніх творів у маркетингу мистецтва / Д. І. Акімов // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 37. - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
спонсорство -- маркетингові підходи -- твори образотворчого мистецтва -- економіка культури -- англо-американський тип

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Акімов, Дмитро Ігорович.
    Маркетингові технології колекціонування в образотворчому мистецтві / Д. І. Акімов // Культура і сучасність : альманах. - 2020. - № 1. - С. 104-109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285

Кл.слова (ненормовані):
колекціонування творів живопису -- твори образотворчого мистецтва -- арт-ринок -- маркетингові технології

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)