Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=товарна політика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.
Шифр: П739395/2014/1/2
   Журнал

Поліграфія і видавнича справа [Текст] : наук.-техн. зб./ Укр. акад. друкарства. - Львів, 1964 - . - ISSN 0554-4866. - Виходить двічі на рік
2014р. N 1/2 (65/66)
Зміст:
Огар, Е. І. Сучасна дитяча книга як національний культурний продукт / Е. І. Огар. - С.3-8
Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ, КУЛЬТУРНА ГЛОБАЛІЗАЦІЯ, УКРАЇНСЬКА ДИТЯЧА КНИГА
Гірняк, Г. З. Про необхідність впровадження новітніх технологій документування у діяльності міських виконавчих органів / Г. З. Гірняк. - С.8-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ, НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ДОКУМЕНТУВАННЯ
Грет, Г. П. Товарна політика видавництва Дух і літера / Г. П. Грет, А. В. Гуленко. - С.16-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТОВАР, ВИДАВНИЦТВО, ТОВАРНА ПОЛІТИКА
Миколаєнко, А. Ю. Українське видавництво “Смолоскип” у діаспорі:організаційні засади та структура / А. Ю. Миколаєнко. - С.21-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИДАВНИЦТВО “СМОЛОСКИП”, ЗІНКЕВИЧ ОСИП, УКРАЇНСЬКА ДІАСПОРА
Гривняк, О. І. Літературна і видавнича діяльність роду Гербуртів на теренах Галичини (XVI-XVII ст.) / О. І. Гривняк, О. О. Цебенко. - С.28-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РІД ГЕРБУРТІВ, ЛІТЕРАТУРНА ТА ВИДАВНИЧА СПАДЩИНА, ДОБА СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ
Косинська, Ю. В. Редагування перекладної літератури: історіографія наукової думки / Ю. В. Косинська. - С.46-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РЕДАГУВАННЯ ПЕРЕКЛАДІВ, НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, РОЗВИТОК ТЕОРЕТИЧНОЇ ДУМКИ
Голубник, Т. С. Синтез моделей факторів прогнозування якості формування монтажного спуску книжкових видань / Т. С. Голубник, В. М. Сеньківський. - С.56-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МОНТАЖНИЙ СПУСК, ФАКТОРІ, МОДЕЛЬ
Луцків, М. М. Імітаційна модель дискретного відтворення растрового елемента округлої форми / М. М. Луцків, М. М. Логойда. - С.63-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РАСТРУВАННЯ, РАСТРОВИЙ ЕЛЕМЕНТ, МУАР
Стельмашук, С. Г. Аналіз впливу окремих факторів на ефект зрівноважування надлишкових сил в механізмах неповнозубих коліс / С. Г. Стельмашук. - С.70-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЗРІВНОВАЖУВАННЯ, СИЛИ ЕНЕРЦІЇ, ЗУБЧАСТІ КОЛЕСА
Морфлюк, В. Ф. Інтегрований метод цифрового визначення параметрів стабілізації фарб у аркушевих друкарських машинах / В. Ф. Морфлюк, І. С. Карпенко. - С.75-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АРКУШЕВА ДРУКАРСЬКА МАШИНА, СУМІЩЕННЯ ФАРБ, АРКУШЕПЕРЕДАВАЛЬНА СИСТЕМА
Маїк, В. 3. Дослідження впливу процесів нанесення шрифту Брайля на стійкість картонів до подвійних перегинів / В. 3. Маїк. - С.82-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КАРТОН, ПАКУВАННЯ, ПОДВІЙНІ ПЕРЕГИНИ
Швайка, Л. А. Пам’яті Учителя і колеги / Л. А. Швайка, О. І. Гузела. - С.86-87
Кл.слова: МАСЛОВАТИЙ М. М., НАУКОВЕЦЬ, ВШАНУВАННЯ ПАМ'ЯТІ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.
   655.4/.5
   Т 35


    Теремко, Василь Іванович.
    Видавничий маркетинг : навчальний посібник / В. І. Теремко. - Київ : Академвидав, 2009. - 272 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-84-7 : 35.00 грн., 35.00 грн., 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Книгознавство--Видавнича справа--Книжкова торгівля

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- реклама -- книгорозповсюдження -- маркетингова логістика

Примірників всього: 42
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (32),
Фаховий коледж «Універсум» (9)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (32),
Фаховий коледж «Універсум» (9)

Знайти схожі

3.
658.8
О-75


   
    Основи маркетингу [Текст] : навчальний посібник. - Київ : Центр навчальної літератури, 2004. - 352 с. - ISBN 966-8365-50-Х : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- маркетингові дослідження -- цінова політика

Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)

Знайти схожі

4.
658.8(075)
Б 83


    Бородкіна, Н. О.
    Маркетинг : навчальний посібник / Н. О. Бородкіна. - Київ : Кондор, 2007. - 360 с. - ISBN 966-351-050-1 : 99.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Торгівля--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- концепції маркетингу -- маркетингова інформаційна система -- маркетингові дослідження -- вивчення потреб споживачів -- вивчення поведінки споживачів -- товарна політика -- цінова політика -- політика розповсюдження -- комунікаційна політика -- маркетинг підприємства -- попит

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
658.8(075)
З-53


    Земляков, І. С.
    Основи маркетингу [Текст] : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич ; М-во освіти і науки України, Ін-т менедж. та економіки "Галицька академія". - Київ : Центр навчальної літератури, 2004. - 352 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 351-352. - ISBN 966-8365-50-X : 20.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- товарная политика -- реклама -- конкуренція -- конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- види маркетингу -- виды маркетинга -- система маркетингу -- система маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.
Дод.точки доступу:
Рижий, І. Б.
Савич, В. І.
Міністерство освіти і науки України
Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"


Примірників всього: 7
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
658.8(075)
Щ 61


    Щербань, В. М.
    Маркетинг [Текст] : навчальний посібник для студентів вищ. навч. закладів / В. М. Щербань ; Міністерство освіти і науки України, Черкаська академія менеджменту. - Київ : Центр навчальної літератури, 2006. - 208 с. - ISBN 966-364-179-7 (в опр.) : 20.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Організація торгівлі--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- товарна політика -- цінова політика -- реклама -- положення про службу маркетингу
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Черкаська академія менеджменту


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

7.
658.8(075)
О-75


   
    Основи маркетингу [Текст] : навчальний посібник / за наук. ред.: Є. В. Савельєва, С. І. Чеботар. - Київ : Наш час, 2004. - 240 с. - ISBN 966-8174-00-3 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- маркетингові дослідження -- цінова політика -- реклама -- імідж -- паблік рілейшнз
Дод.точки доступу:
Савельєва, Є. В. \за наук. ред.\
Чеботар, С. І. \за наук. ред.\


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

8.
   001
   Н 34


   
    Наукові студії - XXI (культура, освіта-антропоцентричні парадигми і сучасний світ). Філософія. Філологія. Педагогіка. Економіка [Текст]. Випуск 3 (Том 5) / Український гуманітарний інститут ; ред. Р. В. Болдирев. - Київ ; Буча : Міленіум, 2014. - 472 с. - ISBN 978-966-8063-97-14 : 30.00 грн.
    Зміст:
Понятовский, Ф. К. Деконструкция Жака Деррида и христианство: два взгляда на одну проблему / Ф. К. Понятовский. - С .8-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: деконструкція, бінарні протилежності, християнство
Калита, А. А. Методологические предпосылки комплексного исследования проблемы суггестивного воздействия речемузыкальных произведений на слушателя / А. А. Калита, В. В. Марченко. - С .18-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мовленнэво-музичны твори, сугестивний вплив, структурны елементи тексту
Мельник, Я. О. Біблеїзми англомовних та україномовних текстів: граматична й лексико-семантична стратифікація / Я. О. Мельник. - С .42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: біблеїзм, структурно-семантичні особливості, ізоморфні та аломорфні ознаки
Могилко, Ю. О. Корейська поезія епохи корьо: тематичний і жанровий аспекти / Ю. О. Могилко. - С .47-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: корейська поезія, художня форма, жанр
Тараненко, Л. І. Англійська народна казка: дефініція і функціонально-прагматичне спрямування / Л. І. Тараненко. - С .56-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: казка, функціональне призначення, жанрові ознаки
Швачко, С. О. Аксіологічні параметри денотатів англомовного дискурсу / С. О. Швачко. - С .67-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгвокогнітивні аспекти, параметричні оцінки, англійська мова
Вовк, О. І. Теорія та методика навчання іноземної мови: розвиток когнітивно-пізнавальних навичок студентів / О. І. Вовк. - С .77-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: епістемологічні стилі, ментальні репрезентації, способи пізнання
Алькема, В. Г. Теоретичні аспекти визначення поняття маркетингової інноваційної товарної політики / В. Г. Алькема, І. М. Бережна. - С .107-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: маркетинг, інноваційна політика, товарна політика
Бурова, О. Б. Сучасний демографічний стан у сільських регіонах України: статистичний аспект / О. Б. Бурова. - С .116-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: народжуваність, фертильність, депопуляція
Чабан, В. Г. Інноваційні енергозберігаючі технології на підприємствах агропромислового комплексу України: проблеми впровадження / В. Г. Чабан. - С .123-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: енергозберігаючі технології, інновації, джерела енергії
Сіданіч, І. Л. Духовність і моральність: феноменологічний та історико-педагогічний аспекти / І. Л. Сіданіч. - С .133-152
Кл.слова: духовність, моральність, виховання
Санникова, Т. О. Літопис родоводу чайки-чайковських: історико-соціокультурологічний аспект / Т. О. Санникова. - С .198-208. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Україна, Урал, життя і творчість
Антропоцентричний світ у координитах евристичних парадигм філологічного циклу . - С .209-299
Кл.слова: антропоцентричність, парадигмальний аналіз
Трубецкой, Н. С. Мысли об индоевропейской проблеме / Н. С. Трубецкой. - С .300-320
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові дослідження--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
англомовний дискурс -- товарна політика
Дод.точки доступу:
Болдирев, Р. В. \ред.\
Український гуманітарний інститут


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

9.
658.8(075)
Ч-96


    Чучка, І. М.
    Інтерактивний маркетинг [Текст] : навчальний посібник / І. М. Чучка, І. П. Студеняк ; Міністерство освіти та науки України, Мукачівський технологічний інститут. - Київ : Кондор, 2009. - 121 с. - ISBN 978-966-351-184-9 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Електронний ринок--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
електронний покупець -- інтерактивність -- платіжні системи -- товарна політика -- реклама -- оплата купівлі
Дод.точки доступу:
Студеняк, І. П.
Міністерство освіти та науки України
Мукачівський технологічний інститут


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.
658.8(075)
А 83


    Армстронг, Гарі.
    Маркетинг. Загальний курс : підручник / Г. Армстронг, Ф. Котлер. - 5-те вид. - Київ : Діалектика, 2001. - 601 с. - Пер. з англ. - ISBN 5-8459-0131-6 : 11.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- стратегічне планування -- маркетингові дослідження -- споживчі ринки -- глобальний ринок -- суспільство -- етика маркетингу -- управління маркетингом -- маркетингове середовище -- товарна політика -- товарорух -- ціноутворення -- гуртова торгівля -- роздрібна торгівля -- стимулювання збуту
Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)