Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=формальна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
Шифр: І426210053/2016/3
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 3
Зміст:
Іванова, С. В. Післядипломна педагогічна освіта в системі освіти дорослих / С. В. Іванова. - С.3-5
Кл.слова: компетентності, формальна освіта, освітня програма
Палкин, В. А. О возможных путях дальнейшего развития среднего образования в информационном обществе / В. А. Палкин. - С.6-10
Кл.слова: гуманистическая парадигма, духовность, нравственность
Москалик, Г. Ф. Знання та уміння керівника школи як показник рівня його компетентності у перші роки роботи / Г. Ф. Москалик. - С.11-13
Кл.слова: спеціальні знання, мета роботи, колектив однодумців
Шевчук, С. В. Інноваційні аспекти навчально-методичної діяльності педагога професійної школи / С. В. Шевчук. - С.14-17
Кл.слова: професійна культура, професійна компетентність, портфоліо
Іваній, І. В. Професійно-педагогічна культура та імідж фахівця фізичного виховання та спорту / І. В. Іваній. - С.18-20
Кл.слова: етикет, педагогічні техніки
Ємець, А. В. Фізично-реабілітаційні технології у професійній діяльності сімейного лікаря / А. В. Ємець. - С.21-24
Кл.слова: фізична реабілітація, професійна підготовка
Шакотько, В. В. Діагностика рівня сформованості інформологічних компетентностей майбутніх вчителів інформатики / В. В. Шакотько. - С.25-28
Басенко, Р. О. Педагогічні преорітети епохи європейського відродження і формування викладацьких кадрів вищих студій орденом єзуїтів / Р. О. Басенко. - С.29-33
Кл.слова: молодіжні ініціативи, ренесансний гуманізм
Антоненко-Миргородська, А. М. Заняття степ-аеробікою як засіб мотивації студентів до занять фізичними вправами / А. М. Антоненко-Миргородська. - С.34-36
Олійник, І О. Теоретичний аспект готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження здоров'язбережувальної педагогіки / І О. Олійник, І. В. Шаляпіна. - С.37-39
Лаврик, К. А. Вебінар як фактор формування методичної культури вчителя іноземної мови / К. А. Лаврик. - С.40-42
Орищин, І. С. Роль мотивації у вивченні іноземних мов студентами / І. С. Орищин. - С.43-45
Лисенко, А. В. Письменник непесічного таланту сучасного літературного процесу Полтавщини / А. В. Лисенко, С. М. Дорошенко. - С.46-48
Шамрай, О. В. Індивідуальні консультації як фактор підготовки педагогів-дошкільників до роботи в умовах інклюзії / О. В. Шамрай. - С.54-55
Шутов, Д. О. Проблема мотивації навчання учнів з девіантною поведінкою на уроках історії / Д. О. Шутов. - С.56-59
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
371.14(477)
Т 58


    Топузов, О. М.
    "Формальна освіта допоможе вам вижити. Самоосвіта приведе вас до успіху" / О. М. Топузов // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 2. - С. 5-6. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Самоосвіта--вчителі

Кл.слова (ненормовані):
формальна освіта -- самоосвіта -- педагоги
Анотація: Автор статті зазначає, що інноваційний розвиток інформаційного суспільства сприяє усвідомленню науки й освіти як важливих генераторів людського капіталу, дієвих чинників підготовки конкурентоспроможних на ринку праці фахівців.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.


    Іванова, С. В.
    Післядипломна педагогічна освіта в системі освіти дорослих [Текст] / С. В. Іванова // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 3. - С. 3-5

Кл.слова (ненормовані):
компетентності -- формальна освіта -- освітня програма

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
37.01(477)(082)
Н 34


   
    Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України) : [зб. наук. пр.] / Нац. акад. пед. наук України ; [редкол.: В. Г. Кремень (голова) та ін.]. - Київ : Сам, 2017. - 399 с. : рис., табл. - Літ. в кінці ст. - Ім. покажч.: с. 392-398. - Скор.: с. 399. - ISBN 966-8714-15-6 : 281.50 грн.
    Зміст:
Кремень, Василь Григорович. Сучасне мислення й освіта: методологічний концепт / В. Г. Кремень. - С .8-16
Кл.слова: умови невизначеності, нелінійне мислення, суспільний розвиток
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Закон відтворення / В. О. Огнев’юк. - С .16-22
Кл.слова: цивілізаційні зміни, експонентний розвиток, освітня сфера
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Міждисциплінарні дослідження в галузі педагогіки: освітологічний контекст / С. О. Сисоєва. - С .23-27
Кл.слова: педагогічне дослідження, освітологія, тип міждисциплінарності дослідження
Сухомлинська, Ольга Василівна. Як дорослішають в Україні і світі: загальні тенденції і виклики / О. В. Сухомлинська. - С .28-32
Кл.слова: наукова рефлексія, історія дитинства, травмоване дитинство
Бех, Іван Дмитрович. Духовно розвинена особистість у психовиховному вимірі / І. Д. Бех. - С .33-38
Кл.слова: етична свідомість, етична рефлексія, духовність
Курило, Віталій Семенович. Забезпечення права на здобуття освіти особами, місцем проживання яких є територія проведення АТО, в університеті / В. С. Курило. - С .38-45
Кл.слова: право на освіту, непідконтрольна територія, освітні центри
Петрочко, Жанна Василівна. Національно-патріотичне виховання в Україні у контексті сучасних викликів / Ж. В. Петрочко, Т. К. Окушко. - С .45-51
Кл.слова: патріотизм, дитячі громадські об’єднання, соціальні ініціативи
Дічек, Наталія Петрівна. Шляхом модернізації й поширення історико-педагогічних досліджень в Україні / Н. П. Дічек. - С .51-55
Кл.слова: українська середня школа, диференційований підхід, індивідуалізація навчання
Прокопенко, Іван Федорович. Педагогічна спадщина Г. С. Сковороди і нова українська школа / І. Ф. Прокопенко. - С .56-65
Кл.слова: Сковорода Григорій, про нього, якість освіти, вітчизняна педагогіка
Кравець, Володимир Петрович. Проблеми тендерної соціалізації школярів у вітчизняній історії педагогіки XX століття / В. П. Кравець. - С .65-72
Кл.слова: статеве виховання, сексуальна педагогіка, сексуальна соціалізація
Березівська, Лариса Дмитрівна. До сторіччя української революції (1917-1921): реформування шкільної освіти / Л. Д. Березівська. - С .72-77
Кл.слова: історія української освіти, реформа шкільної освіти, концепція шкільної освіти
Локшина, Олена Ігорівна. Порівняльна освіта в умовах глобалізації: здобутки і перспективи / О. І. Локшина [и др.]. - С .77-83
Інші автори: Джурило А. П., Маріуц І. О., Шпарик О. М.
Кл.слова: порівняльна педагогіка, відділ порівняльної педагогіки, порівняльні дослідження
Алєксєєнко, Тетяна Федорівна. Концептуалізація проблемного поля соціальної педагогіки у викликах сучасності / Т. Ф. Алєксєєнко. - С .83-89
Кл.слова: операціоналізація, соціальне партнерство, онтологія
Комаровська, Оксана Анатоліївна. Проблеми та виклики сучасної мистецької освіти / О. А. Комаровська, Н. Є. Миропольська. - С .89-94
Кл.слова: шкільна мистецька освіта, естетичне виховання, художня культура
Максименко, Сергій Дмитрович. Генетичні консенсуси світогляду особистості як методологія застосування технологій психологічної реабілітації та психологічного захисту населення / С. Д. Максименко. - С .95-101
Кл.слова: генетична психологія, комп’ютерна томографія, розвиток свідомості
Моляко, Валентин Олексійович. Основні ракурси дослідження проблем мислення в сучасній українській психології / В. О. Моляко. - С .102-106
Кл.слова: Інститут психології, особистість вченого, Костюк Григорій Силович, основні праці
Смульсон, Марина Лазарівна. Доросла людина у віртуальному освітньому просторі / М. Л. Смульсон. - С .107-112
Кл.слова: дистанційне навчання, саморозвиток, інтелектуальні метакогніції
Чепелєва, Наталія Василівна. Теоретико-методологічні засади самопроектування особистості / Н. В. Чепелєва. - С .113-119
Кл.слова: розвиток особистості, особистісний проект, наратив
Карамушка, Людмила Миколаївна. Соціальна напруженість в організації: сутність, підходи до вивчення, методики дослідження / Л. М. Карамушка. - С .119-126
Кл.слова: види соціальної напруженості, психічні стани, методики для дослідження
Колупаєва, Алла Анатолієвна. Стратегічні орієнтири реформування освіти осіб з особливими потребами: вектори змін та трансформацій / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. - С .127-134
Кл.слова: інклюзивна освіта, освітнє реформування, інституціалізація
Кокун, Олег Матвійович. Чинники та психофізіологічне забезпечення професійного самоздійснення особистості / О. М. Кокун. - С .134-140
Кл.слова: професійне самоздійснення, чинники самоздійснення, професійна діяльність
Найдьонова, Любов Антонівна. Науково-методичне забезпечення медіаосвіти в Україні: підсумки всеукраїнського експерименту / Л. А. Найдьонова. - С .140-146
Кл.слова: Нова українська школа, медіапсихологія, інформаційний простір
Слюсаревський, Микола Миколайович. Освітні складові громадської думки: тенденції динаміки і стратегія формування / М. М. Слюсаревський. - С .147-154
Кл.слова: моніторинг громадської думки, соціально-психологічні чинники, образ освітніх інновацій
Татенко, Віталій Олександрович. Суб’єктно-вчинковий підхід у соціально-психологічному дослідженні проблем соціалізації людини / В. О. Татенко. - С .155-159
Кл.слова: процес соціалізації, суб’єктно-суб’єктна взаємодія, спільний учинок
Титаренко, Тетяна Михайлівна. Можливості підтримання психологічного здоров’я особистості в умовах тривалої травматизації / Т. М. Титаренко. - С .160-166
Кл.слова: пролонгована травматизація, індикатори психологічного здоров’я, комунікативна компетентність
Панок, Віталій Григорович. Впровадження здобутків прикладної психології у педагогічну практику / В. Г. Панок. - С .167-174
Кл.слова: наукова психологія, психологічна служба, практичний психолог
Ляшенко, Олександр Іванович. На шляху до нової української школи: концептуальні засади і виклики / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С .175-182
Кл.слова: загальна середня освіта, профільне навчання, реформування української школи
Топузов, Олег Михайлович. Забезпечення якості загальної середньої освіти: на шляху до європейських стандартів / О. М. Топузов. - С .183-190
Кл.слова: загальна середня освіта, європейський освітній простір, європейська інтеграція
Биков, Валерій Юхимович. Проблеми та завдання сучасного етапу інформатизації освіти / В. Ю. Биков, О. М. Спірін, О. П. Пінчук. - С .191-198
Кл.слова: електронні освітні ресурси, електронний підручник, інформаційно-освітнє середовище
Савченко, Олександра Яківна. Моделювання уроку в початковій школі в контексті компетентнісного підходу / О. Я. Савченко. - С .198-206
Кл.слова: освітні результати, результат уроку, види навчальних технологій
Ільченко, Віра Романівна. Роль інтеграції в реформуванні змісту загальної середньої освіти / В. Р. Ільченко. - С .206-210
Кл.слова: фундаменталізація змісту освіти, загальні закономірності природи, життєствердна модель
Бурда, Михайло Іванович. Прикладна спрямованість змісту шкільної математичної освіти / М. І. Бурда. - С .211-216
Кл.слова: формування компетентностей, зміст математики, математика
Пометун, Олена Іванівна. Вимоги до конструювання компетентнісно орієнтованого підручника з історії / О. І. Пометун. - С .217-223
Кл.слова: компетентнісно орієнтоване навчання, шкільний підручник, проектування підручника
Голуб, Ніна Борисівна. Роль і місце риторики у системі шкільної мовної освіти / Н. Б. Голуб. - С .224-230
Кл.слова: мовна особистість, риторичні вміння, методика навчання української мови
Камишин, Володимир Вікторович. Кореляція індивідуального і соціального в розумінні феномену обдарованості / В. В. Камишин, М. М. Міленіна. - С .231-239
Кл.слова: педагогічна антропологія, антропоцентричність, культурна еволюція
Коцур, Віктор Петрович. Інтернаціоналізація педагогічної освіти в інформаційних вимірах XXI століття / В. П. Коцур. - С .240-245
Кл.слова: академічна мобільність, дистанційне навчання, освітній простір
Ничкало, Нелля Григорівна. Неперервна професійна освіта у контексті теорії людського капіталу / Н. Г. Ничкало. - С .246-259
Кл.слова: державна освітня політика, розвиток неперервної освіти, модернізація
Радкевич, Валентина Олександрівна. Стандартизація професійної освіти в контексті євроінтеграційних процесів / В. О. Радкевич, П. Г. Лузан, С. Г. Кравець. - С .259-267
Кл.слова: компетентнісний підхід, освітні стандарти, якість професійної освіти
Лук’янова, Лариса Борисівна. Освіта дорослих в Україні: нові можливості для розвитку педагогічної науки і практики / Л. Б. Лук’янова, О. В. Аніщенко. - С .267-275
Кл.слова: освіта впродовж життя, формальна освіта, неформальна освіта
Хомич, Лідія Олексіївна. Культуротворення особистості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки / Л. О. Хомич, Г. І. Сотська, О. А. Лавріненко. - С .275-281
Кл.слова: особистість вчителя, педагогічна самосвідомість, мистецька освіта
Авшенюк, Наталія Миколаївна. Міждисциплінарний вимір компаративних досліджень професійного розвитку педагогів: український контекст / Н. М. Авшенюк, Л. М. Дяченко. - С .282-291
Кл.слова: порівняльна педагогіка, компаративно-педагогічні дослідження, неперервна педагогічна освіта
Єршова, Людмила Михайлівна. Методичні засади професійної орієнтації та консультування з професійної кар’єри учнівської молоді / Л. М. Єршова, В. Ф. Орлов, Д. О. Закатнов. - С .291-297
Кл.слова: професійна освіта, кар’єрний розвиток, карֹ’єрне консультування
Павлик, Наталія Василівна. Вплив професійно-освітніх чинників на гармонізацію характеру сучасних юнаків і дівчат / Н. В. Павлик. - С .297-305
Кл.слова: характер особистості, гармонійний характер, характеро-логічний розвиток
Ігнатович, Олена Михайлівна. Психолого-педагогічні технології відбору учнівської молоді до вищих педагогічних навчальних закладів / О. М. Ігнатович. - С .306-313
Кл.слова: професійний психологічний відбір, майбутній педагог, педагогічні здібності
Артюшина, Марина Віталіївна. Сучасні педагогічні технології професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників / М. В. Артюшина, Г. М. Романова, Л. П. Пуховська. - С .313-320
Кл.слова: професійна освіта, педагогічна інноватика, інноваційна педагогічна діяльність
Петренко, Лариса Михайлівна. Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійних навчальних закладів / Л. М. Петренко, О. Д. Гуменний. - С .320-328
Кл.слова: інформаційні технології, інформаційна культура, педагогічна діяльність
Саух, Петро Юрійович. Вища освіта в очікуванні майбутнього ренесансу: проблеми й перспективи. Український контекст / П. Ю. Саух. - С .328-344
Кл.слова: масовізація вищої освіти, культурно-цивілізаційна самоідентифікація, якість освіти
Луговий, Володимир Іларіонович. Глобальний і національний освітньо-наукові простори: роль, ресурс і різноманітність розвитку / В. І. Луговий [и др.]. - С .344-355
Інші автори: Оржель О. Ю., Слюсаренко О. М., Таланова Ж. В.
Кл.слова: сфери освіти, вища освіта, кадрове забезпечення
Вітренко, Юрій Миколайович. Вища освіта України: нова модель економічної діяльності в умовах ринкової економіки / Ю. М. Вітренко. - С .356-365
Кл.слова: послуга вищої освіти, споживач послуги вищої освіти, якість послуги вищої освіти
Ярошенко, Ольга Григорівна. Детермінанти і можливості розвитку дослідницької компетентності науково-педагогічних працівників в умовах інтеграції вищої освіти і науки / О. Г. Ярошенко. - С .365-372
Кл.слова: детермінанти розвитку, неформальна освіта, професійна діяльність
Степаненко, Ірина Володимирівна. Стратегії розвитку інтернаціоналізації вищої освіти: пріоритетні завдання для України / І. В. Степаненко. - С .373-381
Кл.слова: інтегративна концепція, методологічний космополітизм, реформування вищої освіти
Олійник, Віктор Васильович. Проблеми і перспективи розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах розбудови нової української школи / В. В. Олійник [и др.]. - С .382-391
Інші автори: Кириченко М. О., Отич О. М., Сорочан Т. М, Бондарчук О. І., Діденко Н. Г., Сергеєва Л. М., Сидоренко В. В., Клокар Н. І., Скрипник М. І.
Кл.слова: науково-педагогічні працівники, керівни кадри освіти, андрагогічний підхід
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Розвиток--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
теорія освіти -- історія освіти -- методологія соціальної роботи -- порівняльна освіта
Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. \ред.\
Луговий, В. І. \ред.\
Топузов, О. М. \ред.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \ред.\
Шпарик, О. М.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут педагогіки


Примірників всього: 2
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.


    Загубинога, Оксана.
    Інновації в неформальній екологічній освіті / О. Загубинога // Здоров’я та фізична культура : газета для вчителів фізкультури та основ здоров'я, методистів, тренерів. - 2019. - № 9. - С. 23-39. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
екологічна освіта -- інформальна освіта -- формальна освіта -- неформальна освіта -- дидактичні ігри -- групова робота -- проект

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Павлик, Н. П.
    Неформальна освіта у системі освіти України [Електронний ресурс] / Н. П. Павлик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 27-37, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.2737. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- формальна освіта -- неформальна освіта -- інформальна освіта
Анотація: У статті представлено характеристики сучасної освітньої системи України з позиції соціології освіти; системного підходу та теорії педагогічних інновацій. Окреслено соціальне значення освіти та її суспільних і індивідуальних результатів, описано інституалізацію освіти як ієрархізованої навчально-виховної діяльності; визначено риси освіти як соціального інституту. Описано структуру освіти як відкритої системи педагогічних підсистем різного порядку залежно від типів, ступенів, рівнів, ланок. Охарактеризовано закон неперервності освіти, що зумовив розвиток її неформальної та інформальної форм. Визначено соціальні передумови розвитку теорії та практики організації неформальної освіти як позаінституційної, цілеспрямованої, добровільної діяльності громадських об’єднань й осередків у сфері навчання та виховання. Означено групи суб’єктів неформальної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Журавель, Т.
    Неформальна освіта як інструмент підвищення лідерського потенціалу учнів ПТНЗ [Електронний ресурс] / Т. Журавель, Ю. Рогозна. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 171-187, DOI 2312-5829.2018.1-2.45172. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформальна освіта -- лідерський потенціал особистості -- неформальна освіта -- професійно-технічний навчальний заклад -- формальна освіта
Анотація: У статті представлені результати теоретичного дослідження трактування неформальної освіти вітчизняними та зарубіжними науковцями; розкрито сутність поняття «неформальна освіта», «формальна освіта» та «інформальна освіта», «лідерський потенціал»; проаналізовано досвід упровадження програм неформальної освіти для підлітків та молоді; висвітлено ключові результати дослідження особливостей лідерського потенціалу учнів ПТНЗ Донецької області; надано базову характеристику платформі неформальної освіти «Студії Розвитку» як інструменту підвищення лідерського потенціалу учнів професійно-технічних навчальних закладів; визначено подальші перспективи наукових пошуків.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Рогозна, Ю.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Дячок, Н.
    Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Н. Дячок. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 128-140, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.128140. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- освітні рівні -- професійна мобільність -- професійна освіта -- формальна освіта
Анотація: У статті розглядається професійна мобільність (можливість успішної зміни іншої діяльності або зміна типу роботи) як необхідна якість сучасного педагогічного працівника. Виокремлено основні якості, які є важливими у формуванні професійно-мобільного фахівця. Запропоновані критерії оцінки педагогічної діяльності працівників освіти відповідно до норм, які висуває суспільство (професійний саморозвиток, професійні навички, впровадження інноваційних технологій у навчальний процес, творчість у період реформування та модернізації, новітні педагогічні технології діяльності). Обґрунтовано важливість сформованої професійної мобільності працівників відповідно до завдань нової Концепції розвитку педагогічної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.


    Яремчук, М.
    Проблема освіти дорослих у Республіці Польща: педагогічний дискурс [Електронний ресурс] / М. Яремчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 3. - С. 91-101, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
інформальна освіта -- неформальна освіта -- освіта дорослих -- формальна освіта -- дорослий учень
Анотація: Стаття присвячена аналізу педагогічного дискурсу проблеми освіти дорослих у Республіці Польща. Виховання дорослих розглядається з точки зору цілісного життя як процес розвитку дорослої людини. Показано, що функції та цілі освіти дорослих упродовж років змінювалися. Разом з тим освіта дорослих не помічалася на формальному рівні, незважаючи на її існування. Фактично розвиток освіти дорослих у Республіці Польща розпочався разом зі стрімким розвитком техніки та науки, а також зі змінами, що відбувалися в соціально-економічних відносинах. У Республіці Польща найбільш значущі концепції освіти дорослих з’явилися під час кризи феодальної економіки та необхідності надання допомоги польській державності щодо відновлення незалежності Польщі. У ті часи в освіті домінували цілі патріотичного виховання в поєднанні із солідарністю працівників. У наш час відбувається надзвичайно швидкий розвиток науки і техніки, зміни в соціально-економічних відносинах, які змушують людей безперервно підвищувати кваліфікацію. Польські дослідники проблем освіти дорослих виділяють 4 основні завдання оптимальної професійної поведінки сучасного працівника: увага до кваліфікації; набуття професійного досвіду; збереження професійної гнучкості; охорона здоров’я. Освіта дорослих відбувається відповідно до таких видів навчальної діяльності: формальна освіта; неформальна освіта за певною програмою; неформальне навчання та вдосконалення без посилання на конкретну навчальну програму чи обсяг змісту; неформальне навчання як будь-який вид діяльності без заздалегідь розробленої програми та при будь-яких обставинах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Cherepiekhina, Olha.
    Pedagogical competence developing of psychology teacher (master’s degree): experience of Ukraine [Електронний ресурс] / O. Cherepiekhina. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P123-133, DOI 10.28925/2617-5266.2023.88. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
розвиток педагогічної компетентності -- викладачі психології -- формальна освіта -- неформальна освіта -- магістерська програма -- студенти магістратури
Анотація: У статті викладено авторські ідеї щодо розвитку педагогічної компетентності викладачів психології (магістрів) в сучасних умовах ВНЗ України, що є результатом лонгітюдного науково-педагогічного дослідження, розпочатого у 2008 р. на базі ВНЗ України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)