Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фрагментарність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
Шифр: С707612/2011/8
   Журнал

Слово і час [Текст] : наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ : Фенікс, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Виходит раз на два місяця
2011р. № 8
Зміст:
Барабаш, Юрій . Шевченків концепт "чужі люди" та його семантично-поетикальні модифікації як сенсотвірний чинник / Ю. Барабаш. - С.4-15
Кл.слова: АРХЕТИП, ШЕВЧЕНКО ТАРАС, ТВОРЧА СПАДЩИНА, МЕНТАЛЬНІСТЬ
Сивокінь, Григорій. Історична та національна детермінованість теоретико-літературного знання / Г. Сивокінь. - С.15-20
Ільницький, Микола. Дві сильветки під одним титулом... (До 80-річчя Юрія Барабаша і Григорія Сивоконя) / М. Ільницький. - С.20-26
Боронь, Олександр. Шевченкознавчі інтерпретації Юрія Барабаша / О. Боронь. - С.26-31
Голобородько, Ярослав. Григорій Сивокінь: форум критикології / Я. Голобородько. - С.31-38
Нахлік, Євген. Сучасний стан франкознавчих досліджень і проблема створення Інституту Івана Франка НАН України / Є. Нахлік. - С.38-49
Галич, Артем. Жіночий і не жіночий романи Галини Тарасюк в асоціонімному вимірі / А. Галич. - С.49-60
Кл.слова: АСОЦІОНІМ, ДИСКУРС
Кабкова, Ольга. "Поклоніння ящірці" Л. Дереша та "Оригінал Лаури" В. Набокова: естетична дзеркальність / О. Кабкова. - С.60-64
Кл.слова: ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНІСТЬ, ФРАГМЕНТАРНІСТЬ, АЛІТЕРАЦІЯ, КОЛЬОРОЗАПИС
Астаф’єв, Олександр. Роде наш красний / О. Астаф’єв, Г. Табакова. - С.64-70
Кл.слова: ІНТЕРПРЕТАЦІЯ, КОНЦЕПТОСФЕРА, ОНІРИЧНИЙ ПРОСТІР
Шпиталь, Анатолій. Роман про майбутнє, яке не повинно настати / А. Шпиталь. - С.70-77
Кл.слова: АНТИУТОПІЯ, АРМАГЕДОН, ФУТУРИСТИКА
Чепа, М.-Л. А. Чи є підстави відзначати 1000-ліття Бояна? / М.-Л. А. Чепа. - С.77-88
Содомора, Андрій. "І квапиться душа додому": "Словник мовчання" Богдана Смоляка / А. Содомора. - С.88-91
Чепурко, Богдан. "Словник мовчання" заговорив / Б. Чепурко. - С.91-96
Василишин, Олег. Як прославилася Харчукова "Неслава" / О. Василишин. - С.96-99
Палинський, Віктор. "... На високу гору": поетеса Марта Починайко / В. Палинський. - С.99-102
Тарнавська М, . Євреї в українській літературі / М, Тарнавська М. - С.102-110
Трофимук, Мирослав. Дослідження поетичної творчості Богдана - Ігоря Антонича / М. Трофимук. - С.110-113
Свенцицька, Еліна. Аналітика піднесеного : Рецензія: "Кравченко О.А. Категорія піднесеного: естетика і поетика: Монографія" / Е. Свенцицька. - С.113-118
Мороз, Оариса. Про українську драму та її друге життя : Рецензія: "Залеська Онишкевич Лариса Марія Любов. Текст і гра. Модерна українська драма" / Л. Мороз. - С.118-120
Дмитренко, Вікторія. Осмислення статуу новели у структурі художньої прози : Рецензія: "Бровок О.О. Новела в стуктурі української прози: модифікації та функції: Монографія" / В. Дмитренко. - С.120-122
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2011р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: Ш697812/2016/3
   Газета

Шкільний світ [Текст] : всеукраїнська газета для вчителів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить двічі на місяць
2016р. № 3
Зміст:
Нейв, Кетрін. Новітні тенденції сучасної шкільної педагогіки / К. Нейв. - С.5-7
Кл.слова: онлайн-навчання, соціальні медіа, ігрофікація
Ковганич, Галина. Дебати: алгоритм підготовки і проведення : Дебати як засіб формування ключових компетентностей учнів / Г. Ковганич, М. Молчанова. - С.8-13
Селютна, Марина. Як уберегти дітей від негативних проявів у соціумі : Батьківські збори / М. Селютна. - С.14-17
Перфілова, Наталя. Енергетичні напої окриляють чи вбивають? : Проект. 5-9-ті класи / Н. Перфілова. - С.18-27
Кл.слова: здоровий спосіб життя
Лимаренко, Зоряна. "І білії зорі у Царстві Небеснім хай вічно сіяють тобі..." : Сценарій заходу до дня народження Ігоря Білозіра / З. Лимаренко. - С.28-32
Поліщук, Ольга. Цілую бабусині втомлені руки : Родинне свято. 5-6-ті класи / О. Поліщук. - С.33-36
Галкіна, Лариса. Як подолати фрагментарність на уроках : Інтегрований підхід під час викладання музичного мистецтва / Л. Галкіна. - С.1-5 (вкладка)
Лимаренко, Зоряна. Володимир Івасюк - лицар української пісні : Урок із музичного мистецтва. 8-й клас / З. Лимаренко. - С.6-7 (вкладка)
Дроздовська, Лідія. Подорож до Мультляндії : Свято для дітей молодшого шкільного віку / Л. Дроздовська. - С.8-16 (вкладка)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Кабкова, Ольга.
    "Поклоніння ящірці" Л. Дереша та "Оригінал Лаури" В. Набокова: естетична дзеркальність [Текст] / О. Кабкова // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2011. - № 8. - С. 60-64

Кл.слова (ненормовані):
інтертекстуальність, фрагментарність, алітерація, кольорозапис

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2011р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Галкіна, Лариса.
    Як подолати фрагментарність на уроках [Текст] : Інтегрований підхід під час викладання музичного мистецтва / Л. Галкіна // Шкільний світ. - Київ : Шкільний світ, 2016. - № 3. - 1-5 (вкладка)


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Борисюк, Ірина.
    Лірика Ігоря Калинця: космос, сотворений зі слова [Текст] / І. Борисюк // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2020. - N 12. - С. 46-51. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
шісдесятники -- вісімдесятники -- письмо -- фрагментарність

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Zhygun, S.
    Reticence as a strategy of women’s autobiographies in soviet times: a case study of Ivanenko’s "Always in Life" (1986) [Текст] = Замовчування як стратегія жіночих автобіографічних текстів радянського часу: на матеріалі спогадів оксани іваненко «завжди в житті» (1986) / S. Zhygun // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2021. - № 17. - С. 32-38. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
жіноча біографія -- релятивність -- фрагментарність -- нелінійність -- замовчування
Дод.точки доступу:
Жигун Сніжана


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Головатенко, Т.
    Тенденції практичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у закладах вищої освіти Фландрії (Бельгія) [Електронний ресурс] / Т. Головатенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 3/4. - С. 129-146, DOI 10.28925/2312-5829.2022.349. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вчитель початкових класів -- педагогічна підготовка -- практика -- тенденція
Анотація: Стаття є компаративним дослідженням системи професійної підготовки вчителів початкових класів у Фландрії (Бельгія). Актуальність теми зумовлена оновленням професійних стандартів підготовки вчителів початкових класів, орієнтацією української системи професійної підготовки на вивчення та впровадження кращих європейських практик педагогічної підготовки, а також успішним досвідом Фландрії у частині реформування системи професійної підготовки вчителів початкових класів. Аналіз наукової літератури засвідчує фрагментарність попередніх досліджень та відсутність комплексного аналізу теми. З огляду на це метою статті є визначити та обґрунтувати тенденції практичної підготовки вчителів початкових класів у Фландрії на трьох рівнях: організаційному, змістово-технологічному та результативно-оцінювальному. За характером методології, це дослідження є якісним компаративним дослідженням. Дані дослідження отримані шляхом аналізу змісту освітніх та робочих програм ЗВО Фландрії. Дані оброблено із застосуванням емпіричних методів компаративного дослідження та методів кількісної обробки результатів дослідження. На організаційному рівні виокремлено такі тенденції: тенденцію до організації педагогічної підготовки за паралельною моделлю, автономного визначення ЗВО тривалості практичної підготовки, диверсифікації типу закладів, де проходить практична підготовка вчителів початкових класів. На змістово-технологічному рівні виділено такі тенденції: до побудови програм за концентричним принципом, до запровадження компетентнісного підходу до практичної підготовки. На результативно-оцінювальному рівні виокремлено тенденцію до впровадження формувального оцінювання результатів практичної підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Романенко, О.
    Феномен травматичного письма (Олександр Терещенко "Життя після 16:30") / О. Романенко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 2. - С. 42-50, DOI 10.28925/2311-259x.2021.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
письмо -- травма -- травматичне письмо -- автобіографічне письмо
Анотація: Предметом дослідження є травматичне письмо, що є актуальним, з огляду на великии корпус художніх і документальних творів, присвячених віи ні на Сході. Мета статті — проаналізувати особливості травматичного письма у повісті «Життя після 16:30» Олександра Терещенка, учасника захисту Донецького аеропорту. Травматичне письмо витлумачено у контексті ідеи Кеті Карут, Ж. Лакана, Ж. Деріди. З. Фрои да. До аналізу залучено також концепції автобіографічного письма, зокрема, ідеї Р. Барта та І. Констанкевич. Провідним методом дослідження став метод close reading. Завдяки ньому було виділено концептуальні образи, які стосуються травми і травматичного досвіду автора. Це, зокрема, образи болю, пам’яті, подвигу, життя, тіла, рани, сміху, страху. Результати дослідження доводять, що у повісті Олександра Терещенка «Життя після 16:30» письмо виступає психотерапевтичним жестом, якии втілении у таких ознаках: письмо як акт тілеснии / фізичнии , особливии м’язовии рух, що ріднить автора із попереднім життям, до травм; малювання і письмо як тип творчості та частина психотерапії ; архівація та розкодування символічних значень, які стосуються травми; поетична адресація і формування спільноти травми. У статті запропоновано формулювання для такого типу письма: плинне автобіографічне письмо. Це особливии тип письма, яке виникає як наслідок осмислення пережитої травми та посттравматичного синдрому, ключовою біографемою (Р. Барт) у ньому виступає епізод травми, провідним мовленнєвим актом — намагання висловити авторські переживання, спогади про травму, життя після травми. Такому письму притаманні символізація травми, фрагментарність, я-нарація, внутрішніи діалог із самим собою або уявним співрозмовником, постіи не співвіднесення подіи та розмислів у межах пар «Я — Іншии », «Я — Інші», «Я — Інше суспільство», «Я — Минуле» тощо. Наукова новизна і практичне значення статті зумовлені доведенням на прикладі повісті Олександра Терещенка, що біографема «травма» у такому письмі розгортається у дискурсах: життя до травми; власне травматична подія; осмислення (у тому числі іронічне ставлення) до травми-поранення; травматичність існування у процесі одужання і після одужання; дитинство, пора, коли людині нічого не відомо про можливии травматичнии досвід; письмо як спосіб звільнення від травми
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Мамосюк, Олена.
    Лінгвокогнітивні сценарії художнього наративу Наталі Саррот [Текст] / О Мамосюк // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2023. - Вип. 20(1). - С. 18-32, DOI 10.28925/2311-2425.2023.22 . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
ретроспективність -- фрагментарність -- деталізація -- кадрування наративу
Анотація: Статтю присвячено дослідженню розвитку лінгво-когнітивних сценаріїв художнього наративу письменниці доби нового роману. На матеріалі аналізу романів Наталі Саррот «Enfance», «Le Planétarium» продемонстровано обумовленість обраних методів і прийомів типом оповіді та різними характеристиками тексту. Визначено, що смислоутворювальними компонентами лінгвоконтекстуальної моделі спіраль, яку покладено в основу лінгвокогнітивного сценарію наративу СПІРАЛЬ, є ретроспективність і фрагментарність оповіді.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)