Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=характеристика образів<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
Шифр: В528425/2016/3
   Журнал

Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал/ Педагогічна преса. - Київ : Освіта України, 1976 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 3
Зміст:
Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Витяги із наказів Міністерства освіти і науки України від 05. 02. 2016 № 78 та від 22. 02. 2016 № 144. - С.2
Кл.слова: наказ МОН України № 78, 2016 р., наказ МОН України № 144, 2016 р., підручники для 8 класу
Кашуба, Євдокія. Т. Г. Шевченку / Є. Кашуба. - С.2
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Палій, Олександр. Творчий учитель - це вдумливий учитель. Роздуми з приводу порушеної Григорієм Клочеком проблеми у статті "Риторика слова і слайда" / О. Палій. - С.3-4
Кл.слова: творчий учитель, акторська майстерність учителя, емоції
Михайленко, Ірина. Cursed thunder or destroyed paradise / І. Михайленко. - С.5
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Ніколенко, Ольга. Квіти з Японії. Культурологічний підхід до викладання японської літератури в школі / О. Ніколенко. - С.6-11
Кл.слова: культурологічний підхід, принципи культурологічного підходу, функції культурологічного підходу
Костирко, Мирослава. Вивчення японської поезії. Система уроків, 6 клас / М. Костирко. - С.12-13
Кл.слова: культура Японії, образне мислення, зарубіжна література, 6 клас
Костирко, Мирослава. Природа - джерело натхнення японців, а її зображення - засіб вираження почуттів / М. Костирко. - С.12
Кл.слова: план-конспект уроку, культура японії, література японії
Костирко, Мирослава. Хайку Мацуо Басьо / М. Костирко. - С.12-13
Кл.слова: план-конспект уроку, хайку (хоку), Мацуо Басьо, хайку
Костирко, Мирослава. Виразне читання напам'ять хайку Мацуо Басьо / М. Костирко. - С.13
Кл.слова: план-конспект уроку, японська поезія, виразне читання
Слободянюк, Олена. Едгар По. " Золотий жук" Уроки зарубіжної літератури, 7 клас / О. Слободянюк. - С.14-19
Кл.слова: план-конспект уроку, творчість Едгара По, життєвий шлях Е. По
Слободянюк, Олена. Е. А. По - засновник жанру детективу у світовій літературі. Характерні ознаки та жанрове розмаїття детективів / О. Слободянюк. - С.14-15
Кл.слова: план-конспект уроку, жанр детективу, біографія Едгара По
Слободянюк, Олена. Е. По. Захопливий сюжет оповідання "Золотий жук". Особливості композиції твору - "Розповідь у розповіді" її художнє значення / О. Слободянюк. - С.16-18
Кл.слова: план-конспект уроку, По Едгар, Золотий жук, про твір, інтрига
Слободянюк, Олена. Е. По. "Золотий жук". Образи Леграна, Джупітера, оповідача / О. Слободянюк. - С.18-19
Кл.слова: план-конспект уроку, По Е., Золотий жук, про твір, характеристика образів
Вовк, Тамара. Розгадати загадку - само по собі нагорода. За оповіданням Артура Конана Дойла "Пістрява стрічка" Урок-розслідування, 7 клас / Т. Вовк. - С.20-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, Дойл А. Конан, Пістрява стрічка, про твір, детективне оповідання
Роліна, Олександра. Варіації на тему роману "Пригоди Олівера Твіста" / О. Роліна. - С.25
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, поезія
Нестерук, Надія. Образ Бермана. Гуманізм твору. За новелою О. Генрі "Останній листок". Урок зарубіжної літератури, 7 клас / Н. Нестерук. - С.26-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, О. Генрі, Останній листок, про твір, творчість О. Генрі
Артем’єва, Юлія. О. Генрі, Мольєр / Ю. Артем’єва. - С.31, 45
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, малюнки
Костирко, Мирослава. О. Генрі. "Останній листок". Ідейний зміст новели. Урок зарубіжної літератури, 7 клас / М. Костирко. - С.32-33
Кл.слова: план-конспект уроку, О. Генрі. "Останній листок", про твір, аналіз твору
Приступа, Марина. Роздуми над новелою О. Генрі "Останній листок" / М. Приступа [и др.]. - С.33
Інші автори: Стасюк О., Стеценко О., Бойко Владислав
Кл.слова: учнівська творчість, творчі роботи, текст
Стецюк, Марія . Конструювання літературних загадок як ефективний прийом роботи з розвитку креативного мислення учнів / М. Стецюк. - С.34-35
Кл.слова: методика викладання зарубіжної літератури, літературні загадки, модель складання загадки
Романтический герой Джорджа Байрона. - С.36
Кл.слова: Байрон Джордж, про нього, романтичний герой, творчість Джорджа Байрона
Гротескный психологизм Эдгара По. Из книги Кэтрин ван Спэнкерен "Краткая история американской литературы". - С.37-38
Кл.слова: аналіз творів Едгара По, засновник детективного жанру, поезія Едгара По
Павліщенко, Яна. Лірична проза / Я. Павліщенко. - С.38, 41
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Николенко, Ольга. Импрессионизм - искусство впечатлений : Закінчення. Початок див. "Всесвітня література в сучасній школі". - №№ 1, 2. - 2016 / О. Николенко. - С.39-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імпресіонізм в літературі, символізм, психологічний імпресіонізм
Косиков, Георгий. Шарль Бодлер: между "восторгом жизни" и "ужасом жизни" / Г. Косиков. - С.42-45
Кл.слова: Бодлер Шарль, про нього, творчість Шарля Бодлера, Бодлер Ш., Квіти зла, про твір
Лисюк, Ірина. Шарль Бодлер / І. Лисюк. - С.45
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, малюнок
Осадча, Юлія. Сучасна дитяча зарубіжна література / Ю. Осадча. - С.46-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитяча література, література для дітей, популяризація дитячої літератури
Эпштейн, Михаил. К истории и значению слова "совок" / М. Эпштейн. - С.51-53
Кл.слова: назва, походження, тлумачення
Стецюк, Марія . Учитель так влаштований на світі... / М. Стецюк. - С.54
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Стецюк, Марія . Переживаю мить чудову / М. Стецюк. - С.54
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Стецюк, Марія . "Дев'ятий" пише твір зі Світової... / М. Стецюк. - С.54
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Стецюк, Марія . На жаль, приходиться не раз чувати... / М. Стецюк. - С.54
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Чібалін, Дмитро. З вірою в серці / Д. Чібалін. - С.55
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
821.161.2’01(091)
П 11


    Пінчук, С. П.
    "Слово о полку Ігоревім" : посібник для вчителя / С. П. Пінчук. - Київ : Радянська школа, 1990. - 141 с. - ISBN 5-330-01107-8 : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Історія літератури--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
історія відкриття твору -- наукове вивчення твору -- характеристика образів -- художні особливості

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: В651854400/2017/2
   Журнал

Всесвітня література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Педагогічна преса, 1976 - . - Виходит раз на два місяця
2017р. № 2
Зміст:
Шалагінов, Борис Борисович. Література як освітній предмет в умовах сучасного глобалізованого і деструктурованого світу / Б. Б. Шалагінов. - С.2-6
Кл.слова: історія викладання літератури в школі, національна освіта, духовні цінності
Кузьменчук, Ірина Василівна. Коли в людини є народ... : Вивчення зарубіжної літератури як засіб плекання українства. Есенційний підхід / І. В. Кузьменчук. - С.6-9
Кл.слова: зарубіжна література, світова література, українська культура
Камишев Вадим. Минуле? Ні - сучасність! : Деякі прийоми наближення класики до сьогодення. - С.10
Кл.слова: класика, сучасність, паралелі
Бухарєва, Олена. Технологія продуктивного навчання як засіб розвитку творчих здібностей учнів / О. Бухарєва. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст освіти, оновлення, технологія навчання
Шевченко, Алла. Дитинство має бути щасливим : Урок за романом А. Гавальди "35 кіло надії" / А. Шевченко. - С.16-19
Кл.слова: план-конспект уроку, Гавальда Анна, 35 кіло надії, про твір, образ Грегуара
Шугніло, Ольга. На світі є багато книг / О. Шугніло. - С.19
Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія", поезія, про книгу
Чижевич, Любов. Краща книжечка моя / Л. Чижевич. - С.19
Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія", поезія, про книгу
Літвінчук, Крістіна. Моя маленька книжка / К. Літвінчук. - С.19
Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія", поезія, про книгу
Гриценко, Лариса. Проектна діяльність на уроках зарубіжної літератури як інноваційна технологія формування творчої особистості. : Міжфакультетський проект, присвячений творчості Жана Батиста Мольєра та Віктора Гюго / Л. Гриценко. - С.20-23
Кл.слова: сценарій літературного вечора, Мольєр Жан Батист, про нього, Гюго Віктор, про нього
Скрипник, Тамара Миколаївна. Про Смагляву Даму сонетів В. Шекспіра / Т. М. Скрипник. - С.24-29
Кл.слова: Шекспір Вільям, про творчість, образ Смаглявої Дами, Басаноу Емілія, про неї
Первак, Олександр. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури : Продовження. Початок див.: 2016. - №7 - 8 - 12; 2017. - № 1. Уроки № 39 - 57 / О. Первак. - С.30-59
Кл.слова: план-конспект уроків, зарубіжна література, 8 клас, методика викладання
Первак, Олександр. Трагедія "Ромео і Джульєтта" В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів : Урок № 39 / О. Первак. - С.30-34
Кл.слова: Шекспір Вільям, про нього, Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, історія створення
Первак, Олександр. Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція) : Урок № 40 / О. Первак. - С.34-37
Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, образ Ромео, образ Джульєтти
Первак, Олександр. Проблема життя і смерті. Трактування фіналу : Урок № 41 / О. Первак. - С.37-41
Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, юнацький максималізм, вчинки головних героїв
Первак, Олександр. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь. Образи Ромео і Джульєтти у світовому мистецтві (живопис, кіно, музика) : Урок № 42 / О. Первак. - С.41-43
Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, гуманістична цінність, аналіз літературного твору
Первак, Олександр. Мігель де Сервантес Сааведра "Дон Кіхот". Історія створення роману, його зв'язок із лицарськими романами, пародійний характер. Особливості сюжету і композиції твору (огляд). (ТЛ) Поглиблене поняття про роман : Урок № 43 / О. Первак. - С.43-47
Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, історія створення роману, лицарський роман
Первак, Олександр. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливість реалізації ідеалів героя. (ТЛ) Поглиблене поняття про вічний образ : Урок № 44 / О. Первак. - С.48-51
Кл.слова: Сервантес Мігель, про нього, образ Дон Кіхота, вічний образ
Первак, Олександр. Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство" : Урок № 45 / О. Первак. - С.51-55
Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, образ Дон Кіхота, образ Санчо Панса
Первак, Олександр. Синтез різних жанрових ознак у романі (героїчного епосу, рицарського, авантюрно-пригодницького, філософського роману, пародії). Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів. Образи Дон Кіхота і Санчо Панси у світовому мистецтві (живопис, кіно, музика та ін.) : Урок № 46 / О. Первак. - С.55-57
Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, рицарський роман, жанр
Первак, Олександр. Контрольний твір-порівняння образів персонажів : Урок № 47 / О. Первак. - С.57-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контроль знань, актуалізація знань, характеристика образів
Давидюк, Людмила Владимировна. II Всеукраинская ученическая олимпиада по языкам национальных меньшинств (русский язык и литература): задания и ответы / Л. В. Давидюк, Т. Пахарева. - С.60-64
Кл.слова: II Всеукраїнська учнівська олімпіада з мов національних менших, 2017 р., завдання, відповіді
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Слободянюк, Олена.
    Е. По. "Золотий жук". Образи Леграна, Джупітера, оповідача [Текст] / О. Слободянюк // Всесвітня література в сучасній школі. - Київ : Освіта України, 2016. - N 3. - С. 18-19

Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку -- По Е., Золотий жук, про твір -- характеристика образів

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Первак, Олександр.
    Контрольний твір-порівняння образів персонажів [Текст] : Урок № 47 / О. Первак // Всесвітня література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 2. - С. 57-59. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
контроль знань -- актуалізація знань -- характеристика образів

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)