Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цифровий маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: М855626032/2017/3
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2017р. № 3
Зміст:
Ільїна, Світлана. Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження / С. Ільїна. - С.4-9
Кл.слова: примірна специфікація, класифікація дослідницьких послуг
Заменит ли анализ социальных медиа традиционные исследования?. - С.10-11
Кл.слова: соціальні мережі, соціальні медіа, маркетингові дослідження
Ільїна, Світлана. Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real ContactsAudit) / С. Ільїна. - С.12-14
Кл.слова: оффлайн канали комунікацій, цифрові технології, інноваційна методика
Tesla выросла на 32%, став самым быстрорастущим автомобильным брендом в мире со стоимостью бренда в 5,9 млрд. долларов. - С.15-22
Кл.слова: автомобіль, автомобільні бренди, цінні автомобілі
Пустотин, Вадим. Женсий брендинг: как женщины воспринимают самых себя? / В. Пустотин. - С.23-27
Кл.слова: жіночі бренди, жіночі образи, жіночі цитати
Стельмахова, Александра. Мозги на продажу. Как стимулировать ИТ-разработчиков работать на украинские компании? / А. Стельмахова. - С.28-31
Кл.слова: ринок інформаційних технологій, розвиток технологій, досвід роботи
Квахненко, Катерина. Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу / К. Квахненко, І. Златова. - С.32-38
Кл.слова: гейміфікація, лояльні споживачі, мотивація
Сертифікаційні Центри УАМ прийняли 10-ті Кваліфікаційні іспити "Менеджер з маркетингових досліджень". - С.39-50
Кл.слова: кваліфікаційні іспити, цифровий маркетинг, маркетингові дослідження
Максименко, Ольга. Взаимодействие рынка труда и сферы образования - залог успеха формирования института профессиональных управителей / О. Максименко. - С.51-57
Кл.слова: житлове господарство, навчальні курси, професійна підготовка
Рекомендації Семінару "Нові методологічні підходи до розроблення професійних, освітніх стандартів та стандартів оцінювання, що базується на компетентностях". - С.58
Кл.слова: рекомендації семінару, розроблення стандартів, професійний стандарт
Діяльність Індустріального Гендерного Комітету з Реклами: співпраця з органами влади. - С.59-67
Кл.слова: реклама, проведення семінарів, Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами
Лебедєва, Тетяна. Повноваження Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сфері контролю за рекламою, зокрема в частині Гендерної рівності / Т. Лебедєва. - С.68-71
Кл.слова: контроль за рекламою, діяльність у галузі реклами, Держпродспоживслужба України
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: М855626032/2017/5/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2017р. № 5/6
Зміст:
Лилик, Ірина. Першочергові завдання ГО «Українська Асоціація Маркетингу»: пріоритети 2018 року / І. Лилик. - С.4-15
Кл.слова: український маркетинг, сертифікація маркетологів, міжнародна співпраця, маркетинг
Об'єм рекламно- комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018. Експертна оцінка Всеукраїнської Рекламної Коаліції. - С.16-21
Кл.слова: друкована реклама, радіо реклама, рекламний медіаринок
Штепа, Анна. От слайда к слову или как выступить эффективно / А. Штепа. - С.22-25
Кл.слова: комунікація, публічний виступ, ораторське мистецтво
Відео-маркетинг: путівник для початківця. - С.26-29
Кл.слова: контент створений споживачем, рекламний відеоролик, Тайм Інкорпорейшн
Рітсон, Марк. Ritson: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років / М. Рітсон. - С.30-32
Кл.слова: Прітчард Марк, про нього, цифровий маркетинг, медійна реклама
Шинкаренко, Наталія. Віртуальні виставки – нові можливості маркетингових комунікацій / Н. Шинкаренко. - С.33-37
Кл.слова: виставкова діяльність, трансформація виставок, контакт зі споживачем
В борьбе за Украину без сексизма. - С.38-41
Кл.слова: приниження особистості, гендерні стереотипи, реклама
5 идей оригинальных корпоративных подарков к Новому году. - С.42-44
Кл.слова: новорічні подарунки, подарунок колегам, корпоративні подарунки
Споживчі настрої в Україні, грудень 2017: індекс склав 60,3. - С.45-46
Кл.слова: індекс споживчих настроїв, індекс економічних очікувань, маркетингові дослідження
Дадо, Ярослав. Маркетинг і управління – конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі / Я. Дадо, В. В. Ян. - С.47-55
Кл.слова: поле війни маркетингу з управлінням, маркетингові дослідження, концепція Ресів
Решетилова, Татьяна. Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара / Т. Решетилова. - С.56-63
Кл.слова: маркетингова діяльність, інноваційний товар, перевага споживачів
Зозульов, Олександр. Формування концепції ведення бізнесу на маркетинових засадах: сьогодення та майбутнє / О. Зозульов. - С.64-72
Кл.слова: модель організації бізнесу, формування маркетингової стратегії, маркетингова діяльність
Перевозова, Ірина. Мотиватори праці менеджерів / І. Перевозова, І. Попадинець. - С.73-78
Кл.слова: управління мотивацією праці, мотивація управлінської праці, зовнішні мотиватори
Мороз, Людмила. Свято маркетологів у Львові / Л. Мороз. - С.79-82
Кл.слова: українські маркетологи, Українська Асоціація Маркетингу, День маркетолога
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


   
    Сертифікаційні Центри УАМ прийняли 10-ті Кваліфікаційні іспити "Менеджер з маркетингових досліджень" [Текст] // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 3. - С. 39-50

Кл.слова (ненормовані):
кваліфікаційні іспити -- цифровий маркетинг -- маркетингові дослідження

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Рітсон, Марк.
    Ritson: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років [Текст] / М. Рітсон // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 5/6. - С. 30-32

Кл.слова (ненормовані):
Прітчард Марк, про нього -- цифровий маркетинг -- медійна реклама

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Majka, Sylwia Anna.
    Дослідження комунікації КСВ lego group у соціальних ЗМІ / S. A. Majka // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 35-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-1944

Кл.слова (ненормовані):
корпоративна соціальна відповідальність -- соціальні медіа -- цифровий маркетинг -- соціальний маркетинг
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

6.
007:004.738.5:339.138
О-55


    Олтаржевський, Д. О.
    Цифрові комунікації [Електронний ресурс] : навчальний̆ посібник із дисципліни «Медіавиробництво: промоція» / Д. О. Олтаржевський ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Навчально-науковий інститут журналістики. - Київ : ННІЖ КНУ імені Тараса Шевченка, 2023. - 120 с. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Цифрові комунікації--Інформаційні технології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Маркетинг--Промоція


Кл.слова (ненормовані):
тренди -- контент -- соціальні медіа -- онлайн-медіа -- цифровий маркетинг -- діджитал-проєкт -- канали комунікації -- управління проєкти
Анотація: Цей навчальний посібник адресований насамперед студентам, які навчаються за спеціальністю 061 «Журналістика» освітнього рівня бакалавр освітньо-наукових програм журналістика і соціальна комунікація, реклама та зв’язки з громадськістю, видавнича діяльність і медіаредагування, медіапродюсування. Його мета – сприяти вивченню дисципліни «Медіавиробництво: промоція» та формуванню у студентів теоретичних основ і практичних навичок просування медійних продуктів у онлайн-просторі за допомогою ефективного використання PR-технологій, принципів рекламного менеджменту і медіапланування, управління проєктами та засобів цифрового маркетингу
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): Повний текст або завантажити 

Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Навчально-науковий інститут журналістики


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)