Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цінова політика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.
658.8
О-75


   
    Основи маркетингу [Текст] : навчальний посібник. - Київ : Центр навчальної літератури, 2004. - 352 с. - ISBN 966-8365-50-Х : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- маркетингові дослідження -- цінова політика

Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)

Знайти схожі

2.
658.8(075)
Б 83


    Бородкіна, Н. О.
    Маркетинг : навчальний посібник / Н. О. Бородкіна. - Київ : Кондор, 2007. - 360 с. - ISBN 966-351-050-1 : 99.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Торгівля--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- концепції маркетингу -- маркетингова інформаційна система -- маркетингові дослідження -- вивчення потреб споживачів -- вивчення поведінки споживачів -- товарна політика -- цінова політика -- політика розповсюдження -- комунікаційна політика -- маркетинг підприємства -- попит

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
658.8(075)
Б 43


    Бєлявцев, М. І.
    Маркетинг : навчальний посібник / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко. - Київ : Центр навчальної літератури, 2005. - 325 с. - ISBN 966-364-00-2 : 26.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- види маркетингу -- сегменти ринку -- цінова політика -- реклама
Дод.точки доступу:
Іваненко, Л. М.


Примірників всього: 19
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (11),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (11),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
658.8(075)
З-53


    Земляков, І. С.
    Основи маркетингу [Текст] : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич ; М-во освіти і науки України, Ін-т менедж. та економіки "Галицька академія". - Київ : Центр навчальної літератури, 2004. - 352 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 351-352. - ISBN 966-8365-50-X : 20.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- товарная политика -- реклама -- конкуренція -- конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- види маркетингу -- виды маркетинга -- система маркетингу -- система маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.
Дод.точки доступу:
Рижий, І. Б.
Савич, В. І.
Міністерство освіти і науки України
Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"


Примірників всього: 7
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
658.8(075)
Щ 61


    Щербань, В. М.
    Маркетинг [Текст] : навчальний посібник для студентів вищ. навч. закладів / В. М. Щербань ; Міністерство освіти і науки України, Черкаська академія менеджменту. - Київ : Центр навчальної літератури, 2006. - 208 с. - ISBN 966-364-179-7 (в опр.) : 20.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Організація торгівлі--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- товарна політика -- цінова політика -- реклама -- положення про службу маркетингу
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Черкаська академія менеджменту


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

6.
658.8(075)
О-75


   
    Основи маркетингу [Текст] : навчальний посібник / за наук. ред.: Є. В. Савельєва, С. І. Чеботар. - Київ : Наш час, 2004. - 240 с. - ISBN 966-8174-00-3 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- маркетингові дослідження -- цінова політика -- реклама -- імідж -- паблік рілейшнз
Дод.точки доступу:
Савельєва, Є. В. \за наук. ред.\
Чеботар, С. І. \за наук. ред.\


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

7.
655.4
Г 54


    Глотова, Г. І.
    Маркетинговий менеджмент видавничої продукції / навч. посіб. - 2-е вид., виправл. - Львів : Українська академія друкарства, 2013. - 352 с. - ISBN 978-966-322-388-9 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Видавнича справа--Видавнича продукція--Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- видавнича справа -- видавнича продукція -- книговидавнича організація -- ринок видавничої продукції -- книжковий ринок -- сегментація ринку видавничої продукції -- маркетингова інформація -- комерційна діяльність -- товарна політика -- цінова політика -- збутова діяльність -- виставка-ярмарок -- інтернет-торгівля -- маркетингова логістика -- мерчандайзинг -- конкурентоспроможність -- стратегічне планування -- маркетингове планування


Дод.точки доступу:
Ковба, Ж. М.
Мохонько, Г. А.
Мартинів, В. В.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

8.
658.8(075.8)
Ч-46


    Череп, А. В.
    Основи маркетингу : навчальний посібник / А. В. Череп, О. С. Богма, О. Г. Череп ; Запорізький національний університет. - Київ : Кондор, 2018. - 225 с. - ISBN 978-966-2781-58-8 : 145.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- маркетингова політика -- політика комунікацій -- цінова політика -- стратегічний маркетинг
Дод.точки доступу:
Богма, О. С.
Череп, О. Г.
Запорізький національний університет


Примірників всього: 17
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (16)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (16)

Знайти схожі

9.
339.138(075.8)
Б 20


    Балабанов, Л. В.
    Маркетинг підприємства : навчальний посібник / Л. В. Балабанов ; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, Інститут економіки і управління, Кафедра маркетингового менеджменту. - Київ : Центр учбової літератури, 2018. - 611 с. - ISBN 978-611-01-1046-4 : 325.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Маркетинг підприємства--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- конкурентоспроможність -- цінова політика -- маркетингова логістика -- прямий маркетинг -- управління маркетингом
Дод.точки доступу:
Холод , В. В.
Балабанова, І. В.
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Інститут економіки і управління
Кафедра маркетингового менеджменту


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

10.
658.8(075.8)
М 27


   
    Маркетинг : навчальний посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; редактор В. В. Липчук ; Міністерство освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 455 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 977-617-574-053-8 : 364.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
товар -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- оптовая торговля -- маркетинг комунікацій -- маркетингові дослідження -- ринок -- сегментация рынка -- управління маркетингом -- маркетингове планування -- міжнародний маркетинг -- нові товари -- товаропросування -- місцеві видання
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Дод.точки доступу:
Дудяк, Р.П.
Липчук, В.В.
Бугіль, С.
Янишин, Я.
Липчук, В. В. \редактор.\
Організація і розвиток науки у краї 11.02
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)