Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=TIMSS<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
   37.014
   T 58


   
    TIMSS 2007 . Ч. 2. Результати дослідження у порівнянні з іншими країнами / Міністерство освіти і науки України ; Міністерство освіти і науки України. - Київ : ВНV, 2010. - 359 с. - ISBN 978-966-552-248-5 : 38.00 грн., 38.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Політика в освіті--Якість навчання

Кл.слова (ненормовані):
TIMSS -- тестування -- контроль знань -- математика -- 4 клас -- рівень досягнень, учителі -- особливе викладання -- міжнародне дослідження -- природничі науки
Анотація: Видання містить інформацію про результати міжнародного дослідження TIMSS 2007.
Дод.точки доступу:
Прокопенко, Н. С. \редактор, укладач.\
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
37.014.6
T 58


   
    TIMSS 2007 . Ч. 1. Результати дослідження на національному рівні / О. Я. Савченко, Т. М. Байбара, А. В. Бесєдіна. - [Б. м. : б. в.], 2010. - 399 с. - ISBN 978-966-552-249-2 : 29.00 грн., 29.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Тестування--Наочні посібники

Кл.слова (ненормовані):
математична освіта -- природнича освіта -- дослідження -- хімія -- фізика -- біологія -- географія -- математика -- вчителі
Анотація: Подано та проаналізовано результати TIMSS 2007 в Україні.
Дод.точки доступу:
Савченко, О. Я.
Байбара, Т. М.
Бесєдіна, А. В.


Примірників всього: 19
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (7),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (7),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

3.


    Хаврикіна, Ксенія
    Фінські секрети якісної освіти / Ксенія Хаврикіна, Марина Пристінська // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 16-17 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Організація за кордоном--Фінляндія

Кл.слова (ненормовані):
настільні ігри -- сенсорні тренажери -- наповнюваність груп
Анотація: "За результатами міжнародних досліджень якості освіти TIMSS (математика і природничі науки), PISA (грамотність, читання, математика, природничо-наукова грамотність) та PIRLS (читання й розуміння тексту) фінська система освіти визнана однією з найефективніших у світі. Навесні цього року Центр інноваційної освіти організував для групи українських освітян поїздку до Фінлянді". Враженнями від поїздки педагоги діляться у статті .
Дод.точки доступу:
Пристінська, Марина


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Косенчук, Ю.
    Теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки [Електронний ресурс] / Ю. Косенчук. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 82-87, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3712. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- реформування -- шкільна освіта -- Фінляндська Республіка -- якість освіти
Анотація: У статті зроблено спробу теоретично дослідити теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки. за результатами розвідок проаналізовані етапи реформування шкільної освіти Фінляндії. Розкрито взаємозв’язки між потребами суспільства щодо вирішення економічних і соціальних завдань і вдосконаленням освітньої галузі та особливості нормативно-правового регулювання освітніми змінами в політико-адміністративних умовах Фінляндії. Актуальність дослідження випливає з того, що освітня галузь Фінляндської Республік має високий рейтинг серед показників міжнародних систем оцінювання якості освіти, таких як PISA, PIRLS та TIMSS, що тісно пов’язано з модернізацією шкільної освіти впродовж шести десятиліть. Фінська освіта вирізняється якістю, доступністю та інноваціями. Особливу увагу приділено кореляції реформування системи освіти з економічним розвитком Фінляндії. Подано етапи економічного розвитку країни в повоєнні часи, зокрема: підвищення рівня можливостей в освіті одночасно з переходом від аграрного до індустріального суспільства; реформування державної загальноосвітньої шкільної освіти одночасно із зростанням сектору послуг та підвищенням технологічного рівня в скандинавському суспільстві; підвищення якості базової освіти та удосконалення вищої освіти одночасно з глобалізацією країни. Розкрито трансформацію поняття «рівність» шкільної освіти від кількісної основи до якості освіти. Приділено увагу головним рушіям в модернізації освіти в контексті гнучких економічних змін. Акцентовано увагу на тому, що провідну роль у відновленні економіки були: сильна соціальна згуртованість, міцна система безпеки та освітня система. Охарактеризовано організаційні та змістові зміни, особливості структурних новацій в освітній галузі. Проаналізовано етапи реформування фінської шкільної освіти , що знаходять своє відображення у багатьох працях, зокрема у роботах Пасі Салберга. Акцентується увага на тому, що необхідні послідовні та гнучкі дії щодо модернізації теоретичних та методологічних основ освітньої галузі, удосконалення ефективності структур та управління в освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)