Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=pedagogy<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.
37.013.77
Г 34


   
    Гендерна педагогіка = Gender Pedagogy : A Reader : хрестоматія / редактор В. Гайденко ; перекладач: В. Гайденко, А. Предборська. - Суми : Університетська книга, 2012. - 313 с. - ISBN 978-966-680-276-7 : 90.00 грн., 90.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Гендерна освіта--Хрестоматії

Кл.слова (ненормовані):
ґендерна педагогіка -- Вороніна -- Уест -- Зіммерман -- Гайденко -- Жиру -- Джексон -- Кон -- Бем -- Мартін -- Месснер -- Річардсон -- Сімпсон -- Клецина -- Здравомислова -- Герасимова -- Троян -- Горошко -- Рубчак -- толерантність -- ґендерна соціалізація -- ґендерні стереотипи -- дискримінація -- расова дискримінація
Анотація: В хрестоматії подано матеріал з гендерної педагогіки вітчизняних і зарубіжних авторів
Дод.точки доступу:
Гайденко, В. \редактор.\
Гайденко, В. \перекладач.\
Предборська, А. \перекладач.\


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
37.013.77
Г 34


   
    Гендерна педагогіка = Gender pedagogy : хрестоматія / ред. В. Гайденко ; пер.: В. А. Гайденко, А. В. Предборська. - Суми : Унів. книга, 2006. - 314 с. : фото. - Л-ра в кінці ст. - ISBN 966-680-276-7 : 42.20 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Хрестоматії

   Психологічна педагогіка--Хрестоматії


Кл.слова (ненормовані):
гендерні дослідження -- гендерные исследования -- статеві відмінності -- гендерна соціалізація -- гендерні стереотипи
Анотація: Найсучасніший матеріал з гендерної педагогіки вітчизняних і зарубіжних авторів.
Дод.точки доступу:
Гайденко, В. \ред.\
Гайденко, В.А. \пер.\
Предборська, А.В. \пер.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
378.013.74(477)
С 40


    Сисоєва, Світлана Олександрівна.
    The development of osvitologiia: comparative pedagogy / С. О. Сисоєва // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 3. - С. 9-21 : кольор. фотогр. - текст англ. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Порівняльна педагогіка--освітологія--вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
освітологія -- порівняльна педагогіка -- міждисциплінарний підхід -- мультидисциплінарний підхід
Анотація: Автор статті розглядає об’єкт, предмет, мету, статус та завдання порівняльної педагогіки в контексті становлення і розвитку наукового напряму інтегрованого дослідження сфери освіти – освітології.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: І254815328/2016/2
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 2 . - 59.52, грн.
Зміст:
Вернигора, С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / С. М. Вернигора. - С.8-13
Гузенко, Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти / Т. А. Гузенко. - С.14-20
Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців / О. П. Гусак. - С.21-25
Курбан, О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів / О. В. Курбан. - С.26-30
Курбан, С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі / С. О. Курбан. - С.31-36
Чекалюк, В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу / В. В. Чекалюк. - С.37-42
Чечулін, О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій / О. В. Чечулін. - С.43-45
Вернигора, Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів) / Н. М. Вернигора. - С.46-52
Масімова, Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування) / Л. Г. Масімова. - С.53-58
Полковенко, Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій / Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко. - С.59-62
Шпак, В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку / В. І. Шпак. - С.63-69
Герасименко, О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля / О. С. Герасименко. - С.70-72
Маркова, М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків / М. В. Маркова, А. Р. Марков. - С.73-85
Росінська, О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи / О. А. Росінська. - С.86-90
Санакуєв, М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики / М. Г. Санакуєв. - С.91-96
Матвійчук, О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою / О. Є. Матвійчук. - С.97-101
Герасимюк, Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства / Л. С. Герасимюк. - С.102-105
Сніжко, А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти») / А. С. Сніжко. - С.106-108
Курбан, С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан. - С.109-110
Приндюк, Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури / Д. В. Приндюк. - С.111-113
Горбенко, Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. В. Горбенко. - С.114-120
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Матвійчук, О. Є.
    Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою [Текст] = Library pedagogy or book upbringing / О. Є. Матвійчук // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 97-101

Кл.слова (ненормовані):
читання -- книга -- популяризація книги

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

6.


    Матвійчук, О. Є.
    Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою [Текст] = Library pedagogy or book upbringing / О. Є. Матвійчук // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 97-101


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

7.
37:159.922.62
А 72


    Антонов, Валерій Миколайович.
    Акме-педагогіка, акме-менеджмент освіти та акме-інновації у вихованні [Текст] : монографія = Acme-pedagogy, acme-management of education and acme-innovations in upbringing : monograph / В. М. Антонов, Є. П. Голобородько, Ю. В. Антонова-Рафі ; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені І. , Комунальний вищий навчальний заклад "Херсонська академія неперервної освіти", Українська Академія Акмеології. - Харків : Видавництво Іванченка І. С., 2018. - 356 с. - ISBN 978-617-7675-26-5 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна акмеологія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
pedagogy -- ripeness
Дод.точки доступу:
Голобородько, Є. П.
Антонова-Рафі, Юлія Валеріївна
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені І.
Комунальний вищий навчальний заклад "Херсонська академія неперервної освіти"
Українська Академія Акмеології


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
   373.3./5.016
   Я 22


    Яворська, С. Т.
    Теоретичні основи розвитку методики навчання української мови як науки в середній школі (30-90-і роки ХХ ст.) [Текст] : монографія / С. Т. Яворська ; Київський університет імені Бориса Гріенченка. - Видання друге, змінене і доповнене. - Київ : Ліра-К, 2019. - 176 с. - ISBN 966-8596-33-1 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методика навчання української мови--Монографії

   Історія України


Кл.слова (ненормовані):
методика навчання -- teaching methodology -- українська педагогіка -- Ukrainian pedagogy -- підручники української мови -- textbooks of the Ukrainian language
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.
37.014
П 27


   
    Переосмысливая образование. Образование как всеобщее благо? [Текст] / Организация Объединенных Наций по вопросам образования, науки и культуры. - Paris : Юнеско, 2015. - 93 с. - ISBN 978-92-3-400007-9 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Політика--Громадське життя--Трансформації

Кл.слова (ненормовані):
гуманістична концепція -- транформація освіти -- вчитель -- суспільство -- education -- pedagogy -- education transformation -- humanistic concept
Дод.точки доступу:
Организация Объединенных Наций по вопросам образования, науки и культуры


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: О283150799/2019/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Tverdokhlib, T. Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century) / T. Tverdokhlib. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади / О. Горбань. - С.19-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Гнатів, З. Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє / З. Гнатів. - С.35-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткова, Ю. Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти / Ю. Короткова. - С.48-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Баштан, С. Проблема формування культури здоров'я студентів у педагогічній теорії / С. Баштан, Т. Шапкіна. - С.61-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання / С. Паламар, Л. Назаренко. - С.73-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Ахмед, К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей / К. М. Ахмед. - С.92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. Студентський народно-інструментальний ансамбль: технологія командної інтерпретації музичних творів / М. Малахова. - С.100-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаращенко, Л. Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку / Л. Гаращенко, О. Літіченко. - С.110-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Єсіпова, О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / О. Єсіпова. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Ю. Руденко. - С.130-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Cоломаха, А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога / А. Cоломаха. - С.143-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання / О. Глушак, С. Семеняка. - С.156-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, В. Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків / В. Білоус. - С.175-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності / Л. Петрик. - С.185-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуцул, О. Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі / О. Гуцул, Т. Бірюкова. - С.197-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Барановська, І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти / І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила. - С.206-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Стеченко, О. Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес / О. Стеченко. - С.220-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Туранов, Ю. Підготовка майбутніх учителів і реалізація індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання та технологій / Ю. Туранов, А. Уруський. - С.240-252. - Бібліогр. в кінці ст.
Курінна, А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання / А. Курінна, Д. Фролов. - С.253-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Даценко, В. Екологічний складник хімічної освіти в технічному ЗВО / В. Даценко. - С.268-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю / В. Гладкова, Д. Юйцзін. - С.280-293. - Бібліогр. в кінці ст.
Біницька, К. Тенденції розвитку університетської освіти країн ЄС як об’єкт міждисциплінарного дослідження / К. Біницька. - С.294-305. - Бібліогр. в кінці ст.
Власова, І. Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії / І. Власова. - С.306-318. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузіна, О. Підготовка фахівця дошкільної освіти у контексті європейського досвіду / О. Кузіна. - С.319-329. - Бібліогр. в кінці ст.
Папушина, В. Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід / В. Папушина. - С.330-341. - Бібліогр. в кінці ст.
Batechko, N. The system of management of the university education quality: the experience of the European Union / N. Batechko. - С.342-357. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)