Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=властивості інформації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
316.774(075.8):32
Ч-11


    Чічановський, А. А.
    Інформаційні процеси в структурі світових комунікаційних систем [Текст] : підручник / А. А. Чічановський, О. Г. Старіш ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - Київ : Грамота, 2010. - 568 с. - ISBN 978-966-349-278-Х : 120.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальні комунікації--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- комунікаційні системи -- інформаційне суспільство -- властивості інформації -- інформація -- комунікативні процеси -- модель Лотмана -- модель Гербнера -- інформаційний простір -- інформаційна взаємодія -- ЗМІ -- ЗМК -- інформаційна політика -- інформаційна безпека
Дод.точки доступу:
Старіш, О. Г.
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Інститут журналістики


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

2.


    Козир, М. В.
    Інформаційна педагогіка як розділ прикладної інформології / М. В. Козир // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 141-149. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
властивості інформації -- інформація -- інформаційна компетентність -- інформаційно-нетрадиційна педагогіка -- інформологія -- педагогічне поле -- теорія поля
Анотація: У статті висвітлено особливості поняття «інформація» як педагогічної категорії процесу формування інформаційної компетентності. Зроблено спробу обґрунтувати теоретичні засади процесу формування інформаційної компетентності на основі вивчення особливостей поняття «інформація». Вивчено науково-категоріальний апарат інформаційно-нетрадиційної педагогіки як розділу прикладної інформології.

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)