Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=міжособистісна взаємодія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
159.9(075.8)
О 63


    Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна.
    Соціальна психологія : навчальний посібник / Л. Е. Орбан-Лембрик. - Київ : Академвидав, 2005. - 448 с. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 426-431. - ISBN 966-8226-12-7 : 80.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
соціальна установка -- особистість у групі -- поведінка особистості -- міжособистісна взаємодія -- соціальна напруженність
Дод.точки доступу:
Мусієнко, К. С.


Примірників всього: 11
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (8),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1),

Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (8),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)

Знайти схожі

2.
88.5я73/О-63-502546

    Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна.
    Соціальна психологія [Текст] : посібник / Л. Е. Орбан-Лембрик. - Київ : Академвидав, 2003. - 448 с. - (Альма-матер). - ISBN 966-8226-12-7 : 20.00 грн., 80.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- соціалізація -- соціальна установка -- спілкування -- соціальна психологія груп -- міжособистісна взаємодія -- групова динаміка -- прикладна соціальна психологія
Анотація: В посібнику розкрито історичний розвиток соціально-психологічних ідей, охарактеризовано провідні напрями прикладної соціальної психології.

Примірників всього: 24
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (18)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (18)

Знайти схожі

3.
37.013.77
М 93


    Мушинський, В.
    Адаптація учнів і випусників / В. Мушинський, О. Попова, О. Бондар ; упоряд. Т. Червонна. - Київ : Шкільний світ, 2015. - 168 с. - (Бібліотека Шкільного світу). - ISBN 978-617-7287-03-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дитяча психологія

Кл.слова (ненормовані):
першокласники -- учні 5-х класів -- учні 10-х класів -- міжособистісна взаємодія
Анотація: Цей посібник завдяки широкому діагностичному інстументарію, корекційно-розвивальним програмам, тренінгам допоможе вчасно виявити проблеми адаптації і посприяти швидкому пристосуванню дитини до нових умов життя
Дод.точки доступу:
Попова, О.
Бондар, О.
Червонна, Т. \упоряд.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
74.00я43
П 24


    Кожушко, Світлана Павлівна.
    Підготовка майбутніх фахівців з комерційної діяльності до професійної взаємодії / С. П. Кожушко // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 1. - С. 50-56
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Освіта--Підготовка фахівців

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісна взаємодія -- педагогічні умови -- професійна взаємодія
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.


    Ситнік, Світлана.
    Особливості міжособистісної взаємодії психологів з різним рівнем соціального інтелекту / С. Ситнік, О. Чебикін // Наука і освіта = Science and education : науково-практичний журнал. - 2020. - № 1. - С. 41-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-8466

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісна взаємодія -- соціальний інтелект -- індивідуально-психологічні особливості -- характерологічні риси особистості
Дод.точки доступу:
Чебикін, Олексій


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.
   159.9
   П 86


   
    Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки ; за науковою редакцією академіка НАПН України . С. Д. Максименка. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - ISBN 978-966-194-322-2 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
    Зміст:
Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору . - С .7-58
Максименко, С. Д. Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору / С. Д. Максименко. - С .7-16
Кл.слова: метод Л. С. Виготського, генетико-моделюючий метод, принцип креативності
Максименко, С. Д. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні / С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .16-40
Кл.слова: погляди Л. С. Виготського, соціоісторична ситуація, особистісна взаємодія
Ткач, Б. М. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. - С .41-49
Кл.слова: особистість взаємодії, філогенез людини, нейропсихологічний підхід
Маслюк, А. М. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори / А. М. Маслюк. - С .50-58
Кл.слова: українська психологія, бачення Я. Яреми, психографічна схема
Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору . - С .59-114
Дзюбко, Л. В. Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. В. Дзюбко. - С .59-69
Кл.слова: проблема благополуччя, благополуччя школяра, критерії благополуччя
Каплуненко, Я. Ю. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу / Я. Ю. Каплуненко. - С .70-76
Кл.слова: психологічне здоров’я, дослідження Н. Каргіна, психологія благополуччя
Невмержицький, В. М. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору / В. М. Невмержицький. - С .77-90
Кл.слова: концептуальні положення гуманістичної теорії, моральна стійкість, психолого-педагогічний супровід
Шатирко, Л. О. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. О. Шатирко. - С .91-102
Кл.слова: освітній простір, суб’єктно-діяльнісний підхід, психологчне бачення
Терещенко, Л. А. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору / Л. А. Терещенко. - С .103-114
Кл.слова: дитячий невроз, генетичний вклад, самооцінка
Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. . - С .115-169
Кривоконь, Н. І. Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. - С .115-129
Кл.слова: супервіхія, система відносин, регламентація неперервної освіти
Луньо, В. Є. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників / В. Є. Луньо. - С .130-140
Кл.слова: інтеграція української освіти, багатомовність, трилінгвістика
Мар’яненко, Л. В. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання / Л. В. Мар’яненко. - С .141-154
Кл.слова: проблема сучасної психології, міжособистісна взаємодія, емпатія
Гурова, О. В. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці / О. В. Гурова. - С .155-159
Кл.слова: самореалізація особистості , сучасні медіа, неінституалізована освіта
Литвинчук, Л. М. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми / Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. - С .160-169
Кл.слова: самосвідомість, превентивне виховання, профілактична діяльність
Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості . - С .170-216
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .170-177
Кл.слова: психолого-педагогічна міжособистість, ефективна психолого-педагогічна взаємодія, стиль педагогічного спілкування
Дзюбко, Л. В. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи / Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. - С .178-185
Кл.слова: безпека, сучасна психологія, безпека освітнього простору
Бучма, В. В. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. - С .186-195
Кл.слова: суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія, емпатія, творчий потенціал
Чудакова, О. М. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів / О. М. Чудакова. - С .196-206
Кл.слова: обдарованність, розвиток творчої особистості, психологічна підтримка
Федько, В. В. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми / В. В. Федько. - С .207-216
Кл.слова: Нова українська школа, соціальна компетентність, молодший шкільний вік
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Монографії

Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Повний текст / зовнішній ресурс   завантажити: ПОВНИЙ ТЕКСТ 

Дод.точки доступу:
Максименка, С. Д. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології та соціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
159.923:331.1
П 86


   
    Психологія особистості на сучасному ринку праці : монографія / Міністерство соціальної політики України, Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України ; за редакцією Г. А. Пріба, Є. М. Калюжної. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2020. - 380 с. - ISBN 978-966-289-459-2 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Монографії

   Ринок праці


Кл.слова (ненормовані):
міжособистісна взаємодія -- гендерно-орієнтований підхід -- психологічний супровід -- кар’єрне зростання -- професійне становлення -- фасилятивна взаємодія -- професійне самовизначення -- емоційний інтелект -- фриланс -- копінг-стратегії
Анотація: У колективній монографії наведені результати науково-дослідної роботи кафедри психології ІПК ДСЗУ, проведеної у рамках загальноінститутської теми. Наведені у роботі теоретичні та практичні розробки призначені для використання фахівцями державної служби зайнятості в якості методичного забезпечення психосоціального супроводу процесу професійного самовизначення та самореалізації громадян в контексті реалій і перспектив сучасного ринку праці.
Дод.точки доступу:
Пріб, Г. А. \редактор.\
Калюжна, Є. М. \редактор.\
Міністерство соціальної політики України
Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)