Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальна практика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
338.45
З-49


    Зеліско, Інна Михайлівна.
    Програма навчальної практики "Вступ до фаху" [Текст] : для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр", галузь знань 0305 "Економіка та підприємництво", напрям підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит" / І. М. Зеліско, І. В. Яковенко ; Київськ. ун-т ім. Бориса Грінченка ; Інс-т суспільства ; Каф. фінансів, менеджменту та економіки. - Київ : [б. в.], 2013. - 27 с. - Бібліогр.: с. 15-19
УДК

Рубрики: фінанси

   Кредит


   Економіка


   Підприємництво


Кл.слова (ненормовані):
навчальна практика
Дод.точки доступу:
Яковенко, Ігор Валентинович


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4)

Знайти схожі

2.
   65.291
   Ч-18


    Чанцева, Н. І.
    Методичні рекомендації до проведення навчальної практики "Вступ до фаху" (1 курс) [Текст] : навчально-методичний посібник для спеціальності "Менеджмент" / Н. І. Чанцева ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2010. - 28 с.
викладач Київського університету ім. Б. Грінченка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Менеджмент--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
менеджмент -- навчальна практика -- заняття -- екскурсії -- оцінювання -- виробнича практика
Анотація: Програма навчально-виробничоъ практики э нормативним документом КМПУ ім. Б. Грінченка, який розроблено кафедрою менеджменту, економіки та фінансів Інституту лідерства та соціальних наук відповідно до затвердження навчального плану.
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)

Знайти схожі

3.
378.147.091.33
М 54


   
    Методичні вказівки з педагогічної/навчальної (психолого-педагогічної) практики : галузь знань 0203 "Гуманітарні науки". Напрям підготовки "6.020301 Філософія" (освітньо-кваліфікаційний рівень "бакалавр") за вимогами кредитно-модульної системи / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут суспільства ; уклад.: Т. Г. Купрій, О. А. Столярчук, Н. О. Терентьєва ; рецензент: О. С. Александрова, В. В. Титаренко. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 36 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методичні вказівки--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
навчальна практика -- звітні документи -- завдання практики
Дод.точки доступу:
Купрій, Тетяна Георгіївна \уклад.\
Столярчук, Олеся Анатоліївна \уклад.\
Терентьєва, Наталія Олександрівна \уклад.\
Александрова, Олена Станіславівна \рецензент.\
Титаренко, Віта Володимирівна \рецензент.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут суспільства


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.


    Отришко, А. К.
    Скамейка для школьного коридора / А. К. Отришко // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 1/2. - С. 30-35. - Бібліогр.: 4 назви

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--вироби з дерева

Кл.слова (ненормовані):
функціональність -- дослідний зразок -- матеріал -- будівельний піддон -- навчальна практика

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: П875300957/2019/3/4
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 3/4
Зміст:
Шумигора, Л. Моделювання освітнього середовища університету: теоретичний аспект / Л. Шумигора. - С.9-15
Кл.слова: педагогічна взаємодія, моделювання, векторність
Ракітянська, Л. Концепція формування емоційного інтелекту вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки / Л. Ракітянська. - С.16-23
Кл.слова: емоційний інтелект, концепція формування, інноваційний
Говоруха, Н. Волонтерство як платформа соціальних перетворень / Н. Говоруха. - С.24-30
Кл.слова: цінності, волонтерський рух, соціальні перетворення
Павлюк, Ю. Формування оцінно-контрольних дій дошкільників: теоретичний аспект / Ю. Павлюк. - С.31-36
Кл.слова: оцінний еталон, дошкільний вік, самоконтроль
Ярошенко, О. Розвиток дослідницької компетентності як цілеспрямований процес професійного зростання науково-педагогічного працівника / О. Ярошенко. - С.37-44
Кл.слова: інформальна освіта, дослідницька компетентність, етап стагнації
Черепєхіна, О. Педагогічна компетентність як складова професіоналізму викладача психології / О. Черепєхіна. - С.45-51
Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність
Батечко, Н. Формування математичної компетентності студентів у контексті європейського освітнього простору / Н. Батечко, Е. Дібрівна. - С.52-58
Кл.слова: математична компетентність, освітній простір, інтеграція
Павлюк, Р. Засоби наукової комунікації у формуванні дослідницької компетентності майбутнього психолога / Р. Павлюк, І. Когут. - С.59-66
Кл.слова: накова комунікація, проєктна діяльгість, дослідницька компетентність
Кульбашна, Я. Портфоліо як інструмент формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / Я. Кульбашна, І. Скрипник, В. Захарова. - С.67-76
Кл.слова: портфоліо, праксеологічна компетентність, фахівець із стоматології
Ольшанський, Д. Зміст навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх фахівців з медіакомунікацій / Д. Ольшанський. - С.77-83
Кл.слова: англійська мова, професійне спрямування, професійна освіта
Стрілець, В. Особливості навчання неповного письмового науково-технічного перекладу / В. Стрілець. - С.84-89
Кл.слова: анотативний переклад, реферативний переклад, фрагментарний переклад
Дущенко, О. Навчальна комп’ютерна практика майбутніх учителів інформатики: особливості організації / О. Дущенко. - С.90-95
Кл.слова: види практики, навчальна практика, учитель інформатики
Петренко, Н. Особливості методичної роботи в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.96-102
Кл.слова: професійна підготовка, фахівець аграрій, методична система
Дроботько, І. Педагогічні умови підготовки практичних психологів в умовах євроінтеграції / І. Дроботько. - С.103-110
Кл.слова: Болонський процес, професійна підготовка, євроінтеграція
Проценко, О. Підготовка докторів філософії (phd) в університетах грецької республіки / О. Проценко. - С.111-116
Кл.слова: докторська програма, якість, наукове дослідження
Москалюк, Г. Інтегрований підхід у програмно-методичному забезпеченні навчання сучасної української мови в педагогічних коледжах / Г. Москалюк. - С.117-122
Кл.слова: інетгрований підхід, педагогічний коледж, міжпредметні зв’язки
Erkebaeva, S. The development of communicative abilities in children of preschool age / S. Erkebaeva. - С.123-128
Кл.слова: комунікативні здібності, дошкільний вік, педагогічна ситуація
Наливайко, О. Використання технології «воркшоп» у роботі зі студентами класичних університетів / О. Наливайко, О. Друганова, Л. Іваненко. - С.129-137
Кл.слова: воркшоп, методи навчання, класичний університет
Дмитрук, Л. Мультимедійні технології у вивченні української мови як іноземної / Л. Дмитрук. - С.138-144
Кл.слова: відепрезентація, інтерактивне навчання, мультимедіа
Дика, Н. Організація проєктної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення неологізмів / Н. Дика, О. Глазова. - С.145-152
Кл.слова: проєктна технологія, неологізми, стилістична норма
Лук’янчиков, М. Використання проєктів для формування проєктувальних умінь майбутнього вчителя музики / М. Лук’янчиков. - С.153-160
Кл.слова: навчальний проєкт, професійна підготовка, лекція-концерт
Шевчук, Ю. Синдром емоційного вигорання в медико-педагогічній діяльності фахівців-початківців / Ю. Шевчук. - С.161-167
Кл.слова: деперсоналізація, емоційне вигорання, редукція особистих досягнень
Співак, Л. Ієрархія культурних ціннісних орієнтацій іноземних студентів закладів вищої освіти / Л. Співак. - С.168-173
Кл.слова: іноземні студенти, культурні цінності, українські студенти
Костіна, Т. Використання методу фільм-аналізу для розвитку ґендерної компетентності студентів закладів вищої освіти / Т. Костіна. - С.174-180
Кл.слова: ґендерний підхід, фільм-аналіз, компетенція
Shatiuk, T. Psychological aspects of prevention of crimes against sexual inviolability of minors / T. Shatiuk, N. Novak. - С.181-187
Кл.слова: неповнолітні, педофілія, педосексуалізм
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Дущенко, О.
    Навчальна комп’ютерна практика майбутніх учителів інформатики: особливості організації [Текст] / О. Дущенко // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3/4. - С. 90-95, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.9095 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
види практики -- навчальна практика -- учитель інформатики

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Іванюк, Г.
    Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів у процесі навчальних практик / Г. Іванюк, О. Венгловська, Є. Антипін // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 19-24, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.4 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальна практика -- рефлексійний компонент -- професійне зростання
Перейти до зовнішнього ресурсу ПДФ

Дод.точки доступу:
Венгловська, О.
Антипін, Є.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Січкар, А.
    Педагогічна практика як мотиватор професійного самовдосконалення студентів / А. Січкар, В. Дем'яненко // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 214-230. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- мотиви -- педагогічна практика -- навчальна практика -- професійне самовдосконалення
Анотація: Стаття присвячена проблемі формування мотивації до професійного самовдосконалення студентів спеціальності «Дошкільна освіта» в ході педагогічної практики. За результатами дослідження охарактеризовано різні підходи до проблеми розвитку процесів самовдосконалення, саморозвитку, саморефлексії у наукових працях сучасних українських та зарубіжних вчених. З’ясовано, що професійне самовдосконалення як внутрішній процес якісних самозмін, можливий, насамперед, за умови усвідомлення педагогом потреби у самовдосконаленні, формування внутрішньої мотивації у саморозвитку та цілеспрямованої й організованої діяльності, направленої на пошук можливостей максимальної професійної самореалізації. Розкрито сутність й види мотивів (педагогічні, особистісні, соціальні), що спонукають студентів до професійного самовдосконалення; аргументовано необхідність формування у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти внутрішньої мотивації до професійного зростання. Обґрунтовано вплив педагогічної практики (обов’язкової складової освітнього процесу закладу вищої освіти) на формування професійного самовдосконалення; висвітлено завдання, зміст навчальної (психолого-педагогічної) практики студентів першого курсу спеціальності «Дошкільна освіта», як першооснови професійного самовизначення, особливості підготовки студентів до неї (майстер-класи, самодіагностика, індивідуальні консультації з вирішення різних завдань практики) на базі Центру самопізнання та саморозвитку, який функціонує в Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка. Здійснено аналіз результатів емпіричного дослідження щодо актуальності потреби студентів у професійному самовдосконаленні, визначено мотиви професійного самовдосконалення та проаналізовано динаміку змін мотивів, що спонукають студентів першого, другого та третього курсів до професійного зростання. Окреслено умови, що сприяють формуванню внутрішньої мотивації до професійного самовдосконалення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти впродовж різних видів педагогічної практики; акцентовано увагу на включення до змісту практик завдань із формування рефлексії та впровадження ІКТ (електронне портфоліо «Особистісно професійне зростання студента»).
Дод.точки доступу:
Дем'яненко, В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)