Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальні досягнення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.
339.9
О-26


    Обушний, С. М.
    Методичні рекомендації до вивчення курсу "Міжнародна економіка" [Текст] / С. М. Обушний ; Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, Ін-т лідерства та соц. наук. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2012. - 23 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--міжнародні відносини--Україна

Кл.слова (ненормовані):
навчальні досягнення -- інвестиції
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут лідерства та соціальних наук


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (7),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (7),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

2.
373.3.091.2
Н 15


   
    Навчання і виховання учнів 4 класу : методичний посібник для вчителів / Міністерство освіти і науки України ; укладач О. Я. Савченко. - Київ : Початкова школа, 2004. - 640. с. - ISBN 966-8087-22-4 : 8.30 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчання і виховання

Кл.слова (ненормовані):
Виховання і розвиток учнів -- Особистісно орієнтоване спілкування -- навчальні досягнення -- фізкультпаузи -- методика навчання -- навчання рідної мови -- розвиток зв'язнного мовлення -- читання -- позакласне читання -- навчання математики -- природознавство -- основи здоров'я -- тудове навчання -- художня праця -- мистецтво -- музика -- образотворче мистецтво.
Анотація: У посібнику вміщено матеріали про організацію навчально-виховного процесу в 3 класі, рекомендації з методики навчання четвертокласників з усіх навчальних предметів.
Дод.точки доступу:
Савченко, Олександра Яківна \укладач.\
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 2
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

3.
373.5.015.62(477)
К 59


    Козлова, Наталія.
    Моніторинг якості навчання старшокласників - запорука підготовки до навчання у вищому навчальному закладі / Н. Козлова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 3. - С. 21-23. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Моніторинг якості освіти--учні--старша школа

Кл.слова (ненормовані):
профільна освіта -- моніторинг -- навчальні досягнення -- педагогічне діагностування -- тестування
Анотація: У статті аналізується сутність і завдання моніторингу в загальноосвітніх навчальних закладах. Розкриваються особливості моніторингу якості навчання старшокласників та визначаються умови підготовки учнів до подальшого навчання у вищому навчальному закладі.

Всі примірники списані


Знайти схожі

4.
373.3.091.2
Н 15


   
    Навчання і виховання учнів 4 класу : методичний посібник для вчителів / Міністерство освіти і науки України ; Міністерство освіти і науки України. - Київ : Початкова школа, 2005. - 640 с. - ISBN 966-8087-22-4 : 8.30 грн., 3.30 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчання і виховання--Організація навчання--Навчальні видання для початкової школи

Кл.слова (ненормовані):
виховання і розвиток учнів -- особистісно орієнтоване спілкування -- навчальні досягнення -- фізкультпаузи -- методика навчання -- навчання рідної мови -- розвиток зв"язнного мовлення -- читання -- позакласне читання -- навчання математики -- природознавство -- основи здоров'я -- тудове навчання -- художня праця -- мистецтво -- музика -- образотворче мистецтво
Анотація: У посібнику вміщено матеріали про організацію навчально-виховного процесу в 4 класі, рекомендації з методики навчання четвертокласників з усіх навчальних предметів.
Дод.точки доступу:
Савченко, Олександра Яківна \укладач.\
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 6
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1,
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

5.
Шифр: П875300957/2015/5/6
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2015р. Вип. 5/6
Зміст:
Бобрицька, Валентина Іванівна. Актуальні проблеми інклюзивної освіти в Україні / В. І. Бобрицька. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: державна кадрова політика, інклюзивна освіта, інклюзивне навчання
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Тенденції професійної підготовки фахівців друкованої продукції в Україні: початок XXI століття / Г. В. Брюханова. - С.12-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн друкованої продукції, екодизайн, євроінтеграція
Диба, Тетяна Григорівна. Сучасні аспекти формування змісту неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання / Т. Г. Диба. - С.16-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної освіти, неперервна освіта, професійна підготовка
Грищук, Юлія Володимирівна. Пріоритети та принципи розвитку сучасної вищої освіти у дослідженнях вітчизняних вчених / Ю. В. Грищук. - С.22-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, євроінтеграція, принципи розвитку вищої освіти
Сапрунова, Олена Геннадіївна. Генеза концепцій інтелектуальної обдарованості у світовій психолого-педагогічній думці / О. Г. Сапрунова. - С.26-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтелект, обдарованість, початкова школа
Нагрибельна, Інна Анатоліївна. Організація самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів у процесі фахової підготовки до навчання української мови / І. А. Нагрибельна. - С.32-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, лінгводидактика, проблемно-модульна технологія навчання
Дика, Наталя Михайлівна. Робота з учнями старшої школи над лінгвістичними поняттями: вивчення складнопідрядного речення / Н. М. Дика. - С.37-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вказівні слова, засоби зв'язку, лінгвістичні поняття
Shkilyova, G. The use of instruments of formative assessment of the junior pupils progress at the math lessons at primary school / G. Shkilyova, S. Dubiaga, Y. Shevchenko. - С.43-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні досягнення, оцінювання, початкова школа
Донець, Михайло Григорович. Сучасні проблеми навчання математики в сільській школі / М. Г. Донець. - С.47-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математична освіта, математика, сільська школа
Редько, Сергій Іванович. Формування рівня конкурентоспроможності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект / С. І. Редько, А. Г. Панченко. - С.52-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: загальноосвітній навчальний заклад, конкурентна перевага, освітня послуга
Нідзієва, Вероніка Анатоліївна. Системний підхід у дослідженні та практиці управління організаційною культурою загальноосвітніх навчальних закладів / В. А. Нідзієва. - С.58-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: організаційна культура, загальноосвітній навчальний заклад, управління
Проценко, Олена Борисівна. Інноваційні лекції у професійній підготовці магістрів / О. Б. Проценко. - С.63-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна лекція, інтерактивні технології, професійна підготовка
Гнілуша, Ніна Володимирівна. Застосування методу проектів у професійній підготовці майбутніх екологів в умовах університету / Н. В. Гнілуша, С. І. Гнілуша. - С.68-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: метод проектів, професійна діяльність, підготовка екологів
Козир, Маргарита Валентинівна. ІКТ-педагогіка - складова сучасного освітнього процесу / М. В. Козир. - С.73-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ-педагогіка, інтеграція, інформаційна компетентність
Щербина, Олександр Андрійович. Організація навчання викладачів на робочому місці при впровадженні інформаційно-комунікаційних технологій в університеті / О. А. Щербина. - С.78-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформальне навчання, навчання на робочому місці, підвищення кваліфікації викладачів
Ковальчук, Ірина Михайлівна. Організація педагогічної взаємодії як чинник розвитку професійних якостей вчителів технологій у післядипломній педагогічній освіті / І. М. Ковальчук. - С.83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна взаємодія, позиція групи, позиція слухача
Процька, Світлана Миколаївна. Застосування хмарних технологій у формуванні професійних компетентгіостей бакалаврів філології / C. M. Процька. - С.88-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бакалаври філологи, інформатизація освіти, професійні компетентності
Кульбашна, Ярослава Аркадіївна. Принципи формування професійної компетентності майбутнього фахівця у вищому медичному закладі України / Я. А. Кульбашна. - С.93-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, фахівці із стоматології, стоматологічна освіта
Волкова, Наталія Іванівна. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Волкова. - С.98-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, професійна компетентність
Беседа, Наталія Анатоліївна. Вивчення мотиваційного компоненту готовності вчителів загальноосвітнього навчального закладу до застосування здоров’язбережувальних технологій / Н. А. Беседа. - С.102-107. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здоров’язбережувальні технології, організаційно-методичний супровід, мотивації
Луценко, Олена Володимирівна. Дидактичні засади формування мотивації курсантів вищих навчальних закладів МВС України до навчання / О. В. Луценко. - С.107-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотиваційна сфера, мотиваційний зміст освіти, навчальна мотивація
Петренко, Наталія Валеріївна. До проблеми розвитку професійної компетентності викладачів фізичного виховання / Н. В. Петренко. - С.111-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здоровий спосіб життя, освіта, професійна компетентність
Загородня, Алла Анатоліївна. Базові поняття професійної підготовки фахівців економічної галузі в українському та польському освітньому просторі / А. А. Загородня. - С.115-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна освіта, освітологія, професійна підготовка
Литвин, Лілія Володимирівна. Навчальні програми федеральних земель Німеччини з підготовки педагогів для дошкільної освіти / Л. В. Литвин. - С.120-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, підготовка педагогів в Німеччині, навчальні модулі
Пономаренко, Наталя Григорівна. Експертна діяльність у галузі шкільної освіти: досвід Німеччини та Австрії / Н. Г. Пономаренко. - С.120-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шкільна освіта в Німеччині, шкільна освіта в Австрії, експертна діяльність
Лисенко, Олександра Юріївна. Післядипломна освіта лікарів: досвід Сполучених Штатів Америки / О. Ю Лисенко. - С.129-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: етапи становлення лікарів, післядипломна освіта лікарів, Сполучені Штати Америки
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Shkilyova, G.
    The use of instruments of formative assessment of the junior pupils progress at the math lessons at primary school [Текст] = Використання інструментів формувального оцінювання успішності молодших школярів на уроках математики в початковій школі / G. Shkilyova, S. Dubiaga, Y. Shevchenko // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2015. - Вип. 5/6. - С. 43-47. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
навчальні досягнення -- оцінювання -- початкова школа
Дод.точки доступу:
Dubiaga, S.
Дубяга С. М.
Shevchenko, Y.
Шевченко Ю.
Шкільова Г. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
37(477)(094)+371.26:373.3](477)(094)
У 45


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 р. № 1222 ["Про затвердження орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти"] : наказ ... від 19.08.2016 № 1009 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2016. - № 10. - С. 56–93. - Додаток. - Зміст: Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи
УДК

Рубрики: Освіта--правові джерела--Україна, 2016 р.

   Початкова школа--навчальні досягнення учнів--оцінювання--контроль--Україна


Кл.слова (ненормовані):
офіційний документ -- наказ МОН України -- зміни до наказу -- загальна середня освіта -- базові дисципліни -- початкова освіта -- навчальні досягнення -- учні початкової школи -- оцінювання навчальних досягнень -- контроль навчальних досягнень -- орієнтовні вимоги -- результати навчальної діяльності -- перевірка


Знайти схожі

8.
373.3.014.3(477)
Z99


    Ілляшенко, Т.
    Щоб оцінка перестала бути каральною : (читаючи проект реформи початкової школи) / Тамара Ілляшенко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 3–6. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Реформування--початкова школа--оцінювання

Кл.слова (ненормовані):
реформування -- оцінювання -- навчальні досягнення -- словесне оцінювання -- організація навчального процесу -- готовність до навчання -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про оцінювання дитячих успіхів у навчанні – це вузлове питання, від якого тягнуться ниточки і до мотивації навчання, і його якості, і формування компетенцій та особистості громадянина.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Цимбалару, А.
    Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів 1–4 класів: методичний коментар / Анжеліка Цимбалару, Наталія Пархоменко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 12. - С. 12–15. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Оцінювання успішності--навчальні досягнення--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
оцінювання успішності -- навчальні досягнення -- вимоги до оцінювання -- підсумкова перевірка -- контроль навчальних досягнень -- контрольні роботи -- початкова школа
Анотація: Основні зміни Орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1–4 класів загальноосвітніх начальних закладів були спрямовані на підвищення ефективності механізмів виявлення компетентнісних результатів навчання учнів, культури міжособистісної взаємодії учителя, учня і батьків у процесі контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів, а також на реалізацію цільових орієнтирів, окреслених у Концептуальних засадах Нової української школи.
Дод.точки доступу:
Пархоменко, Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Зуб, С.
    "Смайликограндія" : (використання ігрової оцінки в навчально-виховному процесі) / Світлана Зуб // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 12. - С. 54–55. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Оцінювання знань--ігрова оцінка--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- контроль знань -- ігрова оцінка -- навчальні досягнення -- вербальне оцінювання -- ігрові методи -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про вербальне оцінювання навчального процесу в 1 та 2 класах.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)