Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=пізнавальна діяльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-59 
1.
159.922
М 36


    Маценко, Віктор Федорович.
    Психологія пізнавальних процесів / В. Ф. Маценко. - Київ : Главник, 2008. - 191 с., [1] с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 978-966-8774-51-5 : 26.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психічні процеси--Пізнавальні процеси

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- сприймання -- увага -- мислення -- самооцінка -- рівень домагань
Анотація: У збірнику надано матеріали для розвитку пізнавальних процесів дитини.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: В353859/2012/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2012р. № 8
Зміст:
Панасюк, Тамара. Шестирічкам - впевнений старт! / Т. Панасюк. - С.4-6
Кл.слова: ОБОВ'ЯЗКОВА ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ, ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Піроженко, Тамара. Чому "гальмує" дошкільна зрілість / Т. Піроженко, С. Ладивір. - С.7-12
Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ЗРІЛІСТЬ, МЕТОДИКА ОБСТЕЖЗЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ, ТЕХНОЛОГІЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ЗРІЛОСТІ ДОШКІЛЬНИКА
Ткачук, Таісія. Пізнавальна активність: особливості розвитку у дошкільників / Т. Ткачук. - С.13-18
Кл.слова: ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ, ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ З РІЗНИМ РІВНЕМ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ, МЕТ ОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗВИТКУ У ДІТЕЙ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ
Зайцева, Лариса. Технологія развивального навчання дітей дошкільного віку / Л. Зайцева. - С.19-31
Кл.слова: ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВІВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ, ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ, НАВЧАЛЬНА СИТУАЦІЯ
Зайцева, Лариса. Побудова навчальної ситуації: крок за кроком / Л. Зайцева. - С.32-34
Кл.слова: АЛГОРИТМ ПОБУДОВИ НАВЧАЛЬНОЇ СИТУАЦІЇ, ПОСЛІДОВНІСТЬ ПРЕДМЕТНО-ПЕРЕТВОРЮВАЛЬНИХ ДІЙ
Рожок, Ттяна. Забезпечення наступності між дошкільним навчальним закладом та початковою школою / Т. Рожок, В. Харматова. - С.43-49
Кл.слова: НАСТУПНІСТЬ, ЄДИНЕ НАВЧАЛЬНЛО-ВИХОВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ЗАПОБІГАННЯ ДЕЗАДАПТАЦІЇ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Зайцева, Лариса.
    Технологія развивального навчання дітей дошкільного віку / Л. Зайцева // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - № 8. - С. 19-31

Кл.слова (ненормовані):
технологія розвівального навчання дошкільників -- пізнавальна діяльність -- навчальна ситуація

Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.
159.922.6
П 69


   
    Практикум по возрастной и педагогической психологии : учебное пособие для педагогических институтов / А. А. Алексеев, И. А. Архипова, Б. Н. Бабий ; редактор А. И. Щербакова. - Москва : Просвещение, 1987. - 255 с. - 0.90 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Вікова психологія--Педагогічна психологія--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія -- самовиховання -- особистість -- пізнавальна діяльність -- психологія виховання
Дод.точки доступу:
Алексеев, А. А.
Архипова, И. А.
Бабий, Б. Н.
Щербакова, А. И. \редактор.\


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

5.
Шифр: П860805/2014/1
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2014р. № 1
Зміст:
Бех, Іван. Виховні приписи у становленні особистості / І. Бех. - С.1-4
Кл.слова: виховний процес, розвиток особистості, ціннісні пріоритети
Овчарова, Ольга. Розвиток розумових цінностей учнів як необхідна складова формування інноваційної творчої особистості / О. Овчарова. - С.5-7
Кл.слова: початкова освіта, обдарована дитина, інтерактивне навчання
Вашуленко, Оксана. Повторення як засіб формування мовної компетентності молодших школярів / О. Вашуленко. - С.8-11
Кл.слова: мовна компетентність, повторення, різні засвоєння знань
Зенченко, Тетяна. Вивчення теми "Прикметник" у 3 класі / Т. Зенченко. - С.12-17
Кл.слова: українська мова, тексти-описи, прикметник
Горковенко, Ірина. Інформаційно-пізнавальний матеріал на уроці української мови у 2 класі / І. Горковенко. - С.18-19
Кл.слова: прикметник, українська мова, 2 клас
Стадник, Людмила. Формування і розвиток мотивації на уроках читання / Л. Стадник. - С.19-22
Кл.слова: мотивація читання, цифрові технології, ейдетотехніка
Колесник, Лідія. Інтерактивні методи навчання на уроках читання / Л. Колесник. - С.22-25
Кл.слова: інтерактивне навчання, пізнавальна діяльність, читання
Логачевська, Світлана. Математичний гурток у 1 класі / С. Логачевська, Т. Логачевська. - С.25-29
Кл.слова: початкова школа, гурткова робота, математика
Бойко, Ганна. "У світі чарівної казки" (Дидактична гра за українськими народними казками) / Г. Бойко. - С.30-32
Кл.слова: українська народна казка, загадки
Пшенична, Галина. / Г. Пшенична. - С.32-34
Кл.слова: релігія, доброчинність
Возюк, Лідія. Урок творчості і фантазії / Л. Возюк. - С.34-36
Кл.слова: візерунок, орнамент, рослинний орнамент
Пархоменко, Наталія. Орієнтовні контрольні роботи з математики для 3-4 класів (ІІ семестр) / Н. Пархоменко. - С.37-39
Кл.слова: множення, ділення
Гоголь, Олена. Орієнтовні контрольні роботи з курсу "Я і Україна" (Природознавство) для 3-4 класів (ІІ семестр) (за підручником Т. М. Байбари, Н. М. Бібік) / О. Гоголь. - С.40-45
Кл.слова: жива природа, природні зони України, природні угруповання рідного краю
Прищепа, Катерина. Орієнтовне календарне планування. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас / К. Прищепа. - С.46-50
Кл.слова: букварний період, післябукварний період
Науменко, Наталія. Вокальна компетенція - невід'ємна складова професійності майбутнього вчителя музики / Н. Науменко. - С.51-52
Кл.слова: вокальна освіта, кваліфікація вчителя
Чумарна, Марія. Невідомий Шевченко / М. Чумарна. - С.53-55
Кл.слова: Т. Г. Шевченко
Довга, Тетяна. Валеопедагогічні ідеї в гуманістичному досвіді Януша Корчака і Василя Сухомлинського / Т. Довга. - С.56-58
Кл.слова: педагогічна валеологія, дидактогенія
Барабаніна, Ірина. Формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров'я (З досвіду роботи) / І. Барабаніна
Кл.слова: гімнастичні впрви, музикотерапія, кольоротерапія
Мельник, Олександр. Науково-практична конференція - ефективна форма професійного розвитку педагогів / О. Мельник, О. Острянська. - С.62-63
Кл.слова: морально-духовний розвиток особистості
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі

6.
122/129
М 34


    Матошко, А. В.
    В поисках своей жизни / А. В. Матошко. - Київ : Азимут-Украина, 2008. - 351 с. - ISBN 978-966-8405-54-9 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія людини--Гносеологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
людина -- світобудова -- світ -- матерія -- матеріалістичний погляд -- простір -- час -- енергія -- матерія -- рух -- живе -- життя -- організм -- розвиток -- життєдіяльність -- середовище -- соціальна філософія -- психологія особистості -- пізнавальна діяльність -- поведінка -- психіка
Анотація: У книжці викладено найбільш загальні уявлення та перевірені практикою наукові відомості щодо життя людини, її місця у світобудові, її фізичних та біологічних основ.

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

7.
159.922.76(075)
К 64


    Конопляста, Світлана Юріївна.
    Логопсихологія : навчальний посібник / С. Ю. Конопляста, Т. В. Сак ; редактор М. К. Шеремет. - Київ : Знання, 2010. - 293 с. - ISBN 978-966-346-353-7 : 56.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопсихологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
психічний розвиток -- патології -- ушкоджений розвиток -- концептуальні основи -- принципи -- мовлення -- порушення -- пізнавальна діяльність -- особистість -- психологічне вивчення -- психологічна допомога -- психологічна корекція -- ігрова діяльність
Анотація: У посібнику розглядається структура розвитку дитини з порушеннями мовлення, аналізується систематика порушень мовленнєвого розвитку з урахуванням сучасних класифікацій мовленнєвих розладів.
Дод.точки доступу:
Сак, Тамара Василівна
Шеремет, М. К. \редактор.\


Примірників всього: 15
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

8.
378.016:811
В 43


   
    Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі : міжпредметні зв'язки : наукові дослідження, досвід, пошуки : зб. наук. пр. Вип. 16. - Харків : Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2010. - 287 с. - 16.00 грн.
    Зміст:
Артеменко, Т. М. Про деякі ефективні стратегії оптимізації процесу викладання іноземних мов / Т. М. Артеменко, І. П. Липко. - С .10-18
Кл.слова: комунікативна інтенція, діалог, мовленнєва діяльність комуніканта
Бахов, І. С. Міжнародний аспект формування професійної компетентності майбутніх перекладачів / І. С. Бахов. - С .18-26
Кл.слова: міжкультурна компетенція, міжкультурна взаємодія, міжкультурний компонент
Безцінна, Ж. П. Застосування мультимедійних засобів для оптимізації самостійної роботи студентів у процесі навчання іноземної мови в немовному ВНЗ / Ж. П. Безцінна. - С .27-33
Кл.слова: навчальний процес, мультимедійні технології, технічні засоби навчання
Валит, Е. С. Бинарный урок по литературе в китайской аудитории / Е. С. Валит, Ш. Хуншэн. - С .33-41
Кл.слова: етнокультурні традиції, духовні аспекти освіти, толерантність
Варава, С. В. Про довузівську підготовку іноземних студентів філологічного профілю у ВНЗ України / С. В. Варава, В. І. Груцяк. - С .42-48
Кл.слова: підготовчий факультет, мовознавство, філологічний профіль
Васецька, Л. І. Організаційно-методичні аспекти навчання мови іноземних студентів-медиків англомовної форми освіти / Л. І. Васецька, Л. М. Сенік. - С .49-56
Кл.слова: специфіка навчання, кінцеві цілі, провідні види мовленнєвої діяльності
Гаврилюк, Л. В. Формування готовності студентів ВТНЗ до ноуково-дослідної роботи засобами іноземної мови / Л. В. Гаврилюк. - С .57-62
Кл.слова: науково-дослідна робота студентів, розвиток дослідницьких навичок студентів, роль іноземної мови
Гіренко, І. В. Формування готовності студентів до самонавчання з іноземної мови / І. В. Гіренко. - С .63-69
Кл.слова: організація самостійної роботи, кредитно-модульна система, пізнавальна діяльність
Дроздова, І. П. Критерії добору текстів для навчання професійного мовлення студентів нефілологічного профілю у ВНЗ / І. П. Дроздова. - С .69-76
Кл.слова: типологія навчальних текстів, аспекти тексту, складність тексту
Жовтоніжко, І. М. Урахування міжпредметних зв’язків під час викладання природничо-математичних дисциплін у довузівській підготовці іноземних студентів / І. М. Жовтоніжко. - С .77-85
Кл.слова: типи міжпредметних зв’язків, функції міжпредметних зв’язків, підготовка студентів-іноземців
Задорожна, І. П. Метод проектів у самостійній роботі майбутніх учителів з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією / І. П. Задорожна. - С .85-94
Кл.слова: вдосконалення методу проектів, діяльність студента та викладача, самостійність студента
Кіршо, С. М. Засоби покращення якості мовних знань студентів у нефілологічних ВНЗ / С. М. Кіршо, Г. В. Ковальчук. - С .94-100
Кл.слова: методика викладання української мови, мови спеціальності, українська мова за професійним спрямуванням
Кобзар, О. І. Шляхи підвищення мотиваціїпри навчанні англійської мови на немовних факультетах / О. І. Кобзар, Н. О. Лєшньова. - С .100-108
Кл.слова: пізнавальний інтерес, проблемне навчання, рольова гра
Ковальчук, А. О. Із досвіду викладання білінгвальних дисциплін майбутнім магістрам у провінційному ВНЗ / А. О. Ковальчук. - С .108-114
Кл.слова: білінгвальне навчання, фізика англійською мовою, методика побудови білінгвальних лекційних курсів
Куплевацька, Л. О. Методичний аспект навчального перекладу на заняттях РЯІ у багатонаціональних групах студентів-філологів / Л. О. Куплевацька. - С .115-122
Кл.слова: перекладні технології, навчальний зворотній переклад, перекладацька компетенція
Купрата, Н. Я. Українсько-російський суржик у професійній сфері / Н. Я. Купрата, Г. В. Ковальчук. - С .122-130
Кл.слова: мовна культура, професійне мовлення, негативний вплив суржику
Купрата, Н. Я. Інтернет-технології у дистанційному навчанні мови / Н. Я. Купрата, В. П. Ногай. - С .130-137
Кл.слова: інформаційні технології, навчання української мови, навчальний процес у вищих навчальних закладах
Лагута, Т. М. Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної / Т. М. Лагута, О. М. Вержанська. - С .137-146
Кл.слова: прийоми семантизації, лексична компетенція, російська мова як іноземна
Ляпичева, Е. Л. Об изучении иностранными студентами-биологами системных отношений в лексике в лингвокультурологическом аспекте (на материале названий животных) / Е. Л. Ляпичева, Л. Сувень. - С .146-155
Кл.слова: російська мова як іноземна, культурологічних підхід, семантичне поле
Маслюк, Л. П. Лінгвокультурологічний аспект у викладанні російської мови як іноземної / Л. П. Маслюк. - С .155-159
Кл.слова: рольові ігри, міжкультурна комунікація, лінгвокраїнознавчий підхід
Несін, Ю. М. Інноваційні педагогічні технології в системі післядипломної освіти Франції / Ю. М. Несін. - С .160-167
Кл.слова: полікультурне суспільство, підготовка вчителів, колективна робота
Панченко, В. В. Особливості тестової перевірки рівня сформованості вмінь аудіювання / В. В. Панченко. - С .167-173
Кл.слова: форма тестового завдання, основні рівні розуміння аудіотексту, засіб навчання іноземної мови
Панченко, Е. И. Особенности преподавания и контроля специальной языковой подготовки иностранных студентов нефилологического профиля на начальном этапе / Е. И. Панченко, Ю. С. Тарасенко, Л. Фейхун. - С .173-181
Кл.слова: мовна підготовка, спеціальна підготовка, професійна мотивація
Понікаровська, С. В. Вплив емоційного компоненту на ефективність навчання іноземної мови у немовних ВНЗ / С. В. Понікаровська. - С .181-187
Кл.слова: підвищення мотивації, емоційний фактор, підвищення якості навчання
Савченко, О. О. Розвиток іншомовної комунікативної компетентності студентів інженерно-технічного профілю / О. О. Савченко. - С .187-194
Кл.слова: компетентнісний підхід, комунікативні вміння, оптимізація процесу навчання іноземних мов
Саєнко, Н. С. Теоретичні засади концепції іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей / Н. С. Саєнко. - С .195-204
Кл.слова: стратегії навчання, особистісно-орієнтовне навчання, аксіологічний підхід
Самосенкова, Т. В. Осуществление межкультурного контакта: прагматический компонент / Т. В. Самосенкова. - С .204-210
Кл.слова: мовленнєве спілкування, мовленнєві форми, мовна особистість
Селіверстова, Л. І. Технологія навчання говоріння українською мовою іноземних студентів на початковому етапі / Л. І. Селіверстова. - С .210-218
Кл.слова: мовленнєва діяльність, структура говоріння, парадигматичні зв’язки
Скрипник, Н. С. Позанавчальна робота з іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів / Н. С. Скрипник. - С .218-224
Кл.слова: компетентнісний підхід, організація діяльності студентів, організація позанавчальної діяльності
Старостенко, О. В. Формування іншомовної фонетичної компетенції студентів-філологів / О. В. Старостенко. - С .224-232
Кл.слова: фонетичні ігри, структура фонетичної компетенції, зміст фонетичної компетенції
Тростинська, О. М. Навчальний комплекс з української мови для іноземців / О. М. Тростинська [и др.]. - С .232-238
Інші автори: Ушакова Н. І., Бєй Л. Б., Петров І. В.
Кл.слова: комунікативна компетенція, іноземні учні, складові навчального комплексу
Цапко, Т. П. Проблеми лексичної інтерференції під час навчання російської мови як іноземної арабомовних студентів / Т. П. Цапко. - С .239-248
Кл.слова: порівняльна типологія, білінгвізм, міжмовна інтерференція
Чередніченко, Г. А. Розвиток міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх економістів у процесі вивчення іноземних мов / Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця. - С .248-255
Кл.слова: міжкультурна компетенція, спеціалісти економічного профілю, міжкультурна комунікація
Чистякова, А. Б. Методичні засади навчання іноземних студентів письма у вищому навчальному закладі / А. Б. Чистякова. - С .255-266
Кл.слова: техніка письма, писемна мовленнєва діяльність, система вправ
Шкваріна, Т. М. Педагогічні закономірності підготовки вчителів до навчання іноземної мови дошкільників / Т. М. Шкваріна. - С .267-276
Кл.слова: система підготовки, вчителі іноземної мови, діти дошкільного віку
Шовковий, В. М. Відбір текстів давньогрецьких авторів для читання студентами-філологами / В. М. Шовковий. - С .277-285
Кл.слова: принципи відбору текстів, текстові категорії, спеціальність, класичні мови
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання мов--Вища освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні засоби -- післядипломна освіта -- іноземні мови
Дод.точки доступу:
Петров, І. В.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

9.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: В528425/2015/3
   Журнал

Всесвітня література в сучасній школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Педагогічна преса. - Київ : Освіта України, 1976 - . - Виходить щомісячно
2015р. N 3
Зміст:
Ніколенко, Ольга. Таємниці хайку Мацуо Басьо. Культурологічний коментар до уроків, робота з текстом, 6 клас / О. Ніколенко. - С.3-5. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: життєвий шлях, творчий шлях, філософія дзен
Чубко, Юлія. Хайку / Ю. Чубко. - С.5
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, поезія
Колодкіна, Леся. “...знайти щось таке, з чого можна радіти...” Ідея радості життя й відкриття світу в романі Е. Портер “Полліанна”. Радість крізь призму Божого слова. Бінарний урок світової літератури та основ християнської етики, 5 клас / Л. Колодкіна. - С.6-8
Кл.слова: план-конспект уроку, позитивне мислення, значущість віри
Грачова, Наталія. Товариство шанувальників Шерлока Холмса. Всесвітня популярність творів про Артура Конан Дойла. Урок-засідання “англійського клубу”, 7 клас / Н. Грачова. - С.9-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, інтелектуальні загадки, сищик-геній
Тіхомірова, Оксана. Бенкет під час чуми Джованні Боккаччо. “Декамерон”. Урок світової літератури, 8 клас / О. Тіхомірова. - С.15-17
Кл.слова: план-конспект уроку, відчай, оптимізм
Сорока, Інна. “Господи, прости мне все...” Характеристика образа Анны Карениной. Урок-откровение, 10 класс / І. Сорока. - С.18-22
Кл.слова: план-конспект уроку, кохання, одкровення
Шульга, Валентина. “Клинописи страждання на щоках.” Поема Анни Ахматової “Реквієм”- пам'ятка доби сталінського терору. Урок світової літератури, 11 клас / В. Шульга. - С.23-25
Кл.слова: план-конспект уроку, життєвий шлях, творчий шлях
Дем'яненко, Світлана. Чума - це пошесть, фашистська навала чи символ метафізичного зла? Персоніфікація різних можливостей морального вибору в образах героїв роману Альбера Камю “Чума”. Символіка образу чуми. Спарений урок-дослідження, 11 клас / С. Дем'яненко. - С.26-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, філософські погляди А. Камю
Стецюк, Марія . Мігель де Сервантес. ”Дон Кіхот”. Тематичне портфоліо за системою уроків, 8 клас / М. Стецюк. - С.34-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методичний коментар, інформаційна картка, творчі завдання
Походєєва, Л. Літературна газета як вид проектної діяльності учнів / Л. Походєєва. - С.38-41
Кл.слова: метод проектів, пізнавальна діяльність, оцінювання
Стельмах, Лідія. Метод проектів на уроках світової літератури. Заочна подорож "З Пушкіним по Україні". Дослідницький проект учнів 9 класу / Л. Стельмах. - С.42-45
Кл.слова: Пушкін у Криму, Пушкін у м. Кам'янці, Черкаської області, Пушкін в Одесі
Фидкевич, Елена. Аудирование в школьном курсе русского языка. К вопросу отбора аудиативного материала с учётом задач компетентностно ориентированного обучения русскому языку в 5 классе : Продовження. Початок див. у "Всесвітня література в сучасній школі". - 2015. - №2 / Е. Фидкевич. - С.46-48
Кл.слова: російська мова, мовлення, тестування
Дубко, Наталія. “Мені ж, Боже, на землі подай любов, сердечний рай...” Літературно-музична композиція / Н. Дубко. - С.49-54
Кл.слова: сценарій, шевченко Тарас, вшанування пам'яті
Трюхан, Інна. Ну а про справжнє коханнями будемо говорити в років 30-40 / І. Трюхан. - С.54
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Костирко, Мирослава. Глибина жіночої душі. За поезіями Марини Цвєтаєвої та Ліни Костенко. Літературно-музична композиція / М. Костирко, С. Колесник. - С.55-57
Кл.слова: сценарій заходу, почуття, душа жінки
Заремба, Микола. Як Полліанна навчила мене грати в радість / М. Заремба. - С.57
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Гарматюк, Наталія. Людина в світ приходить для любові. Літературний бал / Н. Гарматюк. - С.58-61
Кл.слова: сценарій заходу, діалог між Богом і дитиною, розмова квітів
Трюхан, Інна. ”Зачем ты пришел в этот мир, человек?” / І. Трюхан. - С.61
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Турченко, Н. Улюбленій героїні віддаю своє серце. Літературне свято / Н. Турченко. - С.62-63
Кл.слова: сценарій свята, повага до жінки, образ жінки в літературі
Николишин, Іванна. Як Полліанна грає в радість / І. Николишин. - С.63
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Всі примірники списані
Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
373.5.016:004]:371.31
М 91


    Мурза, Леся.
    Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом упровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики / Л. Мурза // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 3. - С. 54-57 : фотогр. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Інформатика--методика викладання--середня школа

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології -- інтерактивне навчання -- пізнавальна діяльність -- інновації -- навчально-пізнавальна діяльність
Анотація: У статті розглянуто проблему активізації пізнавальної діяльності учнів. З’ясовано зміст поняття «інтерактивне навчання», охарактеризовано основні інтерактивні технології, узагальнено досвід практичного впровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики.

Всі примірники списані


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-59 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)