Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=філогенез<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
159.9(075)
З-14


   
    Загальна психологія : практикум [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / В. В. Волошина [та ін.]. - 4-е вид. - Київ : Каравела, 2013. - 279 с. - ISBN 966-8019-48-2 : 82.77 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
філогенез -- таблиці -- психогеометричний
Дод.точки доступу:
Волошина, Валентина Віталіївна
Долинська, Любов Василівна
Ставицька, Світлана Олексіївна
Темрук, Олена Віталіївна


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)

Знайти схожі

2.
82.0
П 35


    Питання літературознавства [Текст] : науковий збірник / Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича; ред. О. В. Червінська. - Чернівці : ЧНУ, 1966 - .
   Випуск 83. - 2011. - 319 с. - Бібліогр. наприкінці ст. - 20.00 грн.
    Зміст:
Висоцька, Наталія. Містичне як прийом: постмодерні примари Хайгейтського цвинтаря / Н. Висоцька. - С .3-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: постмодернізм, містичне, Хайгейтський цвинтар
Гулевич, Лілія. Вплив містичної релігійної традиції на поетику і проблематику прозових творів Миколи Устияновича / Л. Гулевич. - С .15-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Устиянович Микола, про творчість, романтизм, містична традиція
Драненко, Галина. Символіка містичних образів ночі в п’єсі Б. - М. Кольтеса "Ніч незадовго перед лісами" / Г. Драненко. - С .21-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кольтес Б. - М., Ніч незадовго перед лісами, про твір, містичні структури, сучасна французька п'єса
Кучер, Зоя. Містичний образ Великого Старця в романі Ф. Дюрренматта "Долина безладдя" / З. Кучер. - С .32-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Дюрренматт Фрідріх, Долина безладдя, про твір, містичний образ, "негативна теологія"
Орлова, Марина. Містичні символи в романі Петера Гандке "Короткий лист перед довгим прощанням" / М. Орлова. - С .40-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гандке Петер, Короткий лист перед довгим прощанням, про твір, епіфанія, епіфанічний символізм
Пастушук, Галина. Образ блазня в "Діалогах між Соломоном та Маркольтом": профанація чи карнавалізація? / Г. Пастушук. - С .49-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Діалогах між Соломоном та Маркольтом, про текст, блазень, карнавалізація
Сатиго, Ірина. Ознаки містикологічної свідомості Леопольда Сенгора в поетичній збірці "Сутінкові пісні" / І. Сатиго. - С .60-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Сенгор Леопольд Седар, Сутінкові пісні, про твір, африканський фольклор, містицизм
Смирнов, Вадим. Семантика образа небесной девы в романе Б. Л. Пастернака "Доктор Живаго" / В. Смирнов. - С .68-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Пастернак Борис, Доктор Живаго, про твір, ритуал, ініціація
Шатова, Ирина. Типология и функции гротескных форм в мистической прозе Юрия Юркуна / И. Шатова. - С .80-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Юркун Юрій, про творчість, гротеск, містика
Бєлоброва, Тетяна. Філогенез молитовного жанру (містичні модифікації) / Т. Бєлоброва. - С .89-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молитвоцентричний текст, синергійність, епістемологія
Гаврилів, Тимофій. Роль оповіді від першої особи в оповіданні Петера Гандке "Без бажання немає щастя" / Т. Гаврилів. - С .98-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гандке Петер, Короткий лист перед довгим прощанням, про твір, "я" - оповідач, автобіографія
Гребенюк, Тетяна. Роман Г. Пагутяк "Урізька готика" в контексті сучасної української літературної містики / Т. Гребенюк. - С .106-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Пагутяк Галина, Урізька готика, про твір, містика, метажанр
Когут, Оксана. Містичні сюжети й образи в сучасній українській драматургії / О. Когут. - С .113-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: містика, архетип
Тузков, Сергей. Американская готическая новелла рубежа ХІХ-ХХ веков / С. Тузков. - С .120-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: готична новела, Джеймс Генрі, Поворот гвинта, про твір, Уортон Едіт, Торжество темряви, про твір
Цівкач, Ольга. Роль середньовічної релігійної драми у процесі відродження польського театру (1919-1939) / О. Цівкач. - С .128-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: містерія, драматургія, театр
Шпильова, Наталія. "Зачарована місцина" в романі Р. Бротігана "Чудовисько Хоклайну: готичний вестерн" / Н. Шпильова. - С .133-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бротіган Річард, Чудовисько Хоклайну: готичний вестерн, про твір, зачарована місцина, містика
Бучко, Аліна. Міфічні простори у творах Ельзи Ласкер-Шюлер / А. Бучко. - С .141-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ласкер-Шюлер Ельза, про творчість, орієнталізм, орієнтальний простір
Левицький, В’ячеслав. Мотиви "вечора містичного" в київському тексті Максима Рильського / В. Левицький. - С .148-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Рильський Максим, про творчість, київський текст, вігілія
Левко, Уляна. Містична складова у творах science fiction Станіслава Лема та їх візуальних інтерпретаціях / У. Левко. - С .155-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лем Станіслав, про творчість, наукова фантастика, містика
Плетенчук, Наталія. Художній феномен сакралізації волинського макротопоса в прозі Уласа Самчука / Н. Плетенчук. - С .163-172. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Самчук Улас, про творчість, волинський текст, профанне
Палева, Елена. Концепция "потусторонности" повести В. Набокова "Соглядатай" / Е. Палева. - С .173-187. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Набоков В., Соглядатай, про твір, реальність, свідомість
Хоусон, Вікторія. Мистика и реализм "Флорентийской чародейки" Салмана Рушди: ключи к хронотопу / В. Хоусон. - С .188-197. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Рушді Салман, Флорентійська чарівниця, про твір, поетика містичного, маг
Щелокова, Лариса. Сакральный хронотоп в публицистике А. Н. Толстого / Л. Щелокова. - С .198-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Толстой Олексій, про творчість, публіцистика періоду Другої світової війни, сакральний хронотоп
Гурбанська, Антоніна. Міфопоетика української повісті другої половини ХХ століття (на матеріалі творів Вал. Шевчука та Н. Бічуї) / А. Гурбанська. - С .207-215. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Шевчук Вал., про творчість, Бічуя Ніна, про творчість, категорія сакрального
Ісапчук, Юлія. Рудименти "Габсбурзького міфу" в повісті І. Бахман "Три дороги до озера" / Ю. Ісапчук. - С .215-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бахман Ігнеборг, Три дороги до озера, про твір, Габсбурзький міф, антропонім
Криворучко, Світлана. "Міф" Сімони де Бовуар (на матеріалі мемуарного роману "Сила обставин") / С. Криворучко. - С .226-231. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бовуар Сімона, Сила обставин, про твір, Сартр Ж.-П., про нього, міф
Левітас, Світлана. Інфернальна поетика та міфологічний код готичної новели "Наречена привида" В. Г. Ейнсворта / С. Левітас. - С .232-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ейнсворт Вільям Гаррісон, Наречена привида, про твір, мотив "примарного нареченого", інфернальна поетика
Набитович, Ігор. Міт про Ізіду та Осіріса як архітектонічна складова "Сну тіні" Наталени Королевої / І. Набитович. - С .237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Королева Наталена, Сон тіні, про твір, Ізіда, Осіріс
Савчук, Надія. Міф і містичне в ранній ліриці Ліни Костенко / Н. Савчук. - С .246-252. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Костенко Ліна, про творчість, ноосфера, міфологема
Сенчук, Ірина. Міфологема смертї-воскресіпня як "метафора" циклічної концепції історії в драмі В. Б. Єйтса "Воскресіння" / І. Сенчук. - С .252-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Єйтс Вільям Батлер, Воскресіння, про твір, циклічність
Барчишина, Інна. Сакральність контрапунктичної єдності в організації колористики поетичного твору (на матеріалі поезій М. Волошина та В. Свідзінського) / І. Барчишина. - С .261-269. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Волошин Максиміліан, про творчість, Свідзінський Володимир, про творчість, колірний контраст
Чик, Денис. Ревізія готичної містики у прозі Ф. Ґрільпарцера та Г. Квітки-Основ’яненка / Д. Чик. - С .270-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ґрільпарцер Франц, про творчість, Квітка-Основ’яненко Григорій, про творчість, готична містика
Матвєєва, Тетяна. Смерть як передчуття: ірраціональні домінанти в романах О. Кобилянської "Ніоба", "Через кладку", "За ситуаціями" / Т. Матвєєва. - С .278-288. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кобилянська Ольга, Ніоба, про твір, Кобилянська Ольга, Через кладку, про твір, Кобилянська Ольга, За ситуаціями, про твір
Маренка, Світлана. Мона Ліза - "жінка без властивостей" : експресіоністська проекція містичного досвіду в новелі Ґеорґа Гайма "Злодій" / С. Маренка. - С .288-298. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гайм Ґеорґ, Злодій, про твір, Мона Ліза Джоконда, експресіонізм
Пагут, Олег. Містичний дискурс мотиву інцесту в музілівському потрактуванні в романі "Людина без властивостей" (Аґата і поліфункціональність її постаті) / О. Пагут. - С .299-310. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Музіль Роберт, Людина без властивостей, про твір, двійник, інцест
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Продовжувані видання

Дод.точки доступу:
Червінська, О. В. \ред.\
Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка(Київ)
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
159.9.01(075.8)
І-45


    Ільїна, Н. М.
    Загальна психологія: теорія і практикум [Текст] : навчальний посібник / Н. М. Ільїна, С. О. Мисник. - Суми : Університетська книга, 2016. - 352 с. - ISBN 978-966-680-564-8 : 230.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Загальна психологія--Теорія--Практика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
філогенез -- психічна діяльність -- рефлекторний характер -- види сприйняття -- почуття
Дод.точки доступу:
Мисник, С. О.


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
   159.9
   П 86


   
    Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки ; за науковою редакцією академіка НАПН України . С. Д. Максименка. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - ISBN 978-966-194-322-2 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
    Зміст:
Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору . - С .7-58
Максименко, С. Д. Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору / С. Д. Максименко. - С .7-16
Кл.слова: метод Л. С. Виготського, генетико-моделюючий метод, принцип креативності
Максименко, С. Д. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні / С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .16-40
Кл.слова: погляди Л. С. Виготського, соціоісторична ситуація, особистісна взаємодія
Ткач, Б. М. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. - С .41-49
Кл.слова: особистість взаємодії, філогенез людини, нейропсихологічний підхід
Маслюк, А. М. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори / А. М. Маслюк. - С .50-58
Кл.слова: українська психологія, бачення Я. Яреми, психографічна схема
Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору . - С .59-114
Дзюбко, Л. В. Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. В. Дзюбко. - С .59-69
Кл.слова: проблема благополуччя, благополуччя школяра, критерії благополуччя
Каплуненко, Я. Ю. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу / Я. Ю. Каплуненко. - С .70-76
Кл.слова: психологічне здоров’я, дослідження Н. Каргіна, психологія благополуччя
Невмержицький, В. М. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору / В. М. Невмержицький. - С .77-90
Кл.слова: концептуальні положення гуманістичної теорії, моральна стійкість, психолого-педагогічний супровід
Шатирко, Л. О. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. О. Шатирко. - С .91-102
Кл.слова: освітній простір, суб’єктно-діяльнісний підхід, психологчне бачення
Терещенко, Л. А. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору / Л. А. Терещенко. - С .103-114
Кл.слова: дитячий невроз, генетичний вклад, самооцінка
Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. . - С .115-169
Кривоконь, Н. І. Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. - С .115-129
Кл.слова: супервіхія, система відносин, регламентація неперервної освіти
Луньо, В. Є. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників / В. Є. Луньо. - С .130-140
Кл.слова: інтеграція української освіти, багатомовність, трилінгвістика
Мар’яненко, Л. В. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання / Л. В. Мар’яненко. - С .141-154
Кл.слова: проблема сучасної психології, міжособистісна взаємодія, емпатія
Гурова, О. В. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці / О. В. Гурова. - С .155-159
Кл.слова: самореалізація особистості , сучасні медіа, неінституалізована освіта
Литвинчук, Л. М. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми / Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. - С .160-169
Кл.слова: самосвідомість, превентивне виховання, профілактична діяльність
Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості . - С .170-216
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .170-177
Кл.слова: психолого-педагогічна міжособистість, ефективна психолого-педагогічна взаємодія, стиль педагогічного спілкування
Дзюбко, Л. В. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи / Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. - С .178-185
Кл.слова: безпека, сучасна психологія, безпека освітнього простору
Бучма, В. В. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. - С .186-195
Кл.слова: суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія, емпатія, творчий потенціал
Чудакова, О. М. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів / О. М. Чудакова. - С .196-206
Кл.слова: обдарованність, розвиток творчої особистості, психологічна підтримка
Федько, В. В. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми / В. В. Федько. - С .207-216
Кл.слова: Нова українська школа, соціальна компетентність, молодший шкільний вік
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Монографії

Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Повний текст / зовнішній ресурс   завантажити: ПОВНИЙ ТЕКСТ 

Дод.точки доступу:
Максименка, С. Д. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології та соціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)