Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=іміджування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: К484478478/2021/2
   Журнал

Культура і сучасність [Текст] : альманах/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 1999 - . - ISSN 2226-0285. - Виходить двічі на рік
2021р. № 2
Зміст:
Герчанівська, Поліна Евальдівна. Культурна ідентичність як ресурс суспільного розвитку / П. Е. Герчанівська. - С.3-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Костиря, Інна Олександрівна. Місце культурної політики у суспільно-політичних процесах Європейського Союзу / І. О. Костиря, М. І. Шевченко, Н. М. Янченко. - С.10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлова, Олена Юріївна. М. Вебер і веберіанство в контексті культурних досліджень / О. Ю. Павлова. - С.15-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Погребняк, Галина Петрівна. Режисерські моделі авторського кіно в контексті міжкультурного діалогу. Частина 1. Копродукція як спосіб реалізації продюсерсько-режисерських моделей / Г. П. Погребняк. - С.23-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Садовенко, Світлана Миколаївна. Хронотоп української народної художньої культури як діалектична єдність традиційних та інноваційних моделей буття у просторі й часі XXI століття / С. М. Садовенко. - С.29-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Смоліна, Ольга Олегівна. Євангельська притча і православний анекдот: спільне та відмінне / О. О. Смоліна. - С.39-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Гоц, Людмила Сергіївна. Розмежування категорій "синхронія, діахронія" та "хронотоп" у методології культурології / Л. С. Гоц. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Мохнюк, Руслан Степанович. Громади Рівненщини у культуротворчому процесі розбудови громадянського суспільства в Україні / Р. С. Мохнюк. - С.51-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Савчин, Лілія Михайлівна. Мистецтво хореографії як засіб інтеграції студентської молоді до європростору / Л. М. Савчин. - С.56-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Танська, Людмила Вацлавівна. Візуальний поворот як інтерпретативна модель сценічного синтезу мистецтв у культурі XX - XXI століття / Л. В. Танська. - С.63-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Берест, Павло Михайлович. Розвиток туристичних дестинацій в контексті участі України в програмі Європейських культурних маршрутів / П. М. Берест. - С.68-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Козловська, Марина Вікторівна. Свято як елемент нематеріальної культурної спадщини / М. В. Козловська. - С.74-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Макарова, Наталія Вікторівна. Історико-культурна обумовленість розвитку музичної пам’яті піаністів / Н. В. Макарова. - С.80-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Поляруш, Євген Валерійович. Децентралізація як одна з основних цілей стратегії розвитку культури Дніпропетровської області / Є. В. Поляруш. - С.86-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Поночевна, Ганна Володимирівна. Метаморфози і трансформації протестанського ритуалу в соціокультурному просторі України часів незалежності / Г. В. Поночевна. - С.91-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Федотова, Наталя Володимирівна. Поширення танцю контемпорарі в Україні / Н. В. Федотова. - С.97-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Варивончик, Анастасія Віталіївна. Вплив української вишивки на моду 60-х років XX століття / А. В. Варивончик. - С.104-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Храмова-Баранова, Олена Леонідівна. Розвиток товарного знаку: від клейма, знаку, упаковки - до сертифікації / О. Л. Храмова-Баранова, І. О. Яковець. - С.111-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Дубрівна, Антоніна Петрівна. Художньо-образні аспекти дизайну інформаційних повідомлень антиковідного спрямування / А. П. Дубрівна, Х. Б. Сенчак. - С.117-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Стрілець, Валерій Федорович. Тенденції розвитку дизайну меблів кінця XX - початку XXI століття / В. Ф. Стрілець, М. Г. Лампека, В. В. Хижинський. - С.123-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Приходько, Ксенія Олександрівна. Специфіка кольорового рішення сучасного коворкінг-центру / К. О. Приходько. - С.130-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Богословська, Юлія Володимирівна. Графічний дизайн як засіб передачі рекламної ідеї у поліграфії / Ю. В. Богословська, Т. В. Малік. - С.136-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Михайлова, Тетяна Сергіївна. Демонстративна символізація національної ідентичності в дизайні олімпійського парадного костюма / Т. С. Михайлова, О. М. Шандренко. - С.140-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Акімов, Дмитро Ігорович. Символічні споживачі творів образотворчого мистецтва на арт-ринку та їхні мотивації / Д. І. Акімов. - С.146-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Бардік, Марина Афанасіївна. До проблеми візантійського іконостасу в Києво-Печерській лаврі XIX - початку XX століття / М. А. Бардік. - С.151-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Чумаченко, Олена Петрівна. Образотворче мистецтво як форма індивідуалізації колективного досвіду: дискурс ренесансу / О. П. Чумаченко. - С.158-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Несен, Ірина Іванівна. Військовий костюм у виставах театрів України першої половини XX ст. / І. І. Несен. - С.163-169. - Бібліогр. в кінці ст.
Ясенєв, Олег Петрович. Тенденції розвитку образотворчого мистецтва в часи незалежності України / О. П. Ясенєв. - С.170-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Ло, Сяо. Становлення художніх музеїв Китаю: досвід для України / Сяо Ло. - С.175-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Маліков, Володимир Володимирович. Творчі виміри митців дніпропетровського андеграунду Володимира Бублика та Анатолія Сологуба / В. В. Маліков. - С.181-186. - Бібліогр. в кінці ст.
Тарасенко, Юлія Миколаївна. Симбіоз мистецтвознавчих практик і бізнесу / Ю. М. Тарасенко. - С.187-192. - Бібліогр. в кінці ст.
Химиця, Наталія Олексіївна. Брендинг та іміджування як основа успішного просування львівських кав’ярень у соціальній мережі Instagram / Н. О. Химиця, К. І. Петрик. - С.193-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Полякова, Тетяна Ігорівна. Формування сучасної парадигми менеджменту в правовому і культурному просторі / Т. І. Полякова. - С.200-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Химиця, Наталія Олексіївна.
    Брендинг та іміджування як основа успішного просування львівських кав’ярень у соціальній мережі Instagram / Н. О. Химиця, К. І. Петрик // Культура і сучасність : альманах. - 2021. - № 2. - С. 193-199. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285

Кл.слова (ненормовані):
імідж -- бренд -- іміджування -- фірмовий стиль -- позиціювання -- соціальна мережа -- цільова аудиторія -- комунікація -- комунікативні процеси
Дод.точки доступу:
Петрик, Катерина Іванівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)