Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Освіта -- інновації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
37.01:001.895(100)
З-13


    Завалевський, Ю.
    Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст / Юрій Завалевський, Ірина Гавриш, Анжеліна Пугач // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 4. - С. 3–8. - Бібліогр.: 17 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Освіта--інновації

Кл.слова (ненормовані):
третя індустріальна революція -- шостий технологічний уклад -- NBIC-технології -- NBIC-конвергерція -- STEM-освіта
Анотація: У статті схаректиризовано цивілізаційні тенденції розвитку людства, що визначають аксіологічні імперативи державної політики в освітній галузі високорозвинених країн. Розкрито сутність понять "третя індустріальна революція", "NBIC-технології", "NBIC-конвергерція". Проаналізовано особливості STEM-освіти як інноваційної освітньої системи, що відповідає загальносвітовим тенденціям розвитку освіти. Зроблено висновок про доцільність урахування досвіду, накопиченого в США і Україні під час реалізації STEM-освіти.
Дод.точки доступу:
Гавриш, Ірина
Пугач, Анжеліна


Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

2.
373.3/.5.01:001.895](477)
К 56


    Коваленко, О.
    STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США / Оксана Коваленко, Олена Сапрунова // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 4. - С. 46–49. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Освіта--інновації

Кл.слова (ненормовані):
освітня реформа -- технологічний розвиток -- інтегровані уроки -- міжпредметні проекти
Анотація: У статті розглянуто сутність STEM-освіти та перспективи її розвитку в країна ЄС та США як нового напряму в науці, пов'язаного з упровадженням перспективних інноваційних освітніх технологій і методів. На основі проведеного дослідження обгрунтовано переваги та шляхи впровадження STEM-освіти, починаючи з початкової школи.
Дод.точки доступу:
Сапрунова, Олена


Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.
373.3/.5.01:001.895](477)
К 43


    Кириленко, С.
    Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти / Світлана Кириленко, Ольга Кіян // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 4. - С. 50–54. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Освіта--інновації

   Уроки--інноваційні уроки


Кл.слова (ненормовані):
ідентифікація -- дивергентність -- конвергентність -- когнітивний розвиток -- критичне мислення -- поліфункціональність -- комунікативність
Анотація: У статті розглядається сучасний урок як поліфункціональне, багатоаспектне явище в навчально-виховному процесі, результат творчого пошуку педагогічних інновацій в освіті, оволодіння знаннями, вміннями, навичками ефективної взаємодії із соціумом та шляхів їх упровадження в розроблення моделі STEM-освіти. Визначено концепцію всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України", що спрямованимй на навчання та виховання здібних і обдарованих дітей, а в подальшому – на формування інтелектуальної, висококультурної еліти України.
Дод.точки доступу:
Кіян, Ольга


Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)