Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Дошкільна педагогіка -- освіта для сталого розвитку -- Україна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
373.2.013.3:502/504](477)
П 55


    Пометун, О.
    Навчаємо дошкільнят жити по-новому: програма освіти для сталого розвитку / Олена Пометун // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 31–39. - Зміст: Завдання освіти для сталого розвитку ; Опис Програми ; Змістове наповнення курсів ; Структура тематичного дня ; Роль педагога та батьків під час реалізації програми ; Додаток : Приклади роботи з ілюстративними матеріалами під час інтегрованих занять.
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--освіта для сталого розвитку--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- освіта для сталого розвитку -- сталий розвиток -- тематичні дні -- структура -- Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку, програма -- педагоги -- батьки -- зміцстове наповнення -- завдання -- моделі поведінки -- інтегровані заняття -- ілюстративний матеріал
Анотація: У статті розкрито сутність поняття "сталий розвиток". Описано мету, змістове наповненнята специфіку реалізації програми "Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку". Подано структуру тематичного дня для забезпечення впровадження інтегративного підходу в освіті дошкільників. Наголошено на важливості ролі педагоів та батьків у реалізації програми.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

2.
373.216.71(477)
Р 51


    Ринчковська, Т.
    Створюємо лепбуки для опанування ідей сталого розвитку / Тетяна Ринчковська, Світлана Соломонюк // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 46–52. - Зміст: Чому саме лепбук ; Яке змістове наповнення ; Які завдання розв’язуємо ; Коли і як використовуємо ; Як створити власноруч ; Додаток : Змістове наповнення лепбуків.
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--навчальні посібники--Україна

   Дошкільна педагогіка--освіта для сталого розвитку--Україна


Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- освіта для сталого розвитку -- сталий розвиток -- дидактичні посібники -- інтерактивні папаки -- лепбуки -- змістове навповнення
Анотація: У статті йдеться про створення дидактичних посібників – лепбуків – для зацікавлення дошкільників темою сталого розвитку суспільства та наповнення розвивального середовища дошкільного закладу.
Дод.точки доступу:
Соломонюк, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

3.
373.2.013:502/504](477)
Z99


    Іванченко, Н.
    У майбутнє – через сталий стиль життя / Наталія Іванченко, Оксана Крамаренко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 53–56.
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--освіта для сталого розвитку--Україна

   Дошкільні навчальні заклади--методична робота--Україна


Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- освіта для сталого розвитку -- сталий розвиток -- педагогіка емпауерменту -- методична робота -- інтерактивні форми -- ділові ігри
Анотація: У статті представлено досвід дошкільного навчального закладу № 4 міста Балаклея Харківської області щодо представлення вихователям теми педагогіки емпауерменту у форму ділової гри. Подано розробку заходу з теми "Крок у майбутнє – через сталий стиль життя"
Дод.точки доступу:
Крамаренко, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)