Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.
658.8
П 14


    Палеха, Ю. І.
    Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навчальний посібник / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Ліра-К, 2013. - 478 с. : табл. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 100.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
посгуги -- інформаційний продукт


Дод.точки доступу:
Палеха, О. Ю.
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
658.8
О-75


   
    Основи маркетингу [Текст] : навчальний посібник. - Київ : Центр навчальної літератури, 2004. - 352 с. - ISBN 966-8365-50-Х : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- маркетингові дослідження -- цінова політика

Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)

Знайти схожі

3.
658.8(075)
Б 43


    Бєлявцев, М. І.
    Маркетинг : навчальний посібник / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко. - Київ : Центр навчальної літератури, 2005. - 325 с. - ISBN 966-364-00-2 : 26.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- види маркетингу -- сегменти ринку -- цінова політика -- реклама
Дод.точки доступу:
Іваненко, Л. М.


Примірників всього: 19
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (11),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (11),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
658.8(075)
З-53


    Земляков, І. С.
    Основи маркетингу [Текст] : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич ; М-во освіти і науки України, Ін-т менедж. та економіки "Галицька академія". - Київ : Центр навчальної літератури, 2004. - 352 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 351-352. - ISBN 966-8365-50-X : 20.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- товарная политика -- реклама -- конкуренція -- конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- види маркетингу -- виды маркетинга -- система маркетингу -- система маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.
Дод.точки доступу:
Рижий, І. Б.
Савич, В. І.
Міністерство освіти і науки України
Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"


Примірників всього: 7
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
658.8(075)
О-75


   
    Основи маркетингу [Текст] : навчальний посібник / за наук. ред.: Є. В. Савельєва, С. І. Чеботар. - Київ : Наш час, 2004. - 240 с. - ISBN 966-8174-00-3 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- маркетингові дослідження -- цінова політика -- реклама -- імідж -- паблік рілейшнз
Дод.точки доступу:
Савельєва, Є. В. \за наук. ред.\
Чеботар, С. І. \за наук. ред.\


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

6.
338.48
К 27


    Карягін, Ю. О.
    Маркетинг турпродукту [Текст] : підручник / Ю. О. Карягін, З. І. Тимошенко, Т. О. Демура, Г. Б. Мунін. - Київ : Кондор, 2009. - 392 с. - ISBN 978-966-351-224-2 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
туристичний продукт -- конкурентне середовище -- паблік рілейшнз -- франшизна плата
Дод.точки доступу:
Тимошенко, З. І.
Демура, Т. О.
Мунін, Г. Б.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
005.1(075)
С 77


    Старіш, О. Г.
    Політичний менеджмент [Текст] : навч. посіб. / О. Г. Старіш ; Національний університет "Острозька академія", Львівський національний університет імені Івана Франка. - Острог : Вид-во Нац. ун-ту "Острозька академія", 2014. - 271 с. - ISBN 978-966-2254-80-8 : 23.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Управління--Політика--Популярні видання

   Маркетинг--Популярні видання


Кл.слова (ненормовані):
когнітивна модель -- категоризація -- атрибуція -- політичний ринок
Дод.точки доступу:
Національний університет "Острозька академія"
Львівський національний університет імені Івана Франка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
658.8(075)
А 83


    Армстронг, Гарі.
    Маркетинг. Загальний курс : підручник / Г. Армстронг, Ф. Котлер. - 5-те вид. - Київ : Діалектика, 2001. - 601 с. - Пер. з англ. - ISBN 5-8459-0131-6 : 11.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- стратегічне планування -- маркетингові дослідження -- споживчі ринки -- глобальний ринок -- суспільство -- етика маркетингу -- управління маркетингом -- маркетингове середовище -- товарна політика -- товарорух -- ціноутворення -- гуртова торгівля -- роздрібна торгівля -- стимулювання збуту
Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

9.
658.8
Х 15


    Хайем, Александр.
    Маркетинг для "чайников" [Текст] / А. Хайем ; пер. с англ Г. П. Ижакевич. - Киев ; Москва : Диалектика, 1998. - 336 с. - ISBN 966-506-107-0 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова програма -- маркетингові комунікації -- маркетингове дослідження -- друкована реклама -- зовнішня реклама -- ціноутворення -- маркування
Дод.точки доступу:
Ижакевич, Г. П. \пер. с англ.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.
658.8(075.8)
Ч-46


    Череп, А. В.
    Основи маркетингу : навчальний посібник / А. В. Череп, О. С. Богма, О. Г. Череп ; Запорізький національний університет. - Київ : Кондор, 2018. - 225 с. - ISBN 978-966-2781-58-8 : 145.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- маркетингова політика -- політика комунікацій -- цінова політика -- стратегічний маркетинг
Дод.точки доступу:
Богма, О. С.
Череп, О. Г.
Запорізький національний університет


Примірників всього: 17
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (16)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (16)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)