Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Освіта -- Вища освіта в США<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Іваницька, Ольга Михайлівна.
    Державні фінансові механізми сприяння здобуттю вищої освіти у США [Електронний ресурс] / О. М. Іваницька, С. І. Редько, А. Г. Панченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 71-75, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)7175. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта в США

Кл.слова (ненормовані):
здобуття вищої освіти -- гранти на навчання -- кредит на навчання -- фінансування освіти
Анотація: У статті проаналізовано досвід США в питаннях застосування різних фінансових інструментів полегшення доступу до здобуття вищої освіти. Визначено, що основним інструментом обрано надання податкового кредиту. Окреслено основні підходи до державного сприяння здобуття вищої освіти, а саме: приймається спеціальне законодавство та визначаються спеціальні інституції; застосовується широкий арсенал інструментів та їх опцій; дозволяється широка диференціація умов реалізації програм в штатах; відбувається поєднання професійного досвіду фінансових установ і освітніх закладів; здійснюється постійний перегляд режиму реалізації програм, як правило, в сторону кращого задоволення інтересів і потреб здобувача освіти. Відзначена необхідність дотримання таких принципів в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Редько, Сергій Іванович
Панченко, Алла Гнатівна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Сисоєва, Світлана Олександрівна.
    Дослідження на здобуття наукового ступеня Ph.D. в галузі освіти у США: вимоги, структура, зміст [Електронний ресурс] / С. О. Сисоєва. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 85-89, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)8589. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта в США

Кл.слова (ненормовані):
зарубіжний досвід -- науковий ступінь Ph.D. -- науковий ступінь Ed.D -- наукове дослідження -- структура наукового дослідження -- зміст наукового дослідження
Анотація: У статті розглянуто вимоги, обсяг, структуру та зміст наукових досліджень на здобуття наукового ступеня Ph.D. в галузі освіти; розкрито структуру вступу й кожного розділу дисертації; приділена увага змісту розділу з методології дослідження, огляду використаної літератури й формуванням висновків; підкреслено, що наукові роботи такого рівня обов’язково повинні містити рекомендації для подальших досліджень; відібрано приклади досліджень, у яких розкривається спільне й відмінне у наукових ступенях Ed.D. і Ph.D.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Регейло, Ірина Юріївна.
    Стенфордська вища школа освіти: підготовка нового покоління фахівців ступеня PhD [Електронний ресурс] / І. Ю. Регейло, Н. В. Базелюк. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 90-98, 10.28925/1609-8595.2016(3-4)9098. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--вища освіта в США

Кл.слова (ненормовані):
докторські програми -- доктор філософії -- міждисциплінарний підхід -- Стенфордська вища школа
Анотація: У статті висвітлено підготовку докторів філософії у Стенфордській вищій школі освіти; представлено історичні витоки Стенфордського університету; розкрито зміст освітньої складової чотирьох докторських програм, за якими провадиться підготовка фахівців ступеня PhD; проаналізовано різні форми організації підготовки докторів філософії в галузі освіти; узагальнено вимоги до кожного року підготовки та виокремлено характерні особливості навчання за докторськими програмами; окреслено перспективи використання досвіду підготовки фахівців ступеня PhD у галузі освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Базелюк, Наталія Валеріївна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)