Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=371.48Штайнер<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
371.48Штайнер
Л 65


    Лиходід, О.
    Уроки малювання форм у третьому та четвертому класах / Олена Лиходід // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 2. - С. 39–41. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Вальдорфська педагогіка--інтегровані курси--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
вальдорфська педагогіка -- інтегровані курси -- малювання форм -- елементи симетрії -- елементи просторових форм -- уроки -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про викладання інтегрованого курсу "Малювання форм" у 3-4 класах вальдорфської школи. Наведено приклади уроків з даного курсу для учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.
371.48Штайнер
П 27


    Передерій, О.
    Розвиток емоційно-вольових якостей учнів на уроках рукоділля в вальдорфській школі / О. Передерій // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 2. - С. 41–42. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Вальдорфська педагогіка--рукоділля--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
вальдорфська педагогіка -- рукоділля -- основи творчої праці -- художній смак -- розвиток художнього смаку -- трудова діяльність -- початкова школа
Анотація: Якщо говорити про практичну, трудову діяльність у вальдорфській школі, то, насамперед, серед різноманіття предметів на перше місце, безперечно, можна поставити такий предмет, як рукоділля. Предмет "Рукоділля" у вальдорфській школі є органчною складовою цілісної системи навчання, виховання та розвитку дитини.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
371.48Штайнер
Л 34


    Левіна, І.
    Структура уроку, основні методи та прийоми роботи на уроці, їх доцільність : уроки рукоділля / Ірина Левіна, Тетяна Антипова, Людмила Третьякова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 44–47. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Вальдорфська педагогіка--трудове навчання--уроки--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
вальдорфська педагогіка -- трудове навчання -- методика викладання -- уроки -- рукоділля -- в’язання -- в’язання гачком -- повітряні петлі -- вишивка хрестиком -- початкова школа
Анотація: Мета уроку: розвиток елементарних навичок зав'язування повітряних петель; розвиток дрібної моторики, координації рухів, формування просторового мислення, актуалізація основних психічних процесів (образне мислення, увага, спостережливість та ін.); виховання вольових якостей, розвиток тактильних відчуттів під час роботи з матеріалом.
Дод.точки доступу:
Антипова, Т.
Третьякова, Л.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)