Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=373.3.015.324(477)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
373.3.015.324(477)
К 75


    Кочерга, О.
    Чутливість психофізіологічних систем та їх вплив на навчання учнів / Олександр Кочерга // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 1–4. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Педагогічна психологія--психологія навчання--психофізіологічні системи--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- психологія навчання -- навчання -- фізкультпаузи -- психофізіологічний механізм -- навчально-виховний процес -- психофізіологічні системи -- початкова школа
Анотація: Проведено аналіз системного дотримання формування в учнів свідомого ставлення до навчання як природного процесу освоєння та означення особливостей побудови внутрішнього та навколишнього світу. Протікання цих процесів значною мірою зумовлюється особливостями роботи психофізіологічних систем організму в учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.
373.2.015.324(477)
М 29


    Мартиненко, С.
    Діагностичні методики вивчення внутрішнього стану дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / Світлана Мартиненко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 50–52. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Психологія вихованців--внутрішній стан--дошкільники--молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
психологія вихованців -- внутрішній стан -- діагностичні методики -- інтерпретація -- корекція внутрішнього стану -- індивідуальний розвиток -- дошкільники -- молодші школярі
Анотація: Стаття присвячена проблемам діагностування та корекції внутрішнього стану особистості, індивідуального розвитку її природних здібностей і обдарувань. Пропонуються розроблені й апробовані діагностичні методики ("Намалюй нашу сім'ю", "Школа тварин", "Вигадай казку", "Давай потанцюємо", "Зліпи живу істоту") , вони стануть у нагоді для з'ясування внутрішнього стану дитини, встановлення проблем та знаходження оптимальних рішень для їх подолання.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
373.3.015.324(477)
К 75


    Кочерга, О.
    Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект : (чутливість до читацької компетентності) / Олександр Кочерга // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 11–15. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Читацька компетентність--психофізіологічний аспект--молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- психофізіологічний аспект -- читацькі навички -- становлення компетентного читача -- читання -- читацькі можливості -- нейронні механізми -- читацькі здібності -- творча особистість -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто базові психофізіологічні механізми забезпечення та стимулювання процесу читання в учня початкової школи для означення "підґрунтя контурів" у створенні компетентності на рівні свідомого читача. Нейронні механізми мозкової діяльності закладають певні передумови готовності до процесу читання учнями початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)