Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=339.138<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
796.06:339.138
І 50


    Імас, Євген.
    Маркетинг у спорті: теорія та практика / Є. Імас, Ю. П. Мічуда, О. В. Ярмолюк. - Київ : Олімпійська література, 2016. - 270 с. - (Бібліотека спортивного менеджера : в 3-х кн. ; кн. 1). - ISBN 978-966-8708-86-2 : 101.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спорт--Маркетинг в спорті--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
спорт -- маркетинг -- організація спорту -- ринок спорту -- спортивний менеджмент -- мерчендайзинг -- олімпійський спорт
Дод.точки доступу:
Мічуда, Юрій Петрович
Ярмолюк, О. В.


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)

Знайти схожі

2.
339.138
К 73


    Котлер, Филип.
    Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер [Текст] : перевод с английского / Ф. Котлер. - 10-е издание. - Москва : Альпина Паблишер, 2019. - 211 с. - ISBN 978-5-9617-6745-1 : 318.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
аутсорсинг -- бренди -- імідж компанії -- інновації -- електронний бізнес -- бізнес онлайн

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
339.138
К 30


    Кауфман, Джош.
    МВА в домашніх умовах. Шпаргалки бізнес-практика [Текст] / Дж. Кауфман ; перекладач Є. Кузнєцова. - Київ : Наш формат, 2018. - 416 с. - ISBN 978-617-7552-53-5 : 185.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
бізнес-курс -- МВА -- бізнес-школи -- правила ринку -- рентабельність -- форма цінності -- споживча цінність -- продажі -- фінанси -- аналіз систем
Дод.точки доступу:
Кузнєцова, Євгенія \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
658:339.138
К 78


    Краус, Катерина Миколаївна.
    Управління маркетингом малих торговельних підприємств : автореферат дисертації канд. екон. наук : 08.00.04 / К. М. Краус ; наук. керівник І. В. Юрко ; ВНЗ УКООПСПІЛКИ "Полтавський університет економіки і торгівлі". - Полтава, 2015. - 20 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Маркетинг

Дод.точки доступу:
Юрко, І. В. \наук. керівник.\
ВНЗ УКООПСПІЛКИ "Полтавський університет економіки і торгівлі"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
339.138
М 23


    Манн, Ігор.
    Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів / І. Манн ; перекладач І. Листопад. - 2-е вид. - Дніпро : Моноліт, 2019. - 319 с. - ISBN 978-617-577-157-0 : 290.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- поради -- успіх -- бізнес-девелопмент -- продажі -- ціноутворення -- клієнтоорієнтованість -- просування -- інтернет -- співробітники -- паблік рілейшнз
Дод.точки доступу:
Листопад, Ірина \перекладач.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

6.
339.138
Г 31


    Гелліген, Браян.
    Вхідний маркетинг: приваблюйте, залучайте і радуйте клієнтів онлайн / Б. Гелліген, Д. Шах ; переклад з англійської В. Луненко. - Харків : Фабула #PRO, 2020. - 238 с. - (#PROBUSINESS). - ISBN 978-617-09-6433-5 : 280.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг, вхідний--Онлайн--Залучення клієнтів--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
вебсайт -- маркетинговий хаб -- значуща стратегія -- контент-машина -- блогосфера -- соціальні мережі -- візуальний контент -- маркетингові рішення -- персонал -- pr-агенції -- конкуренти
Дод.точки доступу:
Шах, Дхармеш
Луненко, Вікторія \перекладач.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

7.
339.138
В 38


    Вествуд, Джон.
    Як скласти маркетинговий план? : Визначте стратегію, побудуйте ефективний план та досягніть своїх маркетингових цілей / Дж. Вествуд ; переклад з англійської І. Семенюк. - Харків : Фабула #PRO, 2020. - 175 с. - (#PROBUSINESS). - ISBN 978-617-09-6382-6 : 280.00 грн.
Переклад назви: How to Write a Marketing Plan
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Планування--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий план -- маркетингова стратегія -- маркетингові цілі -- товарні плани
Дод.точки доступу:
Семенюк, І. \перекладач.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

8.
339.138
К 73


    Котлер, Філіп.
    Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які варто знати кожному менеджеру / Ф. Котлер ; переклад з англійської О. Сіпігін. - Київ : Альпіна Паблішер, 2021. - 251 с. - (Альпіна. Бізнес). - Пер. вид. : Marketing insights from A to Z. 80 Concepts Every Manager Needs To Know / Philip Kotler. - 2003. - ISBN 978-617-7858-65-1. - ISBN 978-617-7858-64-4 (Серія "Альпіна. Бізнес") : 230.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
емоційний маркетинг -- візуальний маркетинг -- дизайн -- дистрибуція -- комунікація -- просування
Анотація: Ця книга всесвітньо відомого фахівця в галузі маркетингу Філіпа Котлера стала настільною для мільйонів керівників і спеціалістів з маркетингу. У ній стисло та в зрозумілій формі викладені 80 концепцій ефективного маркетингу, найважливіших для успіху компаній у сучасних умовах. Книга знайомить як з класичними інструментами маркетингу, що пройшли випробування часом, так і з новими розробками. Книга обов'язкова до прочитання бізнесменам, менеджерам відділів маркетингу всіх рівнів, а також студентам.
Дод.точки доступу:
Сіпігін, Олексій \перекладач.\
Kotler, Philip


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

9.
339.138
С 69


   
    Соціально-етичний маркетинг : монографія / Київський національний торговельно-економічний університет ; за загальною редакцією А. А. Мазаракі та Є. В. Ромата. - 2-ге вид. перероб. і допов. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013. - 372 с. - ISBN 9978-966-629-616-3 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг, соціально-етичний (соцієтальний)--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
етика маркетингу -- принципи -- соціально-етичний маркетинг -- соцієтольний маркетинг
Дод.точки доступу:
Мазаракі, Анатолій Антонович \загальний редактор.\
Ромат, Євгеній Вікторович \загальний редактор.\
Київський національний торговельно-економічний університет


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.
007:004.738.5:339.138
О-55


    Олтаржевський, Д. О.
    Цифрові комунікації [Електронний ресурс] : навчальний̆ посібник із дисципліни «Медіавиробництво: промоція» / Д. О. Олтаржевський ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Навчально-науковий інститут журналістики. - Київ : ННІЖ КНУ імені Тараса Шевченка, 2023. - 120 с. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Цифрові комунікації--Інформаційні технології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Маркетинг--Промоція


Кл.слова (ненормовані):
тренди -- контент -- соціальні медіа -- онлайн-медіа -- цифровий маркетинг -- діджитал-проєкт -- канали комунікації -- управління проєкти
Анотація: Цей навчальний посібник адресований насамперед студентам, які навчаються за спеціальністю 061 «Журналістика» освітнього рівня бакалавр освітньо-наукових програм журналістика і соціальна комунікація, реклама та зв’язки з громадськістю, видавнича діяльність і медіаредагування, медіапродюсування. Його мета – сприяти вивченню дисципліни «Медіавиробництво: промоція» та формуванню у студентів теоретичних основ і практичних навичок просування медійних продуктів у онлайн-просторі за допомогою ефективного використання PR-технологій, принципів рекламного менеджменту і медіапланування, управління проєктами та засобів цифрового маркетингу
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): Повний текст або завантажити 

Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Навчально-науковий інститут журналістики


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)