Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=37.013.73(075.8)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
1(091)"653"
В 67


    Волинка, Г. І.
    Філософія стародавності і середньовіччя в освітньому контексті : навчальний посібник / Г. І. Волинка. - Київ : Вища освіта, 2005. - 543 с. - ISBN 966-8081-33-1 : 29.74 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія філософії--Філософія Середньовіччя--Філософія освіти--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- антропогенез -- даоська школа -- школа моїстів -- джайнізм -- школа натурфілософів -- плюралістична течія -- атомістична школа -- епікуреїзм -- апологети -- феномен Університету -- патристика -- освітні орієнтації -- Аверроїзм -- Оксфордський сайєнтизм -- номіналізм

Примірників всього: 10
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

2.
122/129/Ф 56-352295
   37.013.73(075.8)
   Ф 56


   
    Філософія освіти : хрестоматія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка ; укладач: В. О. Огнев’юк, О. М. Кузьменко. - Київ : [б. в.], 2014. - 506 с. - Библиогр.: с. 503-506. - ISBN 978-966-7548-90-2 : 48.66 грн., 50.00 грн., 48.66 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / В. О. Огнев'юк ; . - С .6-7
Кл.слова: освіта, філософія, світоглядне бачення освіти
Давньоіндійські тексти . - С .8-14
Конфуцій. Бесіди і судження / Конфуцій. - С .14-19
Лао-цзи. Дао де цзин / Лао-цзи. - С .16-19
Чжуан-цзи. Ле-цзи / Чжуан-цзи. - С .19-24
Платон. Держава / Платон. - С .25-33
Платон. Діалоги / Платон. - С .34-42
Арістотель. Нікомахова етика / Арістотель. - С .42-52
Арістотель. Політика / Арістотель. - С .52-63
Ціцерон. Про державу. Про закон. Про природу богів / Ціцерон. - С .64-70
Сенека, Луцій Анней. Моральні листи до Луцілія / Л. А. Сенека. - С .70-78
Августин, Святий Августин. Сповідь / Святий Августин Августин. - С .79-88
Аквінський, Тома. Коментарі до Арістотелевої "Політики" / Т. Аквінський. - С .89-92
Іларіон. Слово про закон і благодать / Іларіон. - С .92-101
Мономах, Володимир . Поучення / В. Мономах. - С .101-110
Русин, Павло. Похвала Валерію Максіму / П. Русин. - С .110-112
Сакович, Касіян. Арістотелівські проблеми,або Питання про природу людини / К. Сакович. - С .112-115
Прокопович, Феофан. Про розгляд почуттів / Ф. Прокопович. - С .115-123
Сковорода, Григорій. Вдячний Еродій / Г. Сковорода. - С .123-130
Сковорода, Григорій. До Михайла Ковалинського / Г. Сковорода. - С .130-132
Сковорода, Григорій. Наркіс. Розмова про те: Пізнай себе / Г. Сковорода. - С .132-141
Сковорода, Григорій. Убогий жайворонок / Г. Сковорода. - С .142-148
Сковорода, Григорій. Про читання в міру / Г. Сковорода. - С .148-150
Коменський, Ян-Амос. Пампедія / Я. - А. Коменський. - С .151-159
Локк, Джон. Думки про виховання / Д. Локк. - С .159-165
Локк, Джон. Про управління розумом / Д. Локк. - С .165-172
Руссо, Жан- Жак. Еміль, або про виховання / Ж. -Ж. Руссо. - С .173-181
Кант, Іммануїл. Відповідь на запитання: Що таке просвіта? / І. Кант. - С .181-187
Кант, Іммануїл. Про опінію, знання та віру / І. Кант. - С .187-193
Кант, Іммануїл. Про педагогіку / І. Кант. - С .193-201
Песталоцці, Іоган-Генріх. Про народну освіту та індустрію / Іоган Песталоцці. - С .201-210
Д'юї, Джон. Індивідуалістичний ідеал XVIII сторіччя / Д. Д'юї. - С .210-217
Юркевич, Памфіл. Виховання / П. Юркевич. - С .218-219
Франко, Іван. Учитель / І. Франко. - С .220-231
Русова, Софія. Ідейні підвалини школи / С. Русова. - С .232-237
Грінченко, Борис Дмитрович. На безпросвътномъ пути.Объ украинской школъ / Б. Д. Грінченко ; Б. Грінчеко. - С .237-244
Чепіга, Я. Ґрунтовні принципи нормальної школи / Я. Чепіга. - С .244-248
Чепіга, Я. Національне виховання / Я. Чепіга. - С .248-256
Макаренко, Антон. Деякі висновки з мого педагогічного досвіду / А. Макаренко. - С .257-262
Макаренко, Антон. Проблеми шкільного радянського виховання / А. Макаренко. - С .262-268
Ващенко, Григорій. Виховний ідеал / Г. Ващенко. - С .268-273
Сухомлинський, Василь. Як виховати справжню людину / В. Сухомлинський. - С .274-275
Драйден, Ґордон. Планування шкіл майбутнього / Ґ. Драйден, Дж. Вос. - С .276-289
Ковальова, Тетяна. Тьюторсгво - інституалізація нової професії в російській школі / Т. Ковальова. - С .289-293
Менегетті, Антоніо. Вчитель - хто він? / А. Менегетті. - С .293-298
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Шкільна освіта у контексті семи еволюційних поступів / В. О. Огнев'юк. - С .299-309
Уваров, Олександр. Школа майбутнього сьогодні / О. Уваров. - С .309-312
Кант, Іммануїл. Про ідеал взагалі / І. Кант. - С .313-315
Д’юї, Джон. Природа методу / Д. Д’юї. - С .315-324
Д’юї, Джон. Інтелектуальне і практичне знання / Д. Д’юї. - С .324-336
Д’юї, Джон. Професійні аспекти освіти / Д. Д’юї. - С .337-345
Тоффлер, Елвін. Шок майбутнього / Е. Тоффлер. - С .345-353
Джемс, Уільям. Що таке прагматизм? / У. Джемс. - С .354-357
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Цінності освіти як філософський чинник сталого розвитку / В. О. Огнев’юк. - С .357-365
Кант, Іммануїл. Суперечка факультетів / І. Кант. - С .366-374
Гумбольдт, Вільгельм. Про причину поділу вищих наукових закладів та їх різновиди / В. Гумбольдт. - С .375-378
Ньюмен, Джон. Ідея Університету / Дж. Ньюмен. - С .378-385
Ортега-і-Гассет, Хосе. Чим сучасний Університет має бути "у першу чергу" / Хосе Ортега-і-Гассет. - С .385-393
Ясперс, Карл. Ідея Університету / К. Ясперс. - С .393-401
Рідінгс, Білл. Постісторичний університет / Б. Рідінгс. - С .401-408
Андрущенко В., Віктор. Університетська автономія: нові виклики / Віктор Андрущенко В., В. Савельєв. - С .409-413
Драйден, Ґордон. Майбутнє. Шістнадцять тенденцій, які формують майбутнє / Ґ. Драйден, Дж. Вос. - С .414-422
Драйден, Ґордон. Чому б не стати найкращим? Тринадцять кроків до створення суспільства, яке навчається / Ґ. Драйден, Дж. Вос. - С .422-426
Квієк, Марек. Університет у глобальну епоху / М. Квієк. - С .426-429
Кремень, Василь. Виникнення і сутність глобалізації / В. Кремень. - С .429-433
Кремень, Василь. Глобалізм і культура / В. Кремень. - С .433-437
Кремень, Василь. Освіта і глобалізація / В. Кремень. - С .437-441
Менегетті, Антоніо. Роль лідера та інтелектуальних ресурсів / А. Менегетті. - С .441-445
Цілі розвитку тисячоліття - Україна. Забезпечення якісної освіти впродовж життя . - С .445-453
Бухарестське комюніке "Використання нашого потенціалу з найбільшою користю: консолідація Європейського простору вищої освіти" . - С .454-462
Андрущенко В., Віктор. Філософія освіти / Віктор Андрущенко В., В. Лутай. - С .463-465
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / О. Огнев’юк В. - С .465-468
Кремень, Василь. Креатив філософії освіти в синергії сучасного знання / В. Кремень, В. Ільїн. - С .469-473
Базалук, Олег. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання / О. Базалук. - С .473-475
Клепко, Сергій. Філософія освіти / С. Клепко. - С .475-478
Романенко, Михайло. Філософія освіти: досягнення та проблеми / М. Романенко. - С .478-481
Утюж, Ірина. Парадигмальні засади освітнього простору / І. Утюж. - С .481-485
Дзвінчук, Дмитро. Філософське бачення розвитку суспільства і держави / Д. Дзвінчук. - С .485-489
Губерський, Леонід. Філософія освіти XXI століття: пошук пріоритетів / Л. Губерський, Віктор Андрущенко В. - С .490
Шинкарук, Володимир. Культура і освіта. Світоглядні аспекти / В. Шинкарук. - С .491-4997
Попович, Мирослав. Бути людиною / М. Попович. - С .497-502
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія освіти--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- філософія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \укладач.\
Кузьменко, О. М. \укладач.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 22
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (13),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (13),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
37.013.73(075.8)
Б 55


    Бех, Іван Дмитрович.
    Особистісно зорієнтоване виховання : Науково-методичний посібник / І. Д. Бех ; М-во освіти і науки України, Ін-т змісту і метод. навч. - Київ : [б. в.], 1998. - 203 с. - ISBN 5-8238-0602-7 : 4.20 грн., 20.00 грн., 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Виховання особистості--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
цінності -- особистісні цінності -- особистісний вимір -- виховна позиція -- становлення особистості -- психологічні закономірності -- виховні технології -- вихователь
Анотація: У посібнику розкривається наукова сутність нової освітньої філософії- особистісно зорієнтованого виховання.Тут уперше в науковій літературі викладені принципи організації виховного процесу, який забезпечує формування і розвиток підростаючої особистості, системи особистісних цінностей як регуляторів її суспільно значущої поведінки.
Дод.точки доступу:
Зязюн, І. А. \рецензент.\
Чебикін, О.Я. \рецензент.\
Міністерство освіти і науки України
Інститут змісту і методів навчання


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)