Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=371.671.11(477)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
371.671.11(477)
Р 33


    Редько, Валерій Григорович.
    Підручник з іноземної мови як засіб оволодіння учнями досвідом самостійної діяльності: результати мотіторингу / В. Г. Редько // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 2. - С. 92-102. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Підручники--іноземна мова--загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
зміст підручників -- іноземна мова -- досвід самостійної діяльності -- моніторинг
Анотація: Описуються процедура, технологія і результати дослідження дидактичного потенціалу шкільних підручників з іноземних мов щодо сприяння оволодінню учнями досвідом самостійної діяльності.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

2.
371.671.11(477)
П 55


    Пометун, Олена Іванівна.
    Реалізація компетентнісного і діяльнісного підходів у сучасному підручнику історії / О. І. Пометун // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 2. - С. 146-157. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Підручники--Навчання

Кл.слова (ненормовані):
навчання історії -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід -- підручники -- методичний апарат
Анотація: Визначено та обґрунтовано основні підходи до проектування й розроблення підручника з історії в контексті поєднання діяльнісного і компетентнісного підходів. Сьогодні підручнику властиві зовсім нові функції, а отже, викладене розуміння сутності обох підходів слугує підґрунтям для розкриття вимог до його змісту й методичного апарату.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
371.671.11(477)
Т 80


    Трухан, Олександр Феодосійович.
    Навчально-методичний комплект з курсу "Всесвітня історія. Історія України" для 6-го класу загальноосвітніх навчальних закладів: погляд практика та науковця / О. Ф. Трухан // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 2. - С. 190-195. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Підручники--Навчально-методичний комплект

   Історія--Методика виклдання--Середня школа


Кл.слова (ненормовані):
навчально-методичний комплект -- підручники -- Історія України -- Всесвітня історія
Анотація: Автор статті робить висновок, що навчальний комплект із курсу «Всесвітня історія. Історія України» для учнів 6-го класу є інноваційним освітнім продуктом та дає можливість якісно реалізувати мету й завдання сучасної освіти, проголошені Державним стандартом освіти та чинною програмою з історії для 6-го класу.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.
37:001.32](477)Топузов
Т 58


    Топузов, Олег Михайлович.
    Компетентнісні засади сучасного підручникотворення / О. М. Топузов // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 3. - С. 36-47. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Підручники--компетентнісний підхід

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід в освіті -- компетентність -- компетенція -- підручник -- підручникотворення
Анотація: Автор статті розглядає компетентні сні засади сучасного підручникотворення. Дано визначення поняття та проаналізовано основні положення компетентнісного освітнього підходу тощо.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
371.671.11(477)
К 57


    Кодлюк, Ярослава Петрівна.
    Вчити вчитися / Я. П. Кодлюк // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 3. - С. 220-223. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Педагогіка--Посібники

Кл.слова (ненормовані):
учні -- вміння і навички -- посібники -- молодші школярі
Анотація: Автор статті зазначає, що посібник «Уміння вчитися – ключова компетентність молодшого школяра» адресовано насамперед учителям і методистам початкової освіти, а також студентам педагогічних факультетів вищих навчальних закладів.
Дод.точки доступу:
Савченко О. Я., Олександра Яківна (1942) \про неї\


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

6.
371.671.11(477)
Я 44


   
    Як видавництво "Літера ЛТД" реалізує формулу НУШ // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 6–7. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Навчальні посібники--інноваційні навчальні видання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
навчальні посібники -- інноваційні навчальні видання -- видавництва -- авторський колектив -- математика -- навчання грамоти -- пілотні школи -- Нова українська школа -- диференційовані завдання -- початкова школа
Анотація: Про навчальний комплект, яким видавництво "Літера ЛТД" забезпечило пілотні школи, складається з посібників "Математика. 1 клас. Частина друга" та "Навчання грамоти. Я досліджую світ. 1 клас. Частина друга", що мають грифи МОНУ.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)