Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>U=378.4.017:177.72](73)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
378.4.017:177.72](73)
Ф 33


    Федоренко, С. В.
    Методологічне значення педагогічного дискурсу у формуванні гуманітарної культури студентів бакалаврату в США / С. В. Федоренко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2016. - N 3. - С. 56-61. - Бібліогр.: с. 61 (14 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ВИЩА ОСВІТА США -- ДИСКУРС -- ПЕДАГОГІЧНИЙ ДИСКУРС -- ГУМАНІТАРНА КУЛЬТУРА -- ЗАГАЛЬНА ГУМАНІТАРНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ БАКАЛАВРАТУ В США
Анотація: Ідеться про педагогічний дискурс як методологічний чинник унормованості процесу творення та продукування соціокультурних смислів життєдіяльності студента в ході загальної гуманітарної підготовки у вищій школі США. Дискурс розглянуто з позицій педагогічної науки, що актуалізує перетворення знань у безпосередню продуктивну базу для формування гуманітарної культури студентів, трансформує зміст та організаційно-педагогічні умови навчально-виховного процесу, самі відносини в ньому. Висвітлено особливості педагогічного дискурсу як засобу виховання, який інтеріоризує цінності, морально-етичні норми і правила поведінки, а також емоційно-естетичний досвід у життєвий світ особистості.

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)