Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=655.4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
655.4
Т 35


    Теремко, Василь Іванович.
    Видавництво-XXI. Виклики і стратегії : монографія / Василь Теремко ; [наук. конс. В. В. Різун]. - Київ : Академвидав, 2012. - 323 с., [5] с. - (Монограф). - Л-ра: с. 300-323. - ISBN 978-617-572-045-5 : 60.00 грн., 52.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Видавнича справа--Наукові видання

Кл.слова (ненормовані):
видавничі стратегії -- издательские стратегии -- суспільні трансформації -- общественные трансформации -- книга -- книга -- текст -- текст -- автор -- автор -- читання -- чтение -- ієрархічність -- иерархичность
Анотація: У монографії галузеві необхідності зумовили дослідження сучасного стану, системотвірних основ, моделей і сценарних варіантів стратегічно вибудованої діяльності видавництв.
Дод.точки доступу:
Різун, В. В. \конс.\


Примірників всього: 51
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (40),
Фаховий коледж «Універсум» (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (40),
Фаховий коледж «Універсум» (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
655.4
Г 54


    Глотова, Г. І.
    Маркетинговий менеджмент видавничої продукції / навч. посіб. - 2-е вид., виправл. - Львів : Українська академія друкарства, 2013. - 352 с. - ISBN 978-966-322-388-9 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Видавнича справа--Видавнича продукція--Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- видавнича справа -- видавнича продукція -- книговидавнича організація -- ринок видавничої продукції -- книжковий ринок -- сегментація ринку видавничої продукції -- маркетингова інформація -- комерційна діяльність -- товарна політика -- цінова політика -- збутова діяльність -- виставка-ярмарок -- інтернет-торгівля -- маркетингова логістика -- мерчандайзинг -- конкурентоспроможність -- стратегічне планування -- маркетингове планування


Дод.точки доступу:
Ковба, Ж. М.
Мохонько, Г. А.
Мартинів, В. В.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)