Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Економова, О. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
   780.616.432:378.016
   Г 20


    Гаркуша, Л. І.
    Формування інструментально-виконавського досвіду студентів-піаністів : навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Л. І. Гаркуша, О. С. Економова ; рецензент: В. Ф. Черкасов, О. М. Жарков. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут мистецтв, 2014. - 83 с. : ил. - 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--інструментальна музика--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
музично-педагогічне спілкування -- музично-виконавський досвід -- педагог-музикант -- поліритмія -- музична пам'ять -- музичні твори
Дод.точки доступу:
Економова, О. С.
Черкасов, В. Ф. \рецензент.\
Жарков, О. М. \рецензент.\


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)

Знайти схожі

2.
   780.616.432:378.016
   Г 20


    Гаркуша, Л. І.
    Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до професійної діяльності : навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Музичне мистецтво" / Л. І. Гаркуша, О. С. Економова ; рецензент: О. М. Жарков, Т. М. Завадська. - Київ : Київ ун-т імени Бориса Грінченка, 2016. - 160 с. - 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Методика викладання--Загальноосвітні школи--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
музичний інструмент -- культура учителів -- педагогічна практика -- українська фортепіанна спадщина -- українські композитори -- навчально-виховна робота
Дод.точки доступу:
Економова, О. С.
Жарков, О. М. \рецензент.\
Завадська, Т. М. \рецензент.\


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)

Знайти схожі

3.
780.616.432(477)(075)
У 45


   
    Українська фортепіанна музика [Текст] : навчальний посібник. Ч. 1 / Київський університет імені Бориса Грінченка ; упор.: О. С. Економова, Л. І. Гаркуша. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. - 104 с. - 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Фортепіано--Навчальні видання

Дод.точки доступу:
Економова, О. С. \упор.\
Гаркуша, Л. І. \упор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
74.58
Г 12


    Гаркуша, Л. І.
    Формування інструментально-виконавського досвіду студентів-піаністів: : навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів. / Л. І. Гаркуша, О. С. Економова ; рецензент: В. Ф. Черкасов, О. М. Жарков. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут мистецтв, 2014. - 84 с. - 20.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.58 + 85.31

Рубрики: Вища освіта--Студенти-піаністи--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
педагог-музикант -- музичні здібності -- інструментально-виконавський досвід студентів
Анотація: Навчально-методичний посібник присвячено актуальним проблемам професійної підготовки студентів-піаністів. Висвітлено сучасні підходи до формування педагогічної майстерності та розвитку творчих якостей студентів, надано методичні рекомендації в галузі музичного виконавства. Розглянуто питання розвитку музичного ритму, музичного слуху, музичної пам'яті, музичного мислення та формування самостійносі у класі фортепіано.
Дод.точки доступу:
Економова, О. С.
Черкасов, В. Ф. \рецензент.\
Жарков, О. М. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

5.
   780.616.432.082/.086(477)
   У 45


   
    Українська фортепіанна музика [Ноты] : навчальний посібник. Ч. 2 / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут мистецтв, Кафедра виконавської майстерності ; уклад.: О. С. Економова, Л. І. Гаркуша. - Київ : Тонар, 2011. - 117 с. - 10.00 грн.
    Зміст:
Легенда / комп В. Барабашов. - С .5
Два прелюда : І / комп В. Барабашов. - С .8
Два прелюда : ІІ / комп В. Барабашов. - С .10
Три п'єси : з циклу "Українські колядки та щедрівки" / комп В. Барвінський. - С .13
Прелюдія / комп А. Зноско-Боровський ; тв. 1 №4. - С .17
Прелюд : до мажор / комп М. Дремлюга. - С .19
Скерцо / комп Т. Сидоренко-Малюкова. - С .21
Експромт / комп Т. Сидоренко-Малюкова. - С .25
Прелюдії / комп Т. Сидоренко-Малюкова. - С .29
Чотири прелюдії : тв. 20 / комп М. Скорульський. - С .34
Гулянка / комп В. Задерацький. - С .37
Полонез / комп А. Данилевський. - С .40
Танцювальна сюїта : тв. 8 / комп А. Коломієць. - С .49
Казачок / комп А. Коломієць. - С .49
Коломийка / комп А. Коломієць. - С .57
Веснянка / комп А. Коломієць. - С .62
Вальс-каприз №1 / комп П. Сокальський ; комп П. Сокальский. - С .68
Мініатюра / комп М. Вілінський. - С .78
Варіації на українську тему / комп Л. Альпен. - С .80
Мінует : тв. 3 №2 / комп В. Косенко. - С .85
Поема-легенда : тв. 12 №1 / комп В. Косенко. - С .87
Етюд : фа дієз мінор тв. 8 з циклу "11 етюдів" / комп В. Косенко. - С .90
Куранта : тв. 19 з циклу "11 етюдів" / комп В. Косенко. - С .93
Жига / комп В. Косенко. - С .100
Мазурка : тв. 3 №3 / комп В. Косенко. - С .110
Токкатина / комп В. Косенко. - С .114
ДРНТІ
УДК

Рубрики: музичне мистецтво--Україна--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
прелюд -- скерцо -- полонез -- експромт
Дод.точки доступу:
Економова, О. С. \уклад.\
Гаркуша, Л. І. \уклад.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут мистецтв
Кафедра виконавської майстерності


Примірників всього: 8
Бульвар І. Шамо, 18/2 (8)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (8)

Знайти схожі

6.
Шифр: М898489384/2016/1
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2016р. № 1 . - 60.62, грн.
Зміст:
Олексюк, О. Динаміка типів наукової раціональності в розвитку мистецької педагогіки / О. Олексюк. - С.3-7
Кл.слова: освітня парадигма, синергетика, антропологічна педагогіка
Кондрацька, Л. А. Сакральний простір і homo musicus / Л. А. Кондрацька. - С.8-13
Кл.слова: інтонований смисл, музична риторика, ентелехія
Попович, Н. М. Досвід реалізації компетентнісного підходу у неперервній професійній підготовці ічителя музики прогресивних європейських країн / Н. М. Попович, С. М. Буркало. - С.14-19
Кл.слова: професійна підготовка, спеціалізовані заклади, музично-педагогічна освіта
Ткач, М. М. Професійне світорозуміння майбутніх учителів музичного мистецтва у контексті гуманістичної парадигми / М. М. Ткач. - С.20-25
Кл.слова: постнекласична мистецька педагогіка, педагогічна культура, світорозуміння вчителів
Овчаренко, Н. А. Семіотичний підхід у формуванні духовних цінностей майбутніх учителів музичного мистецтва / Н. А. Овчаренко. - С.26-28
Кл.слова: семіотика, духовні цінності, майбутній вчитель
Соболь, Н. В. Художньо-творча толерантність у контексті інструментально-виконавської діяльності майбутніх вчителів / Н. В. Соболь. - С.29-34
Кл.слова: майбутній вчитель, фахова підготовка, худоня ментальність
Полянський, В. А. Джазовий піанізм у контексті стильових тенденцій фортепіанного виконавства ХХ ст. / В. А. Полянський. - С.40-45
Кл.слова: імпровізація, джаз, стиль
Ізваріна, О. М. Оперна творчість та просвітницька діяльність В. Йориша у висвітленні періодичною пресою 20-х років ХХ ст. / О. М. Ізваріна. - С.46-49
Кл.слова: оперне мистецтво, українська періодика, просвітницька діяльність
Свириденко, Н. С. Лесин рояль / Н. С. Свириденко. - С.50-55
Кл.слова: Леся Українка, фортепіанна культура, реставрація
Вишинський, В. В. Концепт руху у музичній творчості, теорії та педагогіці 20–30-х років ХХ ст. / В. В. Вишинський. - С.56-61
Кл.слова: концепт руху, ритмічне виховання, емоції
Ходоровський, В. В. Фортепіанні сонати Л.В. Бетховена: принципи редагування О.Б. Гольденвейзера / В. В. Ходоровський, І. М. Ходоровська. - С.62-66
Кл.слова: принцип педалізації, виконавська аплікатура, фортепіанна педагогіка
Куришев, Є. В. Музично-виконавське мистецтво в культурному сьогоденні Києва / Є. В. Куришев. - С.67-70
Кл.слова: фортепіанні конкурси, виконавська практика, концерт
Бондаренко, Л. А. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музичного мистецтва у змісті мистецької освіти / Л. А. Бондаренко. - С.71-75
Кл.слова: вчитель музики, професійний саморозвиток, підготовка вчителів
Мережко, Ю. В. Інноваційна діяльність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Ю. В. Мережко. - С.76-79
Кл.слова: інноваційні методи, комп’ютерні технології, професійна підготовка
Ляшенко, О. Д. Медіа-освіта як складова освітнього процесу у вищому мистецькому навчальному закладі / О. Д. Ляшенко, Л. П. Лабінцева, Т. М. Бутенко. - С.80-84
Кл.слова: медіа-компетентність, медіа-освіта, медіа-засоби
Економова, О. С. Інтеграція дисциплін музично-виконавського циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мисетцтва / О. С. Економова. - С.85-88
Кл.слова: інтеграція, професійна підготовка, майбутні вчителі
Гаркуша, О. І. Самостійна робота майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі концертно-виконавської та педагогічної практики / О. І. Гаркуша. - С.89-93
Кл.слова: лекційно-виконавська практика, педагогічний досвід, культурно-професійний рівень
Мамченко, О. М. Інноваційні освітні технології у вокальній підготовці студентів вищих мистецьких навчальних закладів / О. М. Мамченко, Л. А. Дерев’янко. - С.94-98
Кл.слова: компетентнісний підхід, викладач і студент, проектні технології
Веньцзун, Лю. Модель формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Лю Веньцзун. - С.99-104
Кл.слова: інтонаційний метод, комплексний підхід, диференціація
Гмиріна, С. В. Добір навчального вокального репертуару як складова фахової підготовки естрадного співака / С. В. Гмиріна. - С.105-108
Кл.слова: вокальні здібності, джазовий стандарт, вокальний розвиток
Макарова, Т. О. Методи розвитку самостійного мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з хорового диригування / Т. О. Макарова. - С.109-111
Кл.слова: диригування, технології навчання, методи навчання
Нижник, Т. М. Формування пізнавально-естетичного інтересу майбутніх учителів музичного мистецтва до навчального матеріалу на заняттях з хорового диригування / Т. М. Нижник. - С.112-116
Кл.слова: хоровий репертуар, естетична значущість, музична мова
Теряєва, Л. А. Інноваційні принципи навчання у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування / Л. А. Теряєва. - С.117-121
Кл.слова: інновації, міждисциплінарні зв’язки, суміжні музичні дисципліни
Чжан, Лу. Професійна модель особистості учителі музики – керівника шкільного хору / Лу Чжан. - С.122-125
Кл.слова: творчий імідж, саморозвиток учителя, хоровий колектив
Романенко, А. Р. Музичний конкурс як соціокультурний феномен у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителі музичного мистецтва / А. Р. Романенко. - С.126-129
Кл.слова: соціокультурний феномен, мистецький проект, культурний контекст
Пуцик, О. А. Етнорегіональний підхід у методичній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. А. Пуцик. - С.130-134
Кл.слова: регіоналізація, художня культура, методична підготовка
Макарова, Е. В. Етнокультурологічний підхід до вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко. - С.135-138
Кл.слова: етнохудожня діяльність, культурологічна діяльність, вокальна підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: М898489384/2021/6
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2021р. № 6
Зміст:
Олексюк, О. М. Міфи та реальність сучасної мистецької освіти / О. М. Олексюк. - С.4-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Попович, Н. М. Функціональна характеристика діяльнісної та практичної складових професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва / Н. М. Попович. - С.9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Тушева, В. В. Аксіологічні засади дослідницького пошуку в мистецькій освіті / В. В. Тушева. - С.14-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Завалко, К. В. Спрямованість сучасної музичної педагогіки в освітніх закладах України / К. В. Завалко. - С.22-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, О. М. Розвиток творчого самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами інформаційних технологій / О. М. Павленко. - С.32-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Хижко, О. В. Творча самореалізація майбутнього музиканта-інструменталіста засобами джазового мистецтва / О. В. Хижко. - С.38-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. О. Професійно-особистісні якості вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження / М. О. Малахова. - С.43-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Лященко, І. С. Музична семіотика: міждисциплінарний аспект / І. С. Лященко. - С.51-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Вишневецька, Л. Г. Контекстний підхід до фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта / Л. Г. Вишневецька. - С.60-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Лу, С. Філософсько-методологічне забезпечення підготовки вчителя музики на засадах інтерпретаційної культури / С. Лу. - С.65-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Мирошниченко, В. М. Зміст навчання джазової імпровізації майбутнього артиста-вокаліста / В. М. Мирошниченко. - С.75-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Zeman, А. Remote work with choir under pandemic conditions / А. Zeman. - С.80-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Бегун-Трачук, Л. О. Педагогічні умови запобігання професійному вигоранню майбутніх викладачів мистецьких дисциплін / Л. О. Бегун-Трачук, Н. М. Попович. - С.88-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Ракітянська, Л. М. Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва: результати педагогічного експерименту / Л. М. Ракітянська. - С.92-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Мережко, Ю. В. Розвиток ладового відчуття у співаків-початківців на заняттях музично-теоретичного циклу / Ю. В. Мережко, І. М. Ходоровська. - С.99-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Згурська, Н. М. Розвиток творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі фортепіано / Н. М. Згурська. - С.105-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Економова, О. С. Реалізація інструментально-виконавського досвіду студентів у концертній діяльності / О. С. Економова, Л. І. Гаркуша. - С.111-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Економова, О. С.
    Реалізація інструментально-виконавського досвіду студентів у концертній діяльності [Текст] / О. С. Економова, Л. І. Гаркуша // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 111-115. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
мистецька освіта -- формування музичного досвіду -- виконавська майстерність -- професійно-педагогічне та естрадне спілкування
Анотація: Стаття присвячена проблемі виховання у піаністів активного музикування в процесі їхньої виконавської діяльності. Висвітлено погляди визначних особистостей щодо вдосконалення виконавського рівня музиканта та художньо-естетичного розвитку суб’єктів навчання. Розглядається ставлення студентів до музично-творчої діяльності, сценічного виступу, який є найважливішою формою реалізації потреби музиканта у комунікації та адекватним способом залучення слухацької аудиторії до процесу спілкування з музичним мистецтвом. Висвітлено необхідні піаністичні навички, різні прийоми підготовки до концертного виступу і до самого процесу естрадного виконання твору. Враховуючи, що трудовою нивою вчителя-піаніста є насамперед художньопросвітницька діяльність, основою якої завжди була й залишається здатність до спілкування, тому є необхідність докладніше зупинитися на комунікативних аспектах музичного виконавства. Зазначено, що формування культури професійно-педагогічного спілкування, набуття відповідного досвіду студентами може відбуватися за умов поширення міжособистісної взаємодії суб’єктів навчання, що стане запорукою високого рівня професійно-творчої виконавської майстерності майбутнього музиканта.
Дод.точки доступу:
Гаркуша, Л. І.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)