Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кочерга, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.
378.035
К 75


    Кочерга, О. М.
    Основи формування соціальної відповідальності вчителя : навчально-методичний посібник / О. М. Кочерга ; Міністерство освіти і науки України, Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка. - Ніжин ; Прилуки : Лисенко М. М., 2009. - 132 с. - 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Педагогічна професія--Соціальна відповідальність вчителя--Навчально-методичні посібники

Анотація: Навчальний посібник має на меті поглибити у студентів уявлення про педагогічну професію, сформувати позитивне ставлення до неї, виховати високий рівень відповідальності за обрану професію, за власний творчий розвиток, за виконання тих завдань, які ставить суспільство перед майбутнріми освітянами.
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж імені І. Я. Франка


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
373.2
О75


   
    Особливості освіти дітей шестирічного віку: проблеми, пошуки, досвід, знахідки. : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / ред. Е. В. Бєлкіна. - Київ : КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2004. - 138 с. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
екологія дитинства -- готовність до школи -- інтерактивні методи навчання -- моральне виховання -- національна свідомість
Анотація: У збірнику поміщені тези доповідей та виступів, в яких висвітлюються психолого-педагогічні аспекти підвищення ефективності навчально-виховного процесу в першому класі, здійснення наступності особистісно орієнтовіаної освіти дошкільника і молодшого школяра; вдосконалення системи підготовки і перепідготовки педагогічних працівників до роботи з шестирічними дітьми.
Дод.точки доступу:
Бєлкіна, Е. В. \ред.\
Караман, О. В.
Науменко, В. О.
Кочина, Л. П.
Пасєка, А. М.
Кочерга, О. В.


Примірників всього: 9
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9)

Знайти схожі

3.
373.2.09
О 64


   
    Організація дослідно-експериментальної роботи у дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах. : методичні рекомендації / уклад.: В. І. Ковальчук, Г. В. Шапаренко, Л. О. Базиль ; рецензент: Н. В. Гузій, О. В. Кочерга. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 76 с. - 21.44 грн., 21.44 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
педагогічне дослідження -- педагогічний експеримент -- класифікація досліджень
Анотація: У посібнику подано інформацію про вимоги до організації та проведення дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах, наведено зразки відповідних документів. Визначено зміст, структуру, особливості оформлення та вимоги в дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах. Розроблено алгоритм здобуття статусу експериментального навчального закладу. Сформульовано засадничі аспекти експериментальної педагогічної діяльності.
Дод.точки доступу:
Ковальчук, В.І. \уклад.\
Шапаренко, Г.В. \уклад.\
Базиль, Л.О. \уклад.\
Гузій, Н.В. \рецензент.\
Кочерга, О.В. \рецензент.\


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
37.044"406"(477)
В 65


    Войцехівський, М.
    Наступність і неперервність у формуванні змісту освіти у контексті її профілізації / М. Войцехівський, О. Кочерга // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 35–38. - Бібліогр.: 4 назви.
УДК

Рубрики: Освіта--Наступність

   Освіта--Неперервність


Кл.слова (ненормовані):
наступність освіти -- неперервність освіти -- зміст неперервного навчання -- професійна освіта
Дод.точки доступу:
Кочерга, О.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.
159.91-053.2(075)
К 75


    Кочерга, О. В.
    Психофізіологічні творчості дітей / О. В. Кочерга ; ред.: Т. Вороніна, І. Стеценко ; рецензент: О. М. Кокун, В. В. Клименко. - Київ : Шкільний світ, 2011. - 128 с. - (Бібліотека шкільного світу). - ISBN 978-966-451-633-1 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--творчість--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
психомоторика дитини -- творчість дитини
Анотація: У посібнику розглянуто фізіологічні та нейронні механізми становлення дитячої творчості. Дошкільний вік - це час, коли у дитини відкриті "канали сензитивності" до багатьох видів діяльності. Це важливий та визначальний період активної дії енергопотенціалу, психомоторики дитини, що, насичуючи мислення, почуття та уяву, допомагає дитині у становленні та розвитку її критичності.
Дод.точки доступу:
Вороніна, Т. \ред.\
Стеценко, І. \ред.\
Кокун, О.М. \рецензент.\
Клименко, В. В. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: П860805/2017/3
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2017р. № 3
Зміст:
Кочерга, О. Чутливість психофізіологічних систем та їх вплив на навчання учнів / Олександр Кочерга. - С.1–4.
Пилипенко, Т. Урок розвитку зв’язного мовленя, 3 клас / Тетяна Пилипенко. - С.5–7. - Бібліогр.: 7 назв.
Куракіна, Т. Невмирущий Кобзар : (літературне читання, 2 клас) / Т. Куракіна. - С.7–9. - Бібліогр.: 3 назви.
Стретович, Л. Українські страви на математичній кухні : (інтегрований урок з математики та народознавства) / Любов Стретович. - С.10–12. - Бібліогр.: 2 назви.
Склярова, О. Тиждень екологічного виховання / Олена Склярова. - С.12–17. - Бібліогр.: 8 назв.
Кулинич, Н. Збережімо первоцвіти : (виховна година) / Ніна Кулинич. - С.17–18.
Митник, О. Комп’ютерні засоби становлення творчої особистості молодшого школяра у процесі навчання / Олександр Митник, Наталія Сінельнікова. - С.19–22. - Бібліогр.: 8 назв.
Пономарьова, К. Завдання на засвоєння і застосування правил правопису в 2 класі / К. Пономарьова ; Катерина Понамарьова. - С.23–26.
Гречук, В. Вивчення геометричного матеріалу у початковій школі / Василь Гречук. - С.27–31.
Коряченко, Л. Ця чарівна книжкова країна : (виховний захід для учнів 2 класу) / Лідія Коряченко. - С.32–35.
Коряченко, Л. Урок-подорож до лісу : (математика, 2 клас) / Лідія Коряченко. - С.35–37.
Коряченко, Л. Квітковий бал на честь Весни-чарівниці / Лідія Коряченко. - С.38–43.
Левіна, І. Структура уроку, основні методи та прийоми роботи на уроці, їх доцільність : уроки рукоділля / Ірина Левіна, Тетяна Антипова, Людмила Третьякова. - С.44–47. - Бібліогр.: 7 назв.
Мизюк, Н. Все починається з любові / Наталія Мизюк. - С.48–49.
Мартиненко, С. Діагностичні методики вивчення внутрішнього стану дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / Світлана Мартиненко. - С.50–52. - Бібліогр.: 2 назви.
Луценко, І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні / І. Луценко. - С.53–56. - Бібліогр.: 9 назв.
Цуркан, Н. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах модернізації початкової освіти / Наталія Цуркан. - С.57–58.
Шевченко, Л. "Наша мова солов’їна" : (мовно-літературний ранок) / Л. Шевченко. - С.59–60.
Пилюгина, Л. Вчнозелені красуні. Як зберегти ліс від вирубування перед святом Нового року? / Людмила Пилюгина. - С.63–64.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
376-056.34
К 75


    Кочерга, О. В.
    Використання балансувальної дошки доктора Франка Белгау в навчально-корекційній роботі з учнями 1-4 класів із порушеннями психофізичного розвитку : метод. рек. для фахівців спеціальних загальноосвіт. навч. закл. та батьків учнів / О. В. Кочерга, В. В. Шорохова ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Слово, 2015. - 58 с. - ISBN 978-966-194-234-8 : 54.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Корекційна педагогіка--Методичні посібники

   Освіта психічно хворих--Методичні посібники


   Освіта осіб з фізичними, тілесними вадами--Методичні посібники


Кл.слова (ненормовані):
баламетрика -- рівновага -- вестибулярний апарат -- балансувальна дошка
Дод.точки доступу:
Шорохова, В. В.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут післядипломної педагогічної освіти


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: П860805/2017/12
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2017р. № 12
Зміст:
Янченко, Н. Проект "Інтелект України" в практичному вимірі / Н. Янченко. - С.1–4.
Кочерга, О. Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи : (шляхи ефективної взаємодії) / О. Кочерга. - С.5–8. - Бібліогр.: 8 назв.
Дейдиш, Л. Науково-методичне та програмне забезпечення навчально-виховного процесу в позашкльних навчальних закладах / Л. Дейдиш. - С.9–11.
Цимбалару, А. Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів 1–4 класів: методичний коментар / А. Цимбалару, Н. Пархоменко. - С.12–15.
Трачук, О. Слова, які називають ознаки предметів (прикметники) : (урок української мови у 2 класі) / О. Трачук. - С.16–18.
Лагола, І. Формування в учнів навичок структурно-смислового аналізу художнього тексту на прикладі творів І. Андрусяка / І. Лагола, Л. Свиріпа. - С.18–22. - Бібліогр.: 6 назв.
Федотенко, С. Урок з літературного читання у 4 класі / С. Федотенко. - С.23–25.
Пасічник, М. Впровадження здоров’язбережувальних технологій на уроках української мови та літературного читання для 1–4 класів / М. Пасічник. - С.25–27. - Бібліогр.: 6 назв.
Литвин, Г. Урок з математики у 1 класі : (із досвіду роботи) / Г. Литвин. - С.28–30.
Мудрик, О. ормування громадянської компетентності учнів засобами використання краєзнавчого матеріалу / О. Мудрик. - С.30–33. - Бібліогр.: 5 назв.
Кульганик, Г. Як не любити тебе, Миколаю! : (виховний захід у 4 класі) / Г. Кульганик. - С.33–37. - Бібліогр.: 8 назв.
Чорний, С. Вправи для розвитку співацького дихання молодших школярів / С. Чорний. - С.38–41.
Кодлюк, Я. Інновацї у змісті підручників для початкової школи / Я. Кодлюк. - С.42–46. - Бібліогр.: 11 назв.
Яновська, Н. Мистецтво навчання або навчання з мистецтвом : сучасні підходи до гармонізуючої освіти дітей і дорослих / Н. Яновська. - С.46–47.
Жулковський, Б. Зарубіжні системи музичного виховання дошкільнят і молодших шклярів / Б. Жулковський. - С.48–51. - Бібліогр.: 7 назв.
Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків / К. Балютіна. - С.52–53.
Зуб, С. "Смайликограндія" : (використання ігрової оцінки в навчально-виховному процесі) / С. Зуб. - С.54–55. - Бібліогр.: 5 назв.
Прокоф’єва, Л. Новорічне свято у 1 класі / Л. Прокоф’єва. - С.56–57.
Трофименко, С. Моя ялинка залишається в лісі / С. Трофименко. - С.58–59.
Шимко, А. Види перехресть : дослідницько-пошуковий проект з основ здоров’я / А. Шимко. - С.59–60.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
373.3.015.324(477)
К 75


    Кочерга, О.
    Чутливість психофізіологічних систем та їх вплив на навчання учнів / Олександр Кочерга // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 1–4. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Педагогічна психологія--психологія навчання--психофізіологічні системи--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- психологія навчання -- навчання -- фізкультпаузи -- психофізіологічний механізм -- навчально-виховний процес -- психофізіологічні системи -- початкова школа
Анотація: Проведено аналіз системного дотримання формування в учнів свідомого ставлення до навчання як природного процесу освоєння та означення особливостей побудови внутрішнього та навколишнього світу. Протікання цих процесів значною мірою зумовлюється особливостями роботи психофізіологічних систем організму в учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Кочерга, О.
    Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи : (шляхи ефективної взаємодії) / Олександр Кочерга // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 12. - С. 5–8. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Психологія навчання--взаємодія вчителів та учнів--стан учня--молодші школярі

   Емоції--емоційно-чуттєва сфера--чутливість--молодші школярі


Кл.слова (ненормовані):
психологія навчання -- психофізіологічні особливості -- чутливість -- стан учня -- емоції -- емпатія -- почуття -- взаємодія вчителів та учнів -- соціальна взаємодія -- молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про спілкування вчителя з учнями, а також емоційно-почуттєву сферу їхньої взаємодії. Основна чуттєва взаємодія між учителем та учнем розгортається в широкому полі контактів емоціно-почуттєвої сфери де переплавляються емоції на різнобарвні відтінки почуттів. Ключем до успіху в сучасній початковій школі має стати кардинальна зміна саме в емоційно-почуттєвій площині спільної взаємодії педагога й учня, а також між різновіковими однолітками.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)