Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Курбан, С. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
Шифр: І254815328/2016/2
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 2 . - 59.52, грн.
Зміст:
Вернигора, С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / С. М. Вернигора. - С.8-13
Гузенко, Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти / Т. А. Гузенко. - С.14-20
Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців / О. П. Гусак. - С.21-25
Курбан, О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів / О. В. Курбан. - С.26-30
Курбан, С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі / С. О. Курбан. - С.31-36
Чекалюк, В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу / В. В. Чекалюк. - С.37-42
Чечулін, О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій / О. В. Чечулін. - С.43-45
Вернигора, Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів) / Н. М. Вернигора. - С.46-52
Масімова, Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування) / Л. Г. Масімова. - С.53-58
Полковенко, Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій / Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко. - С.59-62
Шпак, В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку / В. І. Шпак. - С.63-69
Герасименко, О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля / О. С. Герасименко. - С.70-72
Маркова, М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків / М. В. Маркова, А. Р. Марков. - С.73-85
Росінська, О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи / О. А. Росінська. - С.86-90
Санакуєв, М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики / М. Г. Санакуєв. - С.91-96
Матвійчук, О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою / О. Є. Матвійчук. - С.97-101
Герасимюк, Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства / Л. С. Герасимюк. - С.102-105
Сніжко, А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти») / А. С. Сніжко. - С.106-108
Курбан, С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан. - С.109-110
Приндюк, Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури / Д. В. Приндюк. - С.111-113
Горбенко, Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. В. Горбенко. - С.114-120
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Курбан, С. О.
    Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі [Текст] = Representation of the major types of gender stereotypes in advertising / С. О. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 31-36

Кл.слова (ненормовані):
рекламна комунікація -- реклама -- рекламний простір -- Україна

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

3.


    Курбан, С. О.
    Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту [Текст] = Kurban A.V. Modern information war in network online space: textbook. Index of contents / С. О. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 109-110

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна війна -- мережева комунікація -- навчальне видання

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

4.
Шифр: І254815328/2017/3
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2017р. Вип. 3
Зміст:
Гузенко, Т. А. Роль суспільних комунікацій у демократичному самоврядуванні: досвід столичного міста Варшави (Республіка Польща) / Т. А. Гузенко. - С.8-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, О. В. Специфіка створення алгоритмічної системи управління інформаційними процесами у соціальних онлайн-мережах / О. В. Курбан. - С.16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, С. О. Нейромаркетинг: історія, напрями та перспективи розвитку / С. О. Курбан. - С.21-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Куцай, Т. І. Вплив гасел на поведінку людини як засіб маніпулювання свідомістю / Т. І. Куцай. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Bernyhora, N. Formation of editing knowledge and skills of future librarians in terms of study of the discipline "Editing of artistic and children's editions" / N. Bernyhora. - С.32-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Єжижанська, Т. С. PR-комунікації видавництв як об'єкт наукової рецепції / Т. С. Єжижанська. - С.35-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Шпак, В. І. Методологія дослідження історії видавничого підприємства / В. І. Шпак. - С.44-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Росінська, О. А. Просторові контексти інформаційного простору як спосіб ментального картографування України / О. А. Росінська. - С.48-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Землякова, Т. Види культурних воєн: формалізація, медіареальність, реакція аудиторії / Т. Землякова. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващенко, В. Л. Термін "плебсологія" в українській мові / В. Л. Іващенко. - С.59-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Білас, Х. О. Проблеми суспільної безпеки в процесі розвитку соціальних мереж: монографія. Покажчик змісту / Х. О. Білас. - С.61-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Данилюк, Ю. М. Жанри наукового стилю: структура, лексика, синтаксис / Ю. М. Данилюк. - С.66-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваль, В. В. Ключовий сегмент цільової аудиторії в теорії та практиці брендингу міста / В. В. Коваль. - С.70-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Онищенко, О. М. Збереження авторського стилю під час редагування літературного перекладу (на прикладі порівняльної характеристики трьох редакцій перекладу казки-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц") / О. М. Онищенко. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрина, Л. В. Методика проведення інтерв'ю у форматі соціального ток-шоу "Говорить Україна" / Л. В. Петрина. - С.84-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Повар, А. В. Редагування в період рукописної книги / А. В. Повар. - С.89-91
Горбенко, Г. В. Результати роботи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка за 2016–2017 навчальний рік / Г. В. Горбенко. - С.92-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу Повний текст,
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Курбан, С. О.
    Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі [Текст] = Representation of the major types of gender stereotypes in advertising / С. О. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 31-36


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

6.


    Курбан, С. О.
    Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту [Текст] = Kurban A.V. Modern information war in network online space: textbook. Index of contents / С. О. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 109-110


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

7.
   339.138
   К 93


    Курбан, О. В.
    Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг [Текст] : навчальний посібник / О. В. Курбан, С. О. Курбан. - Київ : Білий Тигр, 2019. - 148 с. - ISBN 978-617-7616-06-0 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Нейромаркетингові технології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Реклама--PR--Брендинг


   Digital-marketing (цифровий маркетинг)--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Аудіомаркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Аромамаркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Тактильний та смаковий маркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


Кл.слова (ненормовані):
когнітивна психологія -- cognitive psychology -- візуальний нейромаркетинг -- visual neuromarketing -- аудіомаркетинг -- audio marketing -- аромамаркетинг -- aromarketing -- смаковий маркетинг -- taste marketing -- неймінг -- naming -- контент -- content -- бренд -- brand
Дод.точки доступу:
Курбан, С. О.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.


    Курбан, С. О.
    Нейромаркетинг: історія, напрями та перспективи розвитку [Текст] / С. О. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3. - С. 21-27. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- нейромаркетингові дослідження -- нейровізуалізація
Анотація: У статті вибірково класифікуються і аналізуються основні види та методи нейромаркетингових досліджень, а також розглядаються можливості розвитку нейромаркетингу в Україні. Метою статті є аналіз нейромаркетингових досліджень і можливостей їх застосування в сучасній українській рекламі. Зазначена мета передбачаєвиконання таких завдань: 1) дати визначення поняттю нейромаркетинг; 2) дослідити історію розвитку нейромаркетингових досліджень; 3) розглянути найпоширеніші методи таких досліджень; 4) визначити основні види і напрями нейромаркетингу; 5) проаналізувати поширеність цього напряму у світі і визначити перспективи його розвитку в Україні. У підсумку дослідження наведено такі результати: 1. Нейромаркетинг є сучасним і доволі ефективним методом просування в усьому світі. Він передбачає застосування методів неврології, які дають змогу визначити особливості споживчої поведінки людини у відповідь на різноманітні маркетингові стимули. Метою нейромаркетингових досліджень є отримання об'єктивних відомостей про особисті споживацькі вподобання без звернення до суб'єктивних даних, одержуваних традиційними маркетинговими засобами. Нейромаркетинг спрямований на забезпечення рекламних служб якісно новою інформацією про споживачів. 2. Цей напрям має нетривалу історію, проте в останні роки набуває поширення в усьому світі. Методи нейросканування можуть бути застосовані для дослідження ефективності впливу на споживача дизайну реклами, смакових характеристик продукту, як для ефективного просування комерційних товарів та продуктів сучасного мистецтва, так і для підвищення рейтингу політичних лідерів. 3. У нашій країні методи нейромаркетингу практично не використовуються, саме тому ми можемо говорити появу лише окремих елементів цього напряму. Проте наявність необхідної технічної бази і потенційних клієнтів дає змогу зробити припущення про те, що нейромаркетингові дослідження в Україні можуть бути успішними і комерційно вигідними.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)