Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Масімова, Л. Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
Шифр: І254815328/2016/1
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 1
Зміст:
Горбенко, Г. В. Розвиток професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю / Г. В. Горбенко. - С.6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Афанасьєв, І. Ю. Використання української "Вікіпедії" у зв’язках з громадськістю / І. Ю. Афанасьєв. - С.11-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Вернигора, С. М. Викладання фахових дисциплін англійською мовою в українському ВНЗ: освітній експеримент чи вимога сьогодення (на прикладі дисциплін кафедри реклами і зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка) / С. М. Вернигора. - С.18-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусак, О. П. Комунікаційна безпека як напрям підготовки фахівців: сутність, зміст компетентностей, перспективи розвитку / О. П. Гусак. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Єжижанська, Т. С. Ціннісний підхід до комунікацій з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки / Т. С. Єжижанська. - С.28-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Кияниця, Є. О. Основні моделі зв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері / Є. О. Кияниця. - С.36-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, О. В. Сучасні маркетингові комунікації та алгоритмізація бізнес-процесів / О. В. Курбан. - С.43-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбенко, Н. В. Роль рекламної діяльності в підвищенні конкурентоспроможності вищих навчальних закладів України / Н. В. Горбенко. - С.49-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Вернигора, Н. М. Збірник літературно-художніх творів для сучасних підлітків: проблеми видавничої підготовки / Н. М. Вернигора. - С.55-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Полковенко, Т. В. Особливості редагування науково-популярних текстів для публікації в мережі Інтернет / Т. В. Полковенко. - С.66-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Масімова, Л. Г. Тропи візуального тексту мас-медіа / Л. Г. Масімова. - С.60-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Макарова, М. В. Видавничі осередки на західноукраїнських землях XVI–XVII ст., їх роль у збереженні української духовної культури / М. В. Макарова. - С.71-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Зотова, В. А. Соціальна динаміка діяльності бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка / В. А. Зотова, О. Є. Матвійчук. - С.78-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Захарчук, О. В. Бібліографічний огляд книжкових видань кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка / О. В. Захарчук. - С.84-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярмак, Н. А. Розроблення серії книжкових видань для дітей: перший досвід командної роботи / Н. А. Ярмак, Л. М. Єленська. - С.89-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Поліщук, Т. І. Науково-дослідна робота кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (2012–2015) / Т. І. Поліщук. - С.93-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: І254815328/2016/2
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 2 . - 59.52, грн.
Зміст:
Вернигора, С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / С. М. Вернигора. - С.8-13
Гузенко, Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти / Т. А. Гузенко. - С.14-20
Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців / О. П. Гусак. - С.21-25
Курбан, О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів / О. В. Курбан. - С.26-30
Курбан, С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі / С. О. Курбан. - С.31-36
Чекалюк, В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу / В. В. Чекалюк. - С.37-42
Чечулін, О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій / О. В. Чечулін. - С.43-45
Вернигора, Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів) / Н. М. Вернигора. - С.46-52
Масімова, Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування) / Л. Г. Масімова. - С.53-58
Полковенко, Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій / Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко. - С.59-62
Шпак, В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку / В. І. Шпак. - С.63-69
Герасименко, О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля / О. С. Герасименко. - С.70-72
Маркова, М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків / М. В. Маркова, А. Р. Марков. - С.73-85
Росінська, О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи / О. А. Росінська. - С.86-90
Санакуєв, М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики / М. Г. Санакуєв. - С.91-96
Матвійчук, О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою / О. Є. Матвійчук. - С.97-101
Герасимюк, Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства / Л. С. Герасимюк. - С.102-105
Сніжко, А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти») / А. С. Сніжко. - С.106-108
Курбан, С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан. - С.109-110
Приндюк, Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури / Д. В. Приндюк. - С.111-113
Горбенко, Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. В. Горбенко. - С.114-120
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Масімова, Л. Г.
    Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування) [Текст] = The tropes of the media visual text / Л. Г. Масімова // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 53-58

Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- видавнича справа -- редагування -- ярмарок проектів -- спонсоринг

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

4.


    Масімова, Л. Г.
    Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування) [Текст] = The tropes of the media visual text / Л. Г. Масімова // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 53-58


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

5.
Шифр: І254815328/2018/1
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2018р. Вип. 1 (5)
Зміст:
Осмоловська, О. Проект "Київ – всесвітня книжкова столиця": перспективи реалізації / О. Осмоловська. - С.23-27
Кл.слова: проектне навчання, видавничий бізнес, журналістика
Тадеуш, В. Місце науки про комунікацію в класифікації наукових дисциплін / В. Тадеуш. - С.6-8
Кл.слова: суспільні науки, суспільна комунікація
Бічікашвілі, І. Світоглядні орієнтири сучасного суспільства: погляд із Грузії / І. Бічікашвілі. - С.10-13
Кл.слова: світосприйняття, діалог, консенсус
Єжижанська, Т. Підготовка PR-менеджерів для українських книжкових видавництв за спеціалізацією "Реклама та PR у видавничій справі" на кафедрі видавничої справи / Т. Єжижанська
Полковенко, Т. Принципи крос-медіа у політичній журналістиці / Т. Полковенко. - С.28-32
Кл.слова: читацька аудиторія, журналістський матеріал, медіа платформи
Литвинова, А. Медіатека у світових та українських реаліях / А. Литвинова. - С.33-38
Кл.слова: інформаційний простір, користувачі, комунікаційний простір
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Резензія на монографію Збанацької О. М. "Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів / О. В. Воскобойнікова-Гузєва. - С.39-40
Дмитренко, Т. Збанацька О. М. Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів: монографія. Покажчик змісту. / Т. Дмитренко. - С.41-42
Вернигора, Н. М. Рецензія на каталог "Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського" (автори: Л. М. Дениско, Ю. К. Рудакова) / Н. М. Вернигора. - С.43-45
Вернигора, С. М. Дениско Л. М., Рудакова Ю. К. Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського: каталог. Покажчик змісту / С. М. Вернигора. - С.46-47
Доронцева, Є. Д. Класифікаційна характеристика медіа-консалтингу як сегменту українського ринку інтелектуальних послуг / Є. Д. Доронцева. - С.48-56
Кл.слова: інтелектуальні послуги, видавнича справа, медіа-консалтинг
Карпета, С. Я. Комунікаційні інструменти розбудови бренда видавництва "Основи" / С. Я. Карпета. - С.57-59
Кл.слова: PR, бренд, комунікаційні основи
Горбенко, Г. Іміджеві заходи інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. Горбенко. - С.60-68
Кл.слова: онлайн-бібліотека, соціальний захист, волнтерська діяльність
Масімова, Л. Г. Проведення круглого столу з видавцями-практиками щодо питань підготовки фахівців з видавничої справи та редагування / Л. Г. Масімова. - С.69-70
Кл.слова: фахова підготовка
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФПСРСО / СПСР / 231 / Рекламно-комунікаційна діяльність соціального працівника / 7 / ДОП
Знайти схожі

6.
Шифр: І254815328/2019/1(7)
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2019р. Вип. 1(7)
Зміст:
Ozolina, Z. European Union’s contribution to civilian security sector reform in Ukraine after 2014 / Z. Ozolina, I. Reinholde. - С.8-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Ivanov, D. The superhuman being manipulated: the digital and the real personality on social networks / D. Ivanov. - С.19-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Vernyhora, S. The book as an object of advertising / S. Vernyhora. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, О. В. Інноваційні системи управління рекламними та PR-процесами в мережі Інтернет / О. В. Курбан. - С.33-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Александрович, М. В. Практичні засади редагування перекладів / М. В. Александрович. - С.38-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Zhenchenko, M. Specificity of editorial and publishing training of electronic textbooks for the New Ukrainian School / M. Zhenchenko. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Шпак, В. І. Автоматизація системи управління видавництвом / В. І. Шпак. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Гандзюк, В. О. Програмна продукція радіостанції "Львівська хвиля": жанрово-тематична характеристика / В. О. Гандзюк. - С.54-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Досенко, А. К. Вплив соціальних мереж на формування вподобань користувачів / А. К. Досенко. - С.58-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Лісневська, А. Л. Екранне видовище як інструмент пропаганди (на прикладі кінострічки Івана Кавалерідзе "Коліївщина", 1933) / А. Л. Лісневська. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Науково-дослідні центри України з проблем бібліотекознавства / О. В. Воскобойнікова-Гузєва. - С.69-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Ісаєнко, О. О. Наповнення Краєзнавчого електронного мультиресурсу "Київ: відомий та невідомий" на платформі Wiki / О. О. Ісаєнко. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Вернигора, Н. М. Видавнича діяльність в умовах розвитку новітніх технологій: вивчення запитів фахівців. Монографія. Покажчик змісту / Н. М. Вернигора. - С.87-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Дмитренко, Т. Р. Бібліотекознавство та інформологія у системі вищої освіти США. Монографія. Покажчик змісту / Т. Р. Дмитренко, С. О. Чуканова. - С.93-94
Куліш, Я. О. Неформальна освіта студентів журналістських спеціальностей (на прикладі фестивальної діяльності Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка) / Я. О. Куліш. - С.97-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Масімова, Л. Г. Напрацювання практичних шляхів професійної комунікації як результат роботи круглого столу "Видавнича справа: виклики сучасності" / Л. Г. Масімова. - С.107-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Масімова, Л. Г.
    Тропи візуального тексту мас-медіа [Текст] / Л. Г. Масімова // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1. - С. 60-65. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
візуальний текст -- мас-медіа -- візуальні тропи -- види візуальних тропів -- синкритичні коди -- функціональна характеристика тропів
Анотація: У статті досліджено специфіку тропів візуального тексту мас-медіа, зокрема описано механізм творення візуальних тропів, виявлено їх види та з'ясовано функціональну характеристику тропів у композиційній структурі візуального тексту мас-медіа. У результаті дослідження встановлено, що механізм творення візуальних тропів запускається після чіткого визначення ідеї тексту та його мети на етапі планування візуального тексту, коли він стає симбіозом зображення і слова. На третьому рівні кодування (рівні тропів) візуальні тексти мас-медіа створюють синкретичні коди, що можливо завдяки структурно-семантичній близькості візуальних і вербальних тропів. Ця близькість дає змогу говорити про тропи візуального тексту мас-медіа в термінах лінгвістики: епітет, літота, гіпербола, оксюморон, метафора, порівняння. Виявлено, що функціональна характеристика тропів реалізується через функцію смислотворення, композиційну функцію, оцінну та комунікаційну функції.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

8.


    Масімова, Л. Г.
    Напрацювання практичних шляхів професійної комунікації як результат роботи круглого столу "Видавнича справа: виклики сучасності" [Текст] / Л. Г. Масімова // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1(7). - С. 107-110. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
видавнича справа -- видавнича освіта -- практико-орієнтоване навчання
Анотація: Сьогодні важливим завданням для професійної комунікації в галузі видавничої справи є віднайдення формальних і неформальних майданчиків для фахової взаємодії та обміну інформацією між науковою спільнотою, видавцями-практиками, здобувачами вищої освіти та освітянами. Вільний обмін інформацією, конструктивна професійна дискусія сприяє обміну досвідом у вирішенні складних професійних завдань, підвищенню якості освіти, використанню наукових здобутків у видавничій діяльності. Мета наукового повідомлення – виявити і описати практичні шляхи професійної комунікації за результатами роботи круглого столу «Видавнича справа: виклики сучасності». Поставленна мета передбачає такі завдання: 1) окреслити практичні шляхи професийної комунікації за результатами роботи круглого столу; 2) з’ясувати науково-практичні результати роботи круглого столу для кожної групи суб’єктів комунікації. Головне завдання ініційованого науковцями кафедри видавничої справи круглого столу – почути запити фахівців видавничої галузі та врахувати їх під час навчання студентів. Круглий стіл показав, що сучасні видавництва потребують фахівців, які можуть забезпечити ефективну комунікацію під час створення бренду видавництва, просування та популярізації новинок книгодруку, творів авторів-початківців тощо. Професійна комунікація потребує ефективної та оперативної взаємодії з науковою спільнотою. Круглий стіл став ефективним каналом кумунікації саме тому, що створив умови для обміну інформацією між науковцями та видавцями-практиками, продемонстрував високий інтерес з боку фахівців до наукових розвідок з дослідження та прогнозування стану вітчизнянної видавничої галузі

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)