Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Таранченко, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
Шифр: П860805/2017/2
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2017р. № 2
Зміст:
Бех, І. Грані духовного зростання особистості / І. Бех. - С.1–5.
Митник, О. / О. Митник, С. Манзер, С. Цілик. - С.6–9.
Охріменко, Л. Організація групової роботи учнів під час вивчення української мови в початкових класах / Л. Охріменко. - С.10–13. - Бібліогр.: 10 назв.
Берник, О. Душа нашого народу в піснях : інтегрований урок літературного читання та музичного мистецтва (4 клас) / О. Берник, М. Кривко. - С.14–16.
Лапіна, А. Лінгвістичний аналіз тексту – запорука розуміння художнього твору учнями початкових класів / А. Лапіна, В. Плювака. - С.17–18. - Бібліогр.: 4 назви.
Митник, О. Розвиток пізнавальної сфери особистості молодшого школяра на уроках літературного читання / О. Митник, С. Швець, Г. Буряк. - С.18–21.
Міцкан, Т. Прищеплення доброти і милосердя під час вивчення творів Лесі Українки / Т. Міцкан. - С.22–25.
Чабайовська, М. Перевірка та оцінювання сформованості аудіативних умінь учнів на уроках літературного читання в початковій школі / М. Чабайовська, С. Шароварко. - С.25–28. - Бібліогр.: 6 назв.
Ярош, І. Віршований урок з української мови для 4 класу / І. Ярош. - С.29–31.
Рикова, О. Використання задач екологічного та краєзнавчого змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів / О. Рикова. - С.31–33. - Бібліогр.: 6 назв.
Ліщук, Г. Математичні задачі з природничим сюжетом / Г. Ліщук. - С.33–35.
Зінченко, Н. Брейн-рнинг з правил пожежної безпеки / Н. Зінченко. - С.36–37.
Гречук, В. Вивчення геометричного матеріалу у початковій школі / В. Гречук. - С.38.
Лиходід, О. Уроки малювання форм у третьому та четвертому класах / О. Лиходід. - С.39–41.
Передерій, О. Розвиток емоційно-вольових якостей учнів на уроках рукоділля в вальдорфській школі / О. Передерій. - С.41–42. - Бібліогр.: 7 назв.
Білоконна, Н. емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня / Н. Білоконна. - С.43–46. - Бібліогр.: 7 назв.
Колупаєва, А. Інклюзія – соціальна модель устрою суспільства / А. Колупаєва, О. Таранченко. - С.47–50. - Бібліогр.: 6 назв.
Дзьоба, О. Веселі фізкультхвилинки / О. Дзьоба. - С.51–52. - Бібліогр.: 1 назва.
Шевченко, Е. Сценарій свята "Тиждень математики" / Е. Шевченко. - С.53–55.
Ткач, І. Свято Букваря / І. Ткач. - С.56–59.
Суховєєва, Н. "Родина, родина – це вся Україна..." : (відкритий захід за участі 3-А класу) / Н. Суховєєва. - С.59–61.
Ягупа, І. Екологічний проект як один із засобів екологічного виховання / І. Ягупа. - С.62–63.
Войтків, М. Зима іде, свята несе / М. Войтків. - С.64.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: П860805/2017/5
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2017р. № 5
Зміст:
Лук’янець, А. Світло особистості / А. Лук’янець. - С.1–4.
Варгата, Ф. Бінарний урок : (4 клас) / Ф. Варгата. - С.5–6.
Мартинюк, О. Урок літературного читання для 3 класу відповідно до оновленого кола читання / О. Мартинюк. - С.6–8.
Співак, Б. Урок позакласного читання, 4 клас / Б. Співак, І. Базарницька. - С.9–11.
Чабайовська, М. Формування національно свідомого громадянина України в процесі вивчення курсу українознавства "Я люблю Україну" в початковій школі / М. Чабайовська, Н. Омельченко. - С.12–15. - Бібліогр.: 8 назв.
Сарієнко, В. Особливості вивчення властивостей геометричних фігур у початкових класах / В. Сарієнко, В. Чайченко. - С.15–19. - Бібліогр.: 11 назв.
Кучер, Т. Формування ключових компетентностей на уроці з основ здоров’я в 2 класі / Т. Кучер. - С.20–23. - Бібліогр.: 5 назв.
Прокопець, Л. Використання інтерактивних технологій під час проведення виховних заходів на природничу тематику / Л. Прокопець. - С.23–26. - Бібліогр.: 2 назви.
Ніколаєць, В. Народні свята весняного циклу. Дослідження змісту свят. : (презентація пошукового проекту у 3 класі) / В. Ніколаєць, З. Зіньківська. - С.26–31. - Бібліогр.: 11 назв.
Клєпікова, І. Образи природи, тварин, людей у мистецтві : (урок образотворчого мистецтва, 4 клас) / І. Клєпікова. - С.32–33.
Сайко, Т. Адаптація майбутніх першокласників до школи "10 кроків до навчання" : (з досвіду роботи) / Т. Сайко, Н. Березовська. - С.34–35. - Бібліогр.: 6 назв.
Прозорова, Л. Творчі різнорівневі вправи з української мови для розвитку уваги, логічного та дивергентного мислення учнів / Л. Прозорова. - С.36–37.
Екологічний творчий проект для учнів 2–4 класів "Заміни лампи – зміни світ". - С.37–38.
Охрімчук, Р. З американського зошита : урок математики у "Школі друзів" (2-й клас) / Р. Охрімчук. - С.39–41.
Яніцка-Панек, Т. Сучасна реформа система освіти в Польщі / Т. Яніцка-Панек. - С.42–45.
Рашковська, І. Допомога батькам у вихованні дітей з розладами у поведінці / І. Рашковська. - С.46–49. - Бібліогр.: 7 назв.
Таранченко, О. Ефективні технології викладання в інклюзивній школі / О. Таранченко. - С.50–53. - Бібліогр.: 5 назв.
Тіліпалова, Н. Свято української пісні : (виховний захід) / Н. Тіліпалова. - С.54.
Фалько, Я. Пам’ятники Тарасу Шевченку та питання візуалізації образу Кобзаря в початкових класах / Я. Фалько. - С.55–58. - Бібліогр.: 7 назв.
Бушуєва, С. Таємниця сніжинок / С. Бушуєва, О. Притуленко. - С.61.
Ніколаєць, В. Народні свята весняного циклу – дослідження змісту свят / В. Ніколаєць, З. Зіньківська. - С.62–63.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
376-056.2/.3(477)
К 61


    Колупаєва, А.
    Інклюзія – соціальна модель устрою суспільства / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 2. - С. 47–50. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--діти з особливими потребами

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- діти з порушеннями психофізичного розвитку -- соціальна модель -- соціальна інклюзія -- фізична інклюзія -- психофізичний розвиток -- особливі освітні потреби -- інклюзивна школа -- індивідуальні відмінності
Анотація: В статті розглядається інклюзина модель освіти та принципи формування інклюзивної школи. Навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку.
Дод.точки доступу:
Таранченко, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Колупаєва, А.
    Інклюзія – соціальна модель устрою суспільства [Текст] / А. Колупаєва, О. Таранченко // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2017. - № 2. - С. 47–50. - Бібліогр.: 6 назв.

Дод.точки доступу:
Таранченко, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
376-056.2/.3(477)
Т 19


    Таранченко, О.
    Ефективні технології викладання в інклюзивній школі / О. Таранченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 5. - С. 50–53. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--технології викладання--диференційоване викладання

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- технології викладання -- диференційоване викладання -- навчальний процес -- інклюзивні підходи -- індивідуальні особливості -- навчальна діяльність -- індивідуальний стиль
Анотація: У статті розповідається про втілення диференційованого викладання в інклюзивній школі. Диференційоване викладання-це концептуальний підхід і практична технологія реалізації освітнього стандарту та організації навчального процесу, що грунтується на усвідомленні відмінностей між учнями.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: О190803/2019/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1 (89)
Зміст:
Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8.
Кл.слова: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото.
Кл.слова: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото.
Кл.слова: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси
Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл.
Кл.слова: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри
Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада
Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото.
Інші автори: Дробот О., Замша А., Федоренко О.
Кл.слова: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення
Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв.
Кл.слова: спілкування, нозології, взаємодія
Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення
Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: steam-освіта, мейкерство, оригамі
Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльнсоті учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
Кл.слова: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування
Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв.
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі

7.
376
Т 19


   
    Освіта дітей з порушеннями слуху: сучасні тенденції та технології : навчально-методичний посібник / О. М. Таранченко, С. В. Литовченко [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки. - Київ : Видавництво ФОП Симоненко О. І., 2018. - 250 с. - ISBN 978-966-97877-1-2 : 120.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освіта осіб з фізичними вадами--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
порушення слуху -- навчання дітей -- корекційна робота -- навчання словесного мовлення -- навчання математики -- діти з вадами слуху -- корекційно-розвиткова робота
Дод.точки доступу:
Таранченко, О. М.
Литовченко, С. В.
Федоренко, О. В.
Жук, В. В.
Литвинова, В. В.
Шевченко, В. М.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут спеціальної педагогіки


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

8.
376.091(075.8)
О-64


   
    Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів : навчально-методичний посібник / Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Всеукраїнська благодійна організація "Благодійний фонд Порошенка" ; авторський колектив: М. А. Порошенко [та ін.]. - Київ : ОБНОВА КОМПАНІ, 2018. - 252 с. : схеми, табл., фот. кольорові. - ISBN 978-617-7239-29-0 : 120.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивні центри--Діти з особливими освітніми потребами--Навчально-методичний посібник

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- організаційний аспект ІРЦ -- кадрове забезпечення ІРЦ -- документація ІРЦ -- комплексна оцінка розвитку дітей -- діти з особливими освітніми потребами -- партнерство в інклюзивному навчанні
Анотація: Розкрито організаційні засади утворення та функціонування інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ).
Дод.точки доступу:
Порошенко, М. А. \авторський колектив.\
Колупаєва, А. А. \авторський колектив.\
Ярошук, М. В. \авторський колектив.\
Таранченко, О. М. \авторський колектив.\
Прохоренко, Л. І. \авторський колектив.\
Гудим, І. М. \авторський колектив.\
Федоренко, О. Ф. \авторський колектив.\
Данілавічюте, Е. А. \авторський колектив.\
Рібцун, Ю. В. \авторський колектив.\
Мельник, А. Ю. \авторський колектив.\
Воробей, О. В. \авторський колектив.\
Ярова, Г. О. \авторський колектив.\
Заруденко, Ю. В. \авторський колектив.\
Болкун, М. О. \авторський колектив.\
Новосад, В. Є. \авторський колектив.\
Макарук, О. О. \авторський колектив.\
Самойленко , Л. А. \авторський колектив.\
Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні
Всеукраїнська благодійна організація "Благодійний фонд Порошенка"


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)