Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ілляшенко, Т.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.
Шифр: Д165052/2014/3
   Газета

Дитячий садок. Бібліотека [Текст]. Бібліотека "Шкільного світу". - Київ : Редакції газет з дошкільної та початкової освіти, 2007 - . - Виходить кожного кварталу. - Видання є додадком до Дитячий садок : комплект
2014р. № 3
Зміст:
Ілляшенко, Т. Розвиваємо та навчаємо дитину : Психологічна допомога / Т. Ілляшенко, М. Рождественська. - С.4-94
Кл.слова: РОЗВИТОК ПСИХИКИ, ДОШКІЛЬНИЙ ВІК, ШКІЛЬНИЙ ВІК
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі

2.
   373.3.012
   С 76


    Стаденко, Н. М.
    Методика діагностики готовності до навчання в школі дітей шестирічного віку / Н. М. Стаденко, Т. Д. Ілляшенко, А. Г. Обухівська . - Кам’янець-Подільський : Абетка, 2001. - 31 с. + картки. - ISBN 966-7835-85-5 : 7.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика навчання--Готовність дитини до школи

Кл.слова (ненормовані):
готовність дитини до школи -- завдання -- тести -- діагностичні методики
Дод.точки доступу:
Ілляшенко, Т. Д.
Обухівська , А. Г.


Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

3.
159.922.76-056.34
О-26


    Обухівська, Антоніна.
    Психологу про дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі / А. Г. Обухівська, Т. Д. Ілляшенко, Т. В. Жук. - Київ : Шкільний світ, 2012. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-2754-00-1 : 3.00 грн., 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Діти з особливими потребами

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти із затримкою психічного розвитку -- розумово відсталі -- діти із церебральним паралічем -- мовленнєві порушення -- порушення зору -- порушення слуху -- дефіцит уваги -- гіперактивні діти
Анотація: У книжці йдеться про інтеграцію дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі та їх психологічний супровід.
Дод.точки доступу:
Ілляшенко, Т.
Жук, Т.


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

4.
Шифр: П860805/2017/10
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2017р. № 10
Зміст:
Грошева, О. Запаліть вогник дитячих здібностей / О. Грошева. - С.1–3.
Ілляшенко, Т. Щоб оцінка перестала бути каральною : (читаючи проект реформи початкової школи) / Т. Ілляшенко. - С.3–6.
Маслій, Н. Найкраще виховання – це особистий приклад / Н. Маслій. - С.7.
даниленко, Г. Співпраця з батьками над формуванням емоційного інтелекту учнів початкової школи в межах проекту "Інтелект України" / Г. даниленко, О. Щербакова. - С.8–9.
Вашуленко, М. Робота над власними висловлюваннями (есе) на уроках української мови / М. Вашуленко, С. Дубовик. - С.10–16.
Пархоменко, А. Система інтегрованих завдань під час вивчення буквосполучень дж – дз у 1 класі / А. Пархоменко. - С.16–18.
Ткаліч, Р. Урок української мови у 2 класі. Розвиток зв’язного мовлення / Р. Ткаліч. - С.19–20.
Савчук, В. Розвиток пізнавальної діяльності на уроці української мови в 3 класі / В. Савчук. - С.20–21.
Михайленко, Т. перевірні тематичні роботи для 2 класц : [літературне читання, природознавство] / Т. Михайленко. - С.21–28.
Онопрієнко, О. Інтегроація у навчанні молодших школярів математики / О. Онопрієнко, С. Скворцова. - С.29–32.
Маліновська, О. Творчий проект-екскурс до Дня захисника Вітчизни "Час згадати нашу славу" / О. Маліновська, Ю. Чаюк. - С.33–35.
Вільк, Г. Хліб – це багатство нашої країни / Г. Вільк. - С.35–39. - Бібліогр.: 12 назв.
Яковенко, Л. Екскурсії як вид роботи з учнями на уроках природознавства / Л. Яковенко. - С.40–43.
Пасічник, М. Урок-подорож з математики у 4 класі / М. Пасічник. - С.43–45.
Кучер, Т. Урок з основ здоров’я, 2 клас / Т. Кучер. - С.46–48. - Бібліогр.: 5 назв.
Храмова, Г. Урок-тренінг з основ здоров’я : (3 клас) / Г. Храмова, С. Фаріончук. - С.48–49.
Красоткіна, Н. Кодекс честі батьків. Кодекс честі учнів. Кодекс честі вчителя / Н. Красоткіна. - С.50–52.
Анісімова, Г. Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток" / Г. Анісімова, В. Полтавська. - С.53–55. - Бібліогр.: 8 назв.
Шуліменко, Л. Досвід роботи з соціальної адаптації та розвитку дітей-аутистів у загальноосвітній школі / Л. Шуліменко. - С.55–57. - Бібліогр.: 4 назви.
Сухаревська, О. Організація роботи мобільних творчих груп – важлива умова ефективних змін у системі початкової освіти / О. Сухаревська. - С.58.
Крих, Л. Свято української мови в 1 класі / Л. Крих. - С.59–60.
Бутенко, В. "Козацькому роду – нема переводу!" / В. Бутенко. - С.62.
Гнат, І. Ми – маленькі львів’яни / І. Гнат. - С.63–64. - Бібліогр.: 6 назв.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
373.3.014.3(477)
Z99


    Ілляшенко, Т.
    Щоб оцінка перестала бути каральною : (читаючи проект реформи початкової школи) / Тамара Ілляшенко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 3–6. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Реформування--початкова школа--оцінювання

Кл.слова (ненормовані):
реформування -- оцінювання -- навчальні досягнення -- словесне оцінювання -- організація навчального процесу -- готовність до навчання -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про оцінювання дитячих успіхів у навчанні – це вузлове питання, від якого тягнуться ниточки і до мотивації навчання, і його якості, і формування компетенцій та особистості громадянина.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Ілляшенко, Т.
    Щоб оцінка перестала бути каральною [Текст] : (читаючи проект реформи початкової школи) / Т. Ілляшенко // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2017. - № 10. - С. 3–6.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: П860805/2018/7
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2018р. № 7
Зміст:
Майданенко, С. Розвиток духовного потенціалу обдарованої дитини / С. Майданенко. - С.1–2. - Бібліогр.: 3 назви.
Ханзель, Ж. STEM-освіта у науково-педагогічному проекті "Інтелект України" / Ж. Ханзель. - С.3–5. - Бібліогр.: 7 назв.
Каракоз, С. Марія Чумарна / С. Каракоз. - С.6–9.
Ілляшенко, Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом / Т. Ілляшенко. - С.10–13. - Бібліогр.: 3 назви.
Лагодюк, В. Шляхи вдосконалення математичної початкової освіти у проектних класах "Інтелект України" / В. Лагодюк, І. Федорчук. - С.14–19.
Балютіна, К. Причини графічних відхилень у молодших школярів / К. Балютіна. - С.20–23. - Бібліогр.: 8 назв.
Ростикус, Н. Система вправ із розвитку зв’язного діалогічного мовлення молодших школярів / Н. Ростикус. - С.23–28.
Євтушик, Н. Бінарний урок (позакласне читання та музичне мистецтво) у 3 класі / Н. Євтушик, Н. Ставілова. - С.28–32. - Бібліогр.: 4 назви.
Радченко, А. Урок літературного читання у 2 класі / А. Радченко. - С.32–33.
Губарєва, С. "Материнська мова – мова колискова" : роль рідної мови в збереженні та передачі культурних надбань роду і народу (Виховна година) / С. Губарєва. - С.34–35. - Бібліогр.: 5 назв.
Кравченко, Л. Урок-квест / Л. Кравченко. - С.36–38. - Бібліогр.: 1 назва.
Кучер, Т. Формування ключових компетентностей учнів засобами інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках основ здоров’я у 2 класі / Т. Кучер. - С.38–43.
Кіщук, Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями / Н. Кіщук. - С.43–48.
Ступак, Г. Письмове ділення в початковій школі / Г. Ступак. - С.48–50. - Бібліогр.: 4 назви.
Цимбалару, А. Дидактичні засади розвитку початкової освіти: варіативність програмового забезпечення / А. Цимбалару. - С.51–54. - Бібліогр.: 2 назви.
Калмикова, Л. Що потрібно знати вчителю про знання у дітей мови та метамови / Л. Калмикова. - С.54–58. - Бібліогр.: 7 назв.
Голибарт, Є. Міркування про впровадження норм християнської моралі у свідомість учасників освітньо-виховного процесу в початковій школі / Є. Голибарт. - С.59.
Скребець, В. Моя Батьківщина – Україна / В. Скребець. - С.60.
Азарова, Н. Зародження і розвиток кобзарського мистецтва в Україні. Кобзарські традиції Сумщини / Н. Азарова. - С.61–62.
Уварова, Ю. "Найдорожча рідна мова джерельцем радісно дзвенить..." / Ю. Уварова. - С.63.
Якимець, Л. Я люблю своє місто Житомир / Л. Якимець. - С.64.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Ілляшенко, Т.
    Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом / Тамара Ілляшенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 10–13. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358

Кл.слова (ненормовані):
гіперактивні діти -- гіперактивні розлади -- гіперактивність -- прояви гіперактивності -- психологія навчання -- психолого-педагогічний супровід -- дефіцит уваги -- правила поведінки -- порушення поведінки -- психолого-медико-педагогічні консультації -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто проблему виховання та навчання дітей молодшого шкільного віку з гіперактивними розладами із дефіцитом уваги. Представлено програму планомірної допомоги дітям з гіперактивним розладом в освітньому закладі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: П131260/2018/23/24
   Газета

Психолог [Текст] : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Шкільний світ, 2002 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 23/24
Зміст:
Козлова, А. Психологічні терміни : на замітку фахівцям / А. Козлова. - С.4-7
Хачатурян, Ю. Метафоротерапія : як допомогти дітям-переселенцям / Ю. Хачатурян. - С.8-19
Ілляшенко, Т. Реформування початкової школи : як допомогти дітям із труднощами в навчанні / Т. Ілляшенко. - С.20-29
Козлова, А. Емоційний інтелект. Психодіагностика / А. Козлова. - С.30-49
Ткачук, В. Конфлікт - загроза чи можливість... : батьківські збори у формі практичного заняття / В. Ткачук. - С.50-67
Вовнянко, Т. Життя - неоціненний дар : практичне заняття для підлітків / Т. Вовнянко. - С.68-85
Нечипоренко, Т. Лідер світу : заняття з елементами тренінгу для підлітків / Т. Нечипоренко. - С.86-97
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Ілляшенко, Т.
    Реформування початкової школи : як допомогти дітям із труднощами в навчанні / Т. Ілляшенко // Психолог : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - 2018. - № 23/24. - С. 20-29

Кл.слова (ненормовані):
діти із ЗПР -- діти із труднощами у навчанні -- психофізичний розвиток дитини -- закордонний досвід -- інклюзивне навчання -- діагностування

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)