Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Базиль, Л. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
37.13
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Киїівський університет імені Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 20. - 2013. - 111 с. - 1-21. - 39.60 грн., 37.00 грн.
    Зміст:
Ворожбіт, В. В. Внесок Я. Ряппо у розвиток мережі закладів професійної освіти / В. В. Ворожбіт, А. І. Ігнатьєва. - С .5-8
Сіданіч, І. Л. Духовно-моральне виховання дітей у вітчизняній школі в контексті суспільно-політичного життя країни (друга половина ХХ ст.) / І. Л. Сіданіч. - С .8-13
Таранник, А. О. Проблеми розвитку системи державного управління вищою освітою у світлі рішень педагогічних з'їздів (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / А. О. Таранник. - С .13-16
Анісімова, А. О. Перша іноземна мова як джерело міжмовного трансферу у навчанні другої іноземної мови / А. О. Анісімова. - С .17-19
Безелюк, О. В. Педагогічні умови як складова системи поліхудожнього виховання старших підлітків / О. В. Безелюк. - С .19-23
Васильєва, С. А. Психологічні засади виховання шанобливості у старших дошкільників у дошкільному навчальному закладі / С. А. Васильєва. - С .23-27
Зєня, Л. Я. Експериментальна перевірка ефективності інтегрованого курсу "Навчання іноземних мов у професійній школі" для методичної підготовки майбутніх учителів / Л. Я. Зєня. - С .27-31
Хомишак, О. Б. Підготовка студентів-філологів до співпраці з батьками в умовах освітнього закладу / О. Б. Хомишак. - С .31-35
Базиль, Л. О. Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури як системний особистісно-професійний феномен / Л. О. Базиль. - С .35-42
Бобрицька, В. І. Професійна мобільність: контекст болонських реформ / В. І. Бобрицька
Горяна, Л. Г. Формування готовності педагогічних працівників до впровадження здоров'язбережувальних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти / Л. Г. Горяна. - С .45-48
Носенко, Тетяна Іванівна. Web 2.0 - спільний віртуальний простір викладача і студентів / Т. І. Носенко, А. Г. Панченко, С. М. Співак. - С .48-53
Образцова, О. М. Проектно-конструктурська діяльність як засіб формування творчих здібностей молодших школярів / О. М. Образцова. - С .53-57
Комар, І. М. Соціальна підтримка дітей із функціональними обмеженнями у Великій Британії (ХІV-XIX ст.) / І. М. Комар. - С .58-62
Циганаш, А. В. Теоретико-методологічні основи формування академічної мобільності студентів ВНЗ / А. В. Циганаш. - С .63-67
Кочерга, А. В. Динаміка зміни діяльності психофізіологічних механізмів чутливості людини / А. В. Кочерга. - С .68-73
Побірченко, Н. А. Теорія і практика дослідження професійного спілкування вчителя в освітологічному просторі / Н. А. Побірченко. - С .73-77
Сергєєнкова, О. П. Особистісна мобільність як психологічна детермінанта професійної успішності майбутнього фахівця / О. П. Сергєєнкова. - С .78-80
Столярчук, Олеся Анатоліївна. Оптимізація професійної самооцінки майбутніх учителів / О. А. Столярчук. - С .81-86
Форноляк, І. В. Розвивально-дослідницька пропедевтика профільного навчання / І. В. Форноляк. - С .87-90
Шмаргун, М. В. Психолого-педагогічна реабілітація: методологічні та методичні принципи / М. В. Шмаргун. - С .91-95
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Педагогічна освіта--Психологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редколегія\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редколегія\
Безпалько, О. В. \редколегія\
Канішевська, Л. В. \редколегія\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
74.0я43
П 24


    Базиль, Л. О.
    Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури як системний особистісно-професійний феномен [Текст] / Л. О. Базиль // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - №20. - С. 35-42
ББК 74.0я43

Рубрики: Педагогіка--Професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
компетентність учителя української мови -- учитель української мови -- акмеологічний підхід -- літературознавча компетентність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
373.2.09
О 64


   
    Організація дослідно-експериментальної роботи у дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах. : методичні рекомендації / уклад.: В. І. Ковальчук, Г. В. Шапаренко, Л. О. Базиль ; рецензент: Н. В. Гузій, О. В. Кочерга. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 76 с. - 21.44 грн., 21.44 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
педагогічне дослідження -- педагогічний експеримент -- класифікація досліджень
Анотація: У посібнику подано інформацію про вимоги до організації та проведення дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах, наведено зразки відповідних документів. Визначено зміст, структуру, особливості оформлення та вимоги в дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах. Розроблено алгоритм здобуття статусу експериментального навчального закладу. Сформульовано засадничі аспекти експериментальної педагогічної діяльності.
Дод.точки доступу:
Ковальчук, В.І. \уклад.\
Шапаренко, Г.В. \уклад.\
Базиль, Л.О. \уклад.\
Гузій, Н.В. \рецензент.\
Кочерга, О.В. \рецензент.\


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)