Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Берека, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
37.09
О-72


   
    Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / уклад.: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2013. - 742 с. - Библиогр.: с. 727-742. - ISBN 978-966-2748-30-7 : 80.00 грн., 50.00 грн., 100.00 грн.
    Зміст:
Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти . - С .639-644
Альтбах, Ф. Дж. Вплив глобалізації на вищу освіту / Ф. Дж. Альтбах. - С .52-55
Андрєєв, В. І. Базові закономірності розвитку освітніх систем / В. І. Андрєєв. - С .153-161
Андрієвська, О. Т. Оновлення імперії знань / О. Т. Андрієвська. - С .375-376
Андрущенко, В. П. Метаморфози "освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .445-451
Андрущенко, В. П. Метаморфози "Освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .84-85
Андрущенко, В. П. Державно-громадський характер управління освітою / В. П. Андрущенко. - С .490-493
Андрущенко, В. П. Філософія освіти / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .257-258
Андрущенко, В. П. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .265-269
Андрущенко, В. П. Українська педагогічна освіта у європейському просторі / В. П. Андрущенко. - С .389-392
Аношкіна, Л. І. Генезис знань у трансформаційному суспільстві / Л. І. Аношкіна. - С .622-624
Ареф’єва, О. В. Місце людського капіталу в "економіці знань" / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .619-621
Ареф’єва, О. В. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .628-633
Астахов, В. В. Поняття, предмет і метод освітнього права / В. В. Астахов. - С .470-475
Базалук, О. О. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання / О. О. Базалук. - С .258-263
Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті / Л. Д. Березівська. - С .348-352
Берека, В. Є. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг / В. Є. Берека. - С .633-636
Бех, І. Д. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище / І. Д. Бех. - С .686-689
Бєляков, С. А. Освітня політика і управління освітою / С. А. Бєляков. - С .441-445
Біггс, Дж. Б. Едукологія: наука про ефективне навчання / Дж. Б. Біггс. - С .186
Білецька, С. В. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.) / С. В. Білецька. - С .333-338
Білецька, С. В. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття / С. В. Білецька. - С .328-333
Білобровко, Т. І. Взаємозв’язок економіки і освіти / Т. І. Білобровко. - С .573-575
Білобровко, Т. І. Предмет і метод економіки освіти / Т. І. Білобровко. - С .593-598
Бондар, В. І. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою / В. І. Бондар. - С .520-524
Валєєв, Р. Г. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії / Р. Г. Валєєв. - С .457-463
Ващенко, Л. М. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Ващенко. - С .510-516
Вербицький, А. О. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми / А. О. Вербицький. - С .684-686
Гадамер, Г. Г. Провідні гуманістичні поняття. Освіта / Г. Г. Гадамер. - С .244-249
Гальпєріна, В. О. Освітня політика / В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. - С .413-414
Гальпєріна, В. О. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз / В. О. Гальпєріна. - С .403-405
Гапонюк, П. Н. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи / П. Н. Гапонюк. - С .564-567
Гершунський, Б. С. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект) / Б. С. Гершунський. - С .129
Гершунський, Б. С. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти / Б. С. Гершунський. - С .405-406
Гершунський, Б. С. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики / Б. С. Гершунський. - С .117-123
Гершунський, Б. С. Філософія освіти для XXI століття / Б. С. Гершунський. - С .254-257
Гессен, С. Й. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія / С. Й. Гессен. - С .239-240
Глузман, О. В. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті / О. В. Глузман. - С .368-370
Голубенко, О. Л. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи / О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. - С .720-722
Гончаренко, С. У. Освіта / С. У. Гончаренко. - С .101-102
Горобець, Ю. І. Проблема розвитку та реформування науки в університетах / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .72-76
Городяненко, В. Г. Сфера освіти та її соціологічне вивчення / В. Г. Городяненко. - С .654-659
Губерський, Л. В. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси / Л. В. Губерський. - С .279-282
Гумбольдт, В. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні / В. Гумбольдт. - С .358-363
Гуржій, А. М. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Гуржій. - С .80-84
Д’юї, Дж. Освіта як життєва потреба / Дж. Д’юї. - С .241-243
Даниленко, Л. І. Управління інноваційним освітнім процесом в школі / Л. І. Даниленко. - С .506-510
Даниленко, Л. І. Менеджмент організацій / Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. - С .524-533
Дзвінчук, Д. І. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс / Д. І. Дзвінчук. - С .299-304
Дзвінчук, Д. І. Центральні органи управління освітою в законодавстві України / Д. І. Дзвінчук. - С .487-490
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України / Н. П. Дічек. - С .383-389
Днєпров, Е. Д. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки / Е. Д. Днєпров. - С .304-305
Днєпров, Е. Д. Система освіти як об’єкт дослідження / Е. Д. Днєпров. - С .146-153
Добронравова, І. С. Філософія освіти за добу постнекласичної науки / І. С. Добронравова. - С .263-264
Довгаль, С. А. Філософія освіти як галузь наукового знання / С. А. Довгаль. - С .249-254
Євтух, М. Б. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу / М. Б. Євтух. - С .63-68
Єльникова, Г. В. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства / Г. В. Єльникова. - С .480-484
Єльникова, Г. В. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні / Г. В. Єльникова. - С .516-520
Зашкільняк, Л. О. Історія "Своя" й історія "Чужа" / Л. О. Зашкільняк. - С .316-317
Іванюк, І. В. Основи освітньої політики / І. В. Іванюк. - С .414-424
Іншаков, О. В. Реалізація нових підходів / О. В. Іншаков. - С .637-638
Каленюк, І. С. Освіта в економічних концепціях / І. С. Каленюк. - С .575-585
Каленюк, І. С. Освіта як предмет економічного дослідження / І. С. Каленюк. - С .585-593
Каленюк, І. С. Освіта в умовах ринкової економіки / І. С. Каленюк. - С .567-573
Клепко, С. Ф. Освіта і освітня політика в демократичній державі / С. Ф. Клепко. - С .425-433
Клепко, С. Ф. Ставати філософом власної освіти / С. Ф. Клепко. - С .288-291
Клепко, С. Ф. Економіка освіти з точки зору філософії освіти / С. Ф. Клепко. - С .598-605
Коміренко, В. І. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст / В. І. Коміренко. - С .605-615
Корж-Ікаєва, Т. Г. Освітнє право України: питання становлення / Т. Г. Корж-Ікаєва. - С .465-469
Кравченко, І. С. Економіка освіти / І. С. Кравченко. - С .593
Краєвський, В. В. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки) / В. В. Краєвський. - С .104-109
Красняков, Є. В. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти / Є. В. Красняков. - С .433-438
Кремень, В. Г. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення / В. Г. Кремень. - С .376-381
Кремень, В. Г. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності / В. Г. Кремень. - С .50-51
Кремень, В. Г. Якісна освіта і нові вимоги часу / В. Г. Кремень. - С .45-50
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .677-681
Кремень, В. Г. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом" / В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. - С .451-452
Кремень, В. Г. Філософський дискурс освітнього знання / В. Г. Кремень. - С .274-279
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .28
Кремень, В. Г. Українська освіта в історичних викликах XXI століття / В. Г. Кремень. - С .42-43
Крижко, В. В. Менеджмент в освіті / В. В. Крижко. - С .533-535
Крилова, Н. Б. Питання культурологічної освіти / Н. Б. Крилова. - С .709-713
Крістенсей, Дж. Е. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог / Дж. Е. Крістенсей. - С .185-186
Крістенсен, Дж. Е. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів / Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. - С .187-188
Круглов, Ю. Г. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання / Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. - С .353
Кузьміна, С. Л. Освіта і культура / С. Л. Кузьміна. - С .690-694
Кузьміна, С. Л. Феномен освіти і культура / С. Л. Кузьміна. - С .705-709
Кузьміна, С. Л. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст. / С. Л. Кузьміна. - С .363-368
Кузьміна, С. Л. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці / С. Л. Кузьміна. - С .341-344
Кузьміна, С. Л. Теорія школи і питання освітніх реформ / С. Л. Кузьміна. - С .85-90
Кузьміна, С. Л. Чи має філософія освіти і виховання свою історію / С. Л. Кузьміна. - С .282-287
Кузьміна, С. Л. Освітнє середовище і місто / С. Л. Кузьміна. - С .94-98
Левовицький, Т. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція? / Т. Левовицький. - С .90-94
Лозова, В. І. Педагогічні цінності сучасної освіти / В. І. Лозова. - С .130-133
Локшина, О. І. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку / О. І. Локшина. - С .393-399
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .190-192
Луговий, В. І. Управління освітою / В. І. Луговий. - С .479
Луговий, В. І. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки / В. І. Луговий. - С .134-140
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .102-104
Луговий, В. І. Генезис і розвиток освіти / В. І. Луговий. - С .297-299
Луговий, В. І. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення / В. І. Луговий. - С .60-63
Луговий, В. І. Сутність освіти, її місце в системі культури / В. І. Луговий. - С .681-682
Луговий, В. І. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація / В. І. Луговий. - С .682-683
Луговий, В. І. Університетологія покликана часом / В. І. Луговий. - С .68-72
Масол, Л. М. Модель загальної мистецької освіти / Л. М. Масол. - С .77-79
Мацієвський, Ю. В. Чому в нас немає політичної науки / Ю. В. Мацієвський. - С .76-77
Медведєв, І. А. Університет як об’єкт державного управління / І. А. Медведєв. - С .550-554
Міцкевич, М. І. Едукологія: інваріантні характеристики / М. І. Міцкевич. - С .211-214
Мясніков, В. А. Світовий освітній простір / В. А. Мясніков. - С .41-42
Нечаєв, В. Я. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє / В. Я. Нечаєв. - С .672-674
Новіков, О. М. Про структуру теорії освіти / О. М. Новіков. - С .109-116
Новіков, О. М. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві / О. М. Новіков. - С .162-165
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .269-273
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії / В. О. Огнев’юк. - С .557-559
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - С .192-203
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .188-190
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .116-117
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів / В. О. Огнев’юк. - С .43-45
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта у вимірі сучасної демографії / В. О. Огнев’юк. - С .28-35
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта в структурі українського суспільства XX століття / В. О. Огнев’юк. - С .370-374
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології / В. О. Огнев’юк. - С .311-316
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти / В. О. Огнев’юк. - С .220-221
Олійник, В. В. Управління освітою в умовах державотворення / В. В. Олійник. - С .485-487
Олійник, В. В. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва / В. В. Олійник. - С .494-498
Пінчук, Є. А. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики / Є. А. Пінчук. - С .406-412
Піскунов, А. І. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст. / А. І. Піскунов. - С .319
Побірченко, Н. А. Шкільний менеджмент / Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. - С .535-541
Подольська, Є. А. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти / Є. А. Подольська. - С .667-672
Поляков, М. В. Передісторія і початок середньовічного університету / М. В. Поляков. - С .354-358
Попов, А. А. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти / А. А. Попов. - С .161-162
Проказа, О. Т. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії) / О. Т. Проказа. - С .217-219
Прокопенко, І. Ф. Учитель і полікультурна освіта / І. Ф. Прокопенко. - С .715-720
Прокопенко, Л. Л. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект / Л. Л. Прокопенко. - С .438-441
Прокопцов, В. І. Едукологія - інтегроване знання про освіту / В. І. Прокопцов. - С .214-217
Пузіков, В. Г. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення / В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. - С .664-667
Равкін, З. І. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.) / З. І. Равкін. - С .345
Радул, О. С. Володимир Великий. Ярослав Мудрий / О. С. Радул. - С .319-323
Русова, С. Ф. Національна школа / С. Ф. Русова. - С .338-341
Савченко, О. Я. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .79
Самчук, З. Ф. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації / З. Ф. Самчук. - С .291-293
Саух, П. Ю. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією) / П. Ю. Саух. - С .453-457
Свірідов, О. А. Теорія і методологія функціонування освітніх систем / О. А. Свірідов. - С .221-223
Сисоєва, С. О. Методологічні концепти освітології / С. О. Сисоєва. - С .223-227
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .559-563
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .36-40
Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С .140-146
Сисоєва, С. О. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства / С. О. Сисоєва. - С .713-715
Сірополко, С. О. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст. / С. О. Сірополко. - С .323-327
Скідін, О. Л. Вищий навчальний заклад як соціальна організація / О. Л. Скідін. - С .546-549
Смірнова, Є. Е. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука / Є. Е. Смірнова. - С .660-664
Стейнер, Е. Едукологія вільних / Е. Стейнер. - С .179-185
Стейнер, Е. Про важливість едукології / Е. Стейнер. - С .178-179
Степко, М. Ф. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти / М. Ф. Степко. - С .55-59
Субетто, О. І. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу / О. І. Субетто. - С .204-206
Субетто, О. І. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення / О. І. Субетто. - С .615-618
Сухомлинська, В. О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір / В. О. Сухомлинська. - С .305-311
Сухомлинська, О. В. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі / О. В. Сухомлинська. - С .123-129
Сухомлинська, О. В. Колектив і особливість в контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С .287-288
Сухомлинська, О. В. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи / О. В. Сухомлинська. - С .382-383
Сухомлинський, В. О. Знання - і мета, і засіб / В. О. Сухомлинський. - С .273-274
Сухомлинський, В. О. Розмова з молодим директором школи / В. О. Сухомлинський. - С .505-506
Торосян, В. Г. Історія освіти та педагогічної думки / В. Г. Торосян. - С .318
Тоффлер, Е. Школа індустріальної ери / Е. Тоффлер. - С .345-348
Тоффлер, Е. Освіта у майбутньому / Е. Тоффлер. - С .27
Тоффлер, Е. Новий переворот у системі освіти / Е. Тоффлер. - С .25-27
Філіпчук, Г. Г. Культурологічна основа сучасної освіти / Г. Г. Філіпчук. - С .694-697
Фішер, Дж. Е. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія" / Дж. Е. Фішер. - С .177-178
Флієр, А. Я. Культурологія освіти. Концепція / А. Я. Флієр. - С .698-705
Фурман, А. В. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу / А. В. Фурман. - С .207-210
Фурман, А. В. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни / А. В. Фурман. - С .227-229
Хома, О. І. Сон розуму в сутінках освіти / О. І. Хома. - С .98
Хоружа, Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С .229-233
Хоружий, Г. Ф. Академічна культура: поняття і функції / Г. Ф. Хоружий. - С .722-723
Цехмістрова, Г. С. Державне управління вищою освітою / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .541-546
Цехмістрова, Г. С. Організація управління освітнім закладом / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .499-505
Шевчук, Д. М. Культура у мереживі мереж / Д. М. Шевчук. - С .724-726
Ягофаро, Д. А. Освіта як елемент правового простору / Д. А. Ягофаро. - С .463-465
Ягофаров, Д. А. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії / Д. А. Ягофаров. - С .165-174
Ягофаров, Д. А. Освіта як соціальний інститут / Д. А. Ягофаров. - С .650-654
Яковенко, Л. І. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань / Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. - С .624-628
Ярська, В. М. Наука освіти. Освіта як інститут / В. М. Ярська. - С .647-649
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Хрестоматії

   Освітологія


Кл.слова (ненормовані):
освітологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \уклад.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \уклад.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

2.
378.6:37.046.4](477)
Б 48


    Берека, В.
    Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти: ретроспектива та перспективи розвитку / В. Берека // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 42–45. - Бібліогр.: 4 назви.
УДК

Рубрики: Заклади післядипломної освіти--перспективи розвитку--Україна--Хмельницьк

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- інститути післядипломної педагогічної освіти -- безперервна освіта -- науково-дослідна робота
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
94(477)
І-90


   
    Історія України. Маловідомі імена, події, факти [Текст] : збірник статей. Вип. 12 / Національна академія наук України, Інститут історії України, Головна редакційна колегія науково-документальної серії книг "Реабілітовані історією", Полтавська міська рада, Полтавський краєзнавчий музей. - Київ : Рідний край, 2001. - 492 с. - 2.00 грн.
    Зміст:
Тронько, П. Т. Дружба загартована в боях / П. Т. Тронько. - С .8-16
Кл.слова: історія України, події 1943- 1944, операція Френтік
Дудник, В. Визволення та відбудова міст Полтавської області 1943-1945 рр. / В. Дудник. - С .16-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: визволення полтавщини, історія україни, події 1943- 1945
Гальчак, Сергій Дмитрович. Депортаціїнаселення Поділля до Німеччини в роки Другої світової війни / С. Д. Гальчак. - С .23-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: друга світова війна, депортація населення поділля, історія україни
Байраківський, А. Друга світова війна з погляду сьогодення / А. Байраківський, Г. Піскорська. - С .34-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Друга світова війна, історія україни, сьогодення
Білошицький, С. В. Знищення опозиційної преси та впровадження цензури в 20-х роках як засіб встановлення однопартійної політичної системи / С. В. Білошицький. - С .42-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цензура в 20-х роках, політичні системи, історія україни
Очеретянко, В. І. Уніфікація інтелектуальної діяльності як неодмінна умова процесу "радянізації" / В. І. Очеретянко. - С .56-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: радянізація, інтелектуальна діяльність, історія України, 20- ті роки 20 ст.
Дмитрук, Володимир Іванович. Перший секретар ЦК КПУ П. Ю. Шелест в Чехословацьких подіях 1968 року / В. І. Дмитрук. - С .70-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Шелест Петро, події 1968 року в Чехословаччині
Григор’єва, Т. Ф. Становлення краєзнавчих досліджень в середньому подніпров’ї (XVIII - поч. XX ст.) / Т. Ф. Григор’єва. - С .81-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: регіональні історичні дослідження, катеринославська губернія, події XVIII початку XX століття
Городницька, Л. Система судових органів Буковини (1774- 1914) / Л. Городницька. - С .92-103. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: судова система, Буковина в ( 1774 - 1914 роках ), історія України
Кулінська, С. Реорганізація та основні напрями діяльності міського управління Києва у другій половинні XIX століття / С. Кулінська. - С .103-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Київ у другій половинні XIX століття, історія україни
Савчук, В. Полтавська школа краєзнавства (поч. 20-х рр. XX) / В. Савчук. - С .116-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: краєзнавча школа, події початку 20-х років XX століття, історія україни
Дзюбак, С. Кустарно-промислова кооперація на Поділлі в 1921-1926 рр. / С. Дзюбак. - С .122-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кустарно-промислова діяльність, Поділля, історія України 1921-1926 роки
Волосник, Ю. Лихварська діяльність нептанів України (1920- ті - 1930 рр) / Ю. Волосник. - С .128-134. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лихварство, нептани, історія України 1920-1930 роки
Каньоса, А. Громадське музейництво на Поділлі : здобутки і прорахунки / А. Каньоса. - С .134-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музейництво, Поділля
Шевчук, Ж. Мовна політика урядів Центральної Ради, гетьмана П. Скоропатського та УНР / Ж. Шевчук. - С .145-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовна політика, Скоропадський П., освіта та культура
Завальнюк, О. Діяльність комісії по збудуванню Кам’янець - Подільського державного українського університету / О. Завальнюк. - С .151-160. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кам’янець - Подільський університет, освіта та культура
Рудий, Григорій Якович. Українська початкова школа в умовах виборювання державності (1917- 1920 рр. ) / Г. Я. Рудий. - С .161-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: початкова школа, освіта
Нестуля, О. О. Охорона культурних пам’яток Полтавщини (1917 р. - початок 20-х років ) / О. О. Нестуля. - С .170-184. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Культові пам’ятки Полтавщини, історія України 1917 року початку 20-х років
Денисенко, О. Підготовка фахівців у галузі пам’яткознавства в українській державності (1918 р. ) / О. Денисенко. - С .184-192. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пам’яткознавство, освіта та культура
Шендрик, Л. Кобзарство- феномен українського народу / Л. Шендрик. - С .192-198. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кобзарство, історія україни
Ханко, Віталій. Незреалізований Сластьонів альбом літографій про українські старожитності / В. Ханко. - С .199-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Опанас Сластьон, історія України, українські старожитності
Камад, І. З історії присудження іменних стипендій у Харківському імператорському університеті у XIX - на поч. XX ст. / І. Камад. - С .205-2013. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Харківський університет XIX початку XX століття, іменні степендії
Гаврилюк, Л. Становлення університетських природничих музеїв ( XIX - початок XX ) / Л. Гаврилюк. - С .213-217. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: природничі музеї, період XIX - початку XX століття
Савчук, О. Музеї народної архітектури та побуту і українське товариство охорони пам’яток історії та культури на початку 70- х рр. XX ст. / О. Савчук. - С .217-221. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пам’ятки культури 70- х рр. XX століття, архітектура та побут, українське товариство
Білоус, Г. Цікавий документ з історії Миргородського музею / Г. Білоус, Г. Журавель. - С .222-228. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Миргородський музей, історія України, 1930 рік
Маньковська, Руслана Вікторівна. Музеї як інструмент ідеологічного впливу в Україні (1930- ті рр.) / Р. В. Маньковська. - С .228-230. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: період 20-х - 30- х років в Україні, МУЗЕЇ, історія України
Берека, В. Розвиток масового туристсько- краєзнавчого руху в школах та позашкільних закладах Хмельниччини / В. Берека. - С .231-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: туристсько- краєзнавчий рух, позашкільна освіта, масова робота Хмельниччини
Бажан, О. З кагорти меценатів ( Костянтин Костянтинович Острозький ) / О. Бажан. - С .239-244. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: визначні постаті в історії України, Острозький Костянтин костянтинович, люблінська унія
Верменич, Я. В. Ентузіазм пам’яткоохоронної справи ( Д. Щербаківський ) / Я. В. Верменич. - С .244-256. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Щербаківський Д. , історія України, пам’яткоохоронні роботи
Бонь О., Олесандр Іванович. О. П. Новицький і музейні заклади Києва / І. Бонь О. - С .256-266. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Новицький О. П. , музеї Києва, історія УКРАЇНИ
Шевченко, Л. Краєзнавча та природоохоронна діяльність М. В. Шарлеманя / Л. Шевченко. - С .266-271. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Шарлемань М. В. , природоохоронні пам’ятки історії, історія України
Скляренко, Євген. Педагог і учений ( Касименко О. К.) / Є. Скляренко. - С .271-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія України, Касименко О. К.
Рубльов, О. С. О. І. Бадан- Яровенко - учений секретар НКО УСРР , завідуючий сектором чужомовних словників " УРЕ". / О. С. Рубльов, М. Фельбаба. - С .279-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: О. І. Бадан - Яровенко , словник " УРЕ", Історія України
Юсова, Н. Я. Прилипко: нотатки до портрета вченого / Н. Юсова. - С .290-297. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Прилипко Я. , Історія України
Салій, К. Митрополит Київський Сильвестр Косов про зовнішню та внутрішню політику Б. Хмельницького / К. Салій. - С .299-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Митрополит Сильвестр Косов, Політика Богдана Хмельницького, історія України
Рудницький, Ю. Ярема Вишневецький : спроба реабілітації / Ю. Рудницький. - С .312-327. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Історія України, Ярема Вишневецький
Лагодзькі, Я. Києво- Печерська лавра і козацтво / Я. Лагодзькі. - С .327-332. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: козацтво, Києво - Печерська лавра в XVII і XVIII столітті, Історія України
Струкевич, О. К. Гетьманщина в історико- публіцистичних матеріалах військових канцеляристів XVIII ст. / О. К. Струкевич. - С .332-339. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: військові канцеляристи XVIII століття, Гетьманщина, історія України
Журавель, Г. Вивчення та збереження пам’яток козацької доби на Полтавщині / Г. Журавель, І. Гавриленко. - С .340-347. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пам’ятки козацької доби, Полтавщина, Історія України
Горбенко, М. літературні матеріали до історії українського козацтва в колекції Полтавського краєзнавчого музею / М. Горбенко. - С .348-351. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Полтавський краєзнавчий музей, українське козацтво, історія України
Галян, Г. Храми доби пізнього козацтва на Лівобережжі / Г. Галян. - С .351-358. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: храми доби козацтва, Лівобережжя
Власенко, І. Ікони доби козацтва / І. Власенко. - С .358-361. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ікокописання козацької доби, історія України
Коваленко, О. Свічники XVII - XVIII століття / О. Коваленко. - С .361-363. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія україни, релігія, свічники XVII - XVIII століття
Ханко, О. Гончарні вироби Полтавщини XVII - XX ст. / О. Ханко. - С .363-369. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гончарство, Полтавський край XVII - XX століття
Гейко, Анатолій Володимирович. Опішнянські старожитності козацької доби / А. В. Гейко. - С .369-372. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: козацька доба, історія України, Опішня
Сапєгін, Сергій Васильович. Козацькі старожитності с. Ковалівки під Полтавою / С. В. Сапєгін. - С .372-374. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: село Ковалівка, козацькі старожитності
Вакка, Б. До питання про генеологію козацького роду Ваків / Б. Вакка, В. В. Коротенко. - С .374-378. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: генеологія, козацький рід Ваків, історія України
Філоненко, Л. Історія спорудження пам’ятного знака С. Величку / Л. Філоненко. - С .378-381. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Пам’ятний знак Самійла Величка, історія України
Кішик, В. До проблеми ідентифікації поховання Мотрі Кочубей / В. Кішик. - С .381-391. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Мотря Кочубей, ідентифікація поховання, історія України
Мокляк, В. Полтавський полк в 1709 році / В. Мокляк. - С .392-397. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Полтавський полк, події 1709 року, історія України
Артем’єв, А. Про одне з місць поховань захисників Полтавської фортеці 1709 р. / А. Артем’єв. - С .397-399. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Полтавська фортеця, поховання захисників, історія України
Бутич, І. Генеральне слідство про маєтность Полтавського полку 1729 - 1731 рр. / І. Бутич. - С .399-406. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: генеральне слідство, Полтавський полк, події 1729 -1731 років
Яненко, З. Справи Лубенського полку в держархіві Полтавської області / З. Яненко. - С .406-409. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лубенський полк, історія України, події 1770 - 1771 року
Савчук, В. Полтавська школа краєзнавства (поч. 20- х рр. XX ст.) / В. Савчук. - С .409-416. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: краєзнавство поч. 20 - років XX століття, Полтавська школа, історія України
Беседіна, Н. формквання науково-методичних і організаційних принципів підготовки та видання "історії міст і сіл України" та шляхи їх реалізації ( на матеріалах Полтавщини) / Н. Беседіна. - С .416-427. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: видання " Історії міст і сіл України ", Полтавщина, історія України
Коваленко, О. Археологічні аспекти вивчення історії козацтва лівобережної України у виданнях Полтавщини . Бібліографія / О. Коваленко. - С .428-430. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліографічний список, видання Полтавщини, археологічні аспекти
Шитюк, М. Здійснення насильницької політики влади на промислових підприємствах півдня України в 1930 - х - рр. / М. Шитюк. - С .432-439. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Україна в 1930 - х роках, промислові підприємства, насильницька політика
Михненко, А. Колективізація в Донбасі та її наслідки (1929 - 1933 ) / А. Михненко. - С .439-449. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колективізація , наслідки 1929 - 1933 років, Донбас
Сітарчук, Р. Становище протестанських священнослужителів в Україні (1920 - і рр.) / Р. Сітарчук. - С .449-455. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: священнослужителі, україна в 1920- ті роки, протистанські організації
Місінкевич, Л. Репресії серед національних меншин поділля на початку 30- х років XX століття / Л. Місінкевич. - С .455-466. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: репресії на Поділлі, початок 30-х років XX століття, історія України
Подкур, Р. Діяльність радянських спецслужб в Україні : історіографія проблеми / Р. Подкур. - С .466-475. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: спецслужби, історіографія, історія України
Нікольський, В. Кадри держбезпеки Донеччини на початку 1970- х рр. / В. Нікольський. - С .475-487. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Донеччина на початку 1970 - х років, держбезпека, історія України
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія--Історія України--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
визволення полтавщини -- депортація населення поділля -- знищення опозиційної преси -- полтавська школа краєзнавства -- кобзарство -- історія земств -- гетьманщина -- храми доби козацтва -- полтавський полк -- колективізація в Донбасі
Дод.точки доступу:
Національна академія наук України
Інститут історії України
Головна редакційна колегія науково-документальної серії книг "Реабілітовані історією"
Полтавська міська рада
Полтавський краєзнавчий музей


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

4.
Шифр: П778229/2018/1
   Журнал

Післядипломна освіта в Україні : методологія, педагогіка, психологія, управління, досвід, нормативно-методична база/ Нац. академія пед. наук України. - Київ : Університет менеджменту освіти, 2001 - . - Виходить двічі на рік
2018р. N 1
Зміст:
Кириченко, М. Розвиток післядипломної освіти в інформаційному суспільстві / М. Кириченко, О. Отич, В. Олійник. - С.9-11
Романенко, М. Післядипломна педагогічна освіта в реаліях "нової української школи": Методологічний вимір інноваційних змін / М. Романенко. - С.12-14
Lushyn, P. The ecology of pedagogical space in the framework of educational reform (Екологія педагогічного простору у рамках освітньої реформи) / P. Lushyn. - С.15-19
Лаврентьєва, О. Розвиток методологічної культури вчителя в системі післядипломної освіти / О. Лаврентьєва. - С.20-25
Гладуш, В. Університет менеджменту освіти: передісторія створення та розвитку / В. Гладуш. - С.26-32
Сорочан, Т. Діяльність Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" з упровадження інноваційних освітніх технологій у процес підвищення кваліфікації науково-педагогічних і педагогічних працівників та керівних кадрів освіти / Т. Сорочан, Л. Оліфіра. - С.33-36
Ситніков, О. Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти: історія та сьогодення / О. Ситніков. - С.37-38
Олешко, П. Розвиток післядипломної педагогічної освіти Волинської області в умовах реформування галузі / П. Олешко. - С.39-41
Отич, О. Рада молодих учених ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" як осередок професійної самореалізації молодих науковців / О. Отич, Я. Швень. - С.42
Барабаш, О. Діяльність школи молодих науковців як інноваційна форма співпраці між закладами післядипломної педагогічної освіти / О. Барабаш, О. Ануфрієва. - С.43-45
Скрипник, М. Як відбирати й структурувати зміст освітнього курсу підготовки аспірантів (на прикладі вибіркової дисципліни "Творча майстерня молодого науковця") / М. Скрипник. - С.46-52
Сорочан, Т. Професіоналізація андрагога: цінності, знання, навички / Т. Сорочан. - С.53-57
Покроєва, Л. Персоналізація процесу підвищення кваліфікації педагогів у контексті системних змін загальної середньої освіти / Л. Покроєва, М. Смирнова. - С.58-59
Зелюк, В. Система підвищення кваліфікації педагогічних працівників: синергія розвитку / В. Зелюк. - С.60-63
Берека, В. Підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти до роботи з обдарованими дітьми / В. Берека. - С.64-66
Бурлаєнко, Т. Формування управлінської еліти як вищого кадрового складу державного управління / Т. Бурлаєнко. - С.67-68
Кошка, О. Методична служба Хмельниччини в умовах децентралізації: становлення та розвиток / О. Кошка. - С.69-71
Петренко, Л. Управління сучасною професійною освітою в регіоні в контексті концептуальних ідей В. С. Пікельної / Л. Петренко. - С.72-75
Сидоренко, В. Професійний розвиток педагога в суспільстві, яке навчається / В. Сидоренко. - С.76-83
Бондарчук, О. Технологія розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до діяльності в умовах соціальних трансформацій / О. Бондарчук. - С.84-87
Касьян, С. Інтерактивні форми, методи й технології навчання слухачів кафедри відкритих систем та інформаційно-комунікаційних технологій / С. Касьян. - С.88
Гребенькова, Г. Формування професійних компетентностей здобувачів професійної освіти / Г. Гребенькова. - С.89-92
Сергеєва, Л. Система оцінювання має бути відкритою, а кожна оцінка - обгрунтованою та об'єктивною / Л. Сергеєва. - С.93-95
Петрович, С. Навчально-практичний центр як осередок забезпечення якості надання освітніх послуг / С. Петрович. - С.96-98
Маніта, В. Інформаційне освітнє середовище закладу професійної освіти / В. Маніта. - С.99-101
Романенко, С. Особливості виховної роботи в групах інклюзивного навчання в закладах професійної освіти / С. Романенко. - С.102-103
Вайнола, Р. Безбар'єрне середовище закладу освіти як умова інтеграції дітей з інвалідністю / Р. Вайнола. - С.104-106
Петренко, Л. Управління сучасною професійною освітою в регіоні в контексті концептуальних ідей В. С. Пікельної / Л. Петренко. - С.72-75
Сидоренко, В. Професійний розвиток педагога в суспільстві, яке навчається / В. Сидоренко. - С.76-83
Бондарчук, О. Технологія розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до діяльності в умовах соціальних трансформацій / О. Бондарчук. - С.84-87
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)