Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Боярин, А. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: І254815328/2018/2
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2018р. Вип. 2
Зміст:
Вернигора, С. М. Книжкова анотація як рекламний текст / С. М. Вернигора. - С.6-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Седляр, Ю. О. Інформаційно-комунікаційний складник роботи дипломатичних предстваництв / Ю. О. Седляр, О. І. Стадніченко. - С.12-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Осмоловська, О. А. Популяризація читання в різних регіонах світу на початку ХХІ століття / О. А. Осмоловська. - С.19-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Боярин, А. А. Медіа-середовище сучасної бібліотеки / А. А. Боярин. - С.33-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Мишко, Ю. О. Інноваційні форми культурно-просвітницької діяльності дитячих бібліотек України / Ю. О. Мишко. - С.41-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Макарова, М. В. Тенденції розвитку професійної освіти архівістів спеціальності "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" в контексті європейського досвіду / М. В. Макарова. - С.50-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващенко, Л. В. Поняття "Етика термінології" у кореляції суміжних понять / Л. В. Іващенко. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Доронцева, Є. Д. Видавничі послуги в структурі медіа-консалтингу: тенденції і перспективи / Є. Д. Доронцева. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Сосєдко, К. Д. Книжкові видання видавництва "ранок" як складник його маркетингового комплексу / К. Д. Сосєдко. - С.70-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Вернигора, Н. М. Фестивальна діяльність Інституту журналістики Київського Університету імені Бориса Грінченка / Н. М. Вернигора, Я. О. Куліш. - С.74-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Боярин, А. А.
    Медіа-середовище сучасної бібліотеки [Текст] / А. А. Боярин // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2018. - Вип. 2. - С. 33-40. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
медіа-середовище -- нові медіа -- засоби масової інформації -- засоби масової комунікації -- соціальні медіа -- бібліотека -- користувач -- медіа-простір
Анотація: Актуальність теми дослідження полягає в тому, що медіа-середовище сучасної бібліотеки є багатогранним, а розширення власного медіа-простору дає можливість бібліотеці стати центром життя громади та залучити молодь, в тому числі й через нові медіа. Метою дослідження є вивчення та аналіз медіа-середовища бібліотек України, перспективи розвитку елементів журналістської діяльності в сучасній бібліотеці та необхідність впровадження нових форм комунікації в інформаційному суспільстві. Завданнями дослідження визначено: аналіз джерельної бази з теми дослідження; дослідження медіа-середовища українських бібліотек шляхом анкетування працівників бібліотечної сфери; розроблення проекту та запис радіо-інтерв’ю «Медіа-простір сучасної бібліотеки» з представниками бібліотек Києва. За допомогою методів джерелознавчого аналізу, контент-аналізу сайтів установ, узагальнення, а також методом соціокомунікації проведено анкетування та досліджено медіа-середовище бібліотек України, їх взаємодію зі ЗМІ та новими медіа. Медіа-простір сучасної бібліотеки – це доволі широка тема, яку можна вивчати з різних позицій. Бібліотечна робота поступово відходить від стандартного обслуговування лише в межах книгозбірні та починає активно опановувати нові медіа. Тому в своїй роботі вона часто використовує сучасні методи комунікації з користувачем, як то web-сайти та соціальні мережі. У дослідженні з’ясовано, що ефективність присутності бібліотеки в нових медіа залежить від мети та завдань самої книгозбірні, розширення її медіа-простору та потреби залучення нових читачів. Визначено, що на популярність сторінок у соціальних медіа та зростання кількості читачів впливає періодичність оновлення повідомлень та створення власного медіа-продукту.

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)