Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бурко, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
37.017(092)
Б 82


   
    Борис Грінченко - відомий і невідомий : матеріали щорічних Грінченківських читань, 5 груд. 2012 р., м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка, Науково-дослідна лабораторія грінченкознавства, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, А. І. Мовчун. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 175 с. - 34.46 грн., 33.00 грн.
    Зміст:
Мовчун, Антоніна Іванівна. Борис Грінченко у спогадах: приваблива людська особистість / А. І. Мовчун. - С .5-17
Кл.слова: письменство, видавнича діяльність
Старовойтенко, І. М. Борис Грінченко та Євген Чикаленко: громадські та особисті взаємини / І. М. Старовойтенко. - С .17-31
Кл.слова: епістолярій
Кіраль, С. С. Михайло Возняк як першопублікатор листів Бориса Грінченка й Трохима Зіньківського / С. С. Кіраль. - С .32-58
Клименко, Нінель Павлівна. Львівський період Насті Грінченко: сторінки з біографії / Н. П. Клименко. - С .58-77
Кл.слова: "сальонове виховання"
Альошина, М. Д. Дослідження Бориса Грінченка: рецепції перекладів творів світових письменників селянами / М. Д. Альошина. - С .78-84
Беззуб, Ю. В. Постать Тараса Шевченка в публіцистичній спадщині Бориса Грінченка 1892-1893 рр. / Ю. В. Беззуб. - С .85-98
Васильев, О. О. Проблема взаємозв'язку особистого і суспільного в творчості Б. Д. Грінченка / О. О. Васильев. - С .99-113
Лашко, М. В. Погляди на сімейне виховання в епістолярній спадщині родини Грінченків / М. В. Лашко. - С .114-118
Ісаєнко, О. І. "Земский сборник Черниговской губернии" як вагоме джерело у дослідженні життя та діяльності Б. Д. Грінченка Чернігівського періоду / О. І. Ісаєнко. - С .119-128
Дудар, О. В. Борис Грінченко і музейна справа / О. В. Дудар. - С .128-134
Камінчук, О. А. Художні тенденції романтизму і просвітництва в поезії Бориса Грінченка / О. А. Камінчук. - С .139-149
Левчик, Н. В. Формування світоглядних переконань Грінченка-письменника: нові штрихи до характеристики творчості / Н. В. Левчик. - С .151-159
Бурко, О. В. Заповіт Бориса Грінченка (технологія вивчення оповідання "Каторжна" в старшій школі) / О. В. Бурко. - С .160-168
Єсипенко, Д. О. Написання Грінченком, написане про Грінченка: до історії укладання бібліографії / Д. О. Єсипенко. - С .168-173
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Історія освіти і педагогічної думки в Україні--Грінченківські читання

Кл.слова (ненормовані):
емігранти -- українофіли -- матеріали
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Мовчун, Антоніна Іванівна \редактор.\
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910) \про нього\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Науково-дослідна лабораторія грінченкознавства
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
   37.017(092)
   Я 11


   
    "Я йшов туди, де гуркіт праці чути..." (до 150-річчя від дня народження Бориса Грінченка) : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (VI Грінченківські читання), 22 січ. 2014 р, м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, А. І. Мовчун. - Київ : Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б. Д. Грінченка, 2014. - 259 с. - 38.74 грн., 40.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Борис Грінченко: спроба реконструкції філософії життя / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .5-24. - Библиогр. в конце ст.
Левітас, Фелікс Львович. Використання творчої спадщини Бориса Грінченка в навчально-виховному процесі (до 150-річчя від дня народження) / Ф. Л. Левітас, Н. П. Клименко. - С .25-36
Мовчун, Антоніна Іванівна. Народопросвітні обрії Бориса Грінченка / А. І. Мовчун. - С .36-54. - Библиогр. в конце ст.
Малихін, Олександр Володимирович. Звернення до педагогічної спадщини Бориса Грінченка в контексті формування самостійності майбутнього вчителя в навчальній діяльності / О. В. Малихін. - С .55-61. - Библиогр. в конце ст.
Чернуха, Надія Миколаївна. Індивідуальна траєкторія розвитку особистості: життєдайні ідеї Бориса Грінченка / Н. М. Чернуха. - С .61-66
Білоцерківська, Г. І. Першодруки віршів Бориса Грінченка в експозиції Музею книги і друкарства України (до історії видання) / Г. І. Білоцерківська. - С .67-79. - Библиогр. в конце ст.
Вовк, О. В. Художнє вираження патріотичного світогляду Б. Грінченка як спосіб етнокультурного закорінення в літературі для дітей (за повістю Б. Грінченка "Сонячний промінь") / О. В. Вовк. - С .79-88
Евтушенко, Світлана Олександрівна. Тема інтелігенції в прозових та поетичних творах Б. Грінченка / C. O. Евтушенко ; C. O. Евтушенко. - С .89-96. - Библиогр. в конце ст.
Захарчук-Дуке, Ольга Олександрівна. Словник Бориса Грінченка як "живий" електронний проект / О. О. Захарчук-Дуке. - С .97-103. - Библиогр. в конце ст.
Леонтьєва, Інна Василівна. Проблема формування особистості дитини у творчій спадщині Б. Грінченка та О. Лазурського / І. В. Леонтьєва. - С .103-108. - Библиогр. в конце ст.
Фруктова, Яна Станіславівна. Ідея національної школи на зламі століть / Я. С. Фруктова, Г. М. Радченко. - С .109-119. - Библиогр. в конце ст.
Зінченко, Арсен Леонідович. Борис Дмитрович та Марія Миколаївна Грінченки на сторінках "Щоденників" Сергія Єфремова / А. Л. Зінченко. - С .120-126. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Єфремов Сергій, щоденники, Грінченки
Драч, Оксана Олександрівна. Учителювання в народній школі: форма громадського служіння українських інтелектуалів / О. О. Драч. - С .127-134. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Грінченко Борис, народна освіта, народний учитель
Борисенко, Н. М. Народна освіта в контексті модернізації країни: урядові проекти і практика просвітництва в особі Б. Грінченка / Н. М. Борисенко. - С .135-143. - Библиогр. в конце ст.
Паламарчук, Лариса Борисівна. Принцип народності у творчості Бориса Грінченка / Л. Б. Паламарчук. - С .143-149. - Библиогр. в конце ст.
Танана, Р. В. З Кобзарем у серці / Р. В. Танана. - С .150-160. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Грінченко Борис, Шевченко Тарас, Книга вражень
Неживий, Олексій Іванович. Творчість Бориса Грінченка: краєзнавчий аспект / О. І. Неживий. - С .161-168. - Библиогр. в конце ст.
Бурко, О. В. Психолого-педагогічні засади вивчення оповідань Б. Грінченка в основній школі / О. В. Бурко. - С .169-178. - Библиогр. в конце ст.
Зубрицький, М. Є. Образи дітей у творчій спадщині Бориса Грінченка / М. Є. Зубрицький. - С .178-186. - Библиогр. в конце ст.
Клименко, Нінель Павлівна. З чернігівського життя Насті Грінченко / Н. П. Клименко. - С .186-196. - Библиогр. в конце ст.
Куришев, Євген Володимирович. Музичне грінченкознавство: сучасний стан та перспективи наукових досліджень / Є. В. Куришев. - С .197-203
Лісецький, Степан Йосипович. Борис Грінченко і Микола Леонтович: праця над створенням української казки і української лірико-фантастичної опери / С. Й. Лісецький. - С .203-213. - Библиогр. в конце ст.
Павловська-Єжова, Тетяна Адріївна. Особливості розвитку української музичної культури періоду Бориса Грінченка / Т. А. Павловська-Єжова, В. Ф. Сокальська. - С .213-220. - Библиогр. в конце ст.
Погребняк, Інга Василівна. Лірична компонента епістолярію Бориса Грінченка (на матеріалі листування Бориса та Марії Грінченків) / І. В. Погребняк. - С .220-228. - Библиогр. в конце ст.
Спірідонова, А. В. Педагогічна діяльність Бориса Грінченка у спогадах сучасників / А. В. Спірідонова. - С .228-232. - Библиогр. в конце ст.
Старовойтенко, І. М. Матеріали Бориса Грінченка на сторінках української газети "Рада" / І. М. Старовойтенко. - С .232-254
Ткаченко, Р. П. Колізії просвітництва у повістях Б. Грінченка "Сонячний промінь" і "На розпутті" / Р. П. Ткаченко. - С .254-259. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Персоналії--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
матеріали
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Мовчун, Антоніна Іванівна \редактор.\
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910) \про нього\
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.


    Бурко, О. В.
    Психолого-педагогічні засади вивчення оповідань Б. Грінченка в основній школі / О. В. Бурко // "Я йшов туди, де гуркіт праці чути..." (до 150-річчя від дня народження Бориса Грінченка) : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (VI Грінченківські читання), 22 січ. 2014 р, м. Київ / М-во освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б. Д. Грінченка, 2014. - С. 169-178. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Педагогіка--Літературознавство--Персоналія

Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- оповідання -- залучення до читання
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Мовчун, Антоніна Іванівна \ред.\
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910) \про нього\
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.
37.017(092)
Б 82


    Бурко, О. В.
    Заповіт Бориса Грінченка (технологія вивчення оповідання "Каторжна" в старшій школі) [Текст] / О. В. Бурко // Борис Грінченко - відомий і невідомий : матеріали щорічних Грінченківських читань, 5 груд. 2012 р., м. Київ / Київський ун-т імені Бориса Грінченка, Науково-дослідна лабораторія грінченкознавства, Благодійний фонд сприяння освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2013. - С. 160-168
УДК
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Мовчун, Антоніна Іванівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Науково-дослідна лабораторія грінченкознавства
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.
Шифр: О283150799/2019/1/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Горбань, О. Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства / О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна. - С.1-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхно, О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках / О. Міхно. - С.22-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартьянова, М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена / М. Мартьянова. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Лупаренко, С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.) / С. Лупаренко. - С.47-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Прохорчук, В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови / В. Прохорчук. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаренко, Г. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті / Г. Бондаренко, Н. Кипиченко. - С.72-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Бульвінська, О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід / О. Бульвінська. - С.83-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Баренкова, Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів / Н. Баренкова, Н. Лашук. - С.104-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Сукач, Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості / Т. Сукач, Т. Бірюкова. - С.115-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Дячок, Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти / Н. Дячок. - С.128-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Гвоздій, С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців / С. Гвоздій, О. Устянська. - С.141-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Чижикова, О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти / О. Чижикова. - С.161-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Pavlyshyna, N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine / N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk. - С.176-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурко, О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету / О. Бурко. - С.189-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Лук'янець, А. Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму / А. Лук'янець. - С.202-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошарна, Н. Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть / Н. Кошарна. - С.215-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація / О. Нежива. - С.229-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатенко, Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія) / Т. Головатенко. - С.242-258. - Бібліогр. в кінці ст.
Світайло, С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва / С. Світайло. - С.259-271. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування" / Л. Теряєва. - С.272-285. - Бібліогр. в кінці ст.
Михалюк, А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів / А. Михалюк. - С.286-296. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, А. Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи / А. Панченко, Н. Кравчук. - С.297-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимчик, О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців / О. Тимчик. - С.310-320. - Бібліогр. в кінці ст.
Солдатенко, О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи) / О. Солдатенко. - С.321-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти / В. Гладкова. - С.336-343. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст / О. Проценко. - С.344-354. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Бурко, О.
    Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету [Електронний ресурс] / О. Бурко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 189-201, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.189201. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
евристичний і дослідницький методи -- принципи діалогізму й креативності -- інтерактивна екскурсія -- інноваційні прийоми
Анотація: У статті напрацьовано модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів Університету. В основу авторської концепції покладено принципи діалогізму та креативності. Згідно з принципом діалогізму на основі евристичного методу впроваджено діалогічне завдання: змоделювати уявний діалог екскурсантів та учасників майстер-класу з Борисом Грінченком за схемою питання / відповідь. Відповідно до обраного принципу креативності реалізовано інноваційні прийоми: «Сходини успіху» та «Піраміда досягнень», інноваційний вид роботи – пошукове завдання. Апробовано інноваційну форму роботи – інтерактивну екскурсію «Smart museum of Boris Grinchenko». У статті проаналізовано результати формування загальнокультурної компетентності студентів-першокурсників Університету, виявлено політ їхньої образної уяви, спричинений багатогранністю обдаровання Бориса Грінченка.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.
Шифр: П225817115/2023/39
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2023р. № 39 (1) . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Освітологічні витоки становлення ціннісної парадигми сучасної педагогіки / Л. Хоружа. - С.6-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Желанова, В. Модель інноваційної особистості: структурно-динамічний підхід / В. Желанова. - С.12-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Леонтьєва, І. Концептуальні засади екосистеми сучасної педагогічної освіти / І. Леонтьєва. - С.19-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Ліннік, О. Змішане навчання як стратегія адаптації освітнього процесу в школі до війни / О. Ліннік. - С.25-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Пападопулос, І. Навчання мови білінгвальних учнів засобом книжок-картинок: багатовимірне дослідження у Греції / І. Пападопулос, Н. Кошарна. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Руднік, Ю. Специфіка підготовки майбутніх педагогів до навчання іноземних мов із застосуванням імерсивних технологій / Ю. Руднік. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколовська, С. Використання методу метафоричних асоціативних зображень як засобу підвищення ефективності занять англійської мови у закладах вищої освіти / С. Соколовська. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Застосування ІК-технологій у контексті формування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів / С. Паламар, Л. Нежива. - С.51-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаренко, Т. Формування комунікативної компетентності в дітей шостого року життя у проєктній діяльності / Т. Пономаренко, М. Науменко. - С.59-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурко, О. Підготовка майбутніх учителів до роботи з фразеологізмами на уроках української мови в початковій школі / О. Бурко, І. Василенко. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. Цифрові технології як інструмент консультативної діяльності в освіті дорослих / М. Козир, А. Іващенко. - С.73-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатенко, Т. Реалізація принципів травма-інформованого середовища на уроках англійської мови у початкових класах: метааналіз зарубіжних практик / Т. Головатенко. - С.80-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Коханова, О. Гендерні стереотипи: сутність, види та вплив на самореалізацію жінок різного віку / О. Коханова, Є. Бурячок. - С.87-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Корня, П. Використання цифрових технологій для розвитку дітей з аутизмом / Корня П. ; Корня П. . - С.94-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Бурко, О.
    Підготовка майбутніх учителів до роботи з фразеологізмами на уроках української мови в початковій школі [Електронний ресурс] / О. Бурко, І. Василенко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 39(1). - С. 67-72, DOI 10.28925/2311–2409.2023.3910. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
Борис Грінченко -- НУШ -- учитель -- прийом символічного бачення -- фразеологізм -- початкова школа
Анотація: У запропонованій статті висвітлено питання підготовки майбутніх педагогів до роботи з фразеологізмами на уроках української мови в початковій школі. Метою статті є формування й експериментальна перевірка методичного інструментарію вивчення фразеологізмів у почат-ковій школі через нововиявлені тексти Бориса Грінченка, що стали джерельною базою «Словаря української мови» (1907 — 1909).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Василенко, І.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)