Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Виноградова, О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: Е417985264/2018/1
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес [Текст] : науковий журнал/ Державний університет телекомунікацій. - Київ : Державний університет телекомунікації. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1
Зміст:
Гудзь, О. Є. Інноваційні моделі управління підприємств на основі інформаційно-комунікаційних технологій / О. Є. Гудзь. - С.4-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Стецюк, П. А. Бюджетування в системі управління фінансовим потенціалом підприємств / П. А. Стецюк, Г. В. Корнійчук. - С.12-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Виноградова, О. В. Концептуальна модель консалтингової взаємодії підприємств / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко. - С.20-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Лазоренко, Л. В. Особливості формування та реалізації кадрової політики підприємств зв’язку / Л. В. Лазоренко. - С.27-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусєва, О. Ю. Діджиталізація - як інструмент удосконалення бізнес-процесів, їх оптимізації / О. Ю. Гусєва, С. В. Легомінова. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Старинець, О. Г. Порядок формавання антикризової стратегії діяльності телекомунікаційного підприємсмтва / О. Г. Старинець. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушенкова, А. А. Вплив зовнішніх чинників розвитку інноваційного потенціалу телекомунікаційних підприємств України / А. А. Глушенкова. - С.46-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Сотниченко, В. М. Методи оцінки рівня економічної безпеки телекомунікаційного підприємства / В. М. Сотниченко. - С.54-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Горпинич, О. В. Гра як соціальна технологія управління персоналом / О. В. Горпинич, А. О. Архипова. - С.66-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Халімон, Т. М. Гнучкість в системі управління конкурентоспроможністю підприємства / Т. М. Халімон. - С.74-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Яковчук, А. М. Обгрунтування імперативів стратегічної стійкості машинобудівних підприємств України / А. М. Яковчук. - С.83-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Якубенко, І. М. Інформаційно-комунікаційні потоки в управлінні підприємством / І. М. Якубенко. - С.90-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Маковій, В. В. Теоретичні аспекти планування в середовищі інформаційної системи підприємства / В. В. Маковій. - С.96-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербина, В. В. Прояви недобросовісної конкуренції підприємств на ринку телекомунікаційних послуг / В. В. Щербина. - С.102-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Учбова література:
ФЕУ / ФЕ / 051 / Фінансове планування та бюджетування / 6 / ОСН
ФЕУ / ФЕ / 072 / Фінансове планування та бюджетування / 11 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Виноградова, О. В.
    Концептуальна модель консалтингової взаємодії підприємств / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 20-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089

Кл.слова (ненормовані):
консалтинг -- консалтингова послуга -- консалтинговий продукт -- консалтингова взаємодія -- комунікативний процес -- концептуальна модель
Дод.точки доступу:
Євтушенко, Н. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: Е417985264/2019/1
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес [Текст] : науковий журнал/ Державний університет телекомунікацій. - Київ : Державний університет телекомунікації. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1
Зміст:
Князєва, О. А. Стратегія забезпечення конкурентних переваг малих та середніх телекомунікаційних підприємств / О. А. Князєва. - С.4-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Гудзь, О. Є. Банківське кредитування інноваційного розвитку підприємств: можливості та ризики / О. Є. Гудзь. - С.12-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Гудзь, О. Є. Інформаційна інфраструктура телекомунікаційних підприємств / О. Є. Гудзь, І. О Ольховая. - С.20-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Виноградова, О. В. Маркетингові інновації телекомунікації: конвергенція послуг / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Зеліско, І. М. Розвиток інформаційного суспільства як домінанта інноваційного зростання / І. М. Зеліско, О. О. Сосновська, Сунцзє Ху. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Лазоренко, Л. В. Шляхи вдосконалення кадрової політики ПрАТ "Київстар" / Л. В. Лазоренко. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусєва, О. Ю. Корпоративна соціальна відповідальність телекомунікаційних підприємств як головний чинник їх конкурентоспроможності / О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Сьомкіна, Т. В. Порогове значення пакету акції як інструмент управління корпоративним капіталом / Т. В. Сьомкіна, Р. А. Дименко, О. О. Лобань. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушенкова, А. А. Методичні основи експертної оцінки інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства / А. А. Глушенкова. - С.57-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Борисенко, Л. М. Система фінансового контролю і фінансово-бюджетна дисципліна в Україні / Л. М. Борисенко. - С.66-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Сьомкіна, Т. В. Підготовка економістів: інноваційний підхід / Т. В. Сьомкіна, О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.76-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Плахотнікова, Л. О. Кон’юнктура та особливості ринку праці інформаційно-комунікаційних технологій в Україні: маркетинговий аспект / Л. О. Плахотнікова, М. О. Іртлач, Т. М. Булах. - С.85-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Дарчук, В. Г. Неймінг в системі формування бренду / В. Г. Дарчук, О. В. Крижко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Сорока, А. М. Інноваційний розвиток як механізм управління конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / А. М. Сорока. - С.97-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Гавриш, О. М. Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш. - С.103-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Труш, М. С. Теоретичні підходи до розуміння корпоративної культури підприємств / М. С. Труш. - С.110-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартиненко, М. О. Теоретичні підходи до інтерпретації поняття "розвиток підприємства" / М. О. Мартиненко. - С.117-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Шмалій, Л. В. Економічна безпека підприємства: сучасні проблеми забезпечення / Л. В. Шмалій. - С.123-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербина, В. В. Сучасні тенденції телекомунікаційних підприємств / В. В. Щербина. - С.130-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФЕУ / ФЕ / 051 / Економічна безпека та ризик-менеджмент / 6 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Виноградова, О. В.
    Маркетингові інновації телекомунікації: конвергенція послуг / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - № 1. - С. 26-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- послуги -- конвергенція -- цифровізація -- споживач -- телекомунікації -- інтернет
Дод.точки доступу:
Євтушенко, Н. О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: Е417985264/2019/4
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес [Текст] : науковий журнал/ Державний університет телекомунікацій. - Київ : Державний університет телекомунікації. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 4
Зміст:
Гудзь, О. Є. Організаційно-інформаційне забезпечення управління розвитком підприємства в умовах становлення цифрової економіки / О. Є. Гудзь. - С.4-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Стецюк, П. А. Методичні особливості аналізу альтернативних інвестиційних проектів / П. А. Стецюк, Д. О. Корсаков. - С.14-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусєва, О. Ю. Оцінка відповідності стратегічного потенціалу телекоммунікаційного підприємства його конкурентній стратегії / О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька. - С.22- 28. - Бібліогр. в кінці ст.
Виноградова, О. В. Cтратегічне планування на підприємстві: маркетинговий аспект / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко, Є. Є. Кононенко. - С.29-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Легомінова, С. В. Ключові проблеми управління конкурентоспроможністю вітчизняних телекомунікаційних підприємств / С. В. Легомінова, А. О. Макаренко. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Воскобоєва, О. В. Класифікація інформаційних логістичних потоків процесно-ситемного підходу управління підприємством в умовах цифровізації економічних процесів / О. В. Воскобоєва, А. Ю. Голобородько. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Згурська, О. М. Загальна характеристика стратегій диверсифікації на етапах життєвого циклу підприємства / О. М. Згурська. - С.54-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушенкова, А. А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій як інструмента розвитку інноваційного потенціалу підприємства / А. А. Глушенкова. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Сорока, А. М. Вплив державного регулювання щодо якості телекомунікаційних послуг / А. М. Сорока. - С.70-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Ващенко, О. П. Cтратегічний аналіз діяльності ПрАТ «Київстар» / О. П. Ващенко. - С.75-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Сухачова, О. О. Cуть та основні вимоги до управлінських рішень / О. О. Сухачова. - С.80-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Гужавіна, І. В. Фінансова стратегія та її роль в системі управління підприємством / І. В. Гужавіна. - С.85-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Шинькович, А. В. Технології оцінювання результативності організаційно-інформаційного забезпечення антикризового управління агроформувань / А. В. Шинькович. - С.92-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Ху, Сунцзе. Економічний механізм інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств в парадигмі діджиталізації економіки / Сунцзе Ху. - С.103-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Пісковець, О. В. Теоретичні аспекти управління інвестиційною діяльністю на підприємстві в сучасних умовах / О. В. Пісковець. - С.111-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Алиев, Кянан Фархад оглы. Влияние инвестиций на развитие телекоммуникационной отрасли / Кянан Фархад оглы Алиев. - С.116-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Петькун, С. М. Інформаційні комунікації як філософія бізнесу / С. М. Петькун, О. М. Шеремета, П. В. Пенцак. - С.123-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Виноградова, О. В.
    Cтратегічне планування на підприємстві: маркетинговий аспект / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко, Є. Є. Кононенко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 29-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089

Кл.слова (ненормовані):
стратегічне планування -- маркетингове планування -- управління -- процес -- виробничо-комерційна діяльність -- маркетолог -- підприємництво
Дод.точки доступу:
Євтушенко, Н. О.
Кононенко, Є. Є.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)