Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гейко, М. Є.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: Ф644512421/2019/11
   Журнал

Формування ринкових відносин в Україні [Текст] : збірник наукових праць/ Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - Київ : Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2017 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 11
Зміст:
Предборський, В. А. Новітня розбудова "автономії" тіньової держави як тренд антимодернізаційного розвитку / В. А. Предборський. - С.7-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кулинич, О. І. Статистичні методи прогнозування показників соціально-економічного розвитку та способи оцінки їх результатів / О. І. Кулинич, Р. О. Кулинич. - С.16-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Добріца, К. С. Макроекономічні чинники впливу на фінансову стійкість підприємств / К. С. Добріца, І. О. Тарасенко. - С.28-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Бірюк, К. П. Механізм забезпечення фінансової безпеки банку / К. П. Бірюк, І. О. Тарасенко. - С.35-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Волот, О. І. Аналіз перспектив запровадження єдиного рахунку для сплати податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування / О. І. Волот, В. С. Пономаренко. - С.42-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Ганцяк, М. О. Державний борг і кредит: особливості прояву макроекономічних ефектів / М. О. Ганцяк. - С.50-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильєва, Н. Б. Структурно-логічна послідовність впровадження контролінгу в управління мережами / Н. Б. Васильєва. - С.59-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Андрійчук, В. Г. Зберігання сільськогосподарської продукції: економічний аспект / В. Г. Андрійчук, К. Р. Ходзіцька. - С.65-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Марченко, В. М. Порівняльний аналіз бар’єрів зовнішніх ринків / В. М. Марченко. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Чубукова, О. Ю. Бренд у сучасній сфері розважальних послуг / О. Ю. Чубукова, О. О. Матвєєв. - С.81-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Притуляк, Н. М. Гудвіл крізь призму теорії інтелектуального капіталу / Н. М. Притуляк, М. В. Козійчук. - С.87-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Дрок, П. В. Сучасні тенденції розвитку видавничо-поліграфічної справи / П. В. Дрок, Р. В. Гордєєв. - С.96-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Гейко, М. Є. Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ТОВ "Країна Казок" / М. Є. Гейко, О. Ю. Чубукова. - С.102-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткачук, С. В. Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу як запорука успішного підприємства в усіх сферах діяльності / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський. - С.109-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Бодюк, А. В. Ресурсний аспект понять економічної геології / А. В. Бодюк. - С.119-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Гейко, М. Є.
    Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ТОВ "Країна Казок" / М. Є. Гейко, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 11. - С. 102-108. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
продаж -- стимулювання продажів -- лояльність покупців -- мерчандайзинг -- роздрібна торгівля
Дод.точки доступу:
Чубукова, О. Ю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: Ф644512421/2020/5
   Журнал

Формування ринкових відносин в Україні [Текст] : збірник наукових праць/ Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - Київ : Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2017 - . - Виходить щомісячно
2020р. № 5
Зміст:
Предборський, В. А. Принцип деконструкції у вивченні розвитку організованих неформальних тіньових центрів влади в Україні / В. А. Предборський. - С.7-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Макогон, В. Д. Бюджетна політика в умовах інституційних перетворень / В. Д. Макогон, І. П. Адаменко. - С.18-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Довбуш, В. І. Значення ІТ - компаній для економіки України та їх специфіка для цілей бухгалтерського обліку / В. І. Довбуш, П. В. Пузирьова. - С.26-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Сотніченко, О. А. Фіскальна ефективність непрямих податків в Україні / О. А. Сотніченко, О. А. Гнатенко. - С.32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Барон, І. Г. Детермінанти впливу на економічну безпеку держави в умовах глобалізаційних та геополітичних викликів / І. Г. Барон. - С.39-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Зоріна, О. А. Інтегрування аналітичних функцій у систему контролінгу корпорацій / О. А. Зоріна, О. В. Петраковська. - С.48-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Соломянюк, Н. М. Генезис теорії стейкхолдерів / Н. М. Соломянюк, Ю. Є. Соловйова, Т. В. Саліонова. - С.55-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Біловодська, О. А. Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтами / О. А. Біловодська, К. О. Лагута. - С.62-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Марченко, В. М. Джерела самоорганізації процесів злиттів та поглинань / В. М. Марченко. - С.69-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Піддубний, В. А. Підвищення ефективності діяльності підприємств індустрії гостинності за рахунок організації міні-виробництв харчової продукції / В. А. Піддубний, Г. М. Тарасюк, А. О. Чагайда. - С.76-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Євсейцева, О. С. Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарів / О. С. Євсейцева, М. Є. Гейко. - С.83-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Чуприна, Х. М. Структурно-когнітивне моделювання на основі інтелектуалізації процесів адміністрування будівельними підприємствами / Х. М. Чуприна, Ю. А. Чуприна, М. В. Бородавко. - С.89-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Климчук, М. М. Методологія управління фінансуванням інноваційних проєктів підприємств / М. М. Климчук, А. А. Клочко, Т. А. Ільїна. - С.98-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Кожемяченко, О. О. Проблеми формування системи медичного страхування в Україні / О. О. Кожемяченко, Є. В. Малкіна. - С.104-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, І. В. Реалізація концепції сталого розвитку підприємствами пивної галузі / І. В. Ковальчук, А. С. Черній. - С.111-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Вергун, А. М. Фінансове забезпечення соціальних гарантій населення в Україні / А. М. Вергун, В. С. Побережец. - С.118-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Євсейцева, О. С.
    Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарів / О. С. Євсейцева, М. Є. Гейко // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2020. - № 5. - С. 83-89. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
продаж -- стимулювання продажів -- лояльність покупців -- мерчандайзинг -- роздрібна торгівля
Дод.точки доступу:
Гейко, М. Є.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)