Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Козак, Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.
37.091.4
П 24


   
    Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 2 / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка ; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2012. - 223 с. - 22.00 грн.
    Зміст:
Всяка, Х. А. Формування морально-правової компетентності у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця юридичного профілю / Х. А. Всяка. - С .13-21. - Бібліогр.: с. 21 (11 назв)
Гаврилюк, С. М. До проблеми розвитку педагогічної творчості вихователя дошкільного навчального закладу / С. М. Гаврилюк. - С .22-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (14 назв)
Гончар, О. В. Ідея педагогічної взаємодії суб'єктів навчального процесу вищої школи України на межі ХХІ століття / О. В. Гончар. - С .30-41. - Бібліогр.: с. 41 (5 назв)
Козак, Л. В. Структура та ознаки інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу / Л. В. Козак. - С .50-60. - Бібліогр.: с. 99-60
Корнят, В. С. Тестовий контроль у підвищенні якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / В. С. Корнят. - С .61-68. - Бібліогр.: с. 68 (6 назв) : табл.
Кряжев, П. В. Світова вища освіта: особливості еволюції / П. В. Кряжев. - С .88-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (15 назв)
Марчук, А. В. Модернізація мережі вищих навчальних закладів у Російській Федерації / А. В. Марчук. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (5 назв)
Мачинська, Н. Вітчизняні дослідження педагогічної освіти: теоретичний аналіз / Н. Мачинська. - С .107-115. - Бібліогр.: с. 114-115 (8 назв)
Осадчий, В. В. Мультимедійні курси у професійній підготовці майбутніх учителів / В. В. Осадчий. - С .116-127. - Бібліогр.: с. 126-127 (13 назв) : мал.
Регейло, І. Ю. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у 20-ті роки ХХ століття / І. Ю. Регейло. - С .128-139. - Бібліогр.: с. 137-139 (25 назв)
Рощіна, С. М. Особливості комунікативної взаємодії вчителів та учнів / С. М. Рощіна. - С .140-148. - Бібліогр.: с. 148 (7 назв)
Сергеєва, О. С. Освітня політика Європейського Союзу в галузі освіти дорослих: чинники впливу / О. С. Сергеєва. - С .159-167. - Бібліогр.: с. 166-167 (11 назв)
Стеблецький, А. Л. Актуальні проблеми фукнкціонування педагогічної спільності / А. Л. Стеблецький. - С .176-183. - Бібліогр.: с. 183 (4 назви)
Демида, Катерина Євгеніївна. Особливості впливу соціально-психологічних чинників на процес адаптації студентської молоді / К. Є. Демида. - С .184-194. - Бібліогр.: с. 193-194 (8 назв) : табл.
Ковальчук, З. Я. Стиль педагогічної взаємодії: ціннісно-смислові, когнітивні й функціональні складові / З. Я. Ковальчук. - С .195-203. - Бібліогр.: с. 202-203 (10 назв)
Кулик, Н. І. Професійно-орієнтована установка підлітка як системоутворюючий фактор готовності до професійного самовизначення / Н. І. Кулик. - С .204-211. - Бібліогр.: с. 210-211 (10 назв)
Москальов, М. В. Психологічна підготовка педагогічних працівників до управління змінами в освітніх організаціях / М. В. Москальов. - С .212-219. - Бібліогр.: с. 218-219 (5 назв)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Практика--Збірники наукових праць

   Педагогіка--Теорія


Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
378.091.321
К 59


    Козак, Л. В.
    Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності : монографія / Л. В. Козак ; ред. С. О. Сисоєва ; рецензент: Г. В. Бєлєнька, О. А. Біда, І. В. Соколова ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Едельвейс, 2014. - 599 с. - ISBN 978-966-2748-45-1 : 45.00 грн., 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища спеціальна освіта--Підготовка викладачів--Монографії

   Дошкільна педагогіка


Кл.слова (ненормовані):
інноваційна професійна діяльність -- критерії готовності -- навчальні плани -- педагогічна інноватика
Дод.точки доступу:
Сисоєва, С.О. \ред.\
Бєлєнька, Ганна Володимирівна \рецензент.\
Біда, Олена Анатоліївна \рецензент.\
Соколова, Ірина Володимирівна \рецензент.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

3.
37.091.4
К 38


    Київський університет імені Бориса Грінченка.
    Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 2 / Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; головний редактор С. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2011. - 220 с. - 22.00 грн.
    Зміст:
Асоянц, П. Г. Типи комп’ютерних вправ для навчання професійного орієнтованого читання майбутніх учителів англійської мови / П. Г. Асоянц, М, Д. Герасименко М. - С .5-11. - Бібліогр.: с. 11 (5 назв)
Батечко, Н. Г. До проблеми формування кадрового потенціалу вищої школи / Н. Г. Батечко. - С .12-20. - Бібліогр.: с. 20 (6 назв) : іл.
Герасименко, Л. В. "Педагогічний процес" П. Каптерєва у контексті педагогічної антропології / Л. В. Герасименко. - С .36-44. - Бібліогр.: с. 44 (6 назв)
Горохова, Т. О. Принципи культуровідповідності та етнізації у навчанні дисципліни "Етнопедагогіка" студентів класичного університету / Т. О. Горохова. - С .45-54. - Бібліогр.: с. 53-54 (11 назв) : іл.
Задорожна, Н. В. Застосування медіа-засобів у навчальному процесі вищої школи / Н. В. Задорожна. - С .55-60. - Бібліогр.: с. 60 (5 назв)
Захаріна, Є. А. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до позакласної та позашкільної оздоровчо-виховної роботи: теоретичний аспект / Є. А. Захаріна. - С .61-68. - Бібліогр.: с. 67-68 (11 назв) : іл.
Івашко, О. А. Полікультурний підхід у системі освіти республіки Польща / О. А. Івашко. - С .76-78. - Бібліогр.: с. 76-78 (15 назв)
Казакова, Н. В. Підготовка студентів до роботи з дітьми в літніх оздоровчих закладах: практичний аспект / Н. В. Казакова. - С .79-87. - Бібліогр.: с. 86-87 (5 назв)
Козак, Л. В. Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи / Л. В. Козак. - С .88-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (12 назв)
Литвин, Л. В. Особливості організації ігрової діяльності дітей у вольдорфському дошкільному закладі / Л. В. Литвин. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (5 назв)
Лісучевська, Н. М. Компетентнісний підхід в підготовці майбутніх учителів початкової школи / Н. М. Лісучевська. - С .107-115. - Бібліогр.: с. 114-115 (13 назв)
Максимова, Л. П. Теоретичні підходи до реалізації процесу управління якістю освіти та навчання / Л. П. Максимова. - С .116-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (9 назв)
Мороз, О. О. Освітологічний контекст медіа-освіти / О. О. Мороз. - С .123-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (8 назв)
Осадчий, В. В. Мультимедійні технології у професійній підготовці майбутніх учителів в умовах педагогічного університету / В. В. Осадчий. - С .129-140. - Бібліогр.: с. 139-140 (9 назв)
Проценко, О. Б. Фактори досягнення професійного акме майбутніми викладачами вищого навчального закладу / О. Б. Проценко. - С .141-148. - Бібліогр.: с. 148 (8 назв)
Сергеєва, О. С. Освіта для дорослих як складова освітньої політики Європейського союзу / О. С. Сергеєва. - С .149-156. - Бібліогр.: с. 155-156 (19 назв)
Таранник, А. О. Становленя та розвиток неперервної професійної освіти педагогічних кадрів в Україні в кінці ХІХ на початку ХХ ст. (на матеріалах педагогічних з’їздів) / А. О. Таранник. - С .157-163. - Бібліогр.: с. 162-163 (14 назв)
Фруктова, Я. С. Проблема формування навчально-пізнавальної компетенції студентів молодших курсів класичного університету / Я. С. Фруктова, С. М. Процька. - С .164-173. - Бібліогр.: с. 172-173 (6 назв) : іл.
Шапочкіна, О. В. Генеза неформальної освіти майбутніх учителів у Німеччині / О. В. Шапочкіна. - С .174-180. - Бібліогр.: с. 179-180 (10 назв)
Шандрук, С. І. Професійна підготовка вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти США / С. І. Шандрук. - С .181-188. - Бібліогр.: с. 187-188 (17 назв)
Побірченко, Н. А. Особистісно-професійні компетенції в науці: психологічний аспект / Н. А. Побірченко. - С .189-199. - Бібліогр.: с. 199 (5 назв) : іл.
Редько, С. І. Професійна підготовка керівників навчальних закладів: соціально-психологічні умови особистісного розвитку / С. І. Редько. - С .200-206. - Бібліогр.: с. 206 (3 назви)
Форноляк, І. В. Психолого-педагогічні основи формування очікувань успіху у молодших школярів / І. В. Форноляк. - С .207-214. - Бібліогр.: с. 214 (9 назв)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Педагогічний процес--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
кадровий потенціал -- поморська академія -- етнопедагогіка -- підготовка студентів -- ігрова діяльність
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \головний редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
   378.6:37
   К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Козак, Л. В.
    Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи / Л. В. Козак // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 88-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (12 назв)
УДК

Рубрики: Викладачі вищої школи--інноваційна діяльність--Збірники наукових праць

   Інноваційна діяльність--викладачі вищої школи--Збірники наукових праць


Кл.слова (ненормовані):
викладачі вищої школи -- професійна діяльність -- інноваційна діяльність -- модернізація освіти -- мотивація -- педагогічна інноватика -- самостійність -- інформаційна культура -- новаторство -- прогнозування -- моделювання -- креативність -- партнерство -- рефлексія
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Олексюк, Ольга \редкол.\
Побірченко, Неоніла \редкол.\
Сергєєнкова, Оксана \редкол.\
Соколова, Ірина \редкол.\
Яценко, Тамара \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.
373.2.011.3-051:005.963.5]:502(072)
С 40


    Сисоєва, С. О.
    Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у педагогічному коледжі: особистісно орієнтована технологія навчання природознавства : навчально-методичний посібник / С. О. Сисоєва, Л. В. Козак ; Академія педагогічних наук України. - Київ : Міленіум, 2006. - 193 с. - ISBN 966-8063-08-Х : 28.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Професійна та спеціальна освіта--Педагогічний коледж--Навчально-методичні посібники

   Дошкільна педагогіка--Дошкільна освіта


Кл.слова (ненормовані):
майбутній вихователь -- ефективність навчання -- навчання природознавства -- особистісний розвиток
Дод.точки доступу:
Козак, Л. В.
Академія педагогічних наук України


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

6.
74.584
К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Козак, Л. В.
    Структура та ознаки інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу / Л. В. Козак // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 2. - С. 50-60. - Бібліогр.: с. 99-60
ББК 74.584

Рубрики: Інноваційна діяльність--Викладачі вищих навчальних закладів--Збірники наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- викладачі -- вищі навчальні заклади -- професійна діяльність
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Олексюк, Ольга \редкол.\
Побірченко, Неоніла \редкол.\
Сергєєнкова, Оксана \редкол.\
Соколова, Ірина \редкол.\
Яценко, Тамара \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

7.
Шифр: О283150799/2015/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 3 (11) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Альохін, М. М. Учнівське самоврядування як інститут правової соціалізації школярів / М. М. Альохін. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Березюк, О. С. Методичні засади формування етнокультурної компетентності особистості / О. С. Березюк. - С.13-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Бобрицька, В. І. Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою / В. І. Бобрицька. - С.22-31
Гаврилюк, А. В. Особливості розвитку класичних університетів Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С.32-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Гагіна, Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі / Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко. - С.42-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладченко, О. В. Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів / О. В. Гладченко. - С.52-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Гозак, С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання / С. В. Гозак, О. О. Філоненко. - С.61-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриценко, А. П. Історіографія проблеми використання інформаційних ресурсів у практиці навчання історії / А. П. Гриценко. - С.70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Hryshchuk, Yu. V. Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach / Yu. V. Hryshchuk. - С.81-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Дика, Н. М. Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів / Н. М. Дика. - С.90-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудка, І. Г. Підготовка майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів: обгрунтування моделі / І. Г. Дудка. - С.102-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Зимовець, О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. А. Зимовець. - С.112-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, В. В. Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи / В. В. Зінченко. - С.127-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваниця, Г. А. Модель добродійності молодших школярів у контексті структурно-компонентного аналізу / Г. А. Іваниця. - С.140-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності / Л. В. Козак. - С.153-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Сучасні педагогічні концепції навчання учнів старшої школи / О. М. Кузьменко. - С.163-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Лабінцева, Л. П. Формування досвіду виконавської діяльності учителів музичного мистецтва / Л. П. Лабінцева, О. Д. Ляшенко. - С.175-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Ларіна, Т. В. Лінгво-дидактичний тест як засіб удосконалення іншомовної лексичної компетенції студентів / Т. В. Ларіна. - С.186-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Леонтьєва, І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського / І. В. Леонтьєва. - С.197-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркова, Т. В. Акмеологічні засади підготовки майбутніх вчителів-філологів до міжкультурної комунікації / Т. В. Маркова. - С.211-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Засоби естетотерапії у формуванні готовності майбутніх педагогів до профілактики конфліктних ситуацій у загальноосвітніх навчальних закладах / В. Г. Муромець. - С.219-227. - Бібліогр. в кінці ст.
Плотніков, Є. О. Розробка та реалізація дистанційного курсу навчання іноземних мов для майбутніх учителів / Є. О. Плотніков. - С.228-237. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, О. Б. Професійна підготовка викладачів вищої школи в магістратурі: досвід європейських країн / О. Б. Проценко. - С.238-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. А. Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект / Ю. А. Руденко. - С.248-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Сисоєва, С. О. Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу / С. О. Сисоєва. - С.261-269. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, О. М. Формування орфографічних умінь на уроках української мови в початковій школі / О. М. Хома. - С.270-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Черненко, Н. М. Концептуальні засади вивчення ризиків у закладах освіти / Н. М. Черненко. - С.280-288. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: О283150799/2015/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 4 (12) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Бісмак, О. В. Особливості організації діяльності реабілітаційних закладів в Україні / О. В. Бісмак. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Вербицький, В. А. Літні оздоровчі колонії для фізично слабких дітей в Херсонській губернії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-23. / В. А. Вербицький. - С.13-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Педагогічна технологія формування у студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей готовності до іншомовного спілкування / М. М. Галицька. - С.24-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Грабовий, А. К. Формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів / А. К. Грабовий. - С.34-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Завгородня, Є. Є. Освітнє середовище вищого навчального закладу культури та мистецтв як фактор актуалізації творчого потенціалу майбутніх хореографів / Є. Є. Завгородня. - С.45-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Казанцева, Л. І. Детермінанти компетентнісного підходу до розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Л. І. Казанцева. - С.55-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Кіліченко, О. І. Розвиток комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи в процесі тренігового розв’язання навчальних ситуацій / О. І. Кіліченко. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалинська, І. В. Підготовка вчителів до роботи у міжкультурному середовищі / І. В. Ковалинська. - С.76-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Когут, І. В. Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя / І. В. Когут. - С.85-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: експериментальне дослідження / Л. В. Козак. - С.98-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Крупник, З. І. Формування відповідального ставлення до здоров’я у вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації: теоретичний аспект / З. І. Крупник. - С.110-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Луценко, О. В. Діалогічні форми педагогічної взаємодії у розвитку мотивів навчальної діяльності курсантів / О. В. Луценко. - С.119-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Майорський, В. В. До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів профільних класів із правознавства / В. В. Майорський. - С.129-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Маслов, Р. В. Формування свідомого ставлення до власного здоров’я у майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / Р. В. Маслов. - С.141-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Формування здоров’язбережувальної компететності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій: практичний аспект / В. Г. Муромець. - С.149-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Побірченко, Н. А. Здоров’язбережувальна феноменологія готовності майбутніх викладачів до професійної діяльності в умовах вищої освіти / Н. А. Побірченко. - С.158-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаренко, Н. Г. Аналіз освітніх програм підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу / Н. Г. Пономаренко. - С.166-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Ратєєва, В. О. Формування готовності майбутніх практичних психологів до використання естетотерапевтичних засобів у професійній діяльності / В. О. Ратєєва. - С.172-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. А. Текстоцентричний підхід до увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теорія і методика навчання / Ю. А. Руденко. - С.181-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Рябенко, В. О. До проблеми категоріальної детермінації освітології / В. О. Рябенко. - С.195-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Синишин, Л. О. Передумови становлення художньо-промислової освіти Галичини в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ століття / Л. О. Синишин. - С.207-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Сірик, Т. В. Соціально-педагогічні особливості формування професійної компетентності сучасних економістів / Т. В. Сірик. - С.218-229. - Бібліогр. в кінці ст.
Стинська, В. В. Стинська В. В. Соціальна підтримка материнства й дитинства в УРСР та зарубіжних країнах на початку ХХ століття: правовий аспект / В. В. Стинська. - С.230-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Троценко, Р. В. Особливості організації освітнього процесу при підготовці фахівців економічних спеціальностей / Р. В. Троценко. - С.240-248. - Бібліогр. в кінці ст.
Черпак, Ю. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку вітчизняного фізичного виховання (остання чверть ХІХ – початок ХХ ст.) / Ю. В. Черпак. - С.249-261. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: О283150799/2014/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Бабушко, С. Р. Особливості професійного розвитку фахівців: теоретичний аспект / С. Р. Бабушко. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Гевчук, Н. С. Визначення критеріїв вихованості дітей трудових мігрантів / Н. С. Гевчук. - С.13-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Дослідження сформованості мотиваційно-ціннісного компоненту інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології / О. М. Глушак. - С.25-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбенко, Н. В. Особливості формування іміджу сучасного університету / Н. В. Горбенко. - С.36-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Підтримка обдарованої учнівської молоді: нормативно-правовий та соціально-педагогічний аспекти / Ю. В. Грищук. - С.46-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Дідик, Н. М. Розвиток особистісної зрілості майбутніх соціальних педагогів / Н. М. Дідик. - С.58-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Заєць, В. Г. Змістова й організаційно-діяльнісна спрямованість елективного курсу з української мови "Лінгвістична лабораторія" / В. Г. Заєць. - С.70-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, В. В. Соціально-ціннісні моделі філософії освіти і менеджменту виховання в інструменталізмі прагматизму і неопрагматичній концепції / В. В. Зінченко. - С.82-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі / Л. В. Козак. - С.95-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Форсайт для розвитку освіти в середньостроковій і довгостроковій перспективі / О. М. Кузьменко. - С.108-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. А. Формування інтеркультурної компетентності у майбутніх стоматологів / Я. А. Кульбашна. - С.117-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучаковська, Г. А. Моделі створення бази знань експертної системи з вибору спеціальності для абітурієнтів вищого навчального закладу / Г. А. Кучаковська. - С.129-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазур, Н. П. Нова концепція профільного навчання у старшій школі та її вплив на підготовку майбутніх вчителів інформатики / Н. П. Мазур. - С.139-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. О. Основні принципи організації діяльності навчального народно-інструментального ансамблю у вищому навчальному закладі / М. О. Малахова. - С.149-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Наровлянський, О. Д. Нормативно-правове регулювання діяльності дитячих таборів (центрів) в Україні / О. Д. Наровлянський. - С.156-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Неведомська, Є. О. Про що розповість педагогу конституція тіла студента / Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська. - С.168-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрощук, Н. Р. Система підвищення кваліфікації вчителів для народних шкіл в Україні (кінець XIX – початок XX століття): історіографія питання / Н. Р. Петрощук. - С.182-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрунько, О. В. Освітні інновації в Україні: проблеми впровадження та можливості оптимізації / О. В. Петрунько. - С.194-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Сазанович, Л. В. Використання медіатехнологій у навчанні англійської мови студентів вищого медичного навчального закладу / Л. В. Сазанович. - С.208-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Тригуб, І. І. Експертиза як складова професійної діяльності в галузі освіти: теоретичний аспект / І. І. Тригуб. - С.218-226. - Бібліогр. в кінці ст.
Тютюнник, А. В. Використання хмарних сервісів для створення освітнього середовища викладача та студента / А. В. Тютюнник, Т. О. Гончаренко. - С.227-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
   378-057.175(075.8)
   С 40


    Сисоєва, С. О.
    Розвиток дослідницької компетентності викладачів вищої школи : навчальний посібник / С. О. Сисоєва, Л. В. Козак. - Київ : Едельвейс, 2016. - 154 с., 1 ел. опт. диск (CD-ROM). - ISBN 978-966-2748-91-8 : 150.00 грн., 80.00 грн., 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища школа--Викладачів--Компетентність--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетенція -- компетентнісний підхід
Дод.точки доступу:
Козак, Л. В.


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)