Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Косенчук, Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: П225817115/2022/37
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2022р. № 37 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Братко, М. Академічний коучинг: зміст поняття та сутність діяльності / М. Братко. - С.7-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, Б. Психологічні умови та вплив негативних чинників на ефективність навчання в закладі вищої освіти / Б. Паламар. - С.14-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Śliwerski, B. The reception, comparatistics and timelinessof sergei hessen’s pedagogical thought / B. Śliwerski. - С.21-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Struberga, S. China-CEEC Cooperation in Education and Science: Do Mutual Perceptions and Political Contexts Metter? / S. Struberga. - С.32-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Bilonozhko, O. Technology of the development of lyceum teachers pedagogical culture in the system of methodical work / O. Bilonozhko. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Голота, Н. Діалогічні технології як складова практико-зорієнтованої та особистісно-складової підготовки педагогів / Н. Голота. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. Формування в учнів 5 - 6 класів національної свідомості на уроках української мови та літератури / М. Козир, Н. Філонова. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога / С. Паламар, Ю. Cавченко, Є. Антипін. - С.61-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Удовиченко, Л. Проблема культурно-національної ідентичностіта шляхи її вирішення у новій українській школі / Л. Удовиченко. - С.70-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Коханова, О. Дослідження настановлень жінок щодо самореалізації чоловіків / О. Коханова, О. Столярчук, О. Сорокіна. - С.76-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Косенчук, Ю. Теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки / Ю. Косенчук. - С.82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Олійник, О. Поняття "інновація” та "новація" в освітньо-науковому дискурсі / О. Олійник. - С.88-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Косенчук, Ю.
    Теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки [Електронний ресурс] / Ю. Косенчук. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 82-87, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3712. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- реформування -- шкільна освіта -- Фінляндська Республіка -- якість освіти
Анотація: У статті зроблено спробу теоретично дослідити теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки. за результатами розвідок проаналізовані етапи реформування шкільної освіти Фінляндії. Розкрито взаємозв’язки між потребами суспільства щодо вирішення економічних і соціальних завдань і вдосконаленням освітньої галузі та особливості нормативно-правового регулювання освітніми змінами в політико-адміністративних умовах Фінляндії. Актуальність дослідження випливає з того, що освітня галузь Фінляндської Республік має високий рейтинг серед показників міжнародних систем оцінювання якості освіти, таких як PISA, PIRLS та TIMSS, що тісно пов’язано з модернізацією шкільної освіти впродовж шести десятиліть. Фінська освіта вирізняється якістю, доступністю та інноваціями. Особливу увагу приділено кореляції реформування системи освіти з економічним розвитком Фінляндії. Подано етапи економічного розвитку країни в повоєнні часи, зокрема: підвищення рівня можливостей в освіті одночасно з переходом від аграрного до індустріального суспільства; реформування державної загальноосвітньої шкільної освіти одночасно із зростанням сектору послуг та підвищенням технологічного рівня в скандинавському суспільстві; підвищення якості базової освіти та удосконалення вищої освіти одночасно з глобалізацією країни. Розкрито трансформацію поняття «рівність» шкільної освіти від кількісної основи до якості освіти. Приділено увагу головним рушіям в модернізації освіти в контексті гнучких економічних змін. Акцентовано увагу на тому, що провідну роль у відновленні економіки були: сильна соціальна згуртованість, міцна система безпеки та освітня система. Охарактеризовано організаційні та змістові зміни, особливості структурних новацій в освітній галузі. Проаналізовано етапи реформування фінської шкільної освіти , що знаходять своє відображення у багатьох працях, зокрема у роботах Пасі Салберга. Акцентується увага на тому, що необхідні послідовні та гнучкі дії щодо модернізації теоретичних та методологічних основ освітньої галузі, удосконалення ефективності структур та управління в освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)