Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Луговий, В. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.
37.09
О-72


   
    Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / уклад.: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2013. - 742 с. - Библиогр.: с. 727-742. - ISBN 978-966-2748-30-7 : 80.00 грн., 50.00 грн., 100.00 грн.
    Зміст:
Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти . - С .639-644
Альтбах, Ф. Дж. Вплив глобалізації на вищу освіту / Ф. Дж. Альтбах. - С .52-55
Андрєєв, В. І. Базові закономірності розвитку освітніх систем / В. І. Андрєєв. - С .153-161
Андрієвська, О. Т. Оновлення імперії знань / О. Т. Андрієвська. - С .375-376
Андрущенко, В. П. Метаморфози "освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .445-451
Андрущенко, В. П. Метаморфози "Освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .84-85
Андрущенко, В. П. Державно-громадський характер управління освітою / В. П. Андрущенко. - С .490-493
Андрущенко, В. П. Філософія освіти / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .257-258
Андрущенко, В. П. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .265-269
Андрущенко, В. П. Українська педагогічна освіта у європейському просторі / В. П. Андрущенко. - С .389-392
Аношкіна, Л. І. Генезис знань у трансформаційному суспільстві / Л. І. Аношкіна. - С .622-624
Ареф’єва, О. В. Місце людського капіталу в "економіці знань" / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .619-621
Ареф’єва, О. В. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .628-633
Астахов, В. В. Поняття, предмет і метод освітнього права / В. В. Астахов. - С .470-475
Базалук, О. О. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання / О. О. Базалук. - С .258-263
Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті / Л. Д. Березівська. - С .348-352
Берека, В. Є. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг / В. Є. Берека. - С .633-636
Бех, І. Д. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище / І. Д. Бех. - С .686-689
Бєляков, С. А. Освітня політика і управління освітою / С. А. Бєляков. - С .441-445
Біггс, Дж. Б. Едукологія: наука про ефективне навчання / Дж. Б. Біггс. - С .186
Білецька, С. В. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.) / С. В. Білецька. - С .333-338
Білецька, С. В. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття / С. В. Білецька. - С .328-333
Білобровко, Т. І. Взаємозв’язок економіки і освіти / Т. І. Білобровко. - С .573-575
Білобровко, Т. І. Предмет і метод економіки освіти / Т. І. Білобровко. - С .593-598
Бондар, В. І. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою / В. І. Бондар. - С .520-524
Валєєв, Р. Г. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії / Р. Г. Валєєв. - С .457-463
Ващенко, Л. М. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Ващенко. - С .510-516
Вербицький, А. О. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми / А. О. Вербицький. - С .684-686
Гадамер, Г. Г. Провідні гуманістичні поняття. Освіта / Г. Г. Гадамер. - С .244-249
Гальпєріна, В. О. Освітня політика / В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. - С .413-414
Гальпєріна, В. О. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз / В. О. Гальпєріна. - С .403-405
Гапонюк, П. Н. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи / П. Н. Гапонюк. - С .564-567
Гершунський, Б. С. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект) / Б. С. Гершунський. - С .129
Гершунський, Б. С. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти / Б. С. Гершунський. - С .405-406
Гершунський, Б. С. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики / Б. С. Гершунський. - С .117-123
Гершунський, Б. С. Філософія освіти для XXI століття / Б. С. Гершунський. - С .254-257
Гессен, С. Й. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія / С. Й. Гессен. - С .239-240
Глузман, О. В. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті / О. В. Глузман. - С .368-370
Голубенко, О. Л. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи / О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. - С .720-722
Гончаренко, С. У. Освіта / С. У. Гончаренко. - С .101-102
Горобець, Ю. І. Проблема розвитку та реформування науки в університетах / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .72-76
Городяненко, В. Г. Сфера освіти та її соціологічне вивчення / В. Г. Городяненко. - С .654-659
Губерський, Л. В. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси / Л. В. Губерський. - С .279-282
Гумбольдт, В. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні / В. Гумбольдт. - С .358-363
Гуржій, А. М. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Гуржій. - С .80-84
Д’юї, Дж. Освіта як життєва потреба / Дж. Д’юї. - С .241-243
Даниленко, Л. І. Управління інноваційним освітнім процесом в школі / Л. І. Даниленко. - С .506-510
Даниленко, Л. І. Менеджмент організацій / Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. - С .524-533
Дзвінчук, Д. І. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс / Д. І. Дзвінчук. - С .299-304
Дзвінчук, Д. І. Центральні органи управління освітою в законодавстві України / Д. І. Дзвінчук. - С .487-490
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України / Н. П. Дічек. - С .383-389
Днєпров, Е. Д. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки / Е. Д. Днєпров. - С .304-305
Днєпров, Е. Д. Система освіти як об’єкт дослідження / Е. Д. Днєпров. - С .146-153
Добронравова, І. С. Філософія освіти за добу постнекласичної науки / І. С. Добронравова. - С .263-264
Довгаль, С. А. Філософія освіти як галузь наукового знання / С. А. Довгаль. - С .249-254
Євтух, М. Б. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу / М. Б. Євтух. - С .63-68
Єльникова, Г. В. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства / Г. В. Єльникова. - С .480-484
Єльникова, Г. В. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні / Г. В. Єльникова. - С .516-520
Зашкільняк, Л. О. Історія "Своя" й історія "Чужа" / Л. О. Зашкільняк. - С .316-317
Іванюк, І. В. Основи освітньої політики / І. В. Іванюк. - С .414-424
Іншаков, О. В. Реалізація нових підходів / О. В. Іншаков. - С .637-638
Каленюк, І. С. Освіта в економічних концепціях / І. С. Каленюк. - С .575-585
Каленюк, І. С. Освіта як предмет економічного дослідження / І. С. Каленюк. - С .585-593
Каленюк, І. С. Освіта в умовах ринкової економіки / І. С. Каленюк. - С .567-573
Клепко, С. Ф. Освіта і освітня політика в демократичній державі / С. Ф. Клепко. - С .425-433
Клепко, С. Ф. Ставати філософом власної освіти / С. Ф. Клепко. - С .288-291
Клепко, С. Ф. Економіка освіти з точки зору філософії освіти / С. Ф. Клепко. - С .598-605
Коміренко, В. І. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст / В. І. Коміренко. - С .605-615
Корж-Ікаєва, Т. Г. Освітнє право України: питання становлення / Т. Г. Корж-Ікаєва. - С .465-469
Кравченко, І. С. Економіка освіти / І. С. Кравченко. - С .593
Краєвський, В. В. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки) / В. В. Краєвський. - С .104-109
Красняков, Є. В. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти / Є. В. Красняков. - С .433-438
Кремень, В. Г. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення / В. Г. Кремень. - С .376-381
Кремень, В. Г. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності / В. Г. Кремень. - С .50-51
Кремень, В. Г. Якісна освіта і нові вимоги часу / В. Г. Кремень. - С .45-50
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .677-681
Кремень, В. Г. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом" / В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. - С .451-452
Кремень, В. Г. Філософський дискурс освітнього знання / В. Г. Кремень. - С .274-279
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .28
Кремень, В. Г. Українська освіта в історичних викликах XXI століття / В. Г. Кремень. - С .42-43
Крижко, В. В. Менеджмент в освіті / В. В. Крижко. - С .533-535
Крилова, Н. Б. Питання культурологічної освіти / Н. Б. Крилова. - С .709-713
Крістенсей, Дж. Е. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог / Дж. Е. Крістенсей. - С .185-186
Крістенсен, Дж. Е. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів / Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. - С .187-188
Круглов, Ю. Г. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання / Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. - С .353
Кузьміна, С. Л. Освіта і культура / С. Л. Кузьміна. - С .690-694
Кузьміна, С. Л. Феномен освіти і культура / С. Л. Кузьміна. - С .705-709
Кузьміна, С. Л. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст. / С. Л. Кузьміна. - С .363-368
Кузьміна, С. Л. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці / С. Л. Кузьміна. - С .341-344
Кузьміна, С. Л. Теорія школи і питання освітніх реформ / С. Л. Кузьміна. - С .85-90
Кузьміна, С. Л. Чи має філософія освіти і виховання свою історію / С. Л. Кузьміна. - С .282-287
Кузьміна, С. Л. Освітнє середовище і місто / С. Л. Кузьміна. - С .94-98
Левовицький, Т. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція? / Т. Левовицький. - С .90-94
Лозова, В. І. Педагогічні цінності сучасної освіти / В. І. Лозова. - С .130-133
Локшина, О. І. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку / О. І. Локшина. - С .393-399
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .190-192
Луговий, В. І. Управління освітою / В. І. Луговий. - С .479
Луговий, В. І. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки / В. І. Луговий. - С .134-140
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .102-104
Луговий, В. І. Генезис і розвиток освіти / В. І. Луговий. - С .297-299
Луговий, В. І. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення / В. І. Луговий. - С .60-63
Луговий, В. І. Сутність освіти, її місце в системі культури / В. І. Луговий. - С .681-682
Луговий, В. І. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація / В. І. Луговий. - С .682-683
Луговий, В. І. Університетологія покликана часом / В. І. Луговий. - С .68-72
Масол, Л. М. Модель загальної мистецької освіти / Л. М. Масол. - С .77-79
Мацієвський, Ю. В. Чому в нас немає політичної науки / Ю. В. Мацієвський. - С .76-77
Медведєв, І. А. Університет як об’єкт державного управління / І. А. Медведєв. - С .550-554
Міцкевич, М. І. Едукологія: інваріантні характеристики / М. І. Міцкевич. - С .211-214
Мясніков, В. А. Світовий освітній простір / В. А. Мясніков. - С .41-42
Нечаєв, В. Я. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє / В. Я. Нечаєв. - С .672-674
Новіков, О. М. Про структуру теорії освіти / О. М. Новіков. - С .109-116
Новіков, О. М. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві / О. М. Новіков. - С .162-165
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .269-273
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії / В. О. Огнев’юк. - С .557-559
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - С .192-203
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .188-190
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .116-117
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів / В. О. Огнев’юк. - С .43-45
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта у вимірі сучасної демографії / В. О. Огнев’юк. - С .28-35
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта в структурі українського суспільства XX століття / В. О. Огнев’юк. - С .370-374
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології / В. О. Огнев’юк. - С .311-316
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти / В. О. Огнев’юк. - С .220-221
Олійник, В. В. Управління освітою в умовах державотворення / В. В. Олійник. - С .485-487
Олійник, В. В. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва / В. В. Олійник. - С .494-498
Пінчук, Є. А. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики / Є. А. Пінчук. - С .406-412
Піскунов, А. І. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст. / А. І. Піскунов. - С .319
Побірченко, Н. А. Шкільний менеджмент / Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. - С .535-541
Подольська, Є. А. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти / Є. А. Подольська. - С .667-672
Поляков, М. В. Передісторія і початок середньовічного університету / М. В. Поляков. - С .354-358
Попов, А. А. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти / А. А. Попов. - С .161-162
Проказа, О. Т. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії) / О. Т. Проказа. - С .217-219
Прокопенко, І. Ф. Учитель і полікультурна освіта / І. Ф. Прокопенко. - С .715-720
Прокопенко, Л. Л. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект / Л. Л. Прокопенко. - С .438-441
Прокопцов, В. І. Едукологія - інтегроване знання про освіту / В. І. Прокопцов. - С .214-217
Пузіков, В. Г. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення / В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. - С .664-667
Равкін, З. І. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.) / З. І. Равкін. - С .345
Радул, О. С. Володимир Великий. Ярослав Мудрий / О. С. Радул. - С .319-323
Русова, С. Ф. Національна школа / С. Ф. Русова. - С .338-341
Савченко, О. Я. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .79
Самчук, З. Ф. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації / З. Ф. Самчук. - С .291-293
Саух, П. Ю. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією) / П. Ю. Саух. - С .453-457
Свірідов, О. А. Теорія і методологія функціонування освітніх систем / О. А. Свірідов. - С .221-223
Сисоєва, С. О. Методологічні концепти освітології / С. О. Сисоєва. - С .223-227
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .559-563
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .36-40
Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С .140-146
Сисоєва, С. О. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства / С. О. Сисоєва. - С .713-715
Сірополко, С. О. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст. / С. О. Сірополко. - С .323-327
Скідін, О. Л. Вищий навчальний заклад як соціальна організація / О. Л. Скідін. - С .546-549
Смірнова, Є. Е. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука / Є. Е. Смірнова. - С .660-664
Стейнер, Е. Едукологія вільних / Е. Стейнер. - С .179-185
Стейнер, Е. Про важливість едукології / Е. Стейнер. - С .178-179
Степко, М. Ф. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти / М. Ф. Степко. - С .55-59
Субетто, О. І. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу / О. І. Субетто. - С .204-206
Субетто, О. І. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення / О. І. Субетто. - С .615-618
Сухомлинська, В. О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір / В. О. Сухомлинська. - С .305-311
Сухомлинська, О. В. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі / О. В. Сухомлинська. - С .123-129
Сухомлинська, О. В. Колектив і особливість в контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С .287-288
Сухомлинська, О. В. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи / О. В. Сухомлинська. - С .382-383
Сухомлинський, В. О. Знання - і мета, і засіб / В. О. Сухомлинський. - С .273-274
Сухомлинський, В. О. Розмова з молодим директором школи / В. О. Сухомлинський. - С .505-506
Торосян, В. Г. Історія освіти та педагогічної думки / В. Г. Торосян. - С .318
Тоффлер, Е. Школа індустріальної ери / Е. Тоффлер. - С .345-348
Тоффлер, Е. Освіта у майбутньому / Е. Тоффлер. - С .27
Тоффлер, Е. Новий переворот у системі освіти / Е. Тоффлер. - С .25-27
Філіпчук, Г. Г. Культурологічна основа сучасної освіти / Г. Г. Філіпчук. - С .694-697
Фішер, Дж. Е. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія" / Дж. Е. Фішер. - С .177-178
Флієр, А. Я. Культурологія освіти. Концепція / А. Я. Флієр. - С .698-705
Фурман, А. В. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу / А. В. Фурман. - С .207-210
Фурман, А. В. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни / А. В. Фурман. - С .227-229
Хома, О. І. Сон розуму в сутінках освіти / О. І. Хома. - С .98
Хоружа, Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С .229-233
Хоружий, Г. Ф. Академічна культура: поняття і функції / Г. Ф. Хоружий. - С .722-723
Цехмістрова, Г. С. Державне управління вищою освітою / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .541-546
Цехмістрова, Г. С. Організація управління освітнім закладом / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .499-505
Шевчук, Д. М. Культура у мереживі мереж / Д. М. Шевчук. - С .724-726
Ягофаро, Д. А. Освіта як елемент правового простору / Д. А. Ягофаро. - С .463-465
Ягофаров, Д. А. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії / Д. А. Ягофаров. - С .165-174
Ягофаров, Д. А. Освіта як соціальний інститут / Д. А. Ягофаров. - С .650-654
Яковенко, Л. І. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань / Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. - С .624-628
Ярська, В. М. Наука освіти. Освіта як інститут / В. М. Ярська. - С .647-649
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Хрестоматії

   Освітологія


Кл.слова (ненормовані):
освітологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \уклад.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \уклад.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

2.
Шифр: П186607/2013/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2013р. N 1 (78)
Зміст:
Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах. - С.5-14
Кл.слова: ЯКІСТЬ ОСВІТИ, ЕКОНОМІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ НАЦІЇ
Луговий, В. І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.15-25
Кл.слова: ПАСИВНА КЛАСИФІКАЦІЯ, АКТИВНА СТАНДАРТИЗАЦІЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ МІЖНАРОДНОЇ Й НАЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ОСВІТИ
Ляшенко, О. І. Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору / О. І. Ляшенко. - С.25-28
Кл.слова: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ, НАЦІОНАЛЬНІ СИСТЕМИ ОСВІТИ КРАЇН, ПОРІВНЮВАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ РІЗНИХ СИСТЕМ ОСВІТИ
Загірняк, М. В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО / М. В. Загірняк, В. В. Костін. - С.28-36
Кл.слова: ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ МСКО, КЛАСИФІКАЦІЯ ТА СХЕМИ КОДУВАННЯ, ОСОБЛИВОСТІ ТА ПРОБЛЕМИ
Рашкевич, Ю. М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацй і 3-го циклу навчання / Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук. - С.36-42
Кл.слова: ПРОБЛЕМА, АКТУАЛЬНІСТЬ, ОСНОВНИЙ МАТЕРІАЛ
Чорноморець, І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО / І. М. Чорноморець. - С.42-49
Кл.слова: АНАЛІЗ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ, ПРОГНОЗУВАННЯ ПЕРСПЕКТИВ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРУКТУРИ, ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ОСВІТИ
Лук’яненко, Г. І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО / Г. І. Лук’яненко ; Г. І. Лук'яненко. - С.49-53
Кл.слова: СКЛАДОВІ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ, СТРУКТУРА ДСПТО, УЗГОДЖЕННЯ ДСПТО З МСКО
Штомпель, Г. О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г. О. Штомпель. - С.54-60
Кл.слова: ПРОБЛЕМИ, АКТУАЛЬНІСТЬ, АНАЛІЗ НАУКОВИХ ПРАЦЬ
Бех, І. Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І. Д. Бех. - С.63-66
Кл.слова: ЕТИЧНЕ ОДУХОТВОРЕННЯ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-МОРАЛЬНА ПЕДАГОГІКА, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ДУХОВНА ПЕДАГОГІКА
Третяк, О. П. Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема / О. П. Третяк. - С.67-73
Кл.слова: ЕТАПИ УТВЕРДЖЕННЯ ЛЮДИНОЮ СЕБЕ В ІНШИХ ЛЮДЯХ, ПРИНЦИПИ ЦІННОСНОГО СТАВЛЕННЯ, АКТИВНО-ДІЯЛЬНІСНЕ СТАВЛЕННЯ
Мартинюк, М. Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук. - С.74-81
Кл.слова: ФАХОВА ПІДГОТОВКА, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА
Гуржій, А. М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.82-87
Кл.слова: ДИНАМІКА СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ УВАГИ, ЯКІСТЬ ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ПОСТАНОВКИ ЗАПИТАНЬ
Потапчук, Т. В. Дослідження процесу ідентифікації особистості / Т. В. Потапчук. - С.87-91
Кл.слова: МЕХАНІЗМ САМОІНДЕФІКАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ, ПРОЦЕС ІДЕНТИФІКАЦІЇ, СТАДІЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ
Карпенко, О. В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.92-96
Кл.слова: ДОСВІД ІЗРАЇЛЮ, ТЕНДЕНЦІЯ ДО ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (07.10.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (18.11.2013р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: П186607/2013/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2013р. N 4
Зміст:
Кокерил, Алан. Сухомлинський і ХХІ століття / А. Кокерил. - С.5-15
Кл.слова: В.О. СУХОМЛИНСЬКИЙ, ОСВІТА, ОСВІТНІ МОДЕЛІ
Дічек, Н. П. Екофільна етика В.О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики / Н. П. Дічек. - С.15-23
Кл.слова: ЕКОЛОГІЧНА ЕТИКА, ЕТИКА ПОСТМОДЕРНУ, ЕТИЧНА КОНЦЕПЦІЯ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО
Сметанський, М. І. Педагогічна альтернатива В.О. Сухомлинського / М. І. Сметанський. - С.23-30
Кл.слова: ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС, ТЕХНОКРАТИЧНА ПАРАДИГМА ВИХОВАННЯ, ВІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ
Деркач, В. Ф. Робота педколективу Павлиської школи з розвитку творчих здібностей учнів / В. Ф. Деркач. - С.31-34
Кл.слова: В.О. СУХОМЛИНСЬКИЙ, ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ, РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ
Сидоренко, В. К. Технологічна підготовка школярів до трудової діяльності в сучасних умовах / В. К. Сидоренко, В. В. Юрженко. - С.35-41
Кл.слова: ТЕХНОЛОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТЕХНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА, ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Бех, Іван Дмитрович. Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості / І. Д. Бех. - С.42-49
Кл.слова: УПОДІБЛЕННЯ, ЛІДЕРСТВО, СОЦІАЛЬНА ІНТЕГРАЦІЯ
Луговий, В. І. Зв'язок складності та самостійності в освіті / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.50-58
Кл.слова: ОСВІТНІ ПРОГРАМИ, ОСВІТНІ КВАЛІФІКАЦІЇ, РІВНІ ОСВІТИ
Гуржій, А. М. Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.58-64
Кл.слова: ДИНАМІЧНІ АУДІОВІЗУАЛЬНІ ЕЛЕКТРОННІ ЗАСОБИ, АВТОНОМНІ МУЛЬТИМЕДІЙНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ, ДИДАКТИЧНА РОЛЬ
Романенко, Ю. А. Контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічних вимірювань / Ю. А. Романенко. - С.65-73
Кл.слова: КОНТРОЛЬ, ФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ, КРИТЕРІЇ ЯКОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ВИМІРЮВАНЬ
Величко, Л. П. Теоретичні і практичні аспекти педагогічної майстерності та методичної культури педагога / Л. П. Величко, М. М. Савчин. - С.74-81
Кл.слова: ПРОФЕСІОНАЛІЗМ, ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ, МЕТОДИЧНА КУЛЬТУРА ВЧИТЕЛЯ
Шамне, А. В. Варативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології / А. В. Шамне. - С.82-89
Кл.слова: ВАРІАТИВНО-ТИПОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД, ВІКОВИЙ РОЗВИТОК, СУБ'ЄКТИВНИЙ І ОСОБИСТІСНИЙ КРИТЕРІЇ ТИПОЛОГІЇ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (17.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (17.12.2013р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Луговий, В. І.
    Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. - 2013. - N 1(78). - С. 15-25 . - ISSN 2304-0629

Кл.слова (ненормовані):
пасивна класифікація -- активна стандартизація -- організація міжнародної й національних систем освіти
Дод.точки доступу:
Таланова, Ж.В.


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (07.10.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (18.11.2013р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.
35:32
Д 36


    Державне управління в умовах інтеграції України в Європейський Союз [Текст] : матеріали наук.-практ. конф. за міжнар. участю (29 трав. 2002 р., Київ) / Укр. акад. держ. упр. при Президентові України ; [редкол. : Луговий В. І. (голов. ред.) та ін.]. - Київ : УАДУ, 2002. - .Державне управління в умовах інтеграції України в Європейський Союз : матеріали наук.-практ. конф. за міжнар. участю (29 трав. 2002 р., Київ). Т. 2 / Українська Академія держ. управління при Президентові України. - Київ : НАДУ, 2002. - 389 с. - ISBN 966-619-080-Х. - ISBN 966-619-082-6 : 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Державне управління--Європейський Союз--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
демократична держава -- європейський вибір -- громадські формування -- політична консолідація
Дод.точки доступу:
Луговий, В. І. \ред.\
Українська Академія державного управління при Президентові України
Українська академія державного управління при Президентові України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

6.
37.01(477)
Л 83


    Луговий, В. І.
    Педагогічна освіта в Україні: структура, функціонування, тенденції розвитку / В.І. Луговий ; За заг. ред. акад. О.Г. Мороза. - Київ : МАУП, 1994. - 196. с. - ISBN 5-86926-046-9 : 3.00 грн., 3.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
сутність освіти -- функції освіти, загальна модель освіти -- зміст освіти
Анотація: У монографії викладено досвід системного аналізу сфери підготовки педагогів в Україні як цілосної частини світової та вітчизняної освіти. Сучасні прот иріччя і тенденції в педагогічній освіті виводяться із загальних та специфічних закономірностей структурування, функціонування і розвітку освітньої системи як соціального феномену. Пропонується нова концепція людиноорієнтованної педосвіти та стратегія ії розбудови.

Примірників всього: 6
Фаховий коледж «Універсум» (6)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (6)

Знайти схожі

7.
Шифр: П186607/2014/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2014р. N 3
Зміст:
Луговий, В. І. Міжнародна стандартна класифікація освіти: галузі освіти та підготовки (засадничий аналіз та алгоритм застосування) / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.5-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГАЛУЗІ ОСВІТИ, НАЦІОНАЛЬНА ГАЛУЗЕВА СТАНДАРТНА КЛАСИФІКАЦІЯ ОСВІТИ, КОДИФІКАЦІЯ ГАЛУЗЕЙ ОСВІТИ
Зязюн, І. А. Система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі педагогічної діяльності й дії вчителя / І. А. Зязюн. - С.18-27
Кл.слова: КОМПЕТЕНЦІЯ, КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Максименко, С. Д. Лідерство як функція професійної психологічної компетентності особистості / С. Д. Максименко. - С.28-33
Кл.слова: ЛІДЕРСТВО, ЛІДЕР, КЕРІВНИК
Григоровська, Л. В. Соціально-психологічна компетентність педагога як рефлексивний механізм утілення дитиноцентризму в освіті / Л. В. Григоровська. - С.33-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДИТИНОЦЕНТРИЗМ, РЕФЛЕКСИВНА ПЕДАГОГІКА, РЕФЛЕКСИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Полонська, Т. К. Реалізація компетентністного підходу в навчанні іноземних мов учнів профільної школи / Т. К. Полонська. - С.39-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД, КОМПЕТЕНЦІЯ, КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Бех, І. Д. Гуманістична модель виховання в межах теоретичного дискурсу / І. Д. Бех. - С.46-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНО ОРІЄНТОВАНА МОДЕЛЬ ВИХОВАННЯ, ВЕЛИКОДУШНІСТЬ, МОРАЛЬНА ДОВІРА
Романенко, Ю. А. Інтерпретація та аналіз результатів моніторингу у ВНЗ / Ю. А. Романенко. - С.55-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МОНІТОРИНГ, ПРОЦЕСУАЛЬНІСТЬ, ПОКАЗНИКИ
Ничкало, Н. Г. Тадеуш Вацлав Новацький — творець педагогіки праці / Н. Г. Ничкало. - С.68-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РИНОК ПРАЦІ, ПРОФЕСІЄЗНАВСТВО, ПЕДАГОГІКА ПРАЦІ
Дічек, Н. П. Питання здібностей школярів як галузь в українській педагогічній психології 1960-х рр. / Н. П. Дічек. - С.79-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ, ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАННЯ, ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ
Пригоровська, Л. В. Змітнівське училище в Сосниці / Л. В. Пригоровська. - С.91-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЖІНОЧА ПОЧАТКОВА ОСВІТА, УШИНСКИЙ К. Д., УШИНСЬКА А. Ф.
Відійшов у вічність Учитель учителів Іван Андрійович Зязюн. - С.97-98
Кл.слова: ЗЯЗЮН І. А., НЕКРОЛОГ
Зязюн, І. А. Європейські ідеї у творчості відомих педагогів : [рецензія] / І. А. Зязюн. - С.99-102
Кл.слова: ГЛОБАЛІЗАЦІЯ, ОСВІТА, ПЕДАГОГІЧНА ДУМКА
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (03.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (07.10.2014р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.
Шифр: П186607/2015/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2015р. N 4
Зміст:
Кремень, В. Г. Формування глобально конкурентоспроможного людського капіталу - найважливіше завдання професійної освіти / В. Г. Кремень. - С.5-10
Луговий, В. І. Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.11-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (20 назв) : табл.
Култаєва, М. Д. Освітня євроінтеграція чи конституювання європейського освітнього простору? / М. Д. Култаєва. - С.23-29. - Бібліогр.: с. 29 (9 назв)
Мокін, Б. І. Приклад побудови освітньої і наукової стратегій розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України / Б. І. Мокін. - С.30-37. - Бібліогр.: с. 36-37 (8 назв) : рис.
Ляшенко, О. І. Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему / О. І. Ляшенко. - С.38-43. - Бібліогр.: с. 42-43 (12 назв)
Сидоренко, О. Л. Дослідження результатів зовнішнього незалежного оцінювання у контексті підвищення якості освіти: регіональний досвід / О. Л. Сидоренко. - С.44-49. - Бібліогр.: с. 49 (7 назв) : рис.
Вітренко, Ю. М. Освіта як послуга: економічний аспект / Ю. М. Вітренко. - С.50-53. - Бібліогр.: с. 53 (4 назви)
Дидактичне призначення і роль аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, О. В. Чорноус [та ін.]. - С.54-60. - Бібліогр.: с. 60 (7 назв)
Штомпель, Г. О. Постдипломна діяльність у стратегії поступу країни / Г. О. Штомпель. - С.61-69. - Бібліогр.: с. 67-69 (26 назв)
Дічек, Н. П. Формування особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти у дослідженнях українських психологів (1980-ті роки) / Н. П. Дічек. - С.70-81. - Бібліогр.: с. 78-81 (25 назв)
Грудініна, Н. Д. Список використаних джерел як важлива складова наукової публікації / Н. Д. Грудініна. - С.82-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (13 назв)
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
371.134:373.2
П44


   
    Підготовка вихователя до розвитку особистості дитини в дошкільному віці: : Монографія / Г. В. Бєлєнька, О. Л. Богініч, З. Н. Борисова ; рецензент: В. І. Луговий, Н. І. Луцан, В. У. Кузьменко. - [Б. м.] : Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. - 310 с. - ISBN 978-966-660-512-5 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
сучасна система освіти -- дошкільна лінгводидактика -- педагогічні ідеї та досвід В. О. Сухомлинського
Анотація: Колективна монографія висвітлює результати дослідження широкого кола теоретико-методичних проблем підготовки фахівців в галузі дошкільної освіти, питання професійної підготовки майбутніх вихователів до навчання, виховання та розвитку дітей дошкільного віку.
Дод.точки доступу:
Бєлєнька, Г. В.
Богініч, О. Л.
Борисова, З. Н.
Луговий, В. І. \рецензент.\
Луцан, Н. І. \рецензент.\
Кузьменко, В. У. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: П186607/2016/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2016р. N 1
Зміст:
Бех, І. Д. Духовний пошук: сучасні наукові межі / І. Д. Бех. - С.5-14. - Бібліогр.: с. 14 (7 назв)
Камишин, В. В. Антропологія інтелекту - шлях до розуміння феномена обдарованості / В. В. Камишин, М. М. Міленіна. - С.15-24. - Бібліогр.: с. 22-24 (31 назва)
Святокум, О. Є. Визначення поняття "мінімально підготовлений абітурієнт" як етап установлення порогу "склав / не склав" / О. Є. Святокум. - С.25-31. - Бібліогр.: с. 31 (5 назв) : табл.
Ярошенко, О. Г. Практичний стан студентської науково-дослідницької діяльності в університетах / О. Г. Ярошенко, Ю. А. Скиба. - С.32-40. - Бібліогр.: с. 39-40 (7 назв) : рис.
Дівінська, Н. О. Професійна компетентність викладача як умова ефективної організації дослідницької діяльності студентів / Н. О. Дівінська. - С.41-45. - Бібліогр.: с. 44-45 (15 назв)
Українська, О. О. Європейські стандарти в контексті забезпечення якості мовної освіти / О. О. Українська. - С.46-50. - Бібліогр.: с. 49-50 (14 назв)
Луговий, В. І. Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.51-57. - Бібліогр.: с. 57 (6 назв) : табл.
Терентьєва, Н. О. Міждисциплінарність як основа нового знаннєвого продукту в інформаційному суспільстві / Н. О. Терентьєва. - С.59-65. - Бібліогр.: с. 64-65 (14 назв)
Кочубейник, О. М. Спільний комунікативний простір як реалізація міждисциплінарної інтеграції освіти й науки у гуманітарній сфері / О. М. Кочубейник. - С.66-69. - Бібліогр.: с. 69 (1 назва)
Набок, М. В. Привабливість школи як результат ефективного управління / М. В. Набок. - С.70-76. - Бібліогр.: с. 76 (9 назв)
Мусатов, С. О. Система психологічного знання / С. О. Мусатов. - С.77-85. - Бібліогр.: с. 83-85
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)