Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Регейло, І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.
37.091.4
П 24


   
    Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 2 / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка ; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2012. - 223 с. - 22.00 грн.
    Зміст:
Всяка, Х. А. Формування морально-правової компетентності у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця юридичного профілю / Х. А. Всяка. - С .13-21. - Бібліогр.: с. 21 (11 назв)
Гаврилюк, С. М. До проблеми розвитку педагогічної творчості вихователя дошкільного навчального закладу / С. М. Гаврилюк. - С .22-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (14 назв)
Гончар, О. В. Ідея педагогічної взаємодії суб'єктів навчального процесу вищої школи України на межі ХХІ століття / О. В. Гончар. - С .30-41. - Бібліогр.: с. 41 (5 назв)
Козак, Л. В. Структура та ознаки інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу / Л. В. Козак. - С .50-60. - Бібліогр.: с. 99-60
Корнят, В. С. Тестовий контроль у підвищенні якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / В. С. Корнят. - С .61-68. - Бібліогр.: с. 68 (6 назв) : табл.
Кряжев, П. В. Світова вища освіта: особливості еволюції / П. В. Кряжев. - С .88-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (15 назв)
Марчук, А. В. Модернізація мережі вищих навчальних закладів у Російській Федерації / А. В. Марчук. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (5 назв)
Мачинська, Н. Вітчизняні дослідження педагогічної освіти: теоретичний аналіз / Н. Мачинська. - С .107-115. - Бібліогр.: с. 114-115 (8 назв)
Осадчий, В. В. Мультимедійні курси у професійній підготовці майбутніх учителів / В. В. Осадчий. - С .116-127. - Бібліогр.: с. 126-127 (13 назв) : мал.
Регейло, І. Ю. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у 20-ті роки ХХ століття / І. Ю. Регейло. - С .128-139. - Бібліогр.: с. 137-139 (25 назв)
Рощіна, С. М. Особливості комунікативної взаємодії вчителів та учнів / С. М. Рощіна. - С .140-148. - Бібліогр.: с. 148 (7 назв)
Сергеєва, О. С. Освітня політика Європейського Союзу в галузі освіти дорослих: чинники впливу / О. С. Сергеєва. - С .159-167. - Бібліогр.: с. 166-167 (11 назв)
Стеблецький, А. Л. Актуальні проблеми фукнкціонування педагогічної спільності / А. Л. Стеблецький. - С .176-183. - Бібліогр.: с. 183 (4 назви)
Демида, Катерина Євгеніївна. Особливості впливу соціально-психологічних чинників на процес адаптації студентської молоді / К. Є. Демида. - С .184-194. - Бібліогр.: с. 193-194 (8 назв) : табл.
Ковальчук, З. Я. Стиль педагогічної взаємодії: ціннісно-смислові, когнітивні й функціональні складові / З. Я. Ковальчук. - С .195-203. - Бібліогр.: с. 202-203 (10 назв)
Кулик, Н. І. Професійно-орієнтована установка підлітка як системоутворюючий фактор готовності до професійного самовизначення / Н. І. Кулик. - С .204-211. - Бібліогр.: с. 210-211 (10 назв)
Москальов, М. В. Психологічна підготовка педагогічних працівників до управління змінами в освітніх організаціях / М. В. Москальов. - С .212-219. - Бібліогр.: с. 218-219 (5 назв)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Практика--Збірники наукових праць

   Педагогіка--Теорія


Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
   378.6:37
   К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Регейло, І. Ю.
    Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у 20-ті роки ХХ століття / І. Ю. Регейло // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 2. - С. 128-139. - Бібліогр.: с. 137-139 (25 назв)
УДК

Рубрики: Професійна підготовка--Науково-педагогічні кадри, 20-ті рр. ХХ ст.--Збірники наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- науково-педагогічні кадри -- 20-ті рр. ХХ ст.
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Олексюк, Ольга \редкол.\
Побірченко, Неоніла \редкол.\
Сергєєнкова, Оксана \редкол.\
Соколова, Ірина \редкол.\
Яценко, Тамара \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
Шифр: П875300957/2018/4
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2018р. Вип. 4
Зміст:
Регейло, І. Фундаментальні цінності європейського простору вищої освіти (2010 – 2018 рр.): пріоритетні орієнтири діяльності науково-педагогічних працівників / І. Регейло. - С.7-17
Даниско, О. Роль змішаного навчання в трансформації сучасної вищої освіти / О. Даниско. - С.18-24
Соколова, І. Мета-профіль освітньої програми підготовки менеджерів освіти: результати фокус-дослідження / І. Соколова. - С.25-34
Ракітянська, Л. Сутність та зміст поняття «емоційний інтелект / Л. Ракітянська. - С.35-42
Ошуркевич, Н. Генеза та сутнісний зміст професійного / Н. Ошуркевич. - С.43-49
Захарова, В. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / В. Захарова, Я. Кульбашна. - С.50-56
Галицька, М. Поліваріантність ролей викладача іноземної мови для професійних цілей / М. Галицька, Н. Рекун. - С.57-63
Revenko, V. The use of training courses in the development / V. Revenko. - С.64-70
Синекоп, О. Система вправ для диференційованого навчання майбутніх іт-фахівців професійно орієнтованого англомовного монологу / О. Синекоп. - С.71-78
Різник, В. Формування професійної компетентності майбутніх / В. Різник, Н. Гора. - С.79-84
Строілова, Д. Підготовка майбутніх учителів основ здоров’я до застосування здоров’язбережувальних технологій / Д. Строілова. - С.85-90
Корнят, В. Статеве виховання школярів як складова діяльності соціального педагога в школі / В. Корнят. - С.91-96
Бордюг, Ю. Модель формування готовності вихователів / Ю. Бордюг. - С.97-104
Лозинська, С. Формування особистості дошкільника засобами народної іграшки / С. Лозинська, О. Сасик. - С.105-110
Савчин, О. Формування у дітей старшого дошкільного віку умінь будувати розповіді різного типу / О. Савчин. - С.111-119
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Регейло, І.
    Фундаментальні цінності європейського простору вищої освіти (2010 – 2018 рр.): пріоритетні орієнтири діяльності науково-педагогічних працівників [Текст] / І. Регейло // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 4. - С. 7-17, DOI 10.28925/2078-1687.2018.4.717 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- комюніке -- фундаментальні цінності -- викладацький персонал -- Європейський дослідницький простір

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
Шифр: Н057263/2018/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2018р. Вип. 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Модель педагогічної освіти сучасного університету / Л. Хоружа, М. Братко. - С.7-13
Дика, Н. Нова парадигма післядипломної педагогічної освіти: реалізація компетентнісного підходу / Н. Дика, О. Глазова. - С.14-20
Воротникова, І. Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти / І. Воротникова. - С.21-27
Брижнік, В. Актуальність філософії освіти Теодора Адорно / В. Брижнік. - С.28-35
Ракітянська, Л. Становлення та розвиток поняття "емоційний інтелект": історико-філософський аналіз / Л. Ракітянська. - С.36-42
Регейло, І. Ціннісні орієнтири Болонського процесу (1988 - 2009 рр.): нормативно-правовий аспект / І. Регейло. - С.43-51
Сопова, Д. Академічна доброчесність у системі професійної підготовки майбутнього педагога / Д. Сопова. - С.52-56
Павленко, О. Дослідження професійної підготовки фахівців з електроніки в Україні та США: базові поняття / О. Павленко. - С.57-61
Горшкова, Г. Базові дефініції формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ / Г. Горшкова. - С.62-66
Лопіна, Н. Практико-орієнтований кейс-метод навчання в системі безперервної медичної освіти на основі інформаційних веб-технологій / Н. Лопіна, Л. Журавльова. - С.67-73
Цехмістер, Я. Професійна клініко-фармацевтична компетентність лікарів: післядипломний етап становлення / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.74-77
Фамілярська, Л. Організація проектної діяльності психологів у закладах післядипломної освіти з використанням хмарних сервісів Google / Л. Фамілярська, Л. Кльоц. - С.78-83
Короткова, Ю. Формування комунікативної компетентності майбутніх юристів на заняттях з української мови / Ю. Короткова. - С.84-88
Кудлай, А. Вивчення стану сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції / А. Кудлай. - С.89-93
Ковальчук, І. Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя / І. Ковальчук. - С.94-99
Кашпіровська, Л. Впровадження профільного навчання в закладах загальної середньої освіти: сучасні підходи / Л. Кашпіровська. - С.99-104
Боярська-Хоменко, А. Нормативно-правове забезпечення освіти дорослих у країнах Європейського союзу / А. Боярська-Хоменко. - С.105-110
Теренко, О. Організаційно-змістові аспекти діяльності провайдерів освіти дорослих у США і Канаді / О. Теренко. - С.111-115
Фурсенко, Т. Роль професійних об’єднань у системі моніторингу якості освітніх послуг у закладах вищої освіти Канади / Т. Фурсенко. - С.116-120
Ошуркевич, Н. Сучасний стан і проблеми професійної орієнтації молоді в Україні та Канаді / Н. Ошуркевич, З. Потіха. - С.121-126
Локшина, О. Забезпечення якості вищої освіти в умовах європеїзації України / О. Локшина. - С.127-132
Батечко, Н. Технології забезпечення якості вищої освіти в контексті європейських практик / Н. Батечко, М. Лут. - С.133-138
Durdas, A. The system of higher education quality evaluation in France: history and modernity / A. Durdas. - С.139-143
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Регейло, І.
    Ціннісні орієнтири Болонського процесу (1988 - 2009 рр.): нормативно-правовий аспект / І. Регейло // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 43-51, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.4351 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- викладацький персонал -- комюніке -- ціннісні принципи
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.
Шифр: Н057263/2019/3
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Yaroshenko, О. Research competence component structure of academic and scientific staff / О. Yaroshenko. - С.7-12
Шумигора, Л. Компетентісно-орієнтована модель викладача вищої школи / Л. Шумигора. - С.13-21
Черепєхіна, О. Педагогічна компетентність викладача психології вищої школи: структура та критерії сформованості / О. Черепєхіна. - С.22-28
Соколова, І. Професійний розвиток викладачів медичного університету: досвід використання навчальної платформи moodlecloud / І. Соколова
Bulvinska, О. Transformation of the roles of Ukrainian universities teachers in student-centred learning and teaching / О. Bulvinska, L. Chervona. - С.38-41
Dzikovska, M. Coaching as the pedagogical technology in professional training of future specialists / M. Dzikovska. - С.45-50
Цуркан, М. Формування професійної мовленнєвої компетентності іноземних студентів-медиків на заняттях з української мови / М. Цуркан. - С.51-56
Регейло, І. Вища освіта США: інституційні цінності системи / І. Регейло. - С.57-64
Serheieva, O. Interconnection of higher education and adult education institutions with labour market: educational policy of the European Union / O. Serheieva, I. Myronova. - С.65-70
Теренко, О. Парадигми освіти дорослих у США і Канаді / О. Теренко. - С.71-75
Khomych, O. Technology «book talk» in the work of a primary teacher in Canada and Ukraine / O. Khomych. - С.76-81
Lynova, I. PhD education quality evaluation: experience of universities of Lithuania and Finland / I. Lynova. - С.82-87
Батечко, Н. Академічна доброчесність в контексті європейських практик: досвід Франції / Н. Батечко, А. Дурдас. - С.88-94
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Регейло, І.
    Вища освіта США: інституційні цінності системи / І. Регейло // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - С. 57-64, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.5764 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічні принципи -- інституційні цінності -- дослідницькі університети -- інновації -- академічна свобода
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.
   001.892
   Н 34


   
    Наукові розробки Академії педагогічних наук України, готові до практичного застосування / Академія педагогічних наук України ; упорядник І. Ю. Регейло. - Київ : Педагогічна думка, 2008. - 130 с. - 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові розробки--Наукові установи--Анотований перелік--Збірники

   Педагогіка


Кл.слова (ненормовані):
видання -- наукова продукція -- навчальна продукція -- рукописи
Дод.точки доступу:
Регейло, І. Ю. \упорядник.\
Академія педагогічних наук України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.
   001.892
   Н 34


   
    Наукові розробки Академії педагогічних наук України, готові до практичного застосування / Академія педагогічних наук України ; упорядник І. Ю. Регейло. - Київ : Педагогічна думка, 2009. - 151 с. - 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові розробки--Наукові установи--Анотований перелік--Збірники

   Педагогіка


Кл.слова (ненормовані):
видання -- наукова продукція -- навчальна продукція -- рукописи
Дод.точки доступу:
Регейло, І. Ю. \упорядник.\
Академія педагогічних наук України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)