Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ригель, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: П849665807/2018/10
   Журнал

Практичний психолог: Дитячий садок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : МЦФЕР-Україна. - Виходить щомісячно
2018р. N 10
Зміст:
Рігель, О. Посадову документацію ведіть по-новому / О. Рігель. - С.4-7
Кляпець, О. Говорити не можна мовчати, або 5 причин не брехати дитині / О. Кляпець. - С.8-9
Графкіна, В. Сенсорна інтеграція: розкладаємо по поличках / В. Графкіна. - С.10-12
Посохова, В. Комп'ютер VS дрібна моторика / В. Посохова. - С.13-16
Ксьонз, Н. Тривожна дитина: як розпізнати та чим зарадити / Н. Ксьонз. - С.16-21
Ригель, О. Предметне середовище як розвивальне в групі дітей раннього віку / О. Ригель, Т. Гурковська. - С.22-24
Тюрютікова, І. Якщо нарцис - колега-психолог... / І. Тюрютікова. - С.25-30
Байер, О. Стресогенна подія: реакції та допомога / О. Байер. - С.31-37
10 правил для психолога під час роботи у разі екстремальної події : пам'ятка. - С.38-39
Дитина в екстремальній ситуації: надаємо допомогу : буклет. - С.40-41
Байер, О. Психологічна допомога й супровід дитини у стані ПТСР / О. Байер. - С.42-51
Гурковська, Т. Пляшечка, памперси та інше: чому важливо відучити дитину до приходу в ЗДО / Т. Гурковська. - С.52-53
Дуброва, Н. Навіщо практичному психологу вміти надавати домедичну допомогу / Н. Дуброва. - С.54-55
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Ригель, О.
    Предметне середовище як розвивальне в групі дітей раннього віку / О. Ригель, Т. Гурковська // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 10. - С. 22-24

Кл.слова (ненормовані):
предметне середовище -- концепція ампліфікації -- діяльнісно-віковий підхід -- предметно-ігрове середовище -- стимулювати пізнавальну активність -- дидактичні ігри та іграшки
Дод.точки доступу:
Гурковська, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: П849665807/2018/11
   Журнал

Практичний психолог: Дитячий садок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : МЦФЕР-Україна. - Виходить щомісячно
2018р. N 11
Зміст:
Третяк, В. Нові будівельні норми: яким має бути психологічний кабінет / В. Третяк. - С.4-5
Чернов, А. Співпраця практичного психолога і вихователя по-справжньому / А. Чернов. - С.6-10
Чернов, А. Бінарне заняття в групі дітей раннього віку / А. Чернов. - С.11-16
Литвин, І. Діти 3+ у першій молодшій групі / І. Литвин. - С.17-20
Графкіна, В. Сенсорна дезінтеграція: стратегії для допомоги дитині / В. Графкіна. - С.21-28
Ригель, О. 6 порад для вихователів, щоб допомогти дитині подолати сором'язливість / О. Ригель. - С.29-31
Кляпець, О. Секрети екстерналізації, або Як приборкати внутрішнього Неслухнясика Розбишаковича / О. Кляпець. - С.32-34
Романюк, М. Уявні друзі дитини: 8 запитань, які найбільше хвилюють батьків / М. Романюк. - С.35-38
Романюк, М. Якщо у вашої дитини з'явився уявний друг... : буклет / М. Романюк. - С.39-40
Гулько, Ю. Чи варто дорослим боятися страховидних іграшок : буклет / Ю. Гулько. - С.41-42
Гурковська, Т. Правила розвивальної роботи з дітьми раннього віку : пам'ятка / Т. Гурковська. - С.43
Байер, О. Моніторинг стресового стану дитини у разі ПТСР / О. Байер. - С.44-49
Гурковська, Т. Хочете, щоб вас чули, - говоріть про здоров'я дитини! / Т. Гурковська. - С.50
Дубовик, С. Що не можна забороняти дитині / С. Дубовик. - С.51-53
Глущенко, С. Чи зараховують час навчання до стажу для пенсії / С. Глущенко. - С.54-55
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Ригель, О.
    6 порад для вихователів, щоб допомогти дитині подолати сором'язливість / О. Ригель // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 11. - С. 29-31

Кл.слова (ненормовані):
сором'язливість -- стиль взаємодії з дитиною -- зоровий контакт -- спокійне спілкування -- ігри в групі

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)